Mikrowieża HiFi Pioneer X-HM36D-B WIFI BT DAB+

od
EXAD
949,00
94,89 zł x 11 rat ()
1 osoba kupiła 1 sztukę
Przesyłka płatna z góry
Przesyłka kurierska19,00 zł
Przesyłka płatna przy odbiorze
Przesyłka kurierska pobranie23,00 zł
sprawdź szczegóły
Liczba sztuk
z 1 sztuki
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Marka:
      Pioneer
    • Funkcje:
      RDS
    • Odtwarzanie mp3:
      Tak
    • Pilot:
      tak
    • Kolor:
      czarny
    • Radio:
      DAB+
    • Moc znamionowa RMS:
      30 W
    • Rodzaj odtwarzanych nośników:
      nośnik USB, CD MP3, CD Audio
    • Komunikacja:
      Bluetooth, Wi-Fi
    • Cechy dodatkowe:
      pilot zdalnego sterowania, wyświetlacz LCD

Opis

Opis

Micro HiFi System Pioneer X-HM36D.

Wysokiej klasy mikrowieża ze streamingiem Bluetooth, Spotify, radiem internetowym oraz tunerem DAB+

Dzięki jedynie 21,5 centymetrom szerokości, jednostka główna wieży X-HM36D zapewnia prawdziwą oszczędność miejsca. Niewielka obudowa kryje jednak bogate wnętrze i olbrzymie możliwości.

Dzięki wbudowanej karcie WiFi i złączu LAN ta mikrowieża łączy się z Internetem, otwierając drzwi do muzycznego świata. Słuchaj tysięcy stacji internetowego radia TuneIn oraz uzyskaj dostęp do milionów utworów ze Spotify (wymagany dostęp premium).

Dodatkowo możesz słuchać tradycyjnego radia FM, cyfrowego radia DAB+ i odtwarzać ulubione płyty CD. Dzięki Bluetooth możliwe jest również bezprzewodowe odtwarzanie ze smartfonów i tabletów.

Dwa dołączone głośniki oraz eleganckie wykończenie jednostki głównej sprawiają, że system zyskał szlachetny, ponadczasowy wygląd.

Cechy produktu

  • stan: nowy
  • producent: Pioneer
  • moc wyjściowa: 30 W
  • ilość głośników: 2
  • funkcje poprawy dźwięku: Flat | Active | Dialogue | Night
  • czytnik płyt: tak
  • odtwarzane nośniki: CD, CD-R, CD-RW, MP3-CD
  • czytnik USB: tak
  • tuner radiowy: tak
  • tuner cyfrowy (DAB): tak
  • kolor: czarny
  • pasma tunera: FM | DAB | DAB+
  • pamięć stacji: 40
  • pilot: tak
  • rds: tak
  • prędkość obrotowa: obr./min.
  • złącza zewnętrzne: USB | audio 3.5 mm | wyjście słuchawkowe | gniazdo sieciowe
  • łączność: Bluetooth, Wi-Fi
  • szerokość: 215 mm
  • wysokość: 95 mm
  • głębokość: 318 mm
  • waga: 2 kg
  • kod producenta: X-HM36D-B
  • gwarancja: Gwarancja producenta 24 mies.

Sponsorowane oferty z tej kategorii

Dostawa i płatność

od 19,00 zł

Lokalizacja: PODŁĘŻE, Polska

Wysyłka

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
19,00 zł
kolejna sztuka
19,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
1-2 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
natychmiast

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty pobranie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
natychmiast
Przesyłka kurierska pobranie
pierwsza sztuka
23,00 zł
kolejna sztuka
23,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
1-2 dni robocze

Sprzedawca nie określił cen wysyłki za granicę

Skontaktuj się ze sprzedawcą, jeśli zależy Ci na dostawie

Dodatkowe informacje

EMAIL; biuro@exad.pl ,tel.602-393-123 ,WYSYŁKA 24H KURIER

Punkty odbioru

PODŁĘŻE
PODŁĘŻE 548
32-003 PODŁĘŻE
woj. małopolskie
email: biuro@exad.pl
tel.: 602393123

poniedziałek - sobota
09:00 - 18:00
niedziela
zamknięte

płatność tylko gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
12 miesięcy dla przedsiębiorców

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

PHU EXAD
PODŁĘŻE 548
32-003 PODŁĘŻE
Dodatkowe informacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi Jak zgłaszać reklamację?2 lata 

      

                                                                                 

 Kupujący może składać  reklamacje   w formie pisemnej na adres Sprzedawcy BIURO@EXAD.PL .  Złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko,  adres, adres e-mail Kupującego,dowód zakupu lub jego kopię stanowiący  podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania  Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli  podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed  rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego  reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający  rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w  prawidłowej postaci.  Czas na reklamację z tytułu rękojmi 2 lata z wyłączeniem firm .

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
14 dni na odstąpienie od umowy

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

PHU EXAD
PODŁĘŻĘ 548
32-003 PODŁĘŻE

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący

O sprzedającym

EXAD
EXAD

100,0%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 13 lat i 10 miesięcy

Dane firmy

RAFAŁ WOJAS
P.H.U.''EXAD''
PODŁĘŻE 548
32-003 PODŁĘŻE
REGON: 351380551
NIP: 683-147-21-01

Kontakt

  • 602****** (pokaż)
poniedziałek - sobota
09:00 - 17:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

PHU EXAD WOJAS RAFAŁ 

PODŁĘŻE 548 

32-003 PODŁĘŻĘ 

NIP ;6831472101

TEL. 602393123

EMAIL .BIURO@EXAD.PL

Pozostałe informacje

1. Wszelkie prawa do Sklepu Internetowego, w zakresie w jakim nie stoją w sprzeczności z regulaminami Allegro, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy należą do Sprzedawcy. Wszystkie nazwy towarów oraz znaki towarowe oraz zdjęcia należą do ich prawnych właścicieli i na stronach Sklepu Internetowego zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych, korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z prawem. 2. Nie jest dopuszczalne wykorzystywanie zasobów i funkcji Sklepu Internetowego w celu prowadzenia przez Klienta działalności, która naruszałaby interes Sprzedawcy. 3. Po zawarciu Umowy sprzedaży, Sprzedawca potwierdza Klientowi jej warunki, przesyłając je na Trwałym nośniku do Klienta. § 2 Płatność i realizacja zamówień 1. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione Towary: a) przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia, zaś wysyłka dokonana zostanie niezwłocznie po wpłynięciu środków na rachunek bankowy Sprzedawcy); b) kartą płatniczą lub przelewem bankowym poprzez zewnętrzny system płatności PayU, obsługiwany przez firmę PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu (w tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia oraz po otrzymaniu z systemu PayU informacji o pozytywnym zakończeniu przeprowadzonej płatności); c) gotówką za pobraniem, płatność Dostawcy przy dokonywaniu Dostawy (w tym przypadku realizacja zamówienia i jego wysyłka zostanie rozpoczęta po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia); d) gotówką przy odbiorze osobistym – płatność w biurze Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja zamówienia zostanie dokonana niezwłocznie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia, zaś Towar wydany zostanie w biurze Sprzedawcy). 2. Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć Towar będący przedmiotem Umowy sprzedaży bez wad. 3. Sprzedawca zamieszcza na Stronie Internetowej Sklepu informację o liczbie Dni Roboczych potrzebnych do Dostawy i realizacji zamówienia. 4. Termin Dostawy i realizacji zamówienia wskazany na Stronie Internetowej Sklepu liczony jest w Dniach roboczych zgodnie z §3 ust. 1. 5. Termin Dostawy i realizacji zamówienia wskazany na Stronie Internetowej Sklepu liczony jest w Dniach roboczych od dnia zawarcia Umowy sprzedaży w wypadku wyboru przez Klienta opcji płatności „za pobraniem”. 6. Klient powinien zbadać doręczoną przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach danego rodzaju, w obecności pracownika Dostawcy. W razie stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia przesyłki Klient ma prawo żądać od pracownika Dostawcy spisania właściwego protokołu. 7. Klient ma możliwość odbioru osobistego zamówionego Towaru. Odbioru można dokonać w biurze Sprzedawcy w Dni Robocze, w godzinach otwarcia wskazanych na Stronie Internetowej Sklepu, po wcześniejszym ustaleniu ze Sprzedawcą terminu odbioru pocztą elektroniczną lub telefonicznie. 8. Sprzedawca, zgodnie z wolą Klienta, dołącza do przesyłki będącej przedmiotem Dostawy paragon albo fakturę VAT obejmującą dostarczane Towary. 9. W przypadku nieobecności Klienta pod wskazanym przez niego adresem, podanym przy składaniu zamówienia jako adres Dostawy, pracownik Dostawcy pozostawi awizo lub podejmie próbę kontaktu telefonicznego celem ustalenia terminu, w którym Klient będzie obecny. W przypadku zwrotnego odesłania zamówionego Towaru do Sklepu Internetowego przez Dostawcę, Sprzedawca skontaktuje się z Klientem drogą elektroniczną lub telefonicznie, ustalając ponownie z Klientem termin i koszt Dostawy.

Numer oferty:7565148008
Zgłoś naruszenie zasad

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro