MŁYNEK DO SOLI I PIEPRZU ŁUCZNIK PM-101 WANILIOWY

od
Super Sprzedawcy
marema_pl
19,90
Allegro Smart!
dla zakupu od 40 zł
1 moneta
Odbiór w punkcie
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost8,60 zł
za darmo z pakietem
Allegro Smart!
dla zakupu od 40 zł
Kurier
Kurier DHL14,90 zł
Kurier DHL pobranie24,90 zł
Kurier InPost14,90 zł
Kurier InPost pobranie24,90 zł
sprawdź szczegóły
Kolor/wzór
Waga (z opakowaniem)
Liczba sztuk
z 10 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Kolor:
      odcienie żółtego i złota
    • Waga (z opakowaniem):
      0.4 kg

Opis

MŁYNEK DO SOLI I PIEPRZU ŁUCZNIK PM-101 WANILIOWY

Młynek do soli, pieprzu i przypraw PM101  waniliowy z ceramicznym mechanizmem, który posiada regulację grubości mielenia, dzięki czemu dobierzesz odpowiednią dla siebie grubość ziaren. Młynek jest idealny do mielenia soli, pieprzu, kolendry oraz innych przypraw. Dostępny w różnych kolorach: białym, czarnym, waniliowym, czekoladowym Jego elegancki i stylowy wygląd będzie idealnie komponował się na tle Naszej kuchni. Młynek do soli, pieprzu i przypraw PM101 posiada 24-miesięczną gwarancję oraz instrukcję w języku polskim, z którą należy się zapoznać przed użytkowaniem sprzętu.

Dane techniczne

Regulacja grubości ziaren: tak

Szerokość podstawy: 5 cm

Wysokość: 22 cm

Zasilanie: bateryjne (brak w zestawie), 4 x AA

Kolor: Waniliowy

Gwarancja : 24 miesiące

Akcesoria: instrukcja obsługi w języku polskim

Sponsorowane oferty z tej kategorii

Dostawa i płatność

od 8,60 zł

Wysyłka z: KĘTY, Polska

Wysyłka

Odbiór w punkcie

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
pierwsza sztuka
za darmo z pakietem dla zakupu od 40 zł
8,60 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
3
czas realizacji
1 dzień roboczy
za darmo z pakietem dla zakupu od 40 zł
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
natychmiast
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy pobranie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
natychmiast

Kurier

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Kurier DHL
pierwsza sztuka
14,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
1-2 dni robocze
Kurier DHL pobranie
pierwsza sztuka
24,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
1-2 dni robocze
Kurier InPost
pierwsza sztuka
14,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
1-2 dni robocze
Kurier InPost pobranie
pierwsza sztuka
24,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
1-2 dni robocze

Sprzedawca nie określił cen wysyłki za granicę

Skontaktuj się ze sprzedawcą, jeśli zależy Ci na dostawie

Punkty odbioru

MAREMA sp. z o.o. sp. k.
Mickiewicza 80
32-650 Kęty
woj. małopolskie
email: detal@marema.pl
tel.: +48 530 209 181

poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

płatność kartą i gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
12 miesięcy dla przedsiębiorców
Dodatkowe informacje

  1. Klient w związku ze składanym zamówieniem otrzymuje najpóźniej wraz z zamówioną rzeczą informację o istnieniu i treści gwarancji i usług posprzedażnych oraz sposobie ich realizacji.
  2. Informacje, o których mowa w ust. 1, są przekazywane każdorazowo na trwałym nośniku rozumianym jako materiał lub narzędzie umożliwiające Klientowi przechowywanie informacji kierowanych osobiście do niego, w sposób umożliwiający dostęp do informacji w przyszłości przez czas odpowiedni do celów, jakim te informacje służą, i które pozwalają na odtworzenie przechowywanych informacji w niezmienionej postaci.

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

MAREMA sp. z o.o. sp. k.
Mickiewicza 80
32-650 Kęty
Dodatkowe informacje

1. Wszelkie zgłoszenia reklamacyjne Klient może składać:

  • osobiście: pod adresem siedziby Sprzedawcy w dni robocze od Poniedziałku do Piątku w godzinach od 09:00 do 15:00;
  • pisemnie: na adres siedziby Sprzedawcy;
  • za pośrednictwem poczty elektronicznej: na adres rma@marema.pl;
  • telefonicznie: na numer +48 530 209 181.

2. Warunkiem rozpatrzenia przez Sprzedawcę reklamacji zgłoszonej przez Klienta jest dostarczenie niezbędnych danych stosownie do przedmiotu reklamacji. Zgłoszenie reklamacji powinno zawierać co najmniej następujące dane:

  • dane identyfikacyjne Klienta, w tym adres korespondencji;
  • tytuł i/lub przedmiot reklamacji;
  • udokumentowane uprawnienie do dochodzenia roszczeń reklamacyjnych w postaci np. faktury, paragonu lub potwierdzenia zamówienia;
  • żądanie Klienta, co do sposobu rozpatrzenia reklamacji;
  • kopię protokołu reklamacyjnego spisanego z kurierem, w przypadku reklamacji związanej z uszkodzeniem lub ubytkami powstałymi w trakcie transportu.

3. Reklamacja związana z żądaniem zwrotu środków pieniężnych na rzecz Klienta powinna być złożona pisemnie.

4. W przypadku braku danych niezbędnych do rozpatrzenia reklamacji, innych niż dane kontaktowe, Sprzedawca poinformuje Klienta o zakresie niezbędnym do uzupełnienia reklamacji w terminie 7 dni od jej otrzymania. Sprzedawca wskazuje termin na dokonanie uzupełnienia wynoszący co najmniej 7 dni.

5. Reklamacja niezawierająca niezbędnych danych kontaktowych Klienta pozostaje bez rozpatrzenia, jeżeli ustalenie tych danych nie jest możliwe przez Sprzedawcę.

6. Reklamacja jest rozpatrywana przez Sprzedawcę w terminie 14 dni roboczych liczonym od dnia złożenia kompletnej reklamacji przez Klienta.

7. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Klient informowany jest drogą, jaką złożył reklamację, a jeżeli nie jest to możliwe z przyczyn technicznych, to stosowna informacja przekazywana jest za pomocą dostępnego środka komunikacji z Klientem.

8. W przypadku nie ustosunkowania się Sprzedawcy do skutecznie złożonej przez Klienta reklamacji w wyżej określonym terminie uważa się, że została ona uznana zgodnie z żądaniem Klienta.

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
MAREMA sp. z o.o. sp. k.
Mickiewicza 80
32-650 Kęty
Dodatkowe informacje

§1 [Prawo Konsumenta do odstąpienia od umowy]

1. Konsument ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym Konsument wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie rzeczy.

3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną). Stosowne oświadczenie należy złożyć według wyboru:

  • listownie lub osobiście na adres: MAREMA sp. z o.o. sp. k., 32-650 Kęty, ul. Mickiewicza 80; lub
  • pocztą elektroniczną na adres: detal@marema.pl.

4. Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

5. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego Konsumentowi prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

6. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość pomiędzy Sprzedawcą a Konsumentem nie przysługuje w odniesieniu do umów:

  • o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
  • w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
  • w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
  • w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
  • zawartej w drodze aukcji publicznej;
  • o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

§2 [Koszty zwrotu rzeczy przez Konsumenta]

1. W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.

2. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie Konsument zgodzi się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

3. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Powyższe nie obowiązuje w sytuacji, gdy Sprzedawca zaproponuje Konsumentowi odebranie rzeczy od Konsumenta.

4. Jeżeli Konsument otrzymał rzeczy w związku z umową, a skorzystał z prawa do odstąpienia od umowy, powinien odesłać lub przekazać rzeczy na adres: MAREMA sp. z o.o. sp. k., 32-650 Kęty, ul. Mickiewicza 80, chyba że Konsument posiada utrwalone na piśmie wyraźne oświadczenie Sprzedawcy z propozycją odebrania rzeczy od Konsumenta przez Sprzedawcę.

5. Konsument, który skorzysta z prawa do odstąpienia od umowy ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

6. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

§3 [Rękojmia za wady]

1. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Konsumenta, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).

2. Wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową. W szczególności rzecz sprzedana jest niezgodna z umową, jeżeli:

  • nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia;
  • nie ma właściwości, o których istnieniu Sklep zapewnił Konsumenta, w tym przedstawiając próbkę lub wzór;
  • nie nadaje się do celu, o którym Konsument poinformował Sklep przy zawarciu umowy, a Sklep nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia;
  • została Konsumentowi wydana w stanie niezupełnym.

3. Na równi z zapewnieniem Sprzedawcy traktuje się publiczne zapewnienia producenta lub jego przedstawiciela, osoby, która wprowadza rzecz do obrotu w zakresie swojej działalności gospodarczej, oraz osoby, która przez umieszczenie na rzeczy sprzedanej swojej nazwy, znaku towarowego lub innego oznaczenia odróżniającego przedstawia się jako producent. Powyższe nie znajduje zastosowania jeżeli Sprzedawca zapewnień tych nie znał ani, oceniając rozsądnie, nie mógł znać albo nie mogły one mieć wpływu na decyzję Konsumenta o zawarciu umowy sprzedaży, albo gdy ich treść została sprostowana przed zawarciem umowy sprzedaży.

4. Rzecz sprzedana ma wadę fizyczną także w razie nieprawidłowego jej zamontowania i uruchomienia, jeżeli czynności te zostały wykonane przez Sprzedawcę lub osobę trzecią, za którą Sprzedawca ponosi odpowiedzialność, albo przez Konsumenta, który postąpił według instrukcji otrzymanej od Sprzedawcy.

5. Jeżeli wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od dnia wydania rzeczy sprzedanej, domniemywa się, że wada lub jej przyczyna istniała w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Konsumenta.

6. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Konsumenta, jeżeli rzecz sprzedana stanowi własność osoby trzeciej albo jeżeli jest obciążona prawem osoby trzeciej, a także jeżeli ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzaniu rzeczą wynika z decyzji lub orzeczenia właściwego organu; w razie sprzedaży prawa Sprzedawca jest odpowiedzialny także za istnienie prawa (wada prawna).

7. Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Konsumenta lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili.

O sprzedającym

marema_pl
marema_pl

99,6%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
NA ALLEGRO OD
od 5 lat i 5 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 21:01

Dane firmy

MAREMA sp. z o.o. sp.k.
Mickiewicza 80
32-650 Kęty
REGON: 369472931
NIP: 549-244-99-83

Kontakt

  • 530****** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

MAREMA spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa, z siedzibą w Kętach, 32-650, przy ul. Mickiewicza 80, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla Krakowa Śródmieścia w Krakowie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego KRS: 0000718520, NIP: 5492449983, REGON: 369472931, kapitał zakładowy 1.793.000 PLN

Pozostałe informacje

adres siedziby:

32-650 Kęty, ul. Mickiewicza 80


rachunek bankowy dla przelewów zwykłych:

97 1050 1070 1000 0090 3053 5018

(ING Bank Śląski S.A.)

Numer oferty:7697328899
Zgłoś naruszenie zasad

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro