Sprawdź
Opis
MIERNIK SYGNAŁU SATELITARNEGO + KABEL F-F
SAT FINDER CORAB
SAT-FINDER jest bardzo prostym i wygodnym w obsłudze urządzeniem do ustawiania optymalnego poziomu sygnału odbieranego przez antenę satelitarną. Miernik został wyposażony we wskaźnik wychyłowy poziomu sygnału oraz sygnalizator o zmiennym natężeniu dźwięku, ułatwiający dokładne i szybkie ustawienie pozycji anteny. Miernik wpina się pomiędzy tuner satelitarny a konwerter.
Podłączenie i obsługa miernika jest bardzo prosta - zaoszczędź na ustawianiu anteny przez instalatora! Teraz zrobisz to sam!
Jak podłączyć miernik i ustawić antenę?
1. Podłącz jeden koniec kabla antenowego do konwertera, a drugi do miernika.
2. Podłącz drugi koniec kabla do odbiornika i połącz go z miernikiem. Zwróć uwagę na podłączenie kabla do odpowiedniego gniazda miernika.
3. Upewnij się, że Twój miernik jest włączony. Skala miernika powinna być podświetlona, a wskazówka powinna pokazywać wartości w okolicach 2 jednostek.
4. Ustaw swoją antenę w odpowiedniej pozycji horyzontalnej i wertykalnej w zależności od wyszukiwanej satelity.
5. Wyreguluj miernik potencjometrem tak by wskazywał w okolicach 5 jednostek. Obrót potencjometru zgodnie z ruchem wskazówek zegara spowoduje wzrost wskazań
6. Poszukaj sygnału z satelity powoli korygując ustawienie anteny. Gdy wskazania miernika osiągną maximum, użyj potencjometru by obniżyć wartość odczytu do 5 jednostek. Obrót potencjometru odwrotnie do ruchu wskazówek zegara spowoduje spadek wskazań. Kontynuuj korekcje ustawień anteny, aż do osiągnięcia jak najwyższej wartości odczytu.
7. Odłącz miernik i połącz konwerter bezpośrednio z odbiornikiem.
W skład zestawu wchodzi:
- miernik sygnału satelitarnego Sat Finder Corab
- Instrukcja obsługi w języku polskim
- Kabel antenowy 1,8m
Opinie o produkcie
Opinie o produkcie
Dostawa i płatność
Dostawa i płatność
Reklamacja
Reklamacja
Czas na reklamację z tytułu rękojmi
Adres do reklamacji
Wszystkie produkty, które sprzedajemy objęte są 24 miesięczym okresem rękojmi. Gdy produkt nie działa poprawnie można skontaktować się bezpośrednio z Autoryzowanym Serwisem Producenta w celu ustalenia szczegółów przebiegu procesu reklamacji. W większości przypadków reklamowanie towaru bezpośrednio u producenta przebiega znacznie szybciej i sprawniej niż przy odsyłaniu produktów do sprzedawcy. Wadliwy produkt można również odesłać na adres naszej firmy, lecz w tym przypadku należy mieć na uwadze wydłużony czas oczekiwania na który składa się czas transportu towaru z firmy Bodex do seriwisu, naprawa/wymiana na nowy, transport z seriwsu do firmy Bodex, a następnie wysyłka naprawionego towru na adres klienta. Reklamacje rozpatrywane są w przeciągu 14 dni roboczych od dnia otrzymania przesyłki z opisem usterki oraz dowodem zakupu. Rozpatrzenie reklamacji oznacza podjecie decyzji co do zasadności reklamacji.
UWAGA!
Prosimy o dokładne sprawdzenie zawartości każdej paczki w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń towaru lub braków nlezy sporządzić protokół szkody. Skan lub zdjęcie protokołu nalezy przesłac do nas na adres reklamacje@ihaa.pl - dotyczy przesyłek kurierskich
Protokół szkody jest podstawą do rozpatrzenia reklamacji
Zwroty
Zwroty
O sprzedającym
O sprzedającym
Dane firmy
Kontakt
- pytanie do sprzedającego
- szy***@******* (pokaż)
- 603 *** *** (pokaż)
- 731 *** *** (pokaż)
Informacje o sprzedającym
Prosimy o dokładne sprawdzenie zawartości każdej paczki w obecności kuriera.
Wszystkie paczki oklejone są naszą firmową taśmą. W przypadku naruszenia taśmy, opakowania, lub zawartości opakowania, prosimy o spisanie protokołu reklamacyjnego. Kurier ma obowiązek spisać taki protokół, jeśli klient tego zażąda. Protokół reklamacyjny jest podstawą do rozpatrywania reklamacji!!
Reklamacje dotyczące uszkodzenia przedmiotu podczas wysyłki są uwzględniane "od ręki" jeśli klient sprawdził zawartość paczki w obecności kuriera i sporządził w chwili dostawy protokół szkody. Reklamacje zgłoszone później niż w momencie dostawy będą rozpatrywane przez firmę kurierską GLS.
Numer rachunku do wpłat:
PHU BODEX Bogdan Kowalczyk
50 1020 5558 1111 1764 2690 0097
W tytule proszę wpisać nazwe użytkownika z Allegro
Pozostałe informacje
UWAGA!
Prosimy o dokładne sprawdzenie zawartości każdej paczki w obecności kuriera.
Wszystkie paczki oklejone są naszą firmową taśmą. W przypadku naruszenia taśmy, opakowania, lub zawartości opakowania, prosimy o spisanie protokołu reklamacyjnego. Kurier ma obowiązek spisać taki protokół, jeśli klient tego zażąda. Protokół reklamacyjny jest podstawą do rozpatrywania reklamacji!!
Reklamacje dotyczące uszkodzenia przedmiotu podczas wysyłki są uwzględniane "od ręki" jeśli klient sprawdził zawartość paczki w obecności kuriera i sporządził w chwili dostawy protokół szkody. Reklamacje zgłoszone później niż w momencie dostawy będą rozpatrywane przez firmę kurierską GLS.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu