Sprawdź
Opis
Granatowy Męski Sweter w Serek (V-neck) - Adriano Guinari - 100% Bawełna, Elegancki
kod produktu: [SWADGAW18peacoatV]
rozmiar: [XL]
Rodzaj dekoltu: w serek
Kolor: niebieski i granat
Materiał: 100% bawełna
Marka: Adriano Guinari
Klasyczny, męski sweter marki Adriano Guinari. Wykonany w 100% z wysokogatunkowej bawełny dla najwyższego komfortu noszenia. Niezawodny element stroju zarówno do biura jak i na weekendowe wyjście. Jest to konieczne uzupełnienie męskiej szafy ze względu na uniwersalny charakter. Dobrany z elegancką koszulą i krawatem jest przykładem niezobowiązującej elegancji (tzw. smart casual).
Tabela rozmiarów
Tabela rozmiarów
Jak mierzyć?
- długość całkowita (cm)
- długość rękawa (cm)
- szerokość pod pachami (cm)
- szerokość w ramionach (cm)
- szerokość na dole produktu (cm)
rozmiar |
S |
M |
L |
XL |
XXL |
+/- |
---|---|---|---|---|---|---|
obwód pod pachami/w klatce (3) |
98
98
|
108
108
|
112
112
|
120
120
|
124
124
|
2
2
|
obwód w talii (5) |
96
96
|
106
106
|
110
110
|
118
118
|
122
122
|
2
2
|
szerokość w ramionach (4) |
39
39
|
41
41
|
44
44
|
47
47
|
49
49
|
2
2
|
Obw. w bicepsie |
37
37
|
38
38
|
40
40
|
42
42
|
44
44
|
2
2
|
długość rękawa (2) |
61
61
|
66
66
|
68
68
|
73
73
|
75
75
|
2
2
|
długość całkowita (1) |
62
62
|
65
65
|
69
69
|
72
72
|
75
75
|
2
2
|
rozmiar S |
obwód pod pachami/w klatce (3)
98
|
obwód w talii (5)
96
|
szerokość w ramionach (4)
39
|
Obw. w bicepsie
37
|
długość rękawa (2)
61
|
długość całkowita (1)
62
|
rozmiar M |
obwód pod pachami/w klatce (3)
108
|
obwód w talii (5)
106
|
szerokość w ramionach (4)
41
|
Obw. w bicepsie
38
|
długość rękawa (2)
66
|
długość całkowita (1)
65
|
rozmiar L |
obwód pod pachami/w klatce (3)
112
|
obwód w talii (5)
110
|
szerokość w ramionach (4)
44
|
Obw. w bicepsie
40
|
długość rękawa (2)
68
|
długość całkowita (1)
69
|
rozmiar XL |
obwód pod pachami/w klatce (3)
120
|
obwód w talii (5)
118
|
szerokość w ramionach (4)
47
|
Obw. w bicepsie
42
|
długość rękawa (2)
73
|
długość całkowita (1)
72
|
rozmiar XXL |
obwód pod pachami/w klatce (3)
124
|
obwód w talii (5)
122
|
szerokość w ramionach (4)
49
|
Obw. w bicepsie
44
|
długość rękawa (2)
75
|
długość całkowita (1)
75
|
rozmiar +/- |
obwód pod pachami/w klatce (3)
2
|
obwód w talii (5)
2
|
szerokość w ramionach (4)
2
|
Obw. w bicepsie
2
|
długość rękawa (2)
2
|
długość całkowita (1)
2
|
Dostawa i płatność
Dostawa i płatność
Reklamacja
Reklamacja
Czas na reklamację z tytułu rękojmi
Adres do reklamacji
1. Reklamacja produktu 1.1. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia), która istniała w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta lub wynikła z przyczyny tkwiącej w sprzedanym Produkcie w tej samej chwili. 1.2 Wada fizyczna polega na niezgodności sprzedanego Produktu z umową sprzedaży a w szczególności: a) nie ma właściwości, które produkt tego rodzaju powinien mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia b) nie ma właściwości, o których istnieniu Sprzedawca zapewnił Klienta, w tym przedstawiając próbkę lub wzór c) nie nadaje się do celu, o którym Klient poinformował Sprzedawca przy zawarciu umowy a Sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia d) została Klientowi wydana w stanie niezupełnym 1.3 Jeżeli wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od dnia dostarczenia produktu domniemuje się, że wada lub jej przyczyna istniała w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta 1.4 Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat 1.5 Równorzędne uprawnienia Klienta z tytułu rękojmi: a) jeżeli sprzedany produkt ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni wadliwy produkt na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania jeżeli produkt był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawca. b) jeżeli sprzedany produkt ma wadę, Klient może żądać wymiany produktu na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić produkt wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta 1.6 Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna. 1.7 Miejscem właściwym do złożenia reklamacji jest siedziba Sprzedawcy tożsama z miejscem prowadzenia działalności gospodarczej przez firmę F.H. STOP s.c. (patrz pkt. 1.1). 1.8 Po przez złożenie reklamacji rozumie się odesłanie wadliwego towaru wraz z formularzem reklamacyjnym (załączonym uprzednio do zamawianego produktu lub innym, dowolnie sformułowanym dokumentem zawierającym w szczególności: a) informacje i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji (tj. rodzaju i daty wystąpienia niezgodności lub wady) b) żądanie sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy c) danych kontaktowych składającego reklamację. 1.9 Jeżeli Klient będący konsumentem zażądał wymiany Produktu lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny (określając kwotę, o którą cena ma być obniżona) a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że żądanie to uznał za zasadne. 1.10 Sprzedawca wymieni wadliwy produkt na wolny od wad lub usunie wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. W przypadku żądania zwrotu pieniędzy lub obniżenia ceny – zwrot na rzecz konsumenta nastąpi niezwłocznie. 1.11 Koszty wymiany lub naprawy rzeczy ponosi Sprzedawca. 1.12 Klient jest zobowiązany dostarczyć wadliwy towar na koszt Sprzedawcy. 1.13 Klient ma prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń a w szczególności: a) jest uprawniony do zwrócenia się do stałego wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu między Klientem, a Sprzedawcą. b) jest uprawniony do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Sprzedawcą 1.14 Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu ze Sprzedawcą korzystając z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów a w szczególności: a) w Federacji Konsumentów (bezpłatny nr infolinii: 800 007 707, http://www.federacja-konsumentow.org.pl b) w Stowarzyszeniu Konsumentów Polskich (http://www.konsumenci.org)
Zwroty
Zwroty
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Usługi dodatkowe
Usługi dodatkowe
Zapakuj na prezent
Twoje zakupy estetycznie zapakujemy w ładny papier prezentowy, przewiążemy sznurkiem, zawiążemy kokardkę i dołączymy niewielką (zaklejoną) kopertę z paragonem. Dodatkowo przesyłkę zabezpieczymy umieszczając w kartonowym pudełku. Wewnątrz obdarowany znajdzie formularz zwrotu/reklamacji aby dać mu szansę na łatwą wymianę towaru w razie konieczności. UWAGA: paragon jest wymagany prawem więc nie uwzględniamy próśb o jego niewysyłanie.
Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu kosztów za usługi dodatkowe, jeśli doszło do ich całkowitej realizacji przepis z ustawy
O sprzedającym
O sprzedającym
Dane firmy
Kontakt
- pytanie do sprzedającego
- all****@************ (pokaż)
- 17 ** *** ** (pokaż)
Informacje o sprzedającym
Firma Handlowa "STOP" s.c.
Małgorzata i Marek Szpunar
NIP: 813-00-20-028
REGON: 690017180
Wpis do ewidencji działalności gospodarczej dla Małgorzata Szpunar: 10827 H - prowadzony przez Prezydenta Miasta Rzeszowa
Wpis do ewidencji działalności gospodarczej do Marek Szpunar: 10828 H - prowadzony przez Prezydenta Miasta Rzeszowa
Adres siedziby: ul. Grunwaldzka 22, 35-068 Rzeszów
Telefon: 17 85 331 89
Pozostałe informacje
Zapłaty za towar można dokonać:
a) płatnością elektroniczną
b) tradycyjnym przelewem bankowym
c) poprzez płatność za pobraniem.
UWAGA: Zamówienia nieopłacone do 14 dni po zakupie zostają anulowane.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu