Wpisz czego szukasz

Znajdziemy sprzedawców, którzy mają wszystko czego szukasz.

Wprowadź frazę
, , ,

MERSO HDD biały stół laminat 70x120 + 1x40 cm

od
paczkameble_pl - 98,1%
48,70 zł x 11 rat ()
Dostawa od 59,00 zł
Czas wysyłki zwykle do 30 dni roboczych
14 dni na odstąpienie od umowy
Liczba sztuk
z 91 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Głębokość mebla:
      70 cm
    • Szerokość mebla:
      120 cm
    • Wysokość mebla:
      76 cm
    • Maksymalna długość rozłożonego stołu:
      160 cm
    • Funkcje:
    • Kod produktu:
      400

Opis

MERSO-HDD 70x120 + 1x40 cm to stół do kuchni lub jadalni na zwężanych nogach dostępny w kilku rozmiarach.

Blat wykonany z płyty laminowanej w kolorze białym, krawędzie oklejone obrzeżem ABS. Podstawa z drewna bukowego do wyboru biały mat lub w kolorach drewnopodobnych (cena nie ulega zmianie).

Stoły kwadratowe posiadają cztery wkładki pozwalające rozłożyć stół do dużych rozmiarów, w modelach tych zastosowano wzmacniane prowadnice oraz dodatkowe nogi podtrzymujące. Dzięki zastosowaniu dodatkowych nóg konstrukcja stołu jest niezwykle stabilna. Wkładki muszą być przechowywane poza stołem (w stołach prostokątnych wkładki znajdują się pod stołem).

Dostępne wymiary stołu:

  • 100 x 100 + 4x50 (kwadrat rozkładany)
  • 90 x 90 + 4x50 (kwadrat rozkładany)
  • 100 x 200 + 2x50 (prostokąt rozkładany)
  • 100 x 200 + 1x50 (prostokąt rozkładany)
  • 90 x 170 + 2x40 (prostokąt rozkładany)
  • 90 x 170 + 1x40 (prostokąt rozkładany)
  • 80 x 140 + 40 (prostokąt rozkładany)
  • 70 x 120 + 40 (prostokąt rozkładany)
  • 70 x 120 (nierozkładany)
  • 103 x 60 (nierozkładany)

KOLORYSTYKA:

  • biały połmat

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Opinie o produkcie

5,00

Opinie o produkcie


Rewelacyjny
5,00/5
(2 oceny)
2
0
0
0
0

10 maja 2020 od
Polecam

Dostawa i płatność

od 59,00 zł

Dostawa i płatność


Wysyłka z: Kępno, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u paczkameble_pl za co najmniej 3500,00 zł.
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Odbiór w punkcie
Odbiór osobisty
0,00 zł
za 44 dni w punkcie
za 44 dni w punkcie
Kurier
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Kurier
Przesyłka kurierska
59,00 zł
za 45 - 46 dni u Ciebie
za 45 - 46 dni u Ciebie
Odbiór w punkcie za pobraniem
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Odbiór w punkcie za pobraniem
Odbiór osobisty
0,00 zł
za 44 dni w punkcie
za 44 dni w punkcie
Kurier za pobraniem
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Kurier za pobraniem
Przesyłka kurierska pobranie
59,00 zł
za 45 - 46 dni u Ciebie
za 45 - 46 dni u Ciebie

Punkty odbioru

INTERTEL
Wrocławska 91e
63-640 Bralin
woj. wielkopolskie
email: paczkameble.allegro@gmail.com
tel.: +48 608 808 330

płatność tylko gotówką
poinformujemy o terminie odbioru

Czas wysyłki: zwykle do 30 dni roboczych.

Podczas tworzenia tej oferty, sprzedawca zadeklarował, że wyśle towar do 30 dni roboczych.

Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja


Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

  1.   Gwarancją objęte są wyłącznie uszkodzenia i wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanym meblu.
  2.  Gwarancją są objęte te oferty, w których treści sprzedawca wyraźnie  zaznaczył iż dana oferta jest objętą gwarancją, co nie ma wpływu (nie  ogranicza) na pozostałe prawa każdego klienta. 
  3. Gwarancją producenta nie są objęte:
  • uszkodzenia i wady powstałe w wyniku użytkowania mebli niezgodnie z ich przeznaczeniem 
  • uszkodzenia i wady powstałe w wyniku niewłaściwego przechowywania mebli 
  • uszkodzenia powstałe w wyniku niewłaściwego przewozu, przenoszenia mebli przez Kupującego 
  • uszkodzenia powstałe w wyniku zdarzeń losowych i okoliczności niezależnych od producenta. 
  • uszkodzenia powstałe przy instalacji/montażu mebli przez  Kupującego   niezgodnej z instrukcją 

Gwaranta załączoną do zakupionego  mebla.

 Szczegółowe informacje pod numerem:   +48 608 808 330,  paczkameble.allegro@gmail.com 


Reklamacja

Reklamacja


Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Intertel
Wrocławska 91e
63-640 Bralin
Dodatkowe informacje

 

 

  1. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556 – 576 Kodeksu Cywilnego. W stosunku do Klientów będących Przedsiębiorcami rękojmia zostaje wyłączona. 
  2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres Arkadiusz Olejniczak INTERTEL, ul.wrocławska 91e , 63-640 Bralin, na adres poczty elektronicznej: paczkameble.allegro@gmail.com, numer telefonu +48 608 808 330.  
  3. Celem rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar, jeżeli jest to możliwe dołączając do niego dowód zakupu. Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres wskazany w pkt. 2 powyżej.    
  4. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.  
  5. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta. Sprzedawca zwraca Klientowi koszty przesyłki.  
  6. Klient będący konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:      
  • jest uprawniony do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży,  
  • jest uprawniony do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiemo wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Sprzedawcą,  
  • może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email:porady@dlakonsumentow.pl, 
  • może złożyć za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.    

Dodatkowe informacje

Rzeczywiste  wymiary mebli twardych, stołów, krzeseł oraz mebli  tapicerowanych mogą  różnić się o -/+2% od podanych w ofercie handlowej.  Różnice w  odcieniach wybarwień drewna wynikają z jego naturalnych własciwości i  nie podlegają reklamacji. 

  


Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty


Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Wszystkie metody dostawy dostępne w ofercie
na własny koszt
Adres do zwrotu
Intertel
ul. Wrocławska 91e
63-640 Bralin
Ograniczenie prawa do odstąpienia

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupuje rzecz nieprefabrykowaną, wyprodukowaną według jego specyfikacji lub służącą zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (przepis z ustawy).

Dodatkowe informacje

1. Klient będący konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego może odstąpić od zawartej Umowy sprzedaży bez podania przyczyny poprzez złożenie stosownego oświadczenia w terminie 14dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 

2. Klient może sformułować oświadczenie samodzielnie bądź skorzystać ze wzoru oświadczenia 

o odstąpieniu od umowy, który udostępnia Sprzedawca.

3. Termin 14-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie Towaru lub w przypadku umowy o świadczenie Usług od dnia jej zawarcia.

4. Sprzedawca z chwilą otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy przez konsumenta prześle na adres poczty elektronicznej konsumenta potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

5. Prawo do odstąpienia od Umowy przez konsumenta jest wyłączone w szczególności przypadku:

a. świadczenia usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

b. umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

c. umowy, w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

d. umowy, w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

6. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu, a w szczególności stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony Towar należy zwrócić na adres Sprzedawcy.

7. Sprzedawca niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy zwróci konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba, że konsument wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu, przy czym sposób ten nie będzie się wiązał dla konsumenta z żadnym kosztem. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze rzecz od Klienta.

8. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 

9. Klient ponosi tylko bezpośredni koszt zwrotu Towaru, chyba że Sprzedawca zgodził się je ponieść.


O sprzedającym

paczkameble_pl

O sprzedającym


98,1%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,7/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od 14 lat i 2 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 05:09

Dane firmy

Arkadiusz Olejniczak
INTERTEL
ul. Wrocławska 91e
63-640 Bralin
REGON: 251567620
NIP: 619-137-78-35

Kontakt

  • +48 *** *** *** ()

Informacje o sprzedającym

Sprzedawcą jest Arkadiusz Olejniczak prowadzący działalność gospodarczą pod firmą INTERTEL; wpisaną do rejestru przedsiębiorców Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Przedsiębiorczości i Technologii; pod adresem ul. Wrocławska 91e, 63-640 Bralin, NIP 6191377835, REGON 251567620.  

Sprzedawca poniżej wskazuje dodatkowe informacje dla Klienta  

1. Dostawa Towarów jest ograniczona do terytorium Rzeczpospolitej Polskiej i jest dokonywana na adres wskazany przez Klienta.   

2. Koszty i formy dostawy zostaną wskazane w czasie składania Zamówienia.  

3. Sprzedawca w opisie Towaru informuje o terminie dostawy i realizacji zamówienia, który liczony jest w dniach roboczych zgodnie z  pkt. 5.  

4. Ceny Towarów podawane są w złotych polskich i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT, cła oraz wszelkie inne składniki.  

5. Klient może wybrać następujące metody płatności:  

a. przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia, zaś wysyłka dokonana zostanie niezwłocznie po wpłynięciu środków na rachunek bankowy Sprzedawcy i skompletowaniu Zamówienia);  

b. gotówką za pobraniem, płatność dostawcy przy dokonywaniu dostawy (w tym przypadku realizacja Zamówienia i jego wysyłka zostanie rozpoczęta po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia i skompletowaniu Zamówienia);  

c. gotówką przy odbiorze osobistym - płatność w punkcie odbioru osobistego Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja Zamówienia zostanie dokonana niezwłocznie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia, zaś Towar wydany zostanie w punkcie odbioru osobistego Sprzedawcy;  

d. płatność elektroniczna (w tym przypadku realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia oraz po otrzymaniu przez Sprzedawcę informacji z systemu agenta rozliczeniowego o dokonaniu płatności przez Klienta, zaś wysyłka dokonana zostanie niezwłocznie po skompletowaniu Zamówienia);  

e. płatność w systemie ratalnym ( w tym przypadku realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia, jego skompletowaniu oraz po otrzymaniu od PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu, płatności za zamówiony Towar).  

6. Sprzedawca w opisie Towaru informuje Klienta o terminie w jakim jest on zobowiązany dokonać płatności za Zamówienie. W przypadku braku płatności przez Klienta w terminie, o którym mowa w zdaniu poprzednim, Sprzedawca po uprzednim bezskutecznym wezwaniu do zapłaty z wyznaczeniem stosownego terminu może odstąpić od umowy sprzedaży na podstawie art. 491 Kodeksu Cywilnego.  

7. Klient będący konsumentem posiada możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń poprzez złożenie skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów,  znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.  

 8. Administratorem Danych Osobowych Klientów jest Sprzedawca.   

9. Dane osobowe zbierane w Sklepie są przetwarzane wyłącznie w celu realizacji zamówienia złożonego przez Klienta.  

10. Sprzedawca dokłada szczególnych starań w celu ochrony prywatności i informacji przekazanych mu, a dotyczących Klientów Sklepu. Sprzedawca z należytą starannością dobiera i stosuje odpowiednie środki techniczne zabezpieczające dane osobowe.  

11. Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, a także może zwrócić się do Sprzedawcy  z pisemnym żądaniem usunięcia podanych wcześniej danych osobowych ze zbioru danych prowadzonego przez Sprzedawcę.  

12. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego. W pozostałych przypadkach rozstrzyganie ewentualnych sporów zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.  

13. W sprawach dotyczących sprzedaży nieuregulowanych w informacjach podawanych przez Sprzedającego oraz regulaminach serwisu www.allegro.pl mają zastosowanie przepisy prawa polskiego.  

14. Klient zobowiązany jest w szczególności do niedostarczanie treści bezprawnych. 

Pozostałe informacje

Informacja dotycząca wyświetlania kolorów na monitorze: 

Kolory wyświetlane na monitorze mogą odbiegać od rzeczywistych barw. Jest to spowodowane ograniczeniami techniki komputerowej min. parametrami monitora, przeglądarki. Prezentowane próbki kolorów w internecie należy traktować jako poglądowe. Wzornik z kolorami wybarwień drewna oraz tkanin jest materiałem poglądowym i nie stanowi podstawy do reklamacji. 


WYSYŁKA MEBLI

Meble dostarczamy własnym bezpiecznym co daje gwarancję że zamówione meble dotrą w nienaruszonym stanie. Meble dostarczamy o poniedziałku do soboty w godzinach od 6 do 23. O konkretnym terminie (dniu oraz przybliżonej godzinie) dostawy, informujemy wysyłając wiadomość SMS lub telefonicznie, najpóźniej jeden dzień przed dostawą. W miarę możliwości prosimy się o dostosowywanie się do godziny dostawy.   

KOSZT DOSTAWY NIE OBEJMUJE WNIESIENIA! W trasę wyjeżdża jeden kierowca, który nie ma obowiązku wniesienia towaru. Do jego obowiązków należy jedynie wydanie towaru z samochodu, a nie wniesienie do domu czy mieszkania. Kwestie wniesienia mebli należą do indywidualnych ustaleń Klienta z kierowcą. Przy większych gabarytach prosimy zorganizować drugą osobę do pomocy.


Numer oferty: 7361378900

Inni klienci oglądali również

 

Ostatnio przeglądane


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro

Dodałeś przedmiot do koszyka

przejdź do koszyka