, , ,

MATA PODGRZEWANA GRZEWCZA NA FOTEL POD ZAPALNICZKĘ

od
GaceKx
98,4% poleca sprzedawcę
30,00
Allegro Smart!
Darmowa dostawa Smart! przy zakupach od 40 zł
61 osób kupiło 95 sztuk
Dostawaod 8,00 zł
Czas wysyłki24 godziny
Zwrotza darmo
Kolor/wzór
Liczba sztuk
z 50 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT

Opis

Mata grzewcza z termostatem na fotel samochodowy 12v

Praktyczna i uniwersalna

Komfortowa mata grzewcza do twojego samochodu, pozwoli Ci zapomnieć o zimnym wieczorach i chłodnych porankach gdy zaczynasz podróż swoim autem. Już po kilkunastu sekundach mata zaczyna emitować ciepło, a więc już więcej nie musisz czekać kilka lub kilkanaście minut zanim twój samochód się nagrzeje. Komfortowe, przyjemne i niedrogie urządzenie które przyda się w każdym aucie na te chłodne i zimne dni.

Specyfikacja:

  • Idealna na zimę lub chłodne wieczory, kojące ciepło pomaga utrzymać prawidłową cyrkulację krwi i wspomaga metabolizm.
  • Nie wymaga skomplikowanego montażu, wystarczy podłączyć do wtyczki zapalniczki 12V w samochodzie.
  • Łatwy w obsłudze kontroler pozwalający zmieniać temperaturę w trzech zakresach, w zależności od potrzeb.
  • Wyposażona w termostat zabezpieczający przed przegrzaniem.
  • Elastyczne paski utrzymują matę na fotelu w prawidłowym położeniu.
  • Uniwersalny rozmiar maty umożliwia stosowanie w większości modelów samochodów.
  • Specjalnie wyprofilowany kształt maty na wzór foteli masujących

Wymiary:

  • Długość całkowita(na płasko) 97cm
  • Długość oparcia 54cm
  • Szerokość oparcia 48,5cm
  • Głębokość siedziska 43cm
  • Szerokość siedziska 47,5cm
  • Szerokość środka maty 42cm
  • Długość kabla zasilającego 110cm

Specjalnie wyprofilowany kształt maty na wzór foteli masujących

Wygodny przełącznik

Przełącznik posiada dwa zakresy mocy oraz wyłącznik

  • HI = wysoka temperatura grzania
  • LOW = niska temperatura grzania
  • OFF =  mata jest wyłączona

Zasilana z gniazda zapalniczki 12v

  • wbudowany termostat który chroni przed przegrzaniem maty
  • wbudowana dioda która informuje o włączeniu/wyłączeniu urządzenia

Praktyczne haczyki

Wyposażona w haczyki dzięki którym montaż jest bardzo łatwy i prawidłowy. Oparcie maty posiada dwie bardzo elastyczne gumy które pozwolą przymocować ją do fotela samochodu

*- Kolory przedstawione na aukcji należy traktować poglądowo - mogą odbiegać od rzeczywistych ze względu na różne ustawienia monitorów oraz proces obróbki zdjęć. * Uwaga! Rzeczywiste wymiary mogą się różnić od tych podanych na aukcji. Tolerancja błędów może wynosić +/- 5%

[kod:59C3C3DE9F7ED]

J.S.

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Dostawa i płatność

od 8,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Białe Błota, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
8,00 zł
wt. 10 gru. - śr. 11 gru. w punkcie
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
wt. 10 gru. - śr. 11 gru. w punkcie
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,99 zł
wt. 10 gru. w punkcie
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
wt. 10 gru. w punkcie
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Pocztex Kurier48
10,50 zł
wt. 10 gru. - śr. 11 gru. u Ciebie
wt. 10 gru. - śr. 11 gru. u Ciebie
Pocztex Kurier48 pobranie
15,50 zł
wt. 10 gru. - śr. 11 gru. u Ciebie
wt. 10 gru. - śr. 11 gru. u Ciebie
Pocztex Kurier24
14,00 zł
wt. 10 gru. - śr. 11 gru. u Ciebie
wt. 10 gru. - śr. 11 gru. u Ciebie
Pocztex Kurier24 pobranie
18,00 zł
wt. 10 gru. - śr. 11 gru. u Ciebie
wt. 10 gru. - śr. 11 gru. u Ciebie
Przesyłka kurierska
15,00 zł
wt. 10 gru. - śr. 11 gru. u Ciebie
wt. 10 gru. - śr. 11 gru. u Ciebie
Przesyłka kurierska pobranie
20,00 zł
wt. 10 gru. - śr. 11 gru. u Ciebie
wt. 10 gru. - śr. 11 gru. u Ciebie
Płatności

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

GMM Group spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k.
Ciele, ul. Niedźwiedzia 11
86-005 Białe Błota
Dodatkowe informacje

Szczegółowe informacje na temat procesu reklamacji zawarte są w regulaminie (zakładka „O Sprzedającym“). Poniżej przedstawiamy wyciąg najważniejszych informacji.


§ 1 Reklamacje


1. Postanowienia niniejszego paragrafu mają zastosowanie wyłącznie do Konsumentów, nie mają zastosowania do Przedsiębiorców.

2. Wszystkie Towary są wolne od wad fizycznych oraz prawnych i zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

3. Sprzedający ponosi odpowiedzialność za wady sprzedawanych Towarów.

4. Kupujący ma prawo do złożenia reklamacji. W szczególności, reklamacja Kupującego może być sformułowana w ramach:

a) rękojmi (ustawowo uregulowany sposób dochodzenia roszczeń od sprzedawcy);

b) gwarancji (dobrowolne zobowiązanie sprzedawcy, importera lub producenta od- noszące się do jakości produktu) - o ile została ona udzielona.

5. Kupujący może złożyć reklamację w szczególności (lecz nie tylko), gdy wystąpiła jedna z opisanych okoliczności:

a) towar posiada wady fizyczne;

b) towar jest niezgodny z umową;

c) wystąpiło opóźnienie w realizacji zamówienia,

d) w fakturze VAT lub paragonie fiskalnym występuje błąd.

6. Zaleca się, by reklamacje były składane na przykład:

a) pisemnie na adres:

GMM Group spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. 

Ciele, ul. Niedźwiedzia 11

86-005 Białe Błota

b) w  formie  elektronicznej  za  pośrednictwem  poczty  elektronicznej  na  adres:  allegro@monopolovy.pl

c) lub poprzez wypełnienie zgłoszenia dostępnego w odnośniku "TWOJE ZAMÓWIENIE" - (link znajduje się w e-mailu otrzymanym od nas).

7. Sprzedający rozpatrzy reklamację niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Kupujący zostanie poinformowany zgodnie z danymi wskazanymi w zgłoszeniu reklamacji.


§ 2 Ograniczenie odpowiedzialności względem Przedsiębiorców


1. Postanowienia niniejszego paragrafu mają zastosowanie wyłącznie do Przedsiębiorców, nie mają zastosowania do Konsumentów.

2. Strony nie ponoszą odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań wynikających z zawartej umowy, jeśli jej niewykonanie lub nienależyte wykonanie wynikło wskutek działania siły wyższej.

3. Odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu niewykonania i nienależytego wykonania umowy ograniczona zostaje wyłącznie do wartości ceny uiszczonej przez Klienta. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za utracone korzyści.

4. Strony, na podstawie art. 558 Kodeksu cywilnego, wyłączają stosowanie przepisów dotyczących rękojmi za wady.

5. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za wady, jeżeli Towar został w jakikolwiek sposób zmodyfikowany, poddany obróbce, przetworzony lub samodzielnie naprawiony przez Klienta.

6. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za wady przedmiotu umowy, o których Klient wiedział lub przy dołożeniu należytej staranności mógł się dowiedzieć w chwili zawarcia umowy.

7. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za wady przedmiotu umowy, jakiego- kolwiek rodzaju, powstałe na skutek niewłaściwego użycia, obróbki, przechowywania czy obchodzenia się z przedmiotem umowy.

8. Sprzedający nie odpowiada za produkty końcowe wytworzone przez Klienta przy użyciu przedmiotu umowy wykonanego przez Sprzedającego. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody wyrządzone osobom trzecim w związku z produktami końcowymi wytworzonymi przez Klienta.

9. Stwierdzenie wady przedmiotu umowy nie zwalnia Klienta z obowiązku zapłaty Ceny za wydany przedmiot umowy, chyba że Strony wyraźnie postanowiły inaczej.

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
na własny koszt
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
GMM Group spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k.
Ciele, ul. Niedźwiedzia 11
86-005 Białe Błota
Dodatkowe informacje

Szczegółowe informacje na temat zwrotów i prawa do odstąpienia zawarte są w regulaminie (zakładka „O Sprzedającym“). Poniżej przedstawiamy wyciąg najważniejszych informacji.


 § 1  Prawo do odstąpienia


1. Klient będący Konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od tej umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

2. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia, w którym Konsument objął Towar w posiadanie lub w którym wskazana przez Konsumenta osoba trzecia inna niż Przewoźnik weszła w posiadanie Towaru.

3. W przypadku umowy:

a) która obejmuje wiele Towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach termin biegnie od objęcia w posiadanie ostatniego z Towarów, partii lub części;

b) polegającej na regularnym dostarczaniu Towarów przez czas oznaczony - termin biegnie od chwili objęcia w posiadanie pierwszego z Towarów;

c) innej niż umowa sprzedaży - termin ten biegnie od dnia jej zawarcia.

4. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone w dowolnej formie. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy można złożyć w szczególności za pośrednictwem formularza udostępnionego przez Sprzedającego. 

5. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać  złożone na przykład:

a) pisemnie na adres:

GMM Group spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. 

Ciele, ul. Niedźwiedzia 11

86-005 Białe Błota

b) w  formie  elektronicznej  za  pośrednictwem  poczty  elektronicznej  na  adres:  allegrogacekx@gmail.com 

c) lub poprzez wypełnienie zgłoszenia dostępnego w odnośniku "TWOJE ZAMÓWIENIE" - (link znajduje się w e-mailu otrzymanym od nas).

6. Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczy wysłanie informacji dotyczącej wykonania przysługującego prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu, o którym mowa w ust. 3.

7. W przypadku odstąpienia od umowy, umowę tę uważa się za niezawartą.

8. W przypadku odstąpienia od umowy, Konsument ma obowiązek zwrócić Towar niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedającego o odstąpieniu od umowy. Do zachowania terminu wystarczy, jeśli Konsument wyśle Towar Sprzedającemu przed upływem 14-dniowego terminu.

9. Konsument zobowiązany jest ponieść bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.

10. W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedający niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwróci mu wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru jeżeli takowe poniósł (kosztów dostarczenia nie należy mylić z kosztami zwrotu). Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 

11. Zwrot płatności zostanie dokonany przez Sprzedającego przy użyciu tego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

12. Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Zwrot płatności nie obejmuje kosztów zwrotu Towaru przez Konsumenta.

13. Konsument może ponosić odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy, będące wynikiem korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

14. Zgodnie z art. 38 Ustawy, prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:

a) o świadczenie usług, jeżeli Sprzedający wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedającego utraci prawo odstąpienia od umowy;

b) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedający nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

d) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

e) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

f) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

g) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedający nie ma kontroli;

h) w której Konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedający do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedający świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;

i) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

j) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;

k) zawartej w drodze aukcji publicznej;

l) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;

m) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedającego o utracie prawa odstąpienia od umowy.

  

Uwaga:


Nie przyjmujemy zwrotów lub reklamacji przesyłanych za pobraniem. Prosimy więc liczyć się z tym, że taka przesyłka nie zostanie odebrana i w żadnym razie nie pokryjemy kosztów związanych z jej wysłaniem. Przesyłki zwrotne należy właściwie zabezpieczyć przed ich uszkodzeniem. Nieodpowiednie zabezpieczenie towarów, ich zniszczenie lub zgniecenie na skutek niewłaściwego zapakowania może spowodować szkodę. W uzasadnionych przypadkach sprzedawca może dochodzić naprawienia wyrządzonej w ten sposób szkody. 

O sprzedającym

GaceKx

O sprzedającym

GaceKx

98,4%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od 16 lat i 9 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 00:10

Dane firmy

GMM GROUP spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k.
Niedźwiedzia 11, Ciele
86-005 Białe Błota
REGON: 382869236
NIP: 554-297-49-88

Kontakt

poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

GMM Group spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k.

Ciele, ul. Niedźwiedzia 11 

86-005 Białe Błota 

NIP 554-297-4988 

REGON 382869236

Pozostałe informacje

REGULAMIN SPRZEDAŻY SPRZEDAJĄCEGO W SERWISIE ALLEGRO.PL  

§ 1  Przepisy ogólne  

1. Niniejszy Regulamin określa zasady dokonywania zakupów, prawa i obowiązki stron umowy sprzedaży.

2. Postanowienia niniejszego Regulaminu mogą być wyłączone jedynie w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

3. Definicje (wskazane poniżej terminy, pisane z wielkiej litery, należy rozumieć zgodnie z przedstawioną poniżej definicją):  

a) Sprzedający - GMM Group spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k.;  

b) Towary - rzeczy ruchome przeznaczone na sprzedaż za pośrednictwem serwisu Allegro.pl;  

c) Klient – podmiot dokonujący zakupu;  

d) Konsument - osoba fizyczna dokonująca ze Sprzedawcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;  

e) Przedsiębiorca - podmiot dokonujący zakupu w celach bezpośrednio związanych z działalnością gospodarczą lub zawodową;  

f) Przewoźnik - podmiot zawodowo zajmujący się dostarczaniem Towarów (w tym firmy kurierskie);  

g) Ustawa - ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 ze zm.) 

4. Postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw Klienta będącego jednocześnie Konsumentem. W przypadku niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają przepisy Kodeksu cywilnego oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. 

§ 2 Ogólne zasady Sprzedającego 

1. Zaleca się, by przed zakupem Klient dokładnie przeczytał opis aukcji oraz cennik i warunki dostawy. Opis aukcji może zawierać ważne informacje dla użytkownika Towaru, w tym dotyczące jego przeznaczenia, reguł korzystania. 

2. Klient zobowiązany jest zapoznać się z towarzyszącą Towarowi instrukcją obsługi. Zignorowanie instrukcji lub postępowanie wbrew jej postanowieniom, może skutkować negatywnymi konsekwencjami dla Klienta w toku ewentualnego procesu reklamacyjnego.

3. Sprzedający nie odwołuje ofert. 

4. Aukcje realizowane są automatycznie przez system komputerowy. 

5. Podstawą do szybkiej realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie przez kupującego wszystkich wymaganych pól formularza dostawy. 

6. Czas realizacji dostawy jest podany w aukcji, w sekcji "Dostawa i płatność". 

7. W przypadku wybranych Produktów Sprzedający zastrzega sobie możliwość wyłączenia niektórych sposobów dostarczenia lub form dokonania zapłaty. Na Sprzedającym spoczywa obowiązek uprzedniego poinformowania o tym fakcie Klienta (np. poprzez wskazanie we właściwym miejscu dostępnych form zapłaty i dostawy). 

8. Wysyłkę za granicę Sprzedający realizuje tylko w wyraźnie oznaczonych przypadkach (informacja taka musi być w sposób jednoznaczny wskazana w aukcji). W pozostałych przypadkach Towar dostarczany jest wyłącznie na terenie Polski. 

9. Ze względu na wzmożony ruch Towarów, częstotliwość zamawianych dostaw i różne partie Towarów, oferowane przedmioty na aukcjach mogą różnić się kolorem/odcieniem. Zakup tego samego przedmiotu w danym kolorze, w różnym odstępie czasowym może wiązać się z ryzykiem otrzymania Towaru innego koloru/odcienia. Na różnice w kolorach/odcieniach może mieć także wpływ indywidualny charakter procesu produkcyjnego poszczególnych elementów oferowanych przedmiotów.  

10. Klient, który nie odbierze paczki w terminie, może zostać obciążony kosztami wysyłki. W takim przypadku, Klient może uzyskać jedynie zwrot środków zamówienia obniżony o koszt wysyłki. Czas na odbiór paczki pozostawionej w punkcie na Poczcie Polskiej wynosi 7 dni. 

11. Sprzedający nie przyjmuje żadnych przesyłek nadanych do niego za pobraniem. Nadanie przesyłki do Sprzedającego za pobraniem, następuje na koszty i ryzyko nadawcy. 

§ 3 Zapłata ceny 

1. Zapłata następuje z chwilą uznania rachunku bankowego Sprzedającego. 

2. Najszybszym sposobem zapłaty jest wpłata poprzez system allegro PayU. 

3. W tytule przelewu prosimy o podanie tylko i wyłącznie nicku (loginu) z allegro, bez żadnych dodatkowych informacji. 

4. Umowa sprzedaży zawierana jest pod warunkiem dokonania przez Klienta zapłaty w terminie 7 dni licząc od daty zakupu. Brak zapłaty powoduje uznanie Umowy za niezawartą.  

§ 4 Zbadanie Towaru - zasady dotyczące Konsumentów 

1. Postanowienia niniejszego paragrafu mają zastosowanie wyłącznie do Konsumentów, nie mają zastosowania do Przedsiębiorców. 

2. Wysoce zaleca się, by Klient dokładnie sprawdził przesyłkę z Towarem w obecności Przewoźnika. 

3. Jeżeli: 

a) opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia; 

b) Towar jest uszkodzony lub niekompletny; 

c) występują inne nieprawidłowości dotyczące Towaru lub przesyłki;  zaleca się, by Klient sporządził protokół w obecności Przewoźnika. W opisanych przypadkach zalecamy również odmowę przyjęcia przesyłki. 

4. Jeżeli Klient nie odbiera Towaru osobiście, zaleca się, by pouczył o zasadach z ust. 3 osobę, która w jego imieniu dokona odbioru. 

5. W przypadku wystąpienia problemów opisanych w ust. 3 powyżej, Sprzedający prosi o bezzwłoczny kontakt. 

6. Sprzedający lojalnie wskazuje, że:

a) brak zbadania Towaru i przesyłki 

b) niespisanie protokołu w obecności Przewoźnika 

c) brak niezwłocznego kontaktu ze Sprzedającym  może poważnie utrudnić proces reklamacyjny, w tym,  w szczególności może uniemożliwić rzetelne zbadanie skali oraz źródła problemu. 

7. Postępowanie według zasad niniejszego paragrafu może znacząco usprawnić proces reklamacji. 

§ 5 Przejście ryzyka oraz obowiązek zbadania Towaru - zasady obowiązujące Przedsiębiorców 

1. Postanowienia niniejszego paragrafu mają zastosowanie wyłącznie do Przedsiębiorców, nie mają zastosowania do Konsumentów. 

2. Ryzyko przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru przechodzi ze Sprzedającego na Klienta z chwilą odbioru Towaru przez Klienta, a w przypadku powierzenia towaru Przewoźnikowi - z chwilą wydania towaru Przewoźnikowi, niezależnie od tego która ze Stron ponosi koszty transportu.  

3. Klient zobowiązuje się do sprawdzenia przedmiotu umowy w chwili jego odbioru pod względem ilości, jakości, a także pod kątem ewentualnych wad.  

4. Wszystkie ewentualnie stwierdzone w toku odbioru braki lub wady przedmiotu umowy winny zostać wskazane w protokole w obecności Przewoźnika.  

5. Niewskazanie w protokole w obecności Przewoźnika braków lub wad przedmiotu umowy obciąża Klienta. 

6. Klient nie może się zwolnić od obowiązków wskazanych w ustępie 2 i 3 powyżej  oraz od skutków ich niedochowania powołując się na przyjętą praktykę obrotu  i odbioru. 

§ 6 Prawo do odstąpienia 

1. Klient będący Konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od tej umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny.  

2. Zasady dotyczące odstąpienia, prawa i obowiązki Stron, zostały opisane w zakładce „Zwroty“.  

§ 7 Reklamacje 

Informacje dotyczące reklamacji zawarte są w zakładce „Reklamacje“. 

§ 8 Ograniczenie odpowiedzialności względem Przedsiębiorców 

1. Postanowienia niniejszego paragrafu mają zastosowanie wyłącznie do Przedsiębiorców, nie mają zastosowania do Konsumentów.

2. Strony nie ponoszą odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań wynikających z zawartej umowy, jeśli jej niewykonanie lub nienależyte wykonanie wynikło  wskutek działania siły wyższej. 

3. Odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu niewykonania i nienależytego wykonania umowy ograniczona zostaje wyłącznie do wartości ceny uiszczonej przez Klienta. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za utracone korzyści. 

4. Strony, na podstawie art. 558 Kodeksu cywilnego, wyłączają stosowanie przepisów dotyczących rękojmi za wady. 

5. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za wady, jeżeli Towar został w jakikolwiek sposób zmodyfikowany, poddany obróbce, przetworzony lub samodzielnie naprawiony przez Klienta. 

6. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za wady przedmiotu umowy, o których Klient wiedział lub przy dołożeniu należytej staranności mógł się dowiedzieć w chwili zawarcia umowy. 

7. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za wady przedmiotu umowy, jakiegokolwiek rodzaju, powstałe na skutek niewłaściwego użycia, obróbki, przechowywania czy obchodzenia się z przedmiotem umowy.  

8. Sprzedający nie odpowiada za produkty końcowe wytworzone przez Klienta przy użyciu przedmiotu umowy wykonanego przez Sprzedającego. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody wyrządzone osobom trzecim w związku  z produktami końcowymi wytworzonymi przez Klienta. 

9. Stwierdzenie wady przedmiotu umowy nie zwalnia Klienta z obowiązku zapłaty Ceny za wydany przedmiot umowy, chyba że Strony wyraźnie postanowiły inaczej. 

§ 9 Polubowne sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń 

Informacje dotyczące Polubownych sposobów rozpatrywania reklamacji i chodzenia roszczeń zawarte są w zakładce „Reklamacje“.

§ 10 Postanowienia końcowe

1. W przypadku braku możliwości rozwiązania sporu polubownie, sądem właściwym do rozstrzygania sporów wynikłych na tle umowy zawartej pomiędzy Sprzedającym a Klientem będącym Przedsiębiorcą, będzie sąd miejscowo właściwy dla siedziby Sprzedającego. 

2. Niniejszy Regulamin obowiązuje dla wszystkich umów zawartych po dniu 30.09.2019 r.

3. Regulamin dostępny jest w zakładce „O sprzedawcy“ w ramach portalu Allegro.pl oraz w siedzibie Sprzedającego.  

Numer oferty: 8709365448

Inni klienci oglądali również

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro