, , ,

METEOR NÓŻ TURYSTYCZNY SURVIVALOWY DRUH

od
Super Sprzedawcy
wiking-turystyka
99,4% poleca sprzedawcę
41,00
Allegro Smart!
5 osób kupiło 5 sztuk
Dostawaod 5,90 zł
Czas wysyłki2 dni robocze
Zwrotza darmo
Liczba sztuk
ze 112 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Typ:
      z głownią stałą
    • Rodzaj:
      turystyczne
    • Marka:
      Meteor
    • Ostrze:
      częściowo ząbkowane
    • Materiał głowni:
      stal
    • Materiał rękojeści:
      stal
    • Długość głowni:
      14 cm
    • Grubość głowni:
      2 mm
    • Długość rękojeści:
      9 cm
    • Długość po złożeniu:
      25 cm
    • Waga:
      210 g
    • Waga (z opakowaniem):
      0.21 kg
    • Cechy dodatkowe:
      futerał, antypoślizgowa rękojeść, zdobienia

Opis

Wysokiej jakości nóż survivalowo-taktyczny POLSKIEJ MARKI METEOR- MODEL DRUH. Doskonale wykonany z mocnej i grubej czernionej stali nierdzewnej. Całość zapakowana jest w ładne tekturowe pudełko.

Ostrze noża Druh jest z jednej strony gładkie, a na grzbiecie głowni ząbkowane. Duży podwójny jelec podtrzymuje dłoń i czyni chwyt pewnym. Ten model doskonale sprawdzi się na różnego rodzaju wyjazdach. W wodoszczelnym zakręcanym uchwycie zamieszczono niezbędnik każdego podróżnika, dlatego gdziekolwiek się wybierasz wystarczy ci jedynie ten nóż.

Noże marki METEOR są produkowane ze stali 420 lub 440 o twardości 58-60 w skali HRC, a ich klingi posiadają bardzo wysoki stopień odporności na korozję. Przemyślane profile głowni oraz zastosowane rozwiązania konstrukcyjne zapewniają każdemu użytkownikowi pełną satysfakcję w zakresie funkcjonalności, poręczności oraz skuteczności w działaniu.

Stale nierdzewne z rodziny 420 zawierają mniej niż 0,5 % węgla. Ich zalety to wysoka udarność (czyli odporność na obciążenia dynamiczne) oraz odporność na korozję, wręcz wyjątkowa wśród stali nierdzewnych używanych do produkcji noży. Twardość HRC w zakresie: 52 – 56.

Ostrze/nóż

Nóż wykonano z dobrej jakości stali nierdzewnej, odpornej na korozję ze strony np.: czynników atmosferycznych (korozja gazowa). Nierdzewność uzyskuje się poprzez wprowadzenie do stali odpowiednich dodatków stopowych. Blisko 2 mm szerokości ostrze, o długości 14 cm, idealnie nadaje się do prac w lesie, jak i turystycznego użytkowania, a nawet w kuchni. Długość noża z rękojeścią to 25 cm. Zastosowano ostrze gładkie, jest to podstawowy rodzaj ostrza stosowany w nożach ze stałą głownią. Na grzbiecie noża, umieszczono praktyczne ząbki (piłka), pozwalające na ewentualne przecięcie cieńszej gałęzi, czy też obrobić w terenie ryby z łusek. Ergonomicznie wyprofilowana rękojeść została wykonana z wytrzymałego tworzywa, co zapewnia komfort i pewność chwytu nawet w sytuacji, gdy dłoń jest mokra lub zabrudzona. Rękojeść charakteryzuje się wysoką odpornością na pęknięcia i wycieranie. W rękojeści znajduje się zestaw ratunkowy, oraz sznurek mocujący. 

Pochwa

W komplecie dołączono praktyczną, czarną pochwę z cordury. Nóż łatwo wchodzi do pochwy. Dodatkowo, pochwa posiada komorę, w której umieszczono osełkę do ostrzenia zarówno na mokro jak i na sucho. Pochwę założymy praktycznie na każdy pas - szerokość szlufki 7cm.

Dodatkowe wyposażenie

To kolejny i niewątpliwy atut. Możemy je sobie dowolnie modyfikować, w zależności od potrzeb i wypraw. Oprócz noża i kabury z osełką otrzymujemy:

  1. kompas ze sznurkiem
  2. zapałki z draską
  3. zestaw krawiecki
  4. zestaw wędkarski

Zalety:

  1. Nóż turystyczny wykonany z bardzo dobrej jakościowo stali
  2. W zestawie ratunkowym przydatny sprzęt
  3. Do użytkowania w każdych warunkach turystycznych
  4. Posiada uchwyt to noszenia nożna na smyczy
  5. Odporność na korozję, przy właściwym użytkowaniu
  6. Ergonomiczna i trwała rączka z aluminium
  7. Do wykonywania precyzyjnych prac w terenie
  8. Dobra odporność na stępienie ostrza
  9. Bezpieczny w użytkowaniu
  10. Idealny dla turystów, wędkarzy, survivalowców

    Cechy produktu:

    • Typ noża: z głownią stałą
    • Stylistyka: survival, taktyczna, turystyczna
    • Długość głowni: 140 mm
    • Grubość głowni: 2 mm
    • Długość całkowita: 250 mm
    • Szerokość ostrza - 27  mm
    • Rodzaj ostrza: gładkie z ząbkowanym grzbietem
    • Gatunek stali: 420 z powłoką epoxy powder coating i metalu.
    • Szlif: płaski
    • Odporność na stępienie:  dobra
    • Odporność na korozję: wysoka
    • Sposób otwierania: Ostrze stałe
    • Typ blokady: brak danych
    • Materiał rękojeści: Stal
    • Klips do noszenia: nie
    • Pochwa w komplecie: Tak z oselką
    • Wyposażenie dodatkowe: TAK
    • Waga całkowita: 251 g
    • Producent: MFH/Fox Outdoor Niemcy

    Marka Meteor jest polską marką produkującą szeroko pojęty sprzęt turystyczny i sportowy prowadzoną przez firmę Markartur. W naszej ofercie znajdziecie szereg produktów turystycznych z serii ekonomicznych, które pomagają cieszyć się przebywaniem na łonie natury w niskiej cenie. Pomimo niskiej ceny, produkty cieszą się popularnością i trwałością. W niczym nie ustępują uznanym markom outdoroowych ze średniej półki.

    Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

    Opinie o produkcie

    5,00

    Opinie o produkcie

    Rewelacyjny
    5,00/5
    (1 ocena)
    1
    0
    0
    0
    0

    Dostawa i płatność

    od 5,90 zł

    Dostawa i płatność

    Wysyłka z: Szczecin, Polska
    Aby mieć darmową dostawę, kup u wiking-turystyka za co najmniej 800,00 zł.
    Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
    Odbiór w punkcie
    koszt dostawy
    czas realizacji
    Odbiór w punkcie
    Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
    8,00 zł
    3-5 dni roboczych
    z pakietem
    0,00 zł
    3-5 dni roboczych
    Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
    8,99 zł
    3 dni robocze
    z pakietem
    0,00 zł
    3 dni robocze
    Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy
    0,00 zł
    2 dni robocze
    2 dni robocze
    Kurier
    koszt dostawy
    czas realizacji
    Kurier
    Allegro Pocztex Kurier 48
    9,90 zł
    3-5 dni roboczych
    3-5 dni roboczych
    Allegro Pocztex Kurier 48 pobranie
    12,36 zł
    3-5 dni roboczych
    3-5 dni roboczych
    Kurier DPD
    14,50 zł
    3-5 dni roboczych
    3-5 dni roboczych
    Listy i paczki pocztowe
    koszt dostawy
    czas realizacji
    Listy i paczki pocztowe
    Allegro Przesyłka polecona
    5,90 zł
    4-6 dni roboczych
    z pakietem
    0,00 zł
    4-6 dni roboczych

    Punkty odbioru

    ROBERT FILIPSKI (NIE MA SKLEPU STACJONARNEGO) FRONT KAMIENICY, 3 PIĘTRO
    Boh Getta Warszawskiego 18/9
    70-303 SZCZECIN
    woj. zachodniopomorskie
    email: sklep@skladnicaturystyczna.pl
    tel.: 726469647

    poniedziałek - piątek
    10:00 - 13:00
    sobota - niedziela
    zamknięte

    wymagana przedpłata
    do odbioru w 1 dzień roboczy
    prosimy umówić się na odbiór

    Płatności

    Gwarancja

    6 miesięcy

    Gwarancja

    Rodzaj gwarancji

    sprzedającego

    Okres gwarancji

    6 miesięcy
    3 miesiące dla przedsiębiorców
    Dodatkowe informacje

    Poinformuj nas o fakcie skorzystania z gwarancji za pomocą poczty elektronicznej, opisz problem, załącz zdjęcia - my wyślemy do Ciebie odpowiedni formularz, a gdy problem jest jednoznaczny, również opłaconego kuriera.  


    Do zwracanego produktu dołącz fakturę/paragon wraz z gwarancją (jeśli takowa została dołączona do przesyłki), oraz wypełniony formularz www.reklamacja.skladnicaturystyczna.pl  . Spakuj zwracany towar, pamiętając o jego odpowiednim zabezpieczeniu, gdyż ponosisz wszelkie koszty związane z jego uszkodzeniem lub zagubieniem.  


    Odpowiedź w sprawie reklamacji otrzymasz w ciągu 14 dni od czasu otrzymania towaru objetego gwarancją.

     

    WARUNKI GWARANCJI

    Terytorialny zasięg ochrony gwarancyjnej obejmuje obszar RP. Niniejsza karta jest ważna wyłącznie z dołączonym dowodem zakupu.


    1. Sprawne urządzenie nie podlega gwarancji.
    2. Ujawnione w okresie gwarancji wady będą usuwane bezpłatnie w terminie 21 dni roboczych od daty zgłoszenia reklamacji.
    3. W przypadku, gdy naprawa wymaga importu części zamiennych z zagranicy, termin naprawy może być wydłużony.
    4. Niniejszą gwarancją objęte są usterki spowodowane wadliwymi częściami i/lub defektami produkcyjnymi.
    5. Nabywcy  przysługuje prawo wymiany sprzętu na nowy, jeżeli w okresie gwarancji  upoważniony zakład stwierdzi, że usunięcie wady nie jest możliwe lub  zostanie dokonana minimum jedna naprawa przez upoważniony punkt  naprawczy, a sprzęt będzie nadal wykazywał wady uniemożliwiające  używanie go zgodnie z przeznaczeniem.
    6. Nabywca  traci uprawnienia gwarancyjne w przypadku uszkodzeń sprzętu powstałych  na skutek wypadków losowych, niewłaściwego/nieumiejętnego użytkowania  lub niezgodności z instrukcją użytkowania, przechowywania, konserwacji,  transportu, samowolnego naprawiania lub przeróbek sprzętu, uszkodzeń  mechanicznych, utrata karty gwarancyjnej.
    7. Gwarancji  nie podlegają części obudowy i akcesoria podlegające normalnemu zużyciu  podczas w czasie eksploatacji jak zabrudzenia, zarysowania, wytarcie  napisów itp..
    8. Gwarancja nie obejmuje materiałów eksploatacyjnych.
    9. Karta  gwarancyjna jest ważna po okazaniu dowodu zakupu, jeżeli jest  ostemplowana przez sprzedawcę, posiada czytelnie i poprawnie wypełnione  wszystkie rubryki bez zmian i skreśleń.
    10. Reklamujący jest zobowiązany dostarczyć urządzenie do punktu sprzedaży na własny koszt.
    11. Ewentualny koszt nieuzasadnionych roszczeń wynikających z warunków gwarancji oraz testowania ponosi Nabywca.
    12. W celu  przyspieszenia realizacji naprawy gwarancyjnej należy wraz z  reklamowanym towarem dostarczyć w pełni wypełniony formularz reklamacji  towaru.
    13. Ewentualne  spory związane z realizacją obowiązków gwarancyjnych będą rozstrzygane  przez sąd właściwy dla siedziby Wiking Szczecin
    14. Zakup urządzenia objętego niniejszą gwarancją jest równoznaczny z przyjęciem niniejszych warunków.
    15. Gwarancja  na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie  zawiesza uprawnień Kupującego wynikających z niezgodności towar z umową
    16. Kupujący  będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu  rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym  Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej.  Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania  sporów,  znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w  zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.

    Reklamacja

    Reklamacja

    Czas na reklamację z tytułu rękojmi

    2 lata
    rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

    Adres do reklamacji

    WIKING ROBERT FILIPSKI
    BOHATERÓW GETTA WARSZAWSKIEGO 18/9
    70-303 SZCZECIN
    Dodatkowe informacje

    Paragraf 1 - Informacje ogólne

    Poinformuj nas o fakcie złożenia reklamacji za pomocą poczty elektronicznej, opisz problem, załącz zdjęcia - my wyślemy do Ciebie odpowiedni formularz, a gdy problem jest jednoznaczny, również opłaconego kuriera. Można również pobrać formularz na naszym serwerze - www.reklamacja.skladnicaturystyczna.pl . 

    Jeżeli towar konsumpcyjny jest niezgodny z umową, kupujący może żądać  doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę  albo wymianę na nowy. Są to jedyne uprawnienia, które w pierwszej  kolejności może wykorzystać Konsument. Co jednak istotne nie ma zatem  możliwości zażądania od razu od sprzedawcy zwrotu pieniędzy. Często  jednak konsumenci sądzą inaczej, lecz przepisy mówią jasno kiedy można  żądać zwrotu zapłaconej ceny. Warto przeczytać przed reklamacją -  http://winienczyma.bn.org.pl/kiedy-sprzedawca-musi-rzecz-wymienic-naprawic-a-kiedy-zwrocic-pieniadze/   

    Jeżeli otrzymany produkt będzie posiadał wady ukryte lub popsuje się  podczas użytkowania z przyczyn niezależnych od Ciebie, możesz skorzystać  z prawa gwarancyjnego i rękojmi.  Standardowo na towar udzielamy  gwarancji na okres 6 miesięcy. Wybrane produkty posiadają  gwarancję  producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski na  okres od 6 do 24 miesięcy. Gwarancji nie podlegają wszelkie uszkodzenia  mechaniczne, oraz uszkodzenia spowodowane niedbałym lub niewłaściwym,  niezgodnym z przeznaczeniem użytkowaniem. Po otrzymaniu informacji o  reklamacji ze strony Klienta oraz po otrzymaniu towaru stanowiącego  przedmiot reklamacji, Sklep jest zobowiązany do  ustosunkowania się do reklamacji w ciągu 14 dni. Termin naprawy lub  wymiany towaru w znacznej mierze zależy od producenta i wynosi ok. 1 do 2  miesięcy. 


    Aby Twoja reklamacja została rozpatrzona, powinieneś/powinnaś spełnić  następujące warunki:   

    1. Jeśli posiadasz, do zwracanego produktu dołącz fakturę/paragon (lub  inny dowód zakupu w sklepie) wraz z gwarancją (jeśli takowa została  dołączona do przesyłki), oraz wypełniony formularz reklamacyjny. 
    2. Produkt  powinien zostać zwrócony w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu  fabrycznym.  
    3. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia opakowania przy odbiorze  zamówienia, prosimy o sprawdzenie towaru przy kurierze i spisać  odpowiedni protokół szkody, który jest podstawą reklamacji w firmie  kurierskiej.  
    4. Reklamowany produkt należy wysłać przesyłką rejestrowaną, w rozsądnym koszcie np. list  polecony ekonomiczny, paczka pocztowa ekonomiczna. Przed wysyłką należy skontaktować się celem ustalenia adresu wysyłki z powodu serwisów w różnych miejscowościach. Przy jednoznacznych problemach wysyłamy do Kupującego opłaconego kuriera. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, pokrywamy koszty wysyłki do nas i do Kupującego.
    5. Po rozpatrzeniu reklamacji - standardowo 14 dni  roboczych (w uzasadnionych przypadkach i przy serwisie zewnętrznym do   30 dni), wysyłamy za pomocą poczty elektronicznej decyzję oraz naszą   propozycję, jeśli nie było informacji w formularzu, czego klient  oczekuje. 


    Paragraf 2 - Reklamacja z tytułu niezgodności towaru konsumpcyjnego z warunkami umowy  

    Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie  Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz. U. 141 poz. 1176) nakłada  obowiązek odpowiedzialności sprzedawcy z tytułu niezgodności towaru z  umową w przypadku stwierdzenia tej niegodności przed upływem 2 lat od  wydania towaru. Przy czym w myśl ustawy, sprzedawca nie odpowiada  za  niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, gdy kupujący o tej   niezgodności wiedział lub oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć.  Jeżeli okaże się to niemożliwe do wykonania lub będzie wymagało  nadmiernych kosztów, Klient ma możliwość domagania się  obniżenia ceny  lub odstąpienia od umowy. Sklep jest zobowiązany do ustosunkowania się  do tego żądania w ciągu 14 dni.   


    Paragraf 3 - Reklamacja z tytułu uszkodzeń lub braków powstałych w transporcie

    Wszystkie paczki, posiadają naszą firmową taśmę (biała z zielonymi nadrukami i logiem Wikinga). Jeśli paczka jej nie posiada, możliwe że otrzymałeś paczkę od innej firmy - sprawdź zawartość, nadawcę i odbiorcę. Jeśli widoczne są przecięcia i  naklejenia innej taśmy, uszkodzenie opakowania, widoczne ślady butów na opakowaniu, koniecznie sprawdź zawartość, która mogła zostać skradziona, podmieniona lub uszkodzona. Koniecznie sporządź protokół szkody wraz z kurierem/w punkcie odbioru, lub zgłoś zastrzeżenie przy odbiorze w paczkomacie.

    Protokół powienien zawierać: datę, godzinę doręczenia oraz  opis uszkodzeń lub zauważonych braków w towarze, uwzględniając jego  markę i model. Po otrzymaniu wyjaśnienia od przedstawiciela Poczty  Polskiej lub firmy kurierskiej, Sklep kontaktuje się z Klientem w celu  podjęcia dalszych decyzji odnośnie ponownej wysyłki towaru lub  anulowania zamówienia i zwrotu wpłaty.  

    Jeżeli przesyłka ma nienaruszone opakowanie zewnętrzne, możesz w  obecności kuriera sprawdzić jej zawartość. Niestety często kurierzy nie chcą czekać.  Jeżeli po rozpakowaniu okaże  się, że produkt jest uszkodzony, należy również spisać protokół szkody. Reklamacje uszkodzonego produktu mogą być zgłaszane u Przewoźnika w  terminie do 3 dni od chwili odbioru przesyłki. Spisany protokół należy  przesłać na adres naszego sklepu wraz z dowodem zakupu.  Zaniechanie powyższej czynności bez zastrzeżeń, powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia przesyłki, chyba że wykaże się, że szkoda powstała z winy przewoźnika.

    Podstawa prawna Kodeks Cywilny. 

    1. Art. 76 - Przyjęcie przesyłki przez uprawnionego bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia, chyba że:[...] udowodnił, że szkoda powstała w czasie między przyjęciem przesyłki do przewozu a jej wydaniem." Jednocześnie informuję, iż prawo dochodzenia roszczeń wobec przewoźnika - przysługuje od chwili odbioru rzeczy [...], jako osobie która dysponuje przesyłką (stosownie do art. 75 ust. 3 pkt. 2 b). 
    2. Art. 545 § 2. W razie przesłania rzeczy sprzedanej na miejsce przeznaczenia za pośrednictwem przewoźnika, kupujący obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju; jeżeli stwierdził, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie rzeczy, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.
    3. Art. 75 
    •  3. Roszczenia przeciwko przewoźnikowi przysługują: [...]
    • 2. z tytułu umowy przewozu przesyłek towarowych: [...]
    • b)  o inne roszczenia z tytułu umowy przewozu - nadawcy lub odbiorcy  zależnie od tego, któremu z nich przysługuje prawo rozporządzania  przesyłką;" 


    Kupujący  będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego  sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym  Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji  Handlowej w [miasto]. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i  procedur rozstrzygania sporów,  znajdują się pod następującym adresem:  http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów  konsumenckich”. Zgodnie z nową dyrektywą unijną w sprawie internetowego  systemu rozstrzygania sporów konsumenckich,, istnieje możliwość  rozstrzygania sporów na Europejskiej Platformie ODR (Online Dispute  Resolution), pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/ .  Ponadto, może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu  między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy  powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji  społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów  (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).  Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym  numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie  Konsumentów Polskich pod adresem e-mail porady@dlakonsumentow.pl 

    Zwroty

    14 dni na odstąpienie od umowy

    Zwroty

    14 dni na odstąpienie od umowy
    Czas na odstąpienie od umowy
    14 dni
    Koszt zwrotu
    Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
    dostawa
    zwrot
    Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
    za darmo
    Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
    na własny koszt
    za darmo z pakietem
    Pozostałe metody
    na własny koszt
    Adres do zwrotu
    WIKING ROBERT FILIPSKI
    BOHATERÓW GETTA WARSZAWSKIEGO 18/9
    70-303 SZCZECIN
    Dodatkowe informacje

    ZASADY ZWROTU KONSUMENCKIEGO -  Pamiętaj, jeśli zakupiłeś towar na firmę, nie dotyczą Ciebie przepisy o prawach konsumenta.  

    Główne założenia firmy CEIT Wiking postulują bezpieczne zakupy Klientów z   gwarancją dostarczenia towaru na czas, możliwości zrezygnowania z  zakupu  bez podania przyczyny, możliwości reklamowania towaru na  podstawie  niezgodności z umową, możliwości reklamowania towaru w  okresie gwarancji  lub rękojmi. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o  prawach konsumenta  oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez  produkt niebezpieczny", masz prawo zrezygnować z produktu bez podania  przyczyny w  ciągu 14 dni od daty odebrania zamówienia.  Koszt  opakowania i odesłania towaru ponosi Klient. Druk odstąpienia możesz pobrać z naszego serwera  www.zwrot.skladnicaturystyczna.pl lub napisz do nas wiadomość abyśmy Tobie wysłali.

    Odstąpienie konsumeckie krok po kroku:

    1. Odstąpienia możesz dokonać w okresie 14 dni od otrzymania towaru.
    2. Pamiętaj że ponosisz wszelkie koszty związane z nieprawidłowym sprawdzeniem zakupionego towaru, jego uszkodzeniem i przekroczeniem zwykłego zarządu.
    3. Poinformuj nas o tym fakcie za pomocą poczty elektronicznej - my wyslemy do Ciebie odpowiedni formularz.
    4. Spakuj zwracany towar, pamiętając o jego odpowiednim zabezpieczeniu, gdyż ponosisz wszelkie koszty związane z jego uszkodzeniem lub zagubieniem. Zalecamy przesyłki rejestrowane. Po opłaceniu, możemy wysłać naszą firmę kurierską - dodatkowy koszt 12,00.
    5. Ponosisz koszt odesłania towaru do naszego sklepu oraz opakowania i jego zabezpieczenia.  
    6. Po otrzymaniu zwracanego towaru, zwrotu wpłaconych pieniędzy dokonujemy w ustawowym okresie 14 dni,  z tym że jeżeli konsument wybrał sposób dostawy produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie, zwracany jest koszt  najtańszej formy dostawy.  

    Odstąpienie przy zakupie na firmę. Kupujący ma 3 dni na odstąpienie od umowy. Zwracany towar nie może być używany, rozpakowany, musi posiadać oryginalne i nieuszkodzone opakowanie. W innym przypadku nie przyjmiemy zwrotu i Kupujacy ponosi koszt jego odesłania. Po przyjęciu zwrotu wysyłamy fakturę VAT korektę. Po odesłaniu podpisanej korekty, zwracamy pieniądze tylko i wyłącznie za zakupiony towar na wskazane konto.

    Gdy zwracany towar jest uszkodzony.

    Jeśli  zwracany  towar nosi ślady użytkowania, jest uszkodzony,  niesprawny i tym podobnie, Sklep będzie dochodził swoich praw  majątkowych, wynikłych z   przekroczenia zwykłego zarządu. 

    Podejmujemy dwa kroki: 

    1.  Polubowne  załatwienie sprawy poprzez wyrażenie zgody przez Nabywcę   zwracającego towar na pomniejszenie zwracanej wpłaty w poczet pokrycia kosztów uszkodzonego/niesprawnego towaru.
    2. Założenie  sprawy sądowej z wnioskiem o pokrycie przez Nabywcę strat Sklepu wynikłych z przekroczenia zwykłego zarządu zwróconego towaru, oraz pokrycia wszelkich kosztów związanych z rzeczoznawcą, naprawą,   kosztów sądowych i innych związanych z sprawą. 


    Kupujący będący konsumentem, ma możliwość skorzystania z pozasądowego  sposobu rozpatrywania reklamacji i  dochodzenia roszczeń przed Stałym  Polubownym Sądem Konsumenckim przy  Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji  Handlowej w [miasto]. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i  procedur rozstrzygania sporów,  znajdują  się pod następującym adresem:  http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów  konsumenckich”. Zgodnie z nową dyrektywą unijną w sprawie internetowego  systemu rozstrzygania sporów konsumenckich,, istnieje możliwość  rozstrzygania sporów na Europejskiej Platformie ODR (Online Dispute  Resolution), pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/ . Ponadto,  może  uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między   Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy   powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji   społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów   (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).   Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym   numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie   Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl.  

    O sprzedającym

    wiking-turystyka

    O sprzedającym

    wiking-turystyka

    99,4%

    kupujących poleciło tego sprzedawcę
    w ostatnich 12 miesiącach
    ZGODNOŚĆ Z OPISEM
    4,9/5
    OBSŁUGA KLIENTA
    5,0/5
    KOSZT WYSYŁKI
    4,9/5
    Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
    Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
    NA ALLEGRO OD
    od 13 lat i 11 miesięcy
    OSTATNIE LOGOWANIE
    dzisiaj o 01:04

    Dane firmy

    Robert Filipski
    Centrum Edukacji i Turystyki WIKING
    Bohaterów Getta Warszawskiego 18/9
    70-303 Szczecin
    REGON: 320690089
    NIP: 8521381109

    Kontakt

    • 726 *** *** (pokaż)
    poniedziałek - piątek
    10:00 - 13:00
    sobota - niedziela
    zamknięte

    Informacje o sprzedającym

    Wiking Szczecin, jest firmą turystyczną powstałą w 2009 roku, na bazie wcześniejszego stowarzyszenia turystycznego i PTTK. Na co dzień organizujemy imprezy turystyczne, prowadzimy usługi przewodnickie, a jako Biuro Turystyki Kajakowej, oferujemy wycieczki i spływy kajakowe po Szczecinie i Pomorzu Zachodnim oraz wypożyczalnie kajaków; stacjonarna i mobilna. Ponadto projektujemy, znakujemy i poddajemy renowacji szlaki turystyczne. Korzystaj z naszego doświadczenia ! Sklep prowadzony jest przez firmę Centrum Edukacji i Turystyki Wiking  Robert Filipski, zarejestrowaną przez Urząd Miasta Szczecin w dniu 8 lipca 2009 roku pod numerem ewidencyjnym P/053396/09.

    Zgodnie z podanym na każdej aukcji terminem realizacji, CZAS WYSYŁKI ZAMÓWIENIA WYNOSI OKOŁO 2 DNI ROBOCZE. Czas liczony jest od zaksięgowania środków na naszym koncie. Jeśli nie otrzymasz od nas wiadomości o wysyłce, wraz z numerem paczki w ciągu 4 dni roboczych, prosimy o wiadomość e-mail, abyśmy szybko i sprawnie mogli wyjaśnić co się stało. Informacje na każdej aukcji po kliknięciu w linku "Szczegóły dostawy".  

    Czasy realizacji usług kurierskich od dnia nadania paczki, wynikające z naszego doświadczenia:     

    1. Kurier DPD 1-2 dni robocze
    2. Allegro Kurier Inpost 1-2 dni robocze
    3. Paczkomaty 1-2 dni robocze - pamiętajcie, że zmienia sie regulamin usługi. Inpost przy zajętym paczkomacie wskazanym przez Kupującego, może umieścić paczkę w innym dowolnym paczkomacie lub Punkcie Obsługi Paczek w promieniu 2km lub najbliższym. 
    4. Allegro Paczka 48 Poczta Polska / odbiór w punkcie 2-4 dni robocze
    5. Allegro List Polecony - 4-5 dni roboczych
    6. ODBIÓR OSOBISTY - zgodnie z informacją na aukcji.

    W okresie świątecznym, czas dostarczenia wydłuża się o conajmniej 1 dzień.

    NIE WYSYŁAMY ZA GRANICĘ !!!! NIE REALIZUJEMY ZAMÓWIEŃ TELEFONICZNYCH. NIE WYSYŁAMY ZA POBRANIEM

    Uszanujcie nasz czas wolny - nie pracujemy 24h na dobę, jak i weekendy i święta mamy wolne:) serdecznie dziękujemy !

    W PRZYPADKU PRZEKROCZENIA GABARYTU PACZKOMATY INPOST ALLEGRO,  POCZTY POLSKIEJ ORAZ PACZKI W RUCHU, WYSYŁAMY INNĄ FORMĄ WYSYŁKI POUSTALENIACH TELEFONICZNYCH.

    Pozostałe informacje

    ZASADY SPRZEDAŻY NA ALLEGRO

    Pamiętajmy, że wzajemny szacunek oraz przestrzeganie praw i obowiązków przez oby dwie strony umowy to nie wybór, ale obowiązek.

    1. Klikając KUP TERAZ, zawierasz umowę kupna/sprzedaży z naszą firmą. Fakt złożenia przez Klienta zamówienia zostanie potwierdzony przez System  automatycznie drogą elektroniczną. Wysyłany przez nas towar może lekko różnić się od oferowanego ze zdjęć, różnice mogą wynikać z dostawy towarów (odcień, kształt, opakowanie, oklejenie), jednakże opis nie może odbiegać i różnić się od sprzedawanego produktu na aukcji.
    2. Po zakupie obowiązkowo wypełnij formularz płatności i dostawy, podając w nim adres oraz formę   nadania wysyłki. We wiadomości do sprzedającego podajesz informacje odnośnie koloru, rozmiaru itp., jeśli wynika to z treści aukcji.
    3. Odbiór osobisty: nie realizujemy - brak sklepu stacjonarnego.
    4. Na wpłatę czekamy 7 dni. Po tym okresie przenosimy transakcję do nieudanych i anulujemy sprzedaż zgodnie z regulaminem Allegro, ze wszystkimi jego konsekwencjami.
    5. Koszty wysyłki, określa link "Dostawa i Płatność", pod miniaturka zdjęcia. Wysyłka i ceny obowiązuje tylko i wyłącznie na terenie Polski. W PRZYPADKU PRZEKROCZENIA GABARYTU PACZKOMATY INPOST ALLEGRO, POLECONY E-COMMERCE POCZTY POLSKIEJ, MINIPACZKI INPOST ORAZ PACZKI W RUCHU, WYSYŁAMY PACZKĄ POCZTEX48.
    6. Zamówienia realizowane są do 2 dni roboczych, od następnego dnia od zaksięgowania wpłaty. Do czasu realizacji zamówienia, należy dodać czas  dostarczenia przesyłki. Staramy się nadać w 24h.
    7. Po spakowaniu, zamówienie wprowadzane jest do systemu nadawczego E-Nadawca lub firm kurierskich i realizowane w najbliższych dniu roboczym. Paczki wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej, DPD, GEIS, Inpost, Paczka w Ruchu. 
    8. Wysyłki za pobraniem - wysyłamy warunkowo, po potwierdzeniu zamówienia.
    9. Wysyłka za granicę RP - NIE WYSYŁAMY
    10. Aby być pewnym, że zamówiony towar przyjdzie do nas nieuszkodzony lub chcemy aby był ubezpieczony na całość wartości zakupu, prosimy o kontakt celem zakupienia ubezpieczenia przesyłki - "Ostrożnie", "Szczególne warunki", "Zadeklarowana wartość paczki", "Wartość". Po kontakcie podamy dodatkowy koszt dodawany do wysyłki + VAT. 
    11. Standardowo do każdego zamówienia wystawiamy paragon fiskalny, który radzimy zachować. Jeśli chcesz fakturę (zakupy firmowe), dane należy podać w "Formularzu płatności i wysyłki". Kupując w naszych sklepach Kupujący zgadza się na otrzymywanie faktur drogą elektroniczną. To samo dotyczy kwestii faktur PRO-FORMA.
    12. DNI WOLNE.  Nie realizujemy zamówień w następujące dni: Nowy Rok; Objawienie Pańskie (Trzech Króli), Wielkanoc, Poniedziałek Wielkanocny, Święto Pracy, Święto Narodowe Trzeciego Maja, Zielone Świątki, Boże Ciało, Wniebowzięcie Najświętszej Maryi Panny, Wszystkich Świętych, Narodowe Święto Niepodległości, Boże Narodzenie (pierwszy dzień świąt), Boże Narodzenie (drugi dzień świąt) inne dni ustawowo wolne od pracy, oraz w dni ościenne.
    13. ZAKUPY NA FIRMĘ - PRZY WYSTAWIANYCH FAKTURACH VAT. Istnieje możliwość zwrotu w ciągu 3 dni od daty zakupu, tylko i wyłącznie nieużywane w oryginalnym i nie otwartym opakowaniu. Zwrot pieniędzy wykonywany jest przelewem, po odesłaniu do  nas podpisanej faktury korygującej, oraz danych do przelewu zwrotnego. Gwarancji udzielamy na okres 3 miesięcy, o ile inaczej nie jest ujęte w indywidualnej karcie gwarancyjnej, załączonej do produktu. Przy odbiorze osobistym towar należy sprawdzić na miejscu,zgodnie z kodeksem cywilnym.
    14. KAŻDY KONSUMENT MA PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY ORAZ GWARANCJI LUB RĘKOJMI ZGODNIE Z PRZEPISAMI PRAWA POLSKIEGO. Zasady określone są w oddzielnych linkach na każdej z aukcji.
    15. FAKTURY - wysyłamy drogą mejlową, w momencie pakowania towaru. Jeśli faktura nie dojdzie na wskazny w Allegro adres poczty elektronicznej, prosimy o kontakt.

    Administrator danych osobowych   

    Administratorem danych osobowych Kupujących biorących udział w Transakcjach Sprzedającego jest Sprzedający (dokładne dane Sprzedającego podane są w zakładce Informacje o Sprzedającym). Dane osobowe Kupujących Sprzedający otrzymuje od Grupy Allegro. Dane osobowe Kupującego są przetwarzane zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. 1997 Nr 133, poz. 883 ze zm.). Sprzedający zapewnia Kupującym realizację uprawnień wynikających z powyższej ustawy oraz z innych powszechnie obowiązujących przepisów.  

    Cel zbierania danych i odbiorcy danych   

    Dane osobowe Kupujących przetwarzane są wyłącznie w celach związanych z przeprowadzeniem Transakcji Sprzedającego i z realizacją umów sprzedaży zawartych w wyniku Transakcji Sprzedającego. Podstawą przetwarzania danych osobowych Kupującego jest konieczność realizacji umowy sprzedaży, której jest stroną lub podjęcia na jego żądanie działań przed jej zawarciem. Jeżeli Kupujący wyrazi uprzednią zgodę, to dane Kupującego mogą być przetwarzane także w innym celu, o którym mowa w udzielanej zgodzie przez Kupującego.  W przypadku Kupującego, który korzysta ze sposobu dostawy przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską, Sprzedający udostępnia zebrane dane osobowe Kupującego wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Sprzedającego.  

    Prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawiania   

    Kupujący ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Każdej osobie przysługuje prawo do kontroli przetwarzania danych, które jej dotyczą, zawartych w zbiorze danych Sprzedającego. W celu realizacji uprawnień, o których mowa powyżej można przesłać stosowną wiadomość pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Sprzedającego wskazany na wstępie.  

    Dobrowolność podania danych osobowych   

    Podanie danych osobowych przez Kupującego jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie Allegro danych osobowych niezbędnych do udziału w Transakcji i zawarcia umowy sprzedaży skutkuje brakiem możliwości udziału w Transakcji lub zawarcia umowy sprzedaży ze Sprzedającym. Dane niezbędne do zawarcia umowy sprzedaży lub udziału w Transakcji są każdorazowo wskazane na stronie internetowej Allegro.  

    Prawo właściwe, język   

    Umowa sprzedaży między Sprzedającym i Kupującym zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.  

    Postanowienia dotyczące przedsiębiorców   

    Odpowiedzialność Sprzedającego w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona - zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie - do wysokości zapłaconej lub należnej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu umowy sprzedaży. Sprzedający ponosi odpowiedzialność w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem. 

    Numer oferty: 8583532994

    Inni klienci oglądali również

     


    Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

    Allegro