Opis
Mata taneczna Let`s Dance - pomysł na aktywne spędzanie czasu. Wpływa na poprawę koordynacji ruchowej, pomaga ćwiczyć refleks, rozwinąć umiejętności tańczenia.
Cechy produktu:
- 32-bitowa grafika
- wbudowane gry sportowe i zręcznościowe
- wykonana z materiałów najwyższej jakości
- pokryta materiałem antypoślizgowym
Specyfikacja techniczna:
- mata do telewizora i komputera
- ilość przycisków: 8 kierunkowych + 2 start i select
- długość przewodu: ~ 1,80 m
- podłączenie poprzez Chinch do telewizora
- podłączenie poprzez USB do komputera
W zestawie:
- mata do tańczenia wersja 32bit 4w1
- Stepmania PL
- instrukcja obsługi PL
- zasilacz sieciowy do gry na telewizorze
- oryginalne kolorowe pudełko
DOSKONAŁY POMYSŁ NA PREZENT!
NIE CZEKAJ - ZAMÓW JUŻ DZIŚ!
[Kod produktu: gvwkPlpl8E7K6dvLBKKTlw==]
Opinie o produkcie
Opinie o produkcie
Dostawa i płatność
Dostawa i płatność
Gwarancja
Gwarancja
Rodzaj gwarancji
Okres gwarancji
Do reklamowanego przedmiotu proszę dołączyć opis problemu, paragon oraz dane swoje dane (nick allegro, adres, adres mailowy). Znacznie przyspieszy to proces rozpatrywania reklamacji.
W przypadku uznanej reklamacji koszt odesłania towaru zwracany jest na wskazany nr rachunku bankowego.
Reklamacja
Reklamacja
Czas na reklamację z tytułu rękojmi
Adres do reklamacji
Warunki reklamacji:
1. Dokonując zakupu w 1klick, w razie konieczności zgłoszenia reklamacji Klient wyraża zgodę na dalsze udostępnianie swoich danych osobowych zewnętrznej firmie świadczącej usługi serwisowe oraz podudostępnianie swoich danych osobowych firmom przewozowym w celu odesłania towaru, tylko w zakresie niezbędnym do zrealizowania zlecenia reklamacyjnego.
2. 1klick jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
3. Klient, nabywając produkt, ma prawo do złożenia reklamacji w terminach i na zasadach wynikających z Kodeksu cywilnego. Przepisy te dotycząc zarówno reklamacji w zakresie wykonania samej usługi dostawy, jak i przedmiotu samej umowy sprzedaży.
4. Klienci mogą składać reklamacje w następujących miejscach i na następujące sposoby:
a) za pośrednictwem programu serwisowego na stronie http://www.gotel.systemrma.pl/
b) pisemnie, listem wysłanym na adres 1klick,
c) za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: reklamacja@gotel.com.pl
5. 1klick ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 (czternaście) dni i powiadomi Klienta o sposobie dalszego postępowania.
Zwroty
Zwroty
Prawo odstąpienia od umowy:
Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 33 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 33 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (1klick Wioletta Gołaszewska z siedzibą ul. H.Ordonówny 2/29, 15-750 Białystok, adres e-mail: allegro@1klick.pl) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia.
Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. Skutki odstąpienia od umowy W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 33 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.
Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 33 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 33 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Załącznik 1
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i dołączyć do odsyłanego przedmiotu)
- Niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących przedmiotów:
- Data zawarcia umowy:
- Imię i nazwisko konsumenta:
- Login:
- Adres konsumenta:
- Data zakupu:
- Nr konta:
- Data
Podpis konsumenta
(tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
O sprzedającym
O sprzedającym
Dane firmy
Kontakt
- pytanie do sprzedającego
- all****@********* (pokaż)
- 85 ******* (pokaż)
Informacje o sprzedającym
Witamy serdecznie Państwa!
Na Allegro sprzedążą zajmujemy się od kilkunastu lat, dzieki czemu oferujemy wysoką jakość obsługi oraz bardzo atrakcyjne ceny.
1Klick to legalnie działająca, w pełni profesjonalna firma.
Zawsze na pierwszym miejscu stawiamy zadowolenie naszych Klientów, dlatego w razie jakichkolwiek problemów wystarczy się z nami skontaktować mailowo lub telefonicznie.
Zapraszamy do zakupów!
Pozostałe informacje
1. W celu szybszej realizacji zamówienia prosimy o wypełnienie FORMULARZA OPCJI DOSTAWY.
Zamówienie proszę opłacić poprzez płatności PayU lub na poniższy rachunek bankowy:
02 2490 0005 0000 4500 6470 3610
W tytule przelewu proszę wpisać LOGIN ALLEGRO.
Jeżeli towar ma być opłacony PRZY ODBIORZE to proszę w formularzu opcji dostawy wybrać opcję wysyłki ZA POBRANIEM.
Otrzymaną paczkę sprawdź przy kurierze/listonoszu! Jeżeli towar jest uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem spisz protokół i odeślij go do nas wraz z towarem.
Chcielibyśmy się upewnić, że transakcja przebiegła sprawnie i są Państwo zadowoleni z zakupionego towaru, dlatego prosimy o wystawienie pozytywnego komentarza wraz z oceną sprzedaży (5 gwiazdek).
Jeżeli z jakichś względów nie są Państwo usatysfakcjonowani z transakcji to przed wystawieniem komentarza prosimy o kontakt mailowy: bballegro@best1buy.pl
Na pewno uda nam się znaleźć rozwiązanie zadowalające obie strony!
2. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR:
2.1 Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez
Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania
reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur
dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych
(miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których
zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów
Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi
Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;
http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz
http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
2.2. Klient będący konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z
pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.
2.3. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. Regulamin
organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich. (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214).
2.4. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia
sporu między Klientem, a Sprzedawcą. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.
2.5. Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów
(m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
Porady udzielane są przez Federację Konsumentów pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 889 866.
2.6. Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z
punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
3. Firma 1klick Wioletta Gołaszewska nieodpłatnie przyjmuje zużyte baterie/akumulatorki. Klienci firmy, chcący skorzystać z tej możliwości, proszeni są o odsyłanie zużytych baterii/akumulatorków na adres: 1Klick (z dopiskiem "ZWROT ZUŻYTYCH BATERII") Porosły-Kolonia 4B, 16-070 Choroszcz. Koszt odesłania zużytych baterii/akumulatorków ponosi klient.
4. Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE ( ogólne rozporządzenie o ochronie danych ) Dz. Urz. UE L 119, s. 1 Dz. Urz. UE L 119, s. 1 dalej RODO informujemy, iż:
4.1. 1klick Wioletta Gołaszewska, Porosły-Kolonia 4B, 16-070 Choroszcz jest administratorem danych osobowych Pani/Pana.
4.2. W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących Danych osobowych lub wykonywania praw w zakresie podmiotu danych, prosimy o przesłanie informacji na adres email: rodo@1klick.pl
4.3. Pani/ Pana dane osobowe Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu i w zakresie niezbędnym do: a. zawarcia i realizacji umowy cywilnoprawnej, umowy na wykonanie usługi, dostawy lub na podstawie działań zmierzających do jej zawarcia na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO.
4.4. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą upoważnieni pracownicy i podmioty uprawnione do ich uzyskania na podstawie obowiązujących przepisów prawa oraz podmiotom, które zawarły z administratorem danych umowy powierzenia z dostawcami oprogramowania i systemów informatycznych, na świadczenie usług pocztowych, prawnych;
4.5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przechowywane dłużej, niż jest to konieczne dla celu, dla którego zostały zebrane i w czasie określonym przepisami prawa
4.6. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
4.7. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy Rozporządzenia;
4.8. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Jest Pan/Pani zobowiązana do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie skutkowało pozostawienie sprawy bez rozpatrzenia.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu