Dostawa i płatność
Lokalizacja: Szczecin, Polska
Przesyłka płatna z góry
Przesyłka płatna przy odbiorze
Przesyłka zagraniczna
Zwroty
Czas na odstąpienie od umowy
Adres do zwrotu
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa
W przypadku zwrotu paczka musi zawierać co najmniej jedno z podanych:
1) Potwierdzenie zakupu (paragon, faktura)
2) Formularz odstąpienia od umowy
3) Informację o nazwie konta Allegro, z której składane było zamówienie (login)
W przypadku zamówień bez powyższych okres realizacji zwrotu wydłuży się z uwagi na utrudnioną możliwość identyfikacji zamówienia.
Zwrot z Allegro Smart!
Kupując Towar w ramach tej Oferty i wybierając metody dostawy:
- Allegro Paczkomaty InPost, Paczkomaty 24/7,
- Allegro Paczka w RUCHU, Paczka w RUCHU
- Paczka 24 odbiór w punkcie, Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch, Allegro Poczta Polska Odbiór w punkcie
możesz skorzystać z bezpłatnego zwrotu Towaru z Allegro Smart!, o ile Sprzedający dopuszcza zwrot tego Towaru w ramach Oferty. W takim przypadku należy skorzystać z formularza dostępnego w zakładce Kupione. Bezpłatne zwroty Towaru z Allegro Smart! nie obejmują przesyłek doręczanych listem poleconym oraz ekonomicznym.
O sprzedającym
Dane firmy
Kontakt
- pytanie do sprzedającego
- pro*******@************* (pokaż)
- 914****** (pokaż)
Informacje o sprzedającym
Faktury nie są dołączane do przesyłek - są one wysyłane elektronicznie w odpowiedzi na potwierdzenie wpłaty w ciągu 3 dni roboczych od momentu opłacenia zamówienia przez Kupującego.
Realizujemy wysyłkę w ciągu 2 dni roboczych.
Prosimy o dokonywanie przemyślanych zakupów. Złożone zamówienia NIE MOGĄ zostać zmodyfikowane.
Jeśli Klient życzy sobie zmodyfikować zamówienie (dodać produkt lub coś z niego anulować) zostanie ono w całości anulowane (pieniądze zwrócone), a następnie może złożyć nowe zamówienie.
Pozostałe informacje
W związku z wchodzącą w życie od 25 maja 2018 roku ustawą RODO złożenie zamówienia wymaga dołączenia przez Państwa oświadczenia, że zgadzają się Państwo na przetwarzanie Państwa danych na potrzeby fakturowania, wystawiana paragonów jak i na potrzeby wysyłki (wprowadzanie Państwa danych do systemu firmy kurierskiej) przez firmę Procent Poland Sp. z o.o. Wobec powyższych bardzo prosimy o dołączanie do szczegółów zamówienia informacji:
"Wyrażam zgodę na przekazanie moich danych na potrzeby fakturowania, wystawiana paragonów jak i na potrzeby wysyłki przez firmę Procent Poland Sp. z o.o.”
Jeżeli życzą sobie Państwo, żeby po dokonaniu zamówienia Państwa dane zostały wykasowane z naszego systemu fakturowego prosimy wysłanie maila o treści: "Proszę o wykasowanie z rejestru firmy Procent Poland Sp. z o.o. moich danych, które zostały przekazane na potrzeby fakturowania, wystawiana paragonów jak i na potrzeby wysyłki" na adres: procent_pl@gumptrade.com bądź dodanie informacji w szczegółach wysyłki bądź dodanie takiej informacji do szczegółów zamówienia.