16-22.07 sprzedający ma urlop

Możesz w tym czasie u niego kupować, jednak wysyłka towaru może się opóźnić.

Miska z silikonową podkładką 0,9l Barry King

od
Super Sprzedawcy
www-neonek-pl
10,68
Allegro Smart!
dla zakupu od 40 zł
Liczba sztuk
z 3 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę bez VAT
    • Materiał:
      miska metalowa
    • Pojemność:
      0.9 l
    • Rodzaj:
      inna
    • Kolor:
      srebrny, odcienie czerwieni

Opis

Najważniejsze zalety:

  • wykonana z wysokojakościowej nierdzewnej i grubej stali - matowa
  • dodatkowa silikonowa podkładka uniemożliwia ślizganie się miski
  • z rantem do wygodnego przenoszenia i podnoszenia miski
  • idealna na karmę lub na wodę
  • higieniczna - łatwa w utrzymaniu w czystości
  • pojemność 900 ml
  • wymiary (średnica na górze x wysokość) - 17x5,3 cm
  • kolor silikonowej podkładki: czerwony

BK-18103

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Dostawa i płatność

od 8,99 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Dąbrowa Górnicza, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,99 zł
1 dzień roboczy
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
0,00 zł
1 dzień roboczy
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy
0,00 zł
natychmiast
natychmiast
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Allegro miniKurier24 InPost
10,95 zł
1-2 dni robocze
1-2 dni robocze
Allegro Kurier24 InPost
13,41 zł
1-2 dni robocze
1-2 dni robocze
Przesyłka kurierska
14,00 zł
1-2 dni robocze
1-2 dni robocze

Punkty odbioru

Neonek.pl
Aleja Zwycięstwa 89 (pawilon)
42-520 Dąbrowa Górnicza
woj. śląskie

płatność tylko gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Neonek.pl
Aleja Zwycięstwa 89 pawilon handlowy
42-520 Dąbrowa Górnicza
Dodatkowe informacje

 

  1. Sklep neonek.pl jest odpowiedzialny względem Konsumenta na dostarczenie mu Produktów bez wad oraz z tytułu rękojmi, jeżeli wydał Konsumentowi Produkt z wadą fizyczną lub prawną.
  2. Za wadę fizyczną uważa się Produkt sprzedany niezgodnie z umową sprzedaży, w szczególności gdy:
    • nie ma właściwości, które Produkt tego rodzaju powinien mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia;
    • nie ma właściwości, o których istnieniu Sklep Internetowy zapewnił Konsumenta;
    • nie nadaje się do celu, o którym Konsument poinformował Sklep Internetowy przy zawarciu umowy sprzedaży, a Sklep Internetowy nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego przeznaczenia;
    • został wydany w stanie niekompletnym/niezupełnym;
    • po zamontowaniu zgodnie z instrukcją obsługi otrzymaną od Sklepu Internetowego Produkt działa nieprawidłowo (odpowiedzialność za błędy w instrukcji).
    • Inaczej mówiąc za wadę fizyczną uznaje się wadę Produktu, która występuje przy pierwszym użyciu/uruchomieniu tego Produktu lub jakiejś jego funkcjonalności/właściwości - nie jest to wada, która pojawia się po jakimś czasie prawidłowego działania Produktu.
  3. Jeżeli Konsument wiedział o wadzie fizycznej Produktu w chwili zawierania umowy, Sklep neonek.pl jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi.
  4. Jeżeli Produkt posiada wadę fizyczną Konsument może złożyć pisemne oświadczenie o obniżeniu jego ceny albo może odstąpić od umowy, chyba że Sklep neonek.pl niezwłocznie wymieni Produkt z wadą fizyczną na wolny od wad lub ją usunie.
  5. Reklamacja może zostać złożona przez Konsumenta pisemnie za pośrednictwem:
    • poczty elektronicznej zoologiczny@neonek.pl
    • na adres siedziby Sklepu Al. Zwycięstwa 89, 42-520 Dąbrowa Górnicza
  6. Zaleca się podanie przez Konsumenta w opisie reklamacji:
    • informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady;
    • żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży;
    • danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sklep.
  7. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonej z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
  8. Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada fizyczna jest nieistotna.
  9. Sklep Internetowy może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Konsumenta, jeżeli doprowadzenie Produktu z wadą fizyczną do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwy lub wymagałby nadmiernych kosztów. W takim przypadku Konsument może odstąpić od umowy lub wnioskować o obniżenie jego ceny.
  10. Sklep neonek.pl niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia złożenia pisemnego oświadczenia o wadzie Produktu ustosunkuje się do żądań Konsumenta. Brak ustosunkowania się Sklepu w powyższym terminie oznacza, że Sklep uznał reklamację za uzasadnioną.
  11. Konsument, który korzysta z uprawnień z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć Produkt z wadą fizyczną lub prawną do Sklepu neonek.pl.
  12. Jeżeli ze względu na rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania, dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić Produkt Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.
  13. Koszty przesyłki w przypadku odpowiedzialności z tytułu rękojmi ponosi Sklep neoenk.pl (wymiana Produktu, odstąpienie od umowy).
  14. W przypadku odstąpienia od umowy z tytułu rękojmi Sklep Internetowy dokona całkowitego zwrotu płatności Konsumentowi.
  15. Sklep neonek.pl odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem 2 lat od wydania Produktu Konsumentowi. Jeżeli przedmiotem umowy jest używana rzecz ruchoma odpowiedzialność Sklepu zostaje ograniczona do roku od dnia wydania Produktu.
  16. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Produktu przedawnia się z upływem roku od dnia stwierdzenia wady. Po tym terminie Konsument może odstąpić od umowy lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny, jeżeli Sklep nie wywiązał się z roszczenia.
  17. Konsument może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne Produktu niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji.

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Allegro miniKurier24 InPost
za darmo
Allegro Kurier24 InPost
za darmo
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
Neonek.pl
Al. Zwycięstwa 89 pawilon handlowy
42-520 Dąbrowa Górnicza
Dodatkowe informacje

 

  1. Konsument może w terminie 14 dni kalendarzowych od otrzymania zamówionego Towaru (Produktów) odstąpić od zawartej umowy bez podawania przyczyny.
  2. Sklep neonek.pl akceptuje zwroty tylko tych Produktów, które zostały zakupione za jego pośrednictwem.
  3. Po odstąpieniu od umowy uważana jest ona za niezawartą, a Konsument zwolniony jest z ponoszenia kosztów związanych z odstąpieniem.
  4. Konsument ponosi bezpośrednio koszty dostawy oraz ryzyko związane ze zwrotem Produktów do Sklepu neonek.pl.
  5. Konsument odstępuje od umowy poprzez złożenie pisemnego oświadczenia o odstąpieniu od umowy na formularzu „Odstąpienie od umowy”, który został wysłany do Konsumenta wraz z Produktami. Oświadczenie Konsument może złożyć za pośrednictwem poczty polskiej, na adres siedziby Sklepu: Aleja Zwycięstwa 89, 42-520 Dąbrowa Górnicza lub adresu e-mail: zoologiczny@neonek.pl
  6. Sklep neonek.pl niezwłocznie prześle Konsumentowi za pośrednictwem poczty e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
  7. Sklep dokona całkowitego zwrotu płatności Konsumentowi:
    • nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, jeżeli Sklep zaproponował odebranie Produktów od Konsumenta;
    • nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania Produktów z powrotem lub od momentu dostarczenia przez Konsumenta dowodu ich odesłania, jeżeli Sklep nie zaproponował odebrania Produktów od Konsumenta.
  8. Zwrot płatności nastąpi tym samym kanałem (sposobem) jakiego użył Konsument podczas składania zamówienia.
  9. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy zamówionych Towarów inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany przez Sklep neonek.pl, Sklep nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Oznacza to, że Sklep dokona maksymalnej refundacji kosztów dostawy równoważnej najtańszej opcji kosztów dostawy oferowanej przez Sklep, np. jeżeli Sklep oferuje standardową przesyłkę w danej cenie, ale Konsument wybierze przesyłkę droższą, wówczas Sklep zwróci koszt tańszej przesyłki.
  10. Konsument jest zobowiązany zwrócić Produkty Sklepowi neonek.pl niezwłocznie po odstąpieniu od umowy, jednak nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sklep zaproponuje, że sam odbierze Produkty.
  11. Zwracane produkty muszą znajdować się w oryginalnych opakowaniach. Podstawą przyjęcia zwrotu jest faktura otrzymana przez Konsumenta. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktów będącą wynikiem korzystania z nich w sposoby wykraczające poza zwykły zarząd Produktem, w celu stwierdzenia cech, funkcjonalności oraz charakteru tego Produktu. Sklep pomniejszy zwracane Konsumentowi koszty, jeżeli jakikolwiek zwrócony przez niego Produkt zostanie uszkodzony/naruszony z winy Użytkownika lub nie będzie spełniał powyższych kryteriów.
  12. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do:
    • Produktów, które zostały wykonane specjalnie na zamówienie Konsumenta – wg jego specyfikacji, służące do zaspokojenia jego zindywidualizowanych potrzeb;
    • Produktów, które posiadają krótki termin przydatności do użycia, ulegają szybkiemu zepsuciu;
    • Produktów, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostały nierozłącznie połączone z innymi Produktami;
    • Produktów dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

O sprzedającym

www-neonek-pl

O sprzedającym

www-neonek-pl

99,9%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od roku i 4 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
wczoraj o 21:01

Dane firmy

Beata Bargieł
Neonek.pl Beata Bargieł
Aleja Zwycięstwa 89
42-520 Dąbrowa Górnicza
NIP: 644-313-64-34

Kontakt

  • 574****** (pokaż)
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Dostawa - Kurier48 oraz Kurier - po zmianie regulaminu Poczty Polskiej (15-07-2018) gwarantowany termin dostawy dla obu typów przesyłek to 72h (3 dni)


Najszybszym oferowanym przez nasz sklep sposobem dostawy jest obecnie InPost. Jeżeli zależy Ci na szybkiej dostawie, wybierz jedną z opcji przesyłek oferowanych przez InPost:

  • Allegro Paczkomaty (odbiór w paczkomacie)
  • Allegro Kurier InPost (dostawa do drzwi)
  • Allegro Mini kurier (dostawa do drzwi)


Płatność przelewem 

Dane konta bankowego sklepu: 

  • numer rachunku bankowego: 08 1050 1272 1000 0092 4985 0893 (ING Bank) 
  • dane konta: Neonek.pl Aleja Zwycięstwa 89 (pawilon handlowy) 42-520 Dąbrowa Górnicza


Neonek.pl to internetowy sklep zoologicznym, w którym można znaleźć szeroki asortyment dla: 

* ryb akwariowych słodkowodnych oraz morskich; 

* psów wszystkich ras - dużych i małych, w każdym wieku; 

* kotów wszystkich ras - dużych i małych, w każdym wieku; 

* ptaków - zarówno tych hodowanych w domach jak i dziko latających; 

* wszystkich gryzoni: chomika, świnki morskiej (kawi domowej), myszy, szczura, koszatniczki, szynszyli, burunduka; 

* królików; 

* fretek; 

* gadów.

Pozostałe informacje

Nasze zasady:

* dążymy do zapewnienia obsługi klienta na najwyższym poziomie, wierzymy, że każdy klient zasługuje na jak najlepsze wrażenia z zakupów online

* oferujemy zawsze szybką i sprawną obsługę 

* jako właściciele zwierząt domowych rozumiemy relacje, jakie macie ze swoimi ukochanymi zwierzętami - dlatego dbamy o to, żeby zapewnić wam wiele radości ze wspólnie spędzanych chwil

Numer oferty:7559032221
Zgłoś naruszenie zasad

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro