MATERAC piankowy 140x200 visco COMODON Tropical

od
hiper-okazje
1 649,00
82,45 zł x 20 rat raty zero
Kurier
Dostawa przez sprzedającego0,00 zł
Dostawa przez sprzedającego pobranie150,00 zł
sprawdź szczegóły
Liczba sztuk
z 3 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Rozmiar (cm):
      140x200
    • Rodzaj materaca:
      Piankowy
    • Wysokość materaca:
      28 cm
    • Marka:
      Inny
    • Twardość materaca:
      H4, H3
    • Informacje dodatkowe:
      antyalergiczny, antygrzybiczny, materiał pikowany, materac ortopedyczny, pamięć kształtu, lato/zima

Opis

Materac z pianki wiskoelastycznej

COMODON model Tropical

140 x 200 cm  wysokość: około 28 cm

Twardość materaca:

strona 1 TWARDY

strona 2 ŚREDNIO TWARDY

Dwustronny.

Materace marki COMODON produkowane są w Hiszpanii.

Cena promocyjna na allegro: 1 649 zł

Cena katalogowa: 1 450 EUR*

*Sugerowana cena producenta dla sklepów stacjonarnych

Jeśli cenisz sobie odpoczynek otoczony delikatnym aromatem owoców tropikalnych i wygodą pianki wysokoelastycznej, jest to materac stworzony dla ciebie.

Aromat mango wydobywający się z powłoki materaca doda Twojemu wypoczynkowi relaksującej przyjemności płynącej z aromaterapii. To połączenie idealnej kombinacji pianki wiskoelastycznej z rdzeniem HR stworzyło materac, który idealnie dopasuje się do Twoich potrzeb.

  • materac wielowarstwowy
  • materac nieodkształcający się
  • materac anatomiczny
  • materac dwustronny (jedna strona twardość H3, druga strona twardość H4)
  • rdzeń HR AIR COMFORT
  • rdzeń z pianki o średniej gęstości 25kg/m3 - dzięki swojej budowie zapewnia stały przepływ powietrza przez jego wnętrze. Zapewniając komfort podczas użytkowania i zdolność dostosowywania się do napięć ciała podczas jego spoczynku. Produkcja rdzenia AIR COMFORT jest zgodna z wszystkimi aktualnymi przepisami dotyczącymi ochrony środowiska i pomaga w utrzymaniu czystości naszej planety.
  • materac antyalergiczny, antygrzybiczny, przeciw roztoczom
  • materac dopasowujący się do kształtów ciała (pianka memory foam)
  • materac oddychalny
  • pikowana tkanina o delikatnym aromacie mango
  • 2cm pianka wysokoelastyczna MEMORY FOAM (2 warstwy) - pianka o gęstości 50kg/m3
  • 4 cm pianka SUPER SOFT  wysokoelastyczna  (1 warstwa)- pianka o gęstości 50kg/m3 - pianka dopasowująca się do kształtów ciała
  • włókno todotherm o gramaturze 150g jest to specjalne włókno termiczne przeznaczone do pochłaniania wilgoci wytwarzanej przez ciało podczas odpoczynku, utrzymując materac w czystości i unikając ewentualnych szkód zdrowotnych

1. wysokość materaca około 28cm

2. materac dwustronny

3. rdzeń HR AIR COMFORT

4. pianka wysokoelastyczna / memory foam

5. materac anatomiczny

6. materac przeciwroztoczom, antybakteryjny

7. pikowana powierzchnia, pikowanie ciągłe

8. materac oddychalny

9. materac nieodkształcający się

10. tkanina o aromacie mango

11. kraj produkcji: HISZPANIA

1. tkanina o aromacie mango, pikowana

2. pianka wysokoelastyczna / memory foam 2 cm

3. włókno todotherm 150g

4. włóknina

5. obszycie boków, miękka tkanina ALASKA

6. tkanina o aromacie mango, pikowana

7. pianka wysokoelastyczna / memory foam 2 cm

8. włókno todotherm 150g

9. włóknina

10. rdzeń HR AIR COMFORT

11. pianka SUPER SOFT

TWARDOŚĆ MATERACA:

STRONA LETNIA: H4, TWARDY

1- MIĘKKI

3 - ŚREDNI

5 - BARDZO TWARDY

TWARDOŚĆ MATERACA:

STRONA ZIMOWA: H3, ŚREDNIO TWARDY

1- MIĘKKI

3 - ŚREDNI

5 - BARDZO TWARDY

Uwaga !

Oferta promocyjna materacy produkcji hiszpańskiej marki Comodon, Eccox, Zeng, ECO-DE tylko do końca miesiąca!

Poniższa promocja dotyczy tylko aukcji, które nie są w kampanii "wyprzedaż".

W ramach promocji poza atrakcyjną ceną dla sprzedaży na allegro, oferujemy także:

1) bezpłatną dostawę naszym transportem ( nie dotyczy materacy w kampanii "wyprzedaż" )

2) poduszki VISCO 40 cm gratis ( 1 poduszka dla materacy o rozmiarze 90x200 cm, 100x200 cm, 120x200 cm, oraz 2 poduszki gratis dla materacy o rozmiarze 140x200 cm, 160x200 cm, 180x200 cm, 200x200 cm ).

3) Specjalna oferta dla klientów kupujących min. 2 materace na allegro ( kup 2 sztuki, a trzecią dostaniesz gratis ). Do wyboru z pełnej oferty marek materacy- Comodon, Zeng, Eccox, ECO-DE.

- przy zakupie 2 materacy ( rozmiary 140x200 cm, 160x200 cm, 180x200 cm, 200x200 cm ) przekażemy klientowi 1 sztukę materaca jednoosobowego gratis ( do wyboru rozmiar 90x200 cm, 100x200 cm, 120x200 cm ). Bezpłatny materac można wybrać z trzech marek hiszpańskich ( Zeng, Eccox, ECO-DE ).

4) Przy zakupie 3 materacy ( dowolnych z marek- Comodon, Zeng, Eccox, ECO-DE ) klient otrzyma gratis łóżko ( do wyboru z naszych aukcji ) .

Informujemy, że promocja trwa tylko do końca bieżącego miesiąca, a ilość materacy jest ograniczona i kampania promocyjna może zakończyć się jeszcze przed końcem miesiąca .

Potwierdzeniem trwania tej promocji będzie widoczny powyższy komunikat na aukcji .

Promocja ( kup dwa materace, a trzeci materac jednoosobowy gratis) dotyczy wszystkich materacy na naszych aukcjach (również tych oferowanych w kampanii "wyprzedaż" ).

raty zero

Przykład reprezentatywny: RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania): 0,00%, całkowita kwota kredytu: 1500 zł, całkowita kwota do zapłaty: 1500 zł, oprocentowanie stałe 0%, całkowity koszt kredytu: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 75 zł. Kalkulacja na dzień 6.05.2019 r. dokonana na reprezentatywnym przykładzie (przy założeniu, że dla kredytu odnawialnego cała jego kwota została wykorzystana jednorazowo w ramach Transakcji Raty Od.nowa i nie zaszły okoliczności skutkujące nieprzedłużeniem umowy). Propozycją objęte są wybrane towary na zasadach dostępnych na: allegro.pl/raty/regulamin w okresie 6.05.2019 r. - 23.06.2019 r. Umowa o kredyt konsumencki zawierana jest, po dokonaniu pozytywnej oceny zdolności kredytowej, pomiędzy kredytobiorcą a: 1) BNP Paribas Bank Polska S.A., z którym Allegro.pl sp. z o.o. współpracuje i w imieniu którego pośredniczy w czynnościach faktycznych dot. zawierania umowy o kredyt odnawialny albo 2) Alior Bank S.A., mBank S.A., AS INBANK lub Kreditech Polska sp. z o.o., z którymi PayU S.A. współpracuje i pośredniczy w zawieraniu pozostałych umów. Powyższe ma charakter wyłącznie informacyjny i nie jest ofertą w rozumieniu kodeksu cywilnego.

Sponsorowane oferty z tej kategorii

Dostawa i płatność

od 0,00 zł

Wysyłka z: Ostrołęka (Magazyn), Polska

Wysyłka

Kurier

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Dostawa przez sprzedającego
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
8-9 dni roboczych
Dostawa przez sprzedającego pobranie
pierwsza sztuka
150,00 zł
kolejna sztuka
150,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
8-9 dni roboczych

Sprzedawca nie określił cen wysyłki za granicę

Skontaktuj się ze sprzedawcą, jeśli zależy Ci na dostawie

Dodatkowe informacje

DOSTAWA: Zakupiony przez Państwa przedmiot dostarczony będzie naszym autem przez naszych pracowników. Prosimy o wybranie formy wysyłki jako: PRZESYŁKA KURIERSKA = nasz transport.

Płatności

Gwarancja

60 miesięcy

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

60 miesięcy
Dodatkowe informacje

GWARANCJA 5 LAT.


Gwarancja na podstawie dowodu zakupu paragon/faktura. 

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Essels International Sp. z o.o.
Warszawska 36
07-415 Kordowo koło Ostrołęki
Dodatkowe informacje

 

1. KUPUJĄCEMU przysługuje prawo do złożenia reklamacji Towaru w  trybie rękojmi za wady fizyczne rzeczy sprzedanej zgodnie z Kodeksem  Cywilnym.

2. Reklamację można złożyć drogą email essels@o2.pl

3.  Po otrzymaniu zgłoszenia reklamacji Sprzedawca      Essels  International Sp. z o.o. niezwłocznie skontaktuje się z KUPUJĄCYM w       celu ustalenia dalszego sposobu postępowania.

4. Reklamacje  rozpatrywane są w terminie 14 dni od zgłoszenia drogą email – jeśli  możliwe jest rozwiązanie problemu bez potrzeby odsyłania zakupionego  przedmiotu. Jeśli rozwiązanie reklamacji wymaga odesłana kupionego  przedmiotu na wskazany adres przez Sprzedawcę Essels International Sp. z  o.o. – reklamacja rozpatrywana jest w ciągu 14 dni od otrzymania przez  Essels International Sp. z o.o. przedmiotu wraz z dowodem sprzedaży,  który to KUPUJĄCY otrzymał wraz z kupionym przedmiotem.

5. Klient  ma obowiązek na wezwanie przez Essels International Sp. zo.o. dostarczyć  na swój koszt i ryzyko przedmiot na wskazany adres przez Sprzedawcę  Essels International Sp. z o.o. w celu stwierdzenia wady oraz dokonania  napraw. Kupujący zobowiązany jest do odpowiedniego zabezpieczenia  zwracanego przedmiotu. Kupujący jest również zobowiązany dostarczyć wraz  z zwracanym przedmiotem dowodu zakupu (Faktura Vat / Paragon).

6.  Essels International Sp. z o.o. zastrzega sobie możliwość nie przyjęcia  przedmiotu w ramach reklamacji, w razie braku dostarczenia przez  KUPUJĄCEGO paragonu lub Faktury Vat. W takiej sytuacji Essels  International Sp z o.o.  nie ponosi kosztów zwrotu przedmiotu.

7.  Essels International Sp. z o.o. zastrzega sobie możliwość  nie przyjęcia  przedmiotu w ramach reklamacji, jeżeli przesyłka jest nienależycie  zabezpieczona lub uszkodzona.

8. Kupujący zostanie poinformowany  przez sprzedawcę Essels International Sp.z o.o. emailowo o decyzji w  sprawie zgłoszonej reklamacji oraz o dalszym postępowaniu w celu  likwidacji wady.

9. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji,  SPRZEDAJĄCY Essels International Sp. z o.o. odeśle/dostarczy przedmiot  KUPUJĄCEMU wraz z pisemnym uzasadnieniem odmownej decyzji co do  reklamacji.

10. W razie uwzględnienia przez SPRZEDAJACEGO  reklamacji dotyczącej niezgodności kupionego przedmiotu z umową,  SPRZEDAJĄCY nieodpłatnie naprawi przedmiot lub wymieni na nowy  niewadliwy egzemplarz.

11. W przypadku, gdy naprawa lub wymiana   przedmiotu nie jest możliwa, SPRZEDAJĄCY zwróci KUPUJĄCEMU - uiszczoną  przez niego kwotę.

12. W przypadku uwzględnienia reklamacji przez  SPRZEDAJĄCEGO , KUPUJĄCEMU przysługuje zwrot kosztów poniesionych w celu  dostarczenia reklamowanego przedmiotu.

13. W przypadku stwierdzenia nieuzasadnionej reklamacji składający reklamację ponosi jej koszty.

14.  Jeżeli identyczne przedmioty nie są dostępne w czasie naprawy ,  SPRZEDAJACY zastrzega sobie prawo zastąpienia materiałów innymi o tej  samej jakości o porównywalnych walorach.

=====   DOTYCZY MEBLI INDYJSKICH======

ZA WADY NIE ZOSTANĄ UZNANE (nie podlegają zwrotowi ani reklamacji):

- nierównomierne wybarwienia wynikające z naturalnych właściwości materiału,

- zmiany zachodzące naturalnie, podczas przeciętnej eksploatacji mebla

- właściwości wynikające z rodzaju użytego materiału oraz ręcznej produkcji.

- naturalne różnice w odcieniu drewna

- niewielkie zaprawki ubytków w drewnie

- niewielkie ciemniejsze zabarwienia 

- dopuszczalne różnice  w wymiarach zewnętrznych i wewnętrznych  +/- 5 cm

- zapach drewna jako naturalna cecha użytego do produktu materiału .

- zapach użytego lakieru

-  uszkodzenia wynikające z niewłaściwego ustawienia mebla np. meble  ustawione bezpośrednio przy otwartym kominku, meble ustawione  bezpośrednio przy urządzeniach grzejnych, meble ustawione np. w miejscu  gdzie narażone są na warunki atmosferyczne

- uszkodzenia produktów  powstałe przez ustawienie na nich gorących oraz zimnych przedmiotów,  czyszczenie środkami chemicznymi, lub narażone na długotrwały kontakt z  wodą.

- uszkodzenia wynikające z użytkowania mebli w pomieszczeniu  o wilgotności mniejszej niż 40%  oraz większej niż 60 % (Przesuszenie  lub zawilgocenie drewna wykraczające poza normy podane wyżej  nie może  być przedmiotem reklamacji.)

- naturalne zużywanie się produktu i jego wyposażenia ( np. zarysowania )  

-uszkodzenia mechaniczne (obicia, zarysowania) które powstały z winy KUPUJĄCEGO

-   meble,  na które zamawiający uzyskał obniżkę ceny z tytułu trwałych wad i uszkodzeń .

-drewno jako materiał naturalny może ulegać zmianom kolorystycznym, pod wpływem promieni UV może jaśnieć lub ciemnieć.

-uszkodzenia wynikające z długotrwałego wystawienia produktu na bezpośrednie działanie promieni słonecznych.    

- uszkodzenia wynikające z użytkowania mebli w pomieszczeniu o temperaturze poniżej 16 stopni Celsjusza       

-uszkodzenie  produktu poprzez przykrycie dużej powierzchni materiałami takim jak  szkło, pcv, folia, kamień które to materiały zapobiegają naturalnemu  procesowi oddychania drewna

- uszkodzenia powstałe w wyniku zalania mebla wodą lub innymi cieczami

- zabrudzenia stałe powstałe w wyniku braku pielęgnacji oraz czyszczenia mebla

- uszkodzenia powstałe w wyniku prób wykonania naprawy lub poprawek przez osoby nieuprawnione

- uszkodzeń powstałe w wyniku niewłaściwego transportu bądź przenoszenia mebli przez KUPUJĄCEGO

- uszkodzenia powstałe w wyniku zbyt intensywnego oświetlenia światłem słonecznym lub sztucznym

-szkód i usterek spowodowanych przez człowieka / zwierzęta

- Drobne pęknięcia, ryski, nierówności czy sęki widoczne na meblach uwarunkowane są naturalnie i nie podlegają prawu do zwrotu.

SPRZEDAJĄCY  nie odpowiada za straty moralne , materialne ,utracone zarobki lub inna  postać utraconych korzyści poniesionych przez nabywcę wyrobu w związku z  ewentualna wadą zakupionego produktu.


 =====   DOTYCZY MATERACY COMODON/ZENG/ECO-DE ====== 

Tolerancja w wysokości materaca wynosi do +/- 10%.  Różnica w wysokości nie podlega reklamcji. 

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Wszystkie metody dostawy dostępne w ofercie
na własny koszt
Adres do zwrotu
Essels International Sp. z o.o.
Warszawska 36
07-415 Kordowo koło Ostrołęki
Dodatkowe informacje

 

Zwrot należy wcześniej ustalić telefonicznie lub mailowo. 

1. Złożenie zamówienia (mailowo, za pośrednictwem  Allegro lub w sklepie internetowym  oraz  telefonicznie na produkty jest równoznaczne z wyrażeniem  zgody na wszystkie postanowienia zawarte w niniejszych Regulaminie.  

2. Klient zobowiązany jest do zapoznania się z treścią postanowień zawartych w niniejszym regulaminie przed złożeniem  zamówienia i jest związany wszystkimi postanowieniami obowiązującymi na dzień zawarcia Umowy.  

3. Firma Essels International Sp. z o.o. ponosi odpowiedzialność  wobec KUPUJĄCEGO jeżeli sprzedany Produkt ma Wadę zmniejszającą jego wartość lub użyteczność zgodną z jego przeznaczeniem. Sprzedawca  ponosi odpowiedzialność wobec Klienta wyłącznie za Wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanym Produkcie – wady ukryte.  

4. Firma Essels International  sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za wady które powstały po wydania Produktu KUPUJACEMU. Klient przed odebraniem przesyłki z produktem  ma obowiązek dokładnie sprawdzić w obecności pracowników dostarczających stan produktu (w przypadku dostawy kurierem w obecności kuriera). 

  5. Za wady nie uznaje się takich zmian  które są wynikiem jego naturalnego zużycia, niewłaściwego użytkowania, niewłaściwej pielęgnacji, powstałych po jakichkolwiek przeróbkach, zmianach konstrukcyjnych oraz naprawach dokonywanych bez zgody i wiedzy sprzedawcy Essels International Sp. z o.o., działania siły wyższej (pożar, powódź itp.),a także za uszkodzenia powstałe z winy umyślnej lub rażącego niedbalstwa Klienta lub innego użytkownika.  

6. Sprzedawca Essels International Sp. z o.o.  nie ponosi odpowiedzialności za wady, o których istnieniu KUPUJĄCY wiedział w chwili zawarcia umowy.  

7. Sprzedawca Essels International Sp.z o.o. ponosi odpowiedzialność  za wady wyłącznie do wysokości ceny sprzedanego przedmiotu  z chwilą jego wydania KUPUJĄCEMU. 

 8. Kolor sprzedawanego przedmiotu w rzeczywistości może się nieznacznie różnić. Jest to spowodowane ustawieniami monitora i oświetleniem podczas robienia zdjęcia.  

 9. W przypadku niezgodności przedmiotu z umową KUPUJĄCEMU  przysługuje prawo do złożenia reklamacji.  

10. W celu złożenia reklamacji, KUPUJĄCY ma obowiązek zgłosić ten fakt drogą mailową essels@o2.pl, w zgłoszeniu reklamacji KUPUJĄCY powinien przedstawić dokładny opis wady oraz jeśli jest to możliwe o przesłanie zdjęć powstałej wady. 

 11.  Klient ma obowiązek na wezwanie przez Essels International Sp. zo.o. dostarczyć na swój koszt i  ryzyko przedmiot na wskazany adres przez Sprzedawcę Essels International Sp. z o.o.  w celu stwierdzenia wady oraz dokonania napraw. Kupujący zobowiązany jest do odpowiedniego zabezpieczenia zwracanego przedmiotu. Kupujący jest również zobowiązany dostarczyć wraz z zwracanym przedmiotem dowodu zakupu (Faktura Vat / Paragon).   

12.  Essels International Sp. z o.o. zastrzega sobie możliwość nie przyjęcia przedmiotu w ramach reklamacji, w razie braku dostarczenia przez KUPUJĄCEGO paragonu lub Faktury Vat. W takiej sytuacji Essels International Sp z o.o.  nie ponosi kosztów zwrotu przedmiotu.  

13. Essels International Sp. z o.o. zastrzega sobie możliwość  nie przyjęcia przedmiotu w ramach reklamacji, jeżeli przesyłka jest nienależycie zabezpieczona lub uszkodzona. 

 14. Prawidłowo złożona reklamacja będzie rozpatrywana w terminie  14 dni kalendarzowych od dnia skutecznego doręczenia zwracanego w ramach reklamacji przedmiotu wraz z dowodem zakupu tj paragon lub Faktura VAT. 

 15. .Kupujący  zostanie poinformowany przez sprzedawcę Essels International Sp.z o.o. emailowo o decyzji w sprawie zgłoszonej reklamacji oraz o dalszym postępowaniu w celu likwidacji wady. 

  16. W razie niemożności oceny zasadności reklamacji na podstawie dostarczonych dokumentów  takich jak zdjęcia,opis ,SPRZEDAJĄCY Essels International Sp. o.o.  może zażądać udostępnienia przez składającego reklamacje towaru celem przeprowadzenia oględzin.  

17. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji, SPRZEDAJĄCY Essels International Sp. z o.o. odeśle/dostarczy przedmiot KUPUJĄCEMU wraz z pisemnym uzasadnieniem odmownej decyzji co do reklamacji. 

18. W razie uwzględnienia przez SPRZEDAJACEGO  reklamacji dotyczącej niezgodności kupionego przedmiotu z umową, SPRZEDAJĄCY nieodpłatnie naprawi przedmiot lub wymieni na nowy niewadliwy egzemplarz.  

19. W przypadku, gdy naprawa lub wymiana  przedmiotu  nie jest możliwa, SPRZEDAJĄCY  zwróci KUPUJĄCEMU - uiszczoną przez niego kwotę  

20. W przypadku uwzględnienia reklamacji przez SPRZEDAJĄCEGO , KUPUJĄCEMU  przysługuje zwrot kosztów poniesionych w celu dostarczenia  reklamowanego przedmiotu.  

21. W przypadku stwierdzenia nieuzasadnionej reklamacji składający reklamację ponosi jej koszty. 

 22. Jeżeli identyczne przedmioty  nie są dostępne w czasie naprawy , SPRZEDAJACY zastrzega sobie prawo zastąpienia materiałów innymi o tej samej jakości o porównywalnych walorach. 

 23. KUPUJACY uprawniony jest  do odstąpienia od umowy sprzedaży  przedmiotu  zakupionego na Allegro, telefonicznie lub mailowo w terminie 14 (czternastu) dni od dnia otrzymania zamówienia, bez podania przyczyny.  

24. Skorzystanie z uprawnień odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny w ciągu 14dni od dostarczenia KUPUJACEMU przedmiotu odbywa się poprzez wysłanie drogą mailową na adres essels@o2.pl oświadczenia o odstąpieniu od umowy  

25. .Zwracany przedmiot (na podstawie odstąpienia od umowy sprzedaży w ciągu 14dni ) musi zostać należycie zabezpieczony na czas transportu, nie może nosić śladów użytkowania, uszkodzeń oraz powinien być zwrócony wraz z kompletnym wyposażeniem i akcesoriami oraz z dowodem sprzedaży (Paragon / Faktura VAT). 

 26.Koszty dostarczenia przedmiotu ponosi KUPUJĄCY.  Sprzedawca nie przyjmuje zwrotów przesyłanych „za pobraniem”         

27. Zwrot należności następuje na wskazany przez KUPUJĄCEGO  rachunek bankowy w ciągu 14dni od chwili dostarczenia przez KUPUJĄCEGO zwracanego przedmiotu wraz z dokumentami Paragon / Faktura VAT.  

28. KUPUJĄCY ZOBOWIĄZANY JEST DO (dotyczy mebli indyjskich): - prawidłowego użytkowania przedmiotu, zgodnie z jego przeznaczeniem - utrzymywanie odpowiedniej temperatury w pomieszczeniu (16-28 st .C.) - utrzymanie odpowiedniej wilgotności powietrza w pomieszczeniu (40-60 %)  Przesuszenie lub zawilgocenie drewna wykraczające poza normy podane wyżej  nie może być przedmiotem reklamacji.  Więcej informacji odnośnie warunków reklamacji znajduje się na stronie REKLAMACJA. Link do strony znajduje się na każdej naszej aukcji.  

O sprzedającym

hiper-okazje
hiper-okazje

99,6%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od roku i 6 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
wczoraj o 21:11

Dane firmy

Essels International Sp. z o.o.
Tytusa Chałubińskiego 8
00-694 Warszawa
NIP: 527-272-04-03

Kontakt

  • 604 *** *** (pokaż)

Informacje o sprzedającym

Adres rejestrowy firmy:

Essels International Sp. z o.o. 

Tytusa Chałubińskiego 8 

00-694 Warszawa 

REGON: 147422750 

NIP: 527-272-04-03 

KRS: 0000522939


biuro@essels.pl


NA ALLEGRO PROWADZIMY SPRZEDAŻ NA 2 KONTACH FIRMOWYCH:

1. ESSELS

2. HIPER-OKAZJE


Konto do wpłat:   09 1020 3802 0000 1802 0231 5927 PKOBP

Telefon kontaktowy:  604168315

Kontakt mailowu:  biuro@essels.pl     essels@o2.pl

(preferujemy kontakt mailowy, odpowiadamy tak szybko jak to możliwe)


Nasza firma jest wyłącznym dystrybutorem marki Comodon oraz Zeng na Polskę.  

Oferujemy materace wysokiej klasy w bardzo konkurencyjnych cenach. 


Na naszych aukcjach oferujemy ceny hurtowe klientom detalicznym . 


Na materace marki Zeng udzielamy gwarancji na okres 1 lub 2 lat.

Materace Comodon - gwarancja 2  lub 5 lat.


Nowe oryginalne ( markowe ) materace sprzedajemy średnio za 1/4 ceny katalogowej ( sugerowanej ceny detalicznej przez producentów dla sklepów stacjonarnych ).


DOSTAWA: 

Zakupiony przez Państwa przedmiot dostarczony będzie naszym autem przez naszych pracowników. Prosimy o wybranie formy wysyłki jako:  PRZESYŁKA KURIERSKA = nasz transport.

Pozostałe informacje

*****   REGULAMIN *****


 UWAGA:  Nasi pracownicy dostarczający naszym autem zakupione przez Państwa przedmioty nie mają obowiązku wnoszenia przedmiotów do domów kupujących. Ewentualną pomoc prosimy ustalać bezpośrednio z osobami dostarczającymi. 


DOSTAWA ORAZ PŁATNOŚĆ:

Na wpłatę czekamy do 5 dni. 

Po tym czasie zastrzegamy sobie prawo do anulowania transakcji.   

Czas dostawy podany jest na każdej naszej aukcji.  

Najczęściej w weekend (piątek, sobota, niedziela).  

W tym celu prosimy o wybranie formy dostawy: PRZESYŁKA KURIERSKA (nasz transport). Przesyłka kurierska oznacza nasz transport, naszym autem z naszymi pracownikami.   

Płatności można dokonać za pomocą wpłaty z Payu lub zwykłym przelewem bankowym. 

Przed planowaną dostawą będziemy kontaktować się w celu ustalenia szczegółów.

 Czas oczekiwania na dostawę podany jest na każdej aukcji.

Koszty dostawy podane są na każdej aukcji.  W przypadku opóźnienia terminu dostawy będziemy kontaktować się z klientem. 


 Do każdego zakupionego przedmiotu wystawiany jest paragon lub na życzenie  Faktura VAT.  

Po dokonaniu zakupu prosimy również o wskazanie dokładnego adresu dostawy wraz z numerem telefonu do osoby która będzie odbierała zakupione przedmioty.  

Telefon kontaktowy w sprawie przedmiotów wystawionych na naszym koncie hiper-okazje oraz na drugim koncie essels:  604168315 lub drogą mailową. 

Odpisujemy tak szybko jak to jest możliwe.  


ADRES DO ZWROTU: Essels International Sp. z o.o. Warszawska 36 (przy trasie na Warszawę) 07-415 Kordowo koło Ostrołęki. 

Zwrot należy wcześniej ustalić telefonicznie lub mailowo. 

1. Złożenie zamówienia (mailowo, za pośrednictwem  Allegro lub w sklepie internetowym  oraz  telefonicznie na produkty jest równoznaczne z wyrażeniem  zgody na wszystkie postanowienia zawarte w niniejszych Regulaminie.  


2. Klient zobowiązany jest do zapoznania się z treścią postanowień zawartych w niniejszym regulaminie przed złożeniem  zamówienia i jest związany wszystkimi postanowieniami obowiązującymi na dzień zawarcia Umowy.  


3. Firma Essels International Sp. z o.o. ponosi odpowiedzialność  wobec KUPUJĄCEGO jeżeli sprzedany Produkt ma Wadę zmniejszającą jego wartość lub użyteczność zgodną z jego przeznaczeniem. Sprzedawca  ponosi odpowiedzialność wobec Klienta wyłącznie za Wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanym Produkcie – wady ukryte.  



4. Firma Essels International  sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za wady które powstały po wydania Produktu KUPUJACEMU. Klient przed odebraniem przesyłki z produktem  ma obowiązek dokładnie sprawdzić w obecności pracowników dostarczających stan produktu (w przypadku dostawy kurierem w obecności kuriera). 


  5. Za wady nie uznaje się takich zmian  które są wynikiem jego naturalnego zużycia, niewłaściwego użytkowania, niewłaściwej pielęgnacji, powstałych po jakichkolwiek przeróbkach, zmianach konstrukcyjnych oraz naprawach dokonywanych bez zgody i wiedzy sprzedawcy Essels International Sp. z o.o., działania siły wyższej (pożar, powódź itp.),a także za uszkodzenia powstałe z winy umyślnej lub rażącego niedbalstwa Klienta lub innego użytkownika.  


6. Sprzedawca Essels International Sp. z o.o.  nie ponosi odpowiedzialności za wady, o których istnieniu KUPUJĄCY wiedział w chwili zawarcia umowy.  


7. Sprzedawca Essels International Sp.z o.o. ponosi odpowiedzialność  za wady wyłącznie do wysokości ceny sprzedanego przedmiotu  z chwilą jego wydania KUPUJĄCEMU. 


 8. Kolor sprzedawanego przedmiotu w rzeczywistości może się nieznacznie różnić. Jest to spowodowane ustawieniami monitora i oświetleniem podczas robienia zdjęcia.  


 9. W przypadku niezgodności przedmiotu z umową KUPUJĄCEMU  przysługuje prawo do złożenia reklamacji.  

10. W celu złożenia reklamacji, KUPUJĄCY ma obowiązek zgłosić ten fakt drogą mailową essels@o2.pl, w zgłoszeniu reklamacji KUPUJĄCY powinien przedstawić dokładny opis wady oraz jeśli jest to możliwe o przesłanie zdjęć powstałej wady. 


 11.  Klient ma obowiązek na wezwanie przez Essels International Sp. zo.o. dostarczyć na swój koszt i  ryzyko przedmiot na wskazany adres przez Sprzedawcę Essels International Sp. z o.o.  w celu stwierdzenia wady oraz dokonania napraw. Kupujący zobowiązany jest do odpowiedniego zabezpieczenia zwracanego przedmiotu. Kupujący jest również zobowiązany dostarczyć wraz z zwracanym przedmiotem dowodu zakupu (Faktura Vat / Paragon).   


12.  Essels International Sp. z o.o. zastrzega sobie możliwość nie przyjęcia przedmiotu w ramach reklamacji, w razie braku dostarczenia przez KUPUJĄCEGO paragonu lub Faktury Vat. W takiej sytuacji Essels International Sp z o.o.  nie ponosi kosztów zwrotu przedmiotu.  


13. Essels International Sp. z o.o. zastrzega sobie możliwość  nie przyjęcia przedmiotu w ramach reklamacji, jeżeli przesyłka jest nienależycie zabezpieczona lub uszkodzona. 


 14. Prawidłowo złożona reklamacja będzie rozpatrywana w terminie  14 dni kalendarzowych od dnia skutecznego doręczenia zwracanego w ramach reklamacji przedmiotu wraz z dowodem zakupu tj paragon lub Faktura VAT. 


 15. .Kupujący  zostanie poinformowany przez sprzedawcę Essels International Sp.z o.o. emailowo o decyzji w sprawie zgłoszonej reklamacji oraz o dalszym postępowaniu w celu likwidacji wady. 

  16. W razie niemożności oceny zasadności reklamacji na podstawie dostarczonych dokumentów  takich jak zdjęcia,opis ,SPRZEDAJĄCY Essels International Sp. o.o.  może zażądać udostępnienia przez składającego reklamacje towaru celem przeprowadzenia oględzin.  


17. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji, SPRZEDAJĄCY Essels International Sp. z o.o. odeśle/dostarczy przedmiot KUPUJĄCEMU wraz z pisemnym uzasadnieniem odmownej decyzji co do reklamacji. 


18. W razie uwzględnienia przez SPRZEDAJACEGO  reklamacji dotyczącej niezgodności kupionego przedmiotu z umową, SPRZEDAJĄCY nieodpłatnie naprawi przedmiot lub wymieni na nowy niewadliwy egzemplarz.  


19. W przypadku, gdy naprawa lub wymiana  przedmiotu  nie jest możliwa, SPRZEDAJĄCY  zwróci KUPUJĄCEMU - uiszczoną przez niego kwotę  


20. W przypadku uwzględnienia reklamacji przez SPRZEDAJĄCEGO , KUPUJĄCEMU  przysługuje zwrot kosztów poniesionych w celu dostarczenia  reklamowanego przedmiotu.  

21. W przypadku stwierdzenia nieuzasadnionej reklamacji składający reklamację ponosi jej koszty. 


 22. Jeżeli identyczne przedmioty  nie są dostępne w czasie naprawy , SPRZEDAJACY zastrzega sobie prawo zastąpienia materiałów innymi o tej samej jakości o porównywalnych walorach. 


 23. KUPUJACY uprawniony jest  do odstąpienia od umowy sprzedaży  przedmiotu  zakupionego na Allegro, telefonicznie lub mailowo w terminie 14 (czternastu) dni od dnia otrzymania zamówienia, bez podania przyczyny.  


24. Skorzystanie z uprawnień odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny w ciągu 14dni od dostarczenia KUPUJACEMU przedmiotu odbywa się poprzez wysłanie drogą mailową na adres essels@o2.pl oświadczenia o odstąpieniu od umowy  


25. .Zwracany przedmiot (na podstawie odstąpienia od umowy sprzedaży w ciągu 14dni ) musi zostać należycie zabezpieczony na czas transportu, nie może nosić śladów użytkowania, uszkodzeń oraz powinien być zwrócony wraz z kompletnym wyposażeniem i akcesoriami oraz z dowodem sprzedaży (Paragon / Faktura VAT). 


 26.Koszty dostarczenia przedmiotu ponosi KUPUJĄCY.  Sprzedawca nie przyjmuje zwrotów przesyłanych „za pobraniem”         


27. Zwrot należności następuje na wskazany przez KUPUJĄCEGO  rachunek bankowy w ciągu 14dni od chwili dostarczenia przez KUPUJĄCEGO zwracanego przedmiotu wraz z dokumentami Paragon / Faktura VAT.  

28. KUPUJĄCY ZOBOWIĄZANY JEST DO (dotyczy mebli indyjskich): - prawidłowego użytkowania przedmiotu, zgodnie z jego przeznaczeniem - utrzymywanie odpowiedniej temperatury w pomieszczeniu (16-28 st .C.) - utrzymanie odpowiedniej wilgotności powietrza w pomieszczeniu (40-60 %)  Przesuszenie lub zawilgocenie drewna wykraczające poza normy podane wyżej  nie może być przedmiotem reklamacji.  Więcej informacji odnośnie warunków reklamacji znajduje się na stronie REKLAMACJA. Link do strony znajduje się na każdej naszej aukcji.  

29. MATERACE:  tolerancja w wysokości materaca wynosi do +/- 10%.  Różnica w wysokości nie podlega reklamcji.



Numer oferty:7674856301
Zgłoś naruszenie zasad

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro