, , ,

MIESZEK OPEL ASTRA F G H VECTRA CORSA OMEGA KOMPLE

od
AGMI-CZESTOCHOWA
99,6% poleca sprzedawcę
24,99
Allegro Smart!z kurierem
Darmowa dostawa Smart! przy zakupach od 40 zł (punkty odbioru) lub od 100 zł (kurier)
104 osoby kupiły 115 kompletów
Dostawaod 5,90 zł
Czas wysyłki2 dni robocze
Zwrotza darmo
Kolor/wzór
Liczba kompletów
z 2743 kompletów
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Kup w zestawie

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT

Opis

KOMPLET MIESZKÓW (NA SKRZYNIĘ BIEGÓW ORAZ HAMULEC RĘCZNY)

przeznaczony do Opla:

  • OPEL ASTRA I (1991-2002)
  • OPEL ASTRA II (1998-2009)
  • OPEL ASTRA III ( 2004-.....)
  • OPEL VECTRA A (1988-1995)
  • OPEL VECTRA B ( 1995-2002)
  • OPEL VECTRA C (2002- 2006)
  • OPEL VECTRA C FL (2006- 2008)
  • OPEL CORSA A (1982-1993)
  • OPEL CORSA B (1993-2000)
  • OPEL CORSA C (2000-2006)
  • OPEL CORSA D (2006-......)
  • OPEL TIGRA (1994-2001)
  • OPEL KADETT E (1984-1994)
  • OPEL CALIBRA (1990-1997)
  • OPEL OMEGA A (1986-1994)
  • OPEL OMEGA B (1994-1999)
  • OPEL OMEGA B (1994-1999) automat
  • OPEL OMEGA BFL (1999-2003)
  • OPEL ZAFIRA A (1999-2005)
  • OPEL ZAFIRA B (2005- ....)
  • OPEL MERIVA A (2002-2010)

Uwaga! Na aukcji kupisz komplet mieszków bez gałki oraz ramki

Uwaga! Na aukcji kupisz komplet mieszków bez gałki oraz ramki

Kupując nasze mieszki, kupujesz produkty od polskiego producenta. Mieszki zostały wykonane z materiałów odpowiadających jakością mieszkom montowanym na tzw. pierwszy montaż. Mieszki wykonane są na wzór produktów oryginalnych z zachowaniem wymiarów oraz technologi produkcji.

Zestaw dostępny jest w następujących kolorach:

Po dokonaniu zakupów prosimy o informację, w jakim kolorze eko- skóry i nitki powinniśmy wysłać do Państwa mieszek.

Dostępna kolory eko-skóry:

1. Szary

2. Czarny

3. Beżowy

Dostępne kolory nitki:

Informujemy, że zgodnie z Kodeksem PWP art.156 pkt.1 ust.3 nazwy producentów i znaki towarowe są ich prawną i zastrzeżoną własnością. W ofercie użyte są jedynie w celach informacyjnych - do jakiego producenta samochodu i modelu są przeznaczone. Nie sugerujemy że jest to produkt oryginalny producenta samochodów.

Towar zamiennik - jakość zbliżona do oryginału.

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Opinie o produkcie

4,69

Opinie o produkcie

Rewelacyjny
4,69/5
(583 oceny)
465
73
31
8
6

15 października 2018 od
najbardziej pomocna
Calkiem OK. Jakość do ceny: bardzo Dobry. Chętnie skorzystam znowu w przypadku potrzeby .
Cena, niezla jakosc.
28 października 2018 od
Mieszki wykonane z ceraty,jednak za tą cenę nie można więcej wymagać. Wszystkie otwory wykonane poprawnie a montaż nie przysparza problemów.
26 grudnia 2018 od
Mieszki wykonane starannie nie odbiegające od oryginału.
materiał, obszycie, dopasowanie, wykonanie, jakość.
brak.
1 z 4
3 października 2018 od
Wszystko pasuje. Pozdrawiam
7 stycznia 2019 od
Jakość produktu - poniżej krytyki: mieszek dźwigni zmiany biegów nie wytrzymał nawet 3 dni i już był popękany na wylot. Musiałem założyć stary bo pomimo złego wyglądu przynajmniej nie był dziurawy. Nie polecam - szkoda pieniędzy i czasu na przekładkę.
8 października 2019 od
Szybko sprawnie zgodnie z opisem dziękuję i pozdrawiam.
3 października 2019 od
zadowolona produktem na 100%
22 września 2019 od
Wszystko ok.
13 września 2019 od
bardzo dobre wykonanie polecam
8 września 2019 od
mieszek estetycznie wykonany.dobrze pasuje do astry H.polecam
6 września 2019 od
polecam
5 września 2019 od
Jest OK. Polecam
22 sierpnia 2019 od
Produkt zgodny z opisem
3 października 2018 od
Wygląd OK niestety źle zakończone szycie zaczęło się pruć
Źle zakończone szycie.
5 grudnia 2019 od
Oba mieszki nie są dobrze spasowane w porównaniu do orginału(trzeba było delikatnie przerabiać, ściąganie nasady mieszka za pomocą opaski ściągającej-astra g)

Dostawa i płatność

od 5,90 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Częstochowa, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u AGMI-CZESTOCHOWA za co najmniej 500,00 zł.
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
8,00 zł
czw. 12 gru. - pt. 13 gru. w punkcie
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
czw. 12 gru. - pt. 13 gru. w punkcie
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,99 zł
czw. 12 gru. w punkcie
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
czw. 12 gru. w punkcie
Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
11,00 zł
czw. 12 gru. - pt. 13 gru. w punkcie
czw. 12 gru. - pt. 13 gru. w punkcie
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Allegro Pocztex Kurier 48
9,90 zł
czw. 12 gru. - pt. 13 gru. u Ciebie
za darmo z pakietemdla zakupu od 100 zł
czw. 12 gru. - pt. 13 gru. u Ciebie
Allegro miniKurier24 InPost
10,95 zł
czw. 12 gru. u Ciebie
za darmo z pakietemdla zakupu od 100 zł
czw. 12 gru. u Ciebie
Pocztex Kurier48
14,00 zł
czw. 12 gru. - pt. 13 gru. u Ciebie
czw. 12 gru. - pt. 13 gru. u Ciebie
Pocztex Kurier48 pobranie
17,00 zł
czw. 12 gru. - pt. 13 gru. u Ciebie
czw. 12 gru. - pt. 13 gru. u Ciebie
Kurier FedEx
15,00 zł
czw. 12 gru. u Ciebie
czw. 12 gru. u Ciebie
Kurier FedEx pobranie
18,00 zł
czw. 12 gru. u Ciebie
czw. 12 gru. u Ciebie
Listy i paczki pocztowe
koszt dostawy
czas realizacji
Listy i paczki pocztowe
Allegro Przesyłka polecona
5,90 zł
pt. 13 gru. - pon. 16 gru. u Ciebie
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
pt. 13 gru. - pon. 16 gru. u Ciebie

Dodatkowe informacje od sprzedającego

UWAGA! List priorytetowy jest nierejestrowany.

Płatności

Gwarancja

12 miesięcy

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

12 miesięcy

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

PPHU AGMI MICHAŁ KOĆWIN
Jesienna 87/89
42-200 Częstochowa
Dodatkowe informacje

 

1. UWAGA: Informujemy, że dla kupujących niebędących konsumentami,  sprzedawane przez nas przedmioty objęte są całkowitym wyłączeniem z  tytułu rękojmi, zgodnie z przepisami zawartymi w Kodeksie Cywilnym.  


2. Reklamacji nie podlegają:

 - przedmioty uszkodzone mechanicznie lub niewłaściwie użytkowane przez Klienta lub osoby trzecie

 - naturalne zużycie produktu lub jego części np. baterii, bezpieczników itp. 

- żarówki, ponieważ na ten produkt udzielana jest gwarancja rozruchowa 

3. W razie zaistnienia sporów wyrażamy zgodę na rozwiązanie go w drodze mediacji.

4. W przypadku sprzedaży towaru w obrocie między przedsiębiorcami na podstawie art. 558 § 1 k.c. strony wyłączają odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, w szczególności ustalają, iż nie ponosi on żadnej odpowiedzialności także za wady ukryte przedmiotu sprzedaży. 

5. Sprzedawca ma obowiązek dostarczania towarów bez wad oraz w odniesieniu do Konsumentów, odpowiada za ich wady na zasadach uregulowanych w art. 556 i n. Kodeksu Cywilnego (rękojmia za wady). 

6. Za szkody wywołane użytkowaniem produktów niezgodnie z ich przeznaczeniem, nadużycie produktów, bądź użytkowanie niezgodne przepisami prawa odpowiada Klient. 

7. W przypadku stwierdzenia domniemanej wady fizycznej w pierwszej kolejności prosimy o kontakt mailowy, bądź telefoniczny.W wielu przypadkach jesteśmy w stanie pomóc Klientowi na odległość. Dzięki kontaktowi z nami szybko zakwalifikujemy zgłoszenie i przedstawimy Państwu dalszą procedurę postępowania. 

DZIAŁ REKLAMACJI  tel. 34 363 82 94. 

Reklamacje z tytułu rękojmi rozpatrywane będą w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Sprzedawcę.  Jeżeli podane w reklamacji z tytułu rękojmi dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji lub reklamacja wymaga przesłania reklamowanego towaru, Sprzedawca zwróci się do Klienta, składającego reklamację, o uzupełnienie we wskazanym zakresie.

W takim przypadku 14 dniowy termin rozpatrzenia reklamacji biegnie od chwili jej uzupełnienia. 

9. Prosimy o kontakt z nami przed odesłaniem produktu.Jeżeli reklamacja wymaga przesłania reklamowanego towaru, towar należy dostarczyć lub odesłać przesyłką pocztową na adres AGMI ul Jesienna 87/89, 42-200 Częstochowa. Firma nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego pokrywa Klient (Kupujący), chyba że strona Sprzedająca ustali inaczej. Nasze doświadczenie pozwoli Państwu pomóc w doborze najtańszej możliwej opcji wysyłki reklamowego produktu. W przypadku reklamacji uznanej za zasadną Klient otrzyma zwrot poniesionych kosztów odesłania produktu reklamowanego na konto bankowe. Sprzedawca pokrywa koszt odesłania towaru na reklamacje pocztą maksymalnie do wartości 12 zł. Jeżeli Klient odeśle na reklamacje produkt innym droższym sposobem, różnica w poniesionych kosztach leży po stronie Klienta. Jeżeli rzecz ze względu na swój charakter nie może zostać w zwykły sposób odesłana pocztą, prosimy o kontakt z Nami w celu uzgodnienia sposobu dostarczenia produktu. Koszt odesłania zasadnej reklamacji do Klienta pokrywa Sprzedawca. W każdej innej sytuacji koszty przesyłek ponosi Klient. 

10. W celu złożenia reklamacji najlepiej przedstawić: a. paragon fiskalny lub kopia faktury VAT, a jeżeli nie jest to możliwe inne potwierdzenie zakupu towaru b. towar z opisem usterki oraz żądaniem kupującego (jeżeli jest to produkt mechaniczny, elektryczny najlepiej dołączyć również opis miejsca zamontowania produktu, model pojazdu itp.) c. dane kontaktowe (imię, nazwisko, adres, telefon, adres e-mail) 

11. O postępach Państwa zgłoszenia będziemy informować za pośrednictwem wiadomości e-mail.

12. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych od dnia ich wpłynięcia. Towar z ujawnioną wadą może zostać wymieniony na nowy pełnowartościowy lub naprawiony, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), Firma zwróci nabywcy równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu do wyboru inny dostępny w sklepie internetowym towar. Jeżeli ujawniona wada jest nieznacząca do użytkowania produktu Sprzedawca może zaproponować Klientowi obniżenie ceny produktu.

13. Sprzedawca sprzedaje produkty, które Klient może przygotować do użytku oraz zamontować we własnym zakresie, bez potrzeby zlecania montażu/demontażu osobom trzecim. Zlecenie przez Klienta montażu/demontażu osobom trzecim jest jego dobrowolnym wyborem. W związku z tym Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za montaż i demontaż produktów oraz za inne koszty pośrednie jakie zapłacił Klient. 

14. W okresie trwania procesu reklamacyjnego Firma nie wydaje produktów zastępczych.

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro miniKurier24 InPost
za darmo
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
na własny koszt
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
Allegro Pocztex Kurier 48
na własny koszt
za darmo z pakietemdla zakupu od 100 zł
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
PPHU AGMI MICHAŁ KOĆWIN
JESIENNA 87/89
42-200 CZĘSTOCHOWA
Ograniczenie prawa do odstąpienia

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupuje rzecz nieprefabrykowaną, wyprodukowaną według jego specyfikacji lub służącą zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (przepis z ustawy).

Dodatkowe informacje

1. Zgodnie z obowiązującym prawem klient ma prawo do dokonania zwrotu w ciągu 14 dni od dnia otrzymania towaru bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Towar nie może nosić śladów używania, montażu itp., musi być w stanie nadającym się do ponownej sprzedaży. W większości przypadków ( jeśli nie zaznaczono w opisie aukcji inaczej ) oferowane produkty są uszyte z czarnej skóry czarnymi nićmi. Proszę mieć świadomość, że każda rzecz wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb – np. wybór innego koloru skóry lub nici  powoduje, że klientowi nie przysługuje w tym przypadku możliwość ze skorzystania z prawa od odstąpienia od umowy zawartej na odległość, chyba ze strony ustaliły to przez zakupem. Zwrot obejmuje wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia, innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas). W przypadku odesłanie produktu koszt odesłania spoczywa na kupującym.

 

2. Klientowi przysługuje prawo odstąpienia od zawartej umowy kupna produktu bez podania przyczyny nie później niż w terminie 14 dni od daty doręczenia Klientowi produktu, w przypadku jeśli mieszki są koloru czarnego (skóra oraz nitka).

Prawo do rezygnacji dotyczy TYLKO konsumentów, czyli osób prywatnych (nie prowadzących działalności gospodarczej). Oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży produktu należy wysłać na adres siedziby Sprzedawcy (w wersji pisemnej lub elektronicznej). 

Sprzedawca niezwłocznie potwierdzi Klientowi na trwałym nośniku otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. 

Sprzedawca zobowiązany jest do zwrotu otrzymanej ceny produktu, a Klient zobowiązany jest do zwrotu produktu. Zwrot produktu powinien nastąpić niezwłocznie po złożeniu oświadczenia

 o odstąpieniu od umowy sprzedaży, lecz nie później niż w terminie 14 dni od dnia przesłania odstąpienia. 


3. W piśmie zawierającym oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży produktu Klient zobowiązany jest wskazać numer rachunku bankowego, na który ma zostać dokonany zwrot uiszczonej przez niego kwoty. Sprzedawca zwróci Klientowi kwotę (cenę produktu oraz koszt wysyłki od Sprzedawcy do Kupującego) niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy sprzedaży i przyjęcia przez sprzedawcę zwracanego produktu. Zgodnie z art. 13 ust. 2 dyrektywy 2011/83 oraz art.33, Dz. U. 2014, poz.827, Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta) jeżeli Kupujący wyraźnie wybrał sposób dostarczenia inny niż najtańsza domyślna przesyłka oferowana przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu dodatkowych kosztów, niż wartość najtańszej oferowanej opcji wysyłki rejestrowanej.


4. Zwroty środków wpłaconych realizowane są bezpłatnie na polski rachunek bankowy Klienta lub na polski rachunek bankowy innej osoby wskazany pisemnie. 


5. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru (w tym koszt dostarczenia go do Sprzedawcy) oraz jest odpowiedzialny za zmniejszenie jego wartości wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. W związku z tym prosimy Klientów o właściwe obchodzenie się z produktem oraz jego opakowaniem do momentu podjęcia decyzji o zachowaniu produktu, aby nie zmniejszyć jego wartości rynkowej w przypadku odstąpienia od umowy. 

6. WZÓR ODSTĄPIENIA OD UMOWY 

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) 

Miejscowość,                                                                             Imię i nazwisko konsumenta

Data                                                                                            Adres zamieszkania

PPHU AGMI MICHAŁ KOĆWIN                                                Nazwa użytkownika

JESIENNA 87/89                                                                         Nr dokumentu zakupu

42-200 CZĘSTOCHOWA                                                           Data zakupu

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa. Oświadczam, że zgodnie z art. 27, Dz. U. 2014, poz. 827, Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta odstępuję od umowy sprzedaży nr .....................................zawartej dnia ....................otrzymanej dnia.......................na następujące produkty.................................................................................................................................................... Proszę o zwrot kwoty ....................... zł (słownie ....................................................złotych) na konto nr............................................................................................................................................................... Pouczenie: 1.Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru (w tym koszt dostarczenia go do Sprzedawcy).

2. Sprzedawca zwróci Klientowi kwotę (cenę produktu oraz koszt wysyłki od Sprzedawcy do Kupującego) niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy sprzedaży i przyjęcia przez sprzedawcę zwracanego produktu. Zgodnie z art.33, Dz. U. 2014, poz.827, Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta jeżeli Kupujący wyraźnie wybrał sposób dostarczenia inny niż najtańsza domyślna przesyłka oferowana przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu dodatkowych kosztów, niż wartość najtańszej oferowanej opcji wysyłki rejestrowanej. 

3. Odpowiadają Państwo za wszelkie zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. W związku z tym prosimy Klientów o właściwe obchodzenie się z produktem oraz jego opakowaniem, aby nie zmniejszyć jego wartości rynkowej w przypadku odstąpienia od umowy. 

4. Jeżeli ze względu na swój charakter produkt nie może zostać w zwykły sposób odesłany pocztą, Kupujący będzie musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towaru równym kosztom wysyłki towaru od Sprzedawcy do Kupującego. Sprzedawca zajmie się zleceniem odbioru przesyłki,

a Kupujący przygotuje ją do odbioru. 


7.  Nadal obowiązują Konsumenta prawa z tytułu rękojmi.   

O sprzedającym

AGMI-CZESTOCHOWA

O sprzedającym

AGMI-CZESTOCHOWA

99,6%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od 14 lat i 11 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 16:46

Dane firmy

Michał Koćwin
P.P.H.U AGMI
Bohaterów Katynia27/107
42-200 Częstochowa
REGON: 152174653
NIP: 573-235-09-95

Kontakt

  • +48 ** ********* (pokaż)
  • +48 *** *** *** (pokaż)
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota
09:00 - 14:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

ADRES SKLEPU

PPHU AGMI Michał Koćwin

ul Jesienna 87/89

42-200 Częstochowa

Nr konta bankowego 92 1140 2017 0000 4202 0378 3255

Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8-17, sobota 8-14



Pozostałe informacje

ZASADY ZAKUPU TOWARU NA AUKCJI

1. Firma AGMI prowadzi sprzedaż wysyłkową. W celu szybkiej i sprawnej realizacji zamówień nie prowadzimy odbioru osobistego w magazynie naszej firmy. Zakupione towary wysyłamy do Klienta po

zaksięgowaniu wpłaty, bądź po otrzymaniu informacji z wyborem przesyłki pobraniowej, w dni robocze od poniedziałku do piątku.

2. Zamówienia staramy się przygotować do wysyłki w ciągu 1-2 dni roboczych, z wyjątkiem ofert, gdzie zaznaczono dłuższy czas na przygotowanie zamówienia.  W wyjątkowych sytuacjach czas może się wydłużyć, o czym poinformujemy Klienta mailowo bądź telefonicznie. Ze względu na dużą ilość zakupów w weekend oraz w dni świąteczne wolne od pracy, paczki nadawane są w pierwszych dniach roboczych według kolejności. W związku z tym ich wysyłka może się nieznacznie wydłużyć. Towary zakupione na kilku aukcjach wysyłam jedną przesyłką.

3. Oświadczamy, że wszystkie oferowane przez nas produkty są produktami fabrycznie nowymi, bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży. Produkty są sprawdzane i oglądane przed wysyłką.

4. Po zalicytowaniu proszę o potwierdzenie e-mailem swojego zakupu, czyli wypełnienie prawidłowo Formularza Opcji Dostawy.

  • informacji o wybranej formie zapłaty za towar (wpłata na rachunek, wysyłka za pobraniem)
  • informacji o formie wysyłki (Poczta Polska, firma kurierska, paczkomaty)
  • informacji o rodzaju zakupionego towaru (jeśli na aukcji są do wyboru różne kolory, moce lub rodzaje, wzory)
  • danych do wysyłki (jeśli towar ma być wysłany na adres inny niż podany w Allegro)
  • danych do wystawienia faktury (jeśli Klient życzy sobie fakturę VAT)

PŁATNOŚĆ

Sprzedawca przewiduje następujące formy płatności:

Płatność za pobraniem przy odbiorze.

Przedpłata poprzez PAYU. Prosimy o zapłatę w terminie do 7 dni roboczych.

Do zakupionego towaru wystawiamy dowód zakupu w postaci paragonu lub faktury VAT. W przypadku wyboru faktury VAT prosimy o podanie danych  firmy od razu przy składaniu zamówienia.

WYSYŁKA

1. Kupujący upoważnia firmę PPHU AGMI MICHAŁ KOĆWIN do podejmowania w  swoim imieniu i na swoją rzecz wszelkich czynności faktycznych związanych z nadawaniem zakupionych produktów.

2. Zamówiony produkt wysyłany jest do Klienta za pośrednictwem: firmy kurierskiej Siódemka, Poczty Polskiej, Inpostu, na terenie Polski. Omawiana przesyłka jest usługą w szczególności w znaczeniu omówionym ustawą z dn 2 marca 2000r. Dz.U. Nr 22 poz. 271 Rozdz. 2 Art. 10 pkt. 3.1.

3. Koszty związane z wysyłką towaru ponosi Klient (Kupujący).

4. Informujemy, że dla każdego produktu (aukcji) został przygotowany cennik dostawy dostępny dla Klienta w zakładce „Dostawa i płatność” znajdującej się w aukcji/ ofercie produktu pod miniaturką.

5. Sprzedawca informuje Kupującego, że:

domyślną formą dostawy sprzedającego jest najtańsza opcja przesyłki rejestrowanej z proponowanych wariantów dostawy z cennika zawartego w konkretnej ofercie. Pozostałe formy dostawy w tej samej ofercie są przesyłkami opcjonalnymi realizowanymi wyłącznie na życzenie Klienta.

W przypadku odstąpienia od umowy zostanie zwrócony klientowi koszt najtańszej przesyłki rejestrowanej

z cennika z konkretnej aukcji, na której został zakupiony produkt.

6. Do Klienta należy wybór opcji dostawy.

- Przesyłki pocztowe rejestrowane z wyłączeniem listów nierejestrowanych wg regulaminu Poczty Polskiej / Inpost-u są przesyłkami zabezpieczonymi na wypadek uszkodzeń w transporcie/ zagubienia

(z wyłączeniem towarów delikatnych i szklanych, które powinny  być wysyłane na szczególnych warunkach). Ubezpieczenie towarów delikatnych i szklanych jest opcją dodatkowo płatną, którą Klient może dopłacić do podstawowej opcji wysyłki (wg cennika Poczty Polskiej, Inpostu). Przesyłki rejestrowane posiadają nr nadawczy, można je monitorować online. Standard dostarczenia poszczególnych przesyłek

określa szczegółowo regulamin operatora pocztowego, który jest udostępniony opinii publicznej.

-  Przesyłki kurierskie w swej cenie zawierają ubezpieczenie transportowe do wartości wysłanych produktów. Standard dostarczenia przesyłki to 24-48 godzin roboczych od poniedziałku do piątku.

-  Przesyłki nierejestrowane Poczty Polskiej są to przesyłki, które nie posiadają nr nadawczego i nie można ich monitorować online oraz przy tego rodzaju przesyłkach nie ma możliwości wniesienia reklamacji wobec Poczty Polskiej. Standard dostarczenia poszczególnych przesyłek określa

szczegółowo regulamin operatora pocztowego, który jest udostępniony opinii publicznej.

W związku z powyższym polecamy wszystkie opcje dostawy monitorowanej (przesyłki rejestrowane): listy polecone/paczki/przesyłki kurierskie. W przypadku wyboru przesyłki listem zwykłym nierejestrowanym

(list ekonomiczny lub priorytetowy) Firma AGMI nie ponosi odpowiedzialności za zgubienie /zniszczenie przesyłki przez Pocztę Polską.

7. Na daną opcję dostawy składa się wartość usługi transportowej wg wybranego operatora oraz koszty związane z obsługą zamówienia.

8. Koszt przesyłki produktu do Klienta poza terytorium Polski będzie każdorazowo uzgadniany i przesłany do akceptacji.

9. Wysłanie towaru do Kupującego jest chwilą przejścia praw własności produktu. O wysłaniu towaru Klient zostanie poinformowany mailowo. W przypadku przesyłek rejestrowanych na adres e-mail. Kupującego powinien wygenerować się nr nadawczy przesyłki, który można monitorować

w systemie wybranego operatora.

10. Towar staramy się wysłać w ciągu 1-2 dni roboczych od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem ofert

w opisie których wskazano inny czas realizacji zamówienia. O wszystkich przesunięciach czasowych

w realizacji wysyłki, Klient zostanie poinformowany mailowo bądź telefonicznie.

11. W celu szybkiej realizacji zamówienia Klient zobowiązany jest do  poinformowania sprzedawcy o wyborze opcji dostawy, cechach szczególnych produktu (kolor, rozmiar, zasilanie itp.), a także ewentualnej wysyłce na adres inny niż zawarty w danych Allegro, najlepiej w momencie składania zamówienia

w „Wiadomości dla Sprzedającego”. W sytuacjach, gdy  Kupujący pomyli się w zamawianych ilościach należy niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedawcą i poinformować go mailowo, bądź

telefonicznie o błędzie. Błędne ilości zostaną skorygowane, Sprzedawca wystąpi do portalu Allegro o zwrot prowizji za błędnie zakupione rzeczy,  a Kupujący ma obowiązek potwierdzić ten fakt w linku przesłanym mailowo przez portal Allegro.

12. Czas dostawy to czas przygotowania zamówienia + czas dostawy operatora.

13. W przypadku nieodebrania przesyłki z winy Kupującego, Kupujący ma obowiązek wobec Sprzedającego pokryć koszty przesyłki zwrotnej. Koszt  ponownej wysyłki pokrywa również Kupujący.

14. Podane koszty dostawy dotyczą tylko wysyłek na terenie kraju. Koszty wysyłek zagranicznych

ustalane są indywidualnie. W celu wyceny dostawy poza granicami Polski, prosimy o kontakt.

15. Zgodnie z przepisami UE (rozporządzenie nr 524/2013) istnieje możliwość

rozwiązanywania konfliktów drogą elektroniczną za pomocą platformy ODR.

Wyrażamy zgodę na rozstrzygnięcie sporów w drodze mediacji.


PRYWATNOŚĆ

Zapewniam, że dane osobowe uzyskane od Kupującego w drodze realizacji zamówienia umieszczane są w naszej bazie danych, a następnie wykorzystywane wyłącznie w celu realizacji zamówienia. 

Mają Państwo prawo wglądu do swoich danych osobowych i ich modyfikacji.  

Wszelkie prawa do wszystkich materiałów zamieszczanych na aukcjach użytkownika są zastrzeżone. Kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez zezwolenia jest wzbronione. 


ZASADY PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH ORAZ INFORMACJA O PRZYSŁUGUJĄCYCH PRAWACH 

Zasady przetwarzania Państwa danych osobowych przez firmę PPHU AGMI MICHAŁ KOĆWIN ul. Boh. Katynia 27/107 42-200 Częstochowa oraz informacja o przysługujących prawach.  

Zapewniamy, że Państwa dane są u nas bezpieczne. Administratorem Państwa danych osobowych jest firma PPHU AGMI MICHAŁ KOĆWIN ul. Boh. Katynia 27/107 42-200 Częstochowa. 

Informujemy, że mają Państwo prawo do: 

1. żądania dostępu do swoich danych osobowych  

2. sprostowania danych 

3. żądania uzupełnienia niekompletnych danych osobowych  

4. usunięcia danych lub ograniczenia przetwarzania 

5. wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania Państwa danych osobowych 

6. przeniesienia Państwa danych osobowych Mają Państwo prawo do cofnięcia wyrażonych zgód w dowolnym momencie.  

Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania Państwa danych, którego dokonano na podstawie udzielonej zgody przed jej cofnięciem.  

W celu realizacji swoich uprawnień, wyrażenia albo cofnięcia zgód oraz wniesienia sprzeciwu mogą Państwo kontaktować się pod adresem mailowym: info@agmi-tuning.com albo tradycyjną pocztą na adres: PPHU AGMI MICHAŁ KOĆWIN ul.Jesienna 87/89 42-200 Częstochowa 


Numer oferty: 5560914438

Inni klienci oglądali również

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro