Metalowe pudełko z GRAWEREM na pendrive - PREZENT

od
esgroup_pl
15,00
Allegro Smart!
dla zakupu od 40 zł
1 osoba kupiła 1 sztukę
Kolor/wzór
Liczba sztuk
z 608 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT

Opis

METALOWE PUDEŁKO NA PENDRIVE

Oferuję metalowe pudełko na pendrive.

Wycięcie na pendrive idealnie pasuje na pendrivy typu twister.

GRAWER na pudełku GRATIS!

Miejsce graweru na pudełku - jak na zdjęciu. Maksymalne pole graweru 55x30 mm.

NAJWYŻSZA JAKOŚĆ GWARANTOWANA!

Przykładowe realizacje.

* Pendrive na zdjęciach tylko w celu poglądowym. Pendrivy można zakupić na naszych innych aukcjach.

Gotowe czcionki i grafiki

Jak poprawnie złożyć zamówienie:

1. Dokonaj zakupu przez Kup teraz.

2. Wypełnij formularz dostawy i płatności.

3. W wiadomości dla sprzedającego  w formularzu dostawy i płatności lub na nasz e-mail (adres dostępny jest w zakładce "o sprzedającym" na końcu aukcji) esgroup.sklep@ gmail.com podaj:

  • tekst jaki chcesz wygrawerować.
  • rodzaj czcionki (A lub B lub C ...)
  • możesz również wybrać jedną z grafik podając jej numer.

WZÓR POPRAWNEGO ZAMÓWIENIA: "tekst graweru w cudzysłowie" , czcionka - litera , grafika - numer.

4. Realizacja rozpoczyna się po otrzymaniu wszystkich informacji oraz po opłaceniu zamówienia.

MOŻLIWE JEST WYKONANIE DOWOLNEGO GRAWERU LOGA/GRAFIKI Z PAŃSTWA PROJEKTU PRZESŁANEGO DO NAS W WERSJI WEKTOROWEJ  (FORMAT PLIKU DO UZGODNIENIA).

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Opinie o produkcie

5,00

Opinie o produkcie

Rewelacyjny
5,00/5
(8 ocen)
8
0
0
0
0

13 listopada 2018 od
Wszystko ok.

Dostawa i płatność

od 7,95 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Częstochowa, Polska

Wysyłka

Odbiór w punkcie

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
pierwsza sztuka
za darmo z pakietem dla zakupu od 40 zł
8,00 zł
kolejna sztuka
8,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
6-7 dni roboczych
za darmo z pakietem dla zakupu od 40 zł
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
pierwsza sztuka
za darmo z pakietem dla zakupu od 40 zł
8,99 zł
kolejna sztuka
8,99 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
5 dni roboczych
za darmo z pakietem dla zakupu od 40 zł
Paczka w RUCHu
pierwsza sztuka
9,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
7-9 dni roboczych
Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
pierwsza sztuka
13,50 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
6-7 dni roboczych
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka
14,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
5 dni roboczych

Kurier

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka
14,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
6-7 dni roboczych
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
18,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
5-6 dni roboczych

Listy i paczki pocztowe

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Paczka pocztowa ekonomiczna
pierwsza sztuka
7,95 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
4
czas realizacji
7 dni roboczych
Paczka pocztowa priorytetowa
pierwsza sztuka
11,50 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
4
czas realizacji
5-6 dni roboczych

Sprzedawca nie określił cen wysyłki za granicę

Skontaktuj się ze sprzedawcą, jeśli zależy Ci na dostawie

Dodatkowe informacje

Polecamy PRZESYŁKĘ Pocztex Kurier48 (pełne ubezpieczenie)

Płatności

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Es-Group Łukasz Siwek
Al. Wolności 10
42-217 Częstochowa
Dodatkowe informacje

 

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem esgroup.sklep@gmail.com, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.

Procedura rozpatrywania reklamacji 

  • Reklamowany  towar należy dostarczyć do siedziby Sprzedającego będącej miejscem  zakupu towaru lub wysłać bezpośrednio na adres siedziby Sprzedającego.
  • Po rozpatrzeniu reklamacji Klient otrzymuje dokumentację serwisową opisującą wynik ekspertyzy serwisowej.  
  • Odbiór reklamowanego sprzętu następuje wyłącznie w miejscu i formie w  jakiej towar ten został dostarczony do Sprzedającego.  
  • Reklamowany sprzęt należy odebrać w terminie 30 dni od powiadomienia  Klienta o zakończeniu procedur serwisowych.  

Ważne  

  • Numer RMA (numer reklamacji) nadawany jest drogą elektroniczną, w czasie nie  dłuższym niż 3 dni robocze od momentu  zgłoszenia. Zaleca się, aby  numer RMA nadany przez nasz serwis umieścić w widocznym dla  przyjmującego przesyłkę miejscu (na zewnątrz paczki,  najlepiej w  pobliżu listu przewozowego) i być zabezpieczony przed  ewentualnym  zniszczeniem w trakcie transportu.  
  • Sprzęt musi być zapakowany w sposób umożliwiający bezpieczny transport do serwisu.  
  • Przesyłany  sprzęt powinien być kompletny (włączając w to akcesoria mające wpływ na  funkcjonalność sprzętu lub mogące być jedną z przyczyn nieprawidłowego  funkcjonowania sprzętu).
  • Klient w przypadku zgłoszenia tytułem  gwarancji zobowiązany jest do dołączenia kserokopii faktury zakupu lub  paragonu, oryginalnej karty gwarancyjnej (jeżeli produkt posiada takową)  oraz szczegółowego opisu usterki oraz informacji o okolicznościach jej  występowania. 

Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,  przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie  okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane  lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji  Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we  wskazanym zakresie. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Jeżeli  kupującym nie jest konsument dostarczenie reklamacji za pośrednictwem  przewoźnika – odbywa się na koszt kupującego.

POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ 

Kupujący-konsument ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Należą do nich:

  • Mediacja - prowadzona przez wojewódzkie inspektoraty Inspekcji  Handlowej (WIIH) oraz ich zamiejscowe oddziały. Prowadzi się ją na  wniosek kupującego-konsumenta lub z urzędu po wyczerpaniu drogi  reklamacyjnej. Postępowanie mediacyjne jest bezpłatne – oprócz  ewentualnych kosztów rzeczoznawców. Mediacja jest dobrowolna, tzn. muszą  na nią wyrazić zgodę obie strony umowy.
  • Stałe polubowne sądy konsumenckie działające przy WIIH - sądy te  rozpatrują spory o prawa majątkowe wynikające z umów sprzedaży produktów  i świadczenia usług. Postępowanie jest bezpłatne, za wyjątkiem  ewentualnych kosztów rzeczoznawców. Mają dobrowolny charakter dobrowolny  tzn. na poddanie sprawy rozstrzygnięciu sądu polubownego muszą wyrazić  zgodę obie strony umowy.
  • Miejscy (powiatowi) rzecznicy konsumentów - mający siedziby w  miejscowościach, w których znajdują się są starostwa powiatowe lub  urzędy miasta na prawach powiatu. Do ich zadań należy w szczególności  zapewnienie bezpłatnego poradnictwa konsumenckiego i informacji prawnej w  zakresie ochrony interesów konsumentów.
  • Platforma ODR - punkt dostępu dla konsumentów i przedsiębiorców,  służący pozasądowemu rozstrzyganiu sporów konsumenckich dotyczących  transakcji internetowych, umieszczony pod adresem internetowym:  http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Szczegółowe informacje na temat zasad dostępu do procedur pozasądowych  sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, zostały  umieszczone na witrynie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i  Konsumentów, pod adresem internetowym  http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php. 

Spory wynikające z reklamacji składanych przez kupujących-konsumentów i dochodzenie przez konsumentów roszczeń obok trybu postępowania sądowego możliwe jest na drodze negocjacji, arbitrażu albo mediacji, prowadzonych przez podmioty posiadające odpowiednie przygotowanie merytoryczne i  spełniające wymogi określone w stosownych przepisach. Kupujący-konsument może dokonać wyboru podmiotu, który będzie rozpatrywał spory ze sprzedawcą i poinformować o swoim wyborze sprzedawcę. W przypadku akceptacji przez sprzedawcę propozycji kupującego-konsumenta, spory będą rozstrzygane na drodze negocjacji, arbitrażu albo mediacji. 

Dostawa towaru:

W  przypadku dostarczenia przesyłki za pośrednictwem firmy kurierskiej,   lub innej formy wysyłki rejestrowanej odbiór jej wymaga pisemnego  pokwitowania.  Z chwilą wydania towaru Klientowi, przechodzi na niego  prawo własności towaru,  uprawnienia i wszelkie ryzyka związane z  posiadaniem i użytkowaniem towaru, a w szczególności ryzyko utraty lub  uszkodzenia. 

W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek  uszkodzeń towarów mogących mieć  związek z dostawą, w celu usprawnienia  procedury reklamacyjnej zaleca  się ich zgłoszenie w ciągu 24 godzin od  daty otrzymania przesyłki pod  adresem mailowym sprzedawcy oraz w  terminie do 7 dni bezpośrednio w firmie kurierskiej.  

Jakiekolwiek  uszkodzenia towaru mogące mieć związek z dostawą, pomimo  braku  uszkodzeń opakowania zewnętrznego (uszkodzenia mechaniczne  zawartości  przesyłki, braki ilościowe, niekompletność przesyłki itd.),  zaleca się  by Klient zgłosił w ciągu 24 godzin od daty otrzymania przesyłki pod  adresem mailowym sprzedawcy oraz sporządził w tym zakresie protokół  szkodowy z firmą przewozową. 

W przypadku odbioru  przesyłki za pośrednictwem paczkomatów operatora pocztowego InPost sp. z o.o., zatwierdzenie odbioru możliwe jest poprzez system informatyczny  paczkomatu. Z chwilą zatwierdzenia odbioru przesyłki przez Klienta,  przechodzi na niego prawo własności towaru, uprawnienia i wszelkie ryzyka związane z posiadaniem i użytkowaniem towaru, a w szczególności ryzyko utraty lub uszkodzenia.

W razie jakichkolwiek  zastrzeżeń co do stanu zewnętrznego opakowania  przesyłki dostarczonej  do paczkomatu operatora pocztowego InPost sp. z o.o., w celu ułatwienia  i usprawnienia procedury reklamacyjnej zalecane jest: a. wskazanie  uszkodzenia pod kamerą monitoringu paczkomatu InPost, b. umieszczenie uszkodzonej, nieotwartej przesyłki w skrytce paczkomatu,  w której  pierwotnie się znajdowała i zamknięcia skrytki paczkomatu, c. zgłoszenie  tego faktu do sprzedawcy w ciągu 24 godzin od daty próby odbioru  przesyłki na adres email sprzedawcy, a także do InPost sp. z o.o.   bezpośrednio przy próbie odbioru przy pomocy komunikatów wyświetlanych  na ekranie systemu paczkomatu (zainicjowanie procesu reklamacyjnego). 

Jakiekolwiek uszkodzenia sprzętu mogące mieć związek z dostawą, pomimo braku uszkodzeń opakowania zewnętrznego, zaleca się zgłosić w ciągu 7 dni od  daty odebrania przesyłki w najbliższym oddziale firmy InPost sp. z o.o.  , w celu sporządzenia przez InPost sp. z o.o. protokołu szkody, a także zgłosić do sprzedawcy na adres email w ciągu 24 godzin od odebrania towaru. 

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
na własny koszt
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
Es-Group Łukasz Siwek
Al. Wolności 10
42-217 Częstochowa
Ograniczenie prawa do odstąpienia

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupuje rzecz nieprefabrykowaną, wyprodukowaną według jego specyfikacji lub służącą zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (przepis z ustawy).

Dodatkowe informacje

 

Pouczenie o prawie do odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży


Na  podstawie art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta  (Dz. U. 2014 r., poz. 827) konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić na piśmie bez podania przyczyny. Możliwe jest odstąpienie od umowy w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać drogą pocztową na  wskazany adres do zwrotów lub drogą elektroniczną na adres e-mail:  esgroup.sklep@gmail.com Termin 14-sto dniowy, liczy się od dnia wydania rzeczy, rozumianego jako objęcie rzeczy w posiadanie przez  konsumenta lub wskazaną przez konsumenta osobę trzecią inną niż  przewoźnik. Towar należy odesłać niezwłocznie po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy, nie później niż w terminie 14 dni, w stanie  niezmienionym. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży towaru zakupionego w zestawie z innym produktem zwrotowi podlega cały zestaw.

Konsument  ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem  korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny dla  stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Koszty  bezpośredniego odesłania (zwrotu) towaru do Sprzedawcy w związku z dokonanym odstąpieniem od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni  od dnia wydania rzeczy, ponosi konsument. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia  oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do  zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

Prawo  odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:  w której  przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego  zindywidualizowanych potrzeb

Uprawnienia  i obowiązki określone powyżej przysługują wyłącznie Klientom-Konsumentom dokonującym zakupu produktów za pośrednictwem  środków porozumiewania się na odległość w rozumieniu art. 2 ust. 1  ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r., poz.  827).   

Formularz odstąpienia od umowy (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)  

Adresat: ES-GROUP ul. Aleja Wolności 10 42-217 Częstochowa

Ja ........................................................... niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży

następujących rzeczy ...................................................

Data zawarcia umowy ..................................................

Imię i nazwisko .............................................................

Login Allegro.................................................................

Adres .............................................................................

Zwrot proszę przekazać na mój rachunek bankowy nr [….......................................................................]   

Podpis (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

Data ..................................

O sprzedającym

esgroup_pl

O sprzedającym

esgroup_pl

99,9%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 7 lat i 9 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 13:47

Dane firmy

Łukasz Siwek
Es-Group Łukasz Siwek
Al. Wolności 10
42-217 Częstochowa
REGON: 241375816
NIP: 573-270-75-46

Kontakt

poniedziałek - piątek
11:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Pozostałe informacje

FAKTURY WYSTAWIAMY VAT 23%

  • Faktury wystawiane są automatycznie na dane podane w formularzu, przesłanie danych w inny sposób może powodować nie wystawienie faktury.


REALIZACJA PIECZĄTEK - ważne informacje

  • Treść pieczątki należy przesłać w wersji tekstowej, nie przyjmujemy tekstu w postaci zdjęć. Nie przepisujemy treści pieczątek ze skanów, odbić itp.
  • Każdy wers pieczątki ma określoną długość i zależy on od wielkości pieczątki.
  • Pieczątki z godłem lub inne zastrzeżone wykonujemy po przesłaniu oficjalnego zamówienia.
  • Nie gwarantujemy koloru obudowy pieczątki - W przypadku określenia w zamówieniu koloru obudowy, postaramy się taki kolor wysłać jeśli będzie dostępny w dniu realizacji zamówienia.
  • Wizualizację pieczątki wykonujemy na wyraźną prośbę kupującego, wówczas realizacja rozpoczyna się najwcześniej po sprawdzeniu, weryfikacji i akceptacji wizualizacji - w przypadku rezygnacji z wizualizacji pieczątki wykonujemy według własnego uznania.
  • Wizualizację wysyłamy po opłąceniu zamówienia.
  • Dwie wizualizacje są bezpłatne, każda kolejna jest płatna i należy ją dokupić na naszej aukcji.
  • Wiadomość o wizualizacji przyjmujemy tylko w formularzu allegro - dostawa i płatność, w wiadomości dla sprzedawcy. Zastrzegamy sobie prawo do przesłania wizualizacji bez prośby kupującego.
  • Przesłana wizualizacja jest projektem ostatecznym, na postawie którego będzie wykonywane zamówienie. Realizacja rozpocznie się po sprawdzeniu, weryfikacji i akceptacji wizualizacji przez kupującego.
  • Logo lub własną grafikę przyjmujemy tylko w postaci wektorowej plik: .cdr - do wersji 15, czarno-białe (inne formaty do uzgodnienia).
Numer oferty:6511968386
Zgłoś naruszenie zasad

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro