Sprzedawca zmienił tę ofertę.

Widzisz stan z dnia zakupu (niedziela 1 września, 14:27:12).

, , ,

MATERACYK DO WÓZKA GONDOLI KOKOS MATERAC

od
badum
59,00
Liczba sztuk
z 75 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Marka:
      inny

Opis

MATERAC DO WÓZKA GONDOLI COCO

Wymiary materaca: 36 x 76 x 4 cm.

Materac do wózka gondoli z igłowaną matą kokosową.

Nasz materac COCO do wózka wykonany jest z odpowiednio dobranej pianki poliuretanowej oraz igłowanej maty kokosowej. Mata kokosowa usztywnia materac pozwalając na swobodny przepływ powietrza w jego wnętrzu, natomiast pikowana dzianina daje dziecku poczucie komfortu w czasie jazdy. Wkład materaca jest dodatkowo obszyty cienką warstwą włókniny.                                                                                                                          Materac pasuje do większości wózków głębokich - gondoli.

Certyfikowana pianka o gęstości 22 kg/m3.

Zdejmowany pokrowiec wyposażony w zamek w połowie obwodu. Wykonany z pikowanej dzianiny z wierzchnim wykończeniem przyjemnej w dotyku bawełny (po jednej stronie), spód pokrowca wykonany z dzianiny poliestrowej. Pokrowiec można prać w pralce.

Zdejmowany pokrowiec wyposażony w zamek w połowie obwodu. Wykonany z pikowanej dzianiny z wierzchnim wykończeniem przyjemnej w dotyku bawełny (po jednej stronie), spód pokrowca wykonany z dzianiny poliestrowej. Pokrowiec można prać w pralce.

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Opinie o produkcie

5,00

Opinie o produkcie

Rewelacyjny
5,00/5
(1 ocena)
1
0
0
0
0

Dostawa i płatność

od 14,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Brzozówka, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u badum za co najmniej 150,00 zł.
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy
0,00 zł
3 dni robocze
3 dni robocze
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy pobranie
0,00 zł
3 dni robocze
3 dni robocze
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Kurier DPD
14,00 zł
4-5 dni roboczych
4-5 dni roboczych
Kurier DPD pobranie
18,00 zł
4-5 dni roboczych
4-5 dni roboczych

Punkty odbioru

Badum
Brzozówka, Spacerowa 60
33-140 Lisia Góra
woj. małopolskie
email: info@badum.pl
tel.: 14 6 000 00 6

poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

płatność tylko gotówką
do odbioru w 2 dni robocze
poinformujemy o terminie odbioru

Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

 

  1. Produkty sprzedawane w Sklepie są nowe.
  2. Niektóre produkty sprzedawane w Sklepie są objęte dwuletnią gwarancją producenta, którym jest Sprzedający.
  3. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji doręczanym Klientowi wraz z Produktem.

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Badum
Brzozówka, ul. Spacerowa 60
33-140 Lisia Góra
Dodatkowe informacje

  

Firma Badum Tomasz Łabno, Brzozówka ul. Spacerowa 60, 33-140 Lisia Góra jest zobowiązana do dostarczenia Towaru wolnego od wad i odpowiada za wady Towaru.

2. Reklamacje należy składać drogą mailową na adres: info@badum.com.  

3. Reklamacja powinna zawierać uzupełniony formularz zgłoszenia reklamacji oraz co najmniej 3 zdjęcia w formacie JPG lub PNG przedstawiające wskazywaną wadę towaru. 

4. Firma Badum zastrzega sobie prawo do żądania uzupełnienia przez Klienta przesłanej dokumentacji, w celu pełnej weryfikacji złożonej reklamacji.   

5. Reklamacje są rozpatrywane w terminie 14 dni od wpłynięcia reklamacji lub wypełnienia jej braków w sytuacji określonej w pkt. 4 powyżej.   

6. Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na klienta lub wynikły z przyczyny tkwiącej w towarze w tej samej chwili.   

7. Jeżeli Towar ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady.  

 

8. Jeżeli Klientem jest konsument, może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia.   

9. Obniżona cena pozostaje w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady.   

10. Kupujący nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna np. w przypadku gdy materac był użytkowany niezgodnie z przeznaczeniem i zasadami użytkowania materacy.  

11. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, kupujący może żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady.   

12. Sprzedawca wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunie wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.   

13. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. Jeżeli kupującym jest przedsiębiorca, sprzedawca może odmówić wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady także wtedy, gdy koszty zadośćuczynienia temu obowiązkowi przewyższają cenę rzeczy sprzedanej.

   

14. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady.

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Wszystkie metody dostawy dostępne w ofercie
na własny koszt
Adres do zwrotu
BADUM
Brzozówka, ul. Spacerowa 60
33-140 Lisia Góra
Dodatkowe informacje

   

Firma Badum Tomasz Łabno, Brzozówka ul. Spacerowa 60, 33-140 Lisia Góra jest zobowiązana do dostarczenia Towaru wolnego od wad i odpowiada za wady Towaru.

2. Reklamacje należy składać drogą mailową na adres: info@badum.com.  

3. Reklamacja powinna zawierać uzupełniony formularz zgłoszenia reklamacji oraz co najmniej 3 zdjęcia w formacie JPG lub PNG przedstawiające wskazywaną wadę towaru. 

4. Firma Badum zastrzega sobie prawo do żądania uzupełnienia przez Klienta przesłanej dokumentacji, w celu pełnej weryfikacji złożonej reklamacji.   

5. Reklamacje są rozpatrywane w terminie 14 dni od wpłynięcia reklamacji lub wypełnienia jej braków w sytuacji określonej w pkt. 4 powyżej.   

6. Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na klienta lub wynikły z przyczyny tkwiącej w towarze w tej samej chwili.   

7. Jeżeli Towar ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady.   

8. Jeżeli Klientem jest konsument, może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia.   

9. Obniżona cena pozostaje w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady.   

10. Kupujący nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna np. w przypadku gdy materac był użytkowany niezgodnie z przeznaczeniem i zasadami użytkowania materacy.  

11. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, kupujący może żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady.   

12. Sprzedawca wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunie wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.   

13. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. Jeżeli kupującym jest przedsiębiorca, sprzedawca może odmówić wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady także wtedy, gdy koszty zadośćuczynienia temu obowiązkowi przewyższają cenę rzeczy sprzedanej.   

14. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady.

O sprzedającym

badum

O sprzedającym

badum

100,0%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od 16 lat i 11 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 11:15

Dane firmy

Tomasz Łabno
Badum
Brzozówka , ul.Spacerowa 60
33-140 Lisia Góra
REGON: 850260533
NIP: 8731007305

Kontakt

  • 14 ** *** ** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Badum

Brzozówka, ul. Spacerowa 60 

33-140 Lisia Góra 

NIP 873-100-73-05 

Regon 850260533



Pozostałe informacje

Właścicielem sklepu o loginie Badum jest firma:

Badum Tomasz Łabno

Brzozówka, ul. Spacerowa 60

33-140 Lisia Góra

NIP 873-100-73-05

Regon 850260533

Firma uzyskała wpis do Ewidencji Działalności Gospodarczej. Organem rejestrującym jest Prezydent Miasta Tarnowa.

Udział w aukcjach jest równoznaczny z akceptacją regulaminu. Wszystkie produkty sprzedawane na aukcjach sklepu Badum są nowe, nie posiadają wad (z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży). Wszystkie ceny podane na aukcjach sklepu Badum są cenami brutto i zawierają podatek VAT. Do ceny zakupionego produktu należy doliczyć cenę wybranej dostawy, podanej na aukcji w zakładce Dostawa i płatności. Ceny nie podlegają negocjacji.

Dane do przelewów (PKO):

Badum Tomasz Łabno

Brzozówka, ul. Spacerowa 60

33-140 Lisia Góra

Nr konta: 03 1020 4955 00007402 0062 9956

W tytule przelewu proszę podać login Allegro, z którego został dokonany zakup. Na wpłatę czekamy siedem dni roboczych, jeśli w tym czasie nie otrzymamy od kupującego żadnych informacji, występujemy do Allegro o zwrot prowizji, a zamówienie zostanie odrzucone.



Numer oferty: 7756130383

Inni klienci oglądali również

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro