MATA DO SAMOCHODU NA SIEDZENIE DLA PSA KOJEC

od
Hello_ZOO
84,00
Allegro Smart!
45 osób kupiło 46 sztuk
Odbiór w punkcie
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost8,99 zł
z pakietem
Allegro Smart!
0,00 zł
Paczka w RUCHu9,90 zł
Paczkomaty 24/713,00 zł
Kurier
Przesyłka kurierska18,00 zł
Listy i paczki pocztowe
Paczka pocztowa priorytetowa14,00 zł
sprawdź szczegóły
Liczba sztuk
z 2784 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Rodzaj:
      mata do samochodu
    • Materiał dominujący:
      tkanina
    • Wysokość:
      37 cm
    • Szerokość:
      125 cm
    • Głębokość:
      138 cm

Opis

 MATA DO SAMOCHODU DLA PSA 

 Uniwersalny pokrowiec 

125 x 138 cm - długość kanapy x 138 cm to długość maty od jednego mocowania do zagłówka do drugiego.

125 cm - długość kanapy x 138 cm - to długość maty od jednego mocowania do zagłówka do drugiego.37 cm - wysokość boków

Boki maty wyposażone są w zamek błyskawiczny, dzięki czemu w łatwy sposób możemy umożliwić psu wyjście lub wejście. 

Można także rozpiąć boki całkowicie, uzyskując podstawową ochronę całego tylnego siedzenia.

Pokrowiec posiada zamykane na rzepy błyskawiczny otwory na klamry pasów bezpieczeństwa. Pokrowiec pomaga utrzymać fotele w czystości i świeżości. Materiał, z którego wykonany jest pokrowiec, jest łatwy do czyszczenia oraz jest wodoodporny

Sponsorowane oferty z tej kategorii

Opinie o produkcie

4,95
Rewelacyjny
4,95/5
(41 ocen)
39
2
0
0
0

22 grudnia 2018 od
najbardziej pomocna
spełnia swoje zadanie znakomicie
pasuje również do dużego auta
trochę zalatuje chemicznym zapachem, słaba wytrzymałość niektórych zapinek
21 grudnia 2018 od
Produkt wykonany z bardzo dobrego materiału, gruby, uniwersalny pasuje do suwa i osobowego, pieski zadowolone, sierści w aucie brak, polecam ten produkt w 100%
gruby nateriał i dobre wykonanie
13 października 2018 od
Mata rewelacyjnie się sprawuje, bardzo dobry mocny, wytrzymały materiał. super zabezpieczenie u mnie wytrzymuje przy 3 psach
27 września 2018 od
Mata rewelacyjnie sie sprawdza, piesek ma dużo miejsca. Dobrym rozwiązaniem jest możliwość podwieszenia również boczków tak aby utrzymały się w dobrej pozycji również na drzwiach samochodu. Serdecznie polecam.
8 września 2018 od
super produkt sprawdza się przy owczarku niemieckim
3 marca 2019 od
Bardzo dobry produkt. W Toyota Yaris pasuje idealnie.
2 października 2018 od
Polecam
22 sierpnia 2018 od
jakość wykonania

Dostawa i płatność

od 8,99 zł

Lokalizacja: Warszawa, Polska

Wysyłka

Odbiór w punkcie

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
pierwsza sztuka
z pakietem
8,99 zł
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
3 dni robocze
z pakietem
0,00 zł
Paczka w RUCHu
pierwsza sztuka
9,90 zł
kolejna sztuka
1,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
5-7 dni roboczych
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka
13,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
3 dni robocze

Kurier

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
18,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
40
czas realizacji
3-4 dni robocze

Listy i paczki pocztowe

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Paczka pocztowa priorytetowa
pierwsza sztuka
14,00 zł
kolejna sztuka
1,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
3-4 dni robocze

Sprzedawca nie określił cen wysyłki za granicę

Skontaktuj się ze sprzedawcą, jeśli zależy Ci na dostawie

Płatności

Gwarancja

12 miesięcy

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

12 miesięcy
Dodatkowe informacje

 Gwarancja nie obejmuje:                                                                                                                                                                                                    elementów ozdobnych i mocujących (zatrzask ,zamek, itp)                                                                                                                                                                                                 Uszkodzenia (typu: rysy, wyszczerbienia, wgniecenia, obicia, pęknięcia, itp)                                              Uszkodzeń spowodowanych niewłaściwym bądź nieostrożnym użytkowaniem, a także użytkowania sprzętu niezgodnie z jego przeznaczeniem.  

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

UME TRADE SP.Z O.O.
Ludwiki 5 lok. U1
01-226 Warszawa
Dodatkowe informacje

 

 Gwarancja nie obejmuje:                                                                                                                                                 elementów ozdobnych i mocujących (zatrzask ,zamek, itp)                                                                                                                            Uszkodzenia (typu: rysy, wyszczerbienia, wgniecenia, obicia, pęknięcia, itp)                                                             Uszkodzeń spowodowanych niewłaściwym bądź nieostrożnym użytkowaniem, a także użytkowania sprzętu niezgodnie z jego przeznaczeniem.                                                                                                                                                                                                           W przypadku odebrania uszkodzonych przesyłek w paczkomacie:

Informujemy, że w przypadku stwierdzenia jej uszkodzenia konieczne jest sporządzenie przez Operatora protokołu szkody w Oddziale InPost. Zgodnie z §13 ust. 5 Regulaminu świadczenia usługi Paczkomaty 24/7 przez InPost Paczkomaty Sp. z o.o. (dalej jako „Regulamin”), Operator umożliwia zainicjowanie procedury reklamacyjnej podczas procesu odbioru przesyłki paczkomatowej ze skrytki w paczkomacie i wypełnienie poleceń zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie paczkomatu. W tym celu, korzystając z odpowiedniej opcji w paczkomacie, należy natychmiast ponownie umieścić przesyłkę paczkomatową w skrytce paczkomatupozostawiając ją do dyspozycji Operatora. Operator po wyjęciu przesyłki z paczkomatu i dostarczeniu jej na Oddział przez Kuriera, dokonuje komisyjnego otwarcia przesyłki paczkomatowej i sporządza stosowny protokół. Na tej podstawie Dział Reklamacji Operatora stwierdza zasadność reklamacji lub odmawia jej uznania i w związku z tym podejmuje dalsze czynności określone w Regulaminie.

Wskazujemy również, że zgodnie z postanowieniami Regulaminu, roszczenia z tytułu niewidocznych przy odbiorze ubytków lub uszkodzeń przesyłki mogą być zgłoszone przez Odbiorcę nie później niż w terminie 7 dni od daty odebrania przesyłki. W przypadku stwierdzenia przez Odbiorcę uszkodzeń niewidocznych w chwili odbierania przesyłki konieczne jest sporządzenie protokołu szkody w placówce Operatora i w tym celu Odbiorca musi się udać z reklamowaną przesyłką paczkomatową do placówki Operatora nie później niż w terminie 7 dni od daty odebrania przesyłki, w celu sporządzenia przez Operatora protokołu szkody.

 W związku z tym, że Adresat nie pozostawił przesyłki w skrytce paczkomatowej oraz nie udał się do Oddziału InPost w celu sporządzenia protokołu szkody w regulaminowym terminie, Operator nie jest w stanie stwierdzić w sposób jednoznaczny jej uszkodzenia. Mając powyższe na uwadze, reklamacja została uznana przez Operatora za niezasadną i odrzucona.

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
14 dni na odstąpienie od umowy

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

UME TRADE SP.Z O.O.
Ludwiki 5 lok.U1
01-226 Warszawa

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący lub za darmo dla wybranych metod Smart!
Dodatkowe informacje

  

ODSTĄPIENIE OD UMOWY

  • czas na zwrot: 14 dni
  • adres do zwrotu: UME TRADE Sp z o o ul.Ludwiki 5 lok. U1 01-226 Warszawa

Chcąc zwrócić zakupiony  produkt, najprościej będzie, jeśli złożysz oświadczenie o odstąpieniu od  umowy, pisząc do nas na adres e-mail:  hellozoo555@gmail.com 

Jednocześnie możesz przy tej czynności, skorzystać z poniższego formularza:

UME TRADE Sp z o o

ul.Ludwiki 5 lok. U

01-226 Warszawa

Niniejszym informuję o odstąpieniu od umowy sprzedaży:

nazwa produktu:

data zakupu i nr Oferty:

imię i nazwisko:adres:Nr rachunku bankowego:data (odstąpienia od umowy):

Podpis (jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej)

Prawo zwrotu nie przysługuje kupującym którzy poprosili o dokument sprzedaży w postaci faktury VAT wraz z numer NIP.

1.  Zwracany przez Konsumenta towar powinien zostać opakowany w odpowiedni  sposób, zapewniający brak uszkodzeń w trakcie transportu. Towar zwracany  w oryginalnym opakowaniu z kompletnym wyposażeniem i akcesoriami oraz  dokumentami wydanymi przy jego sprzedaży. Zwracany towar nie może nosić  śladów użytkowania (takich jak sierść psa, plamy, brud, dziury) oraz nie może posiadać uszkodzeń mechanicznych. 

2.  Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność  za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w  sposób wykraczający poza konieczny dla stwierdzenia charakteru, cech i  funkcjonowania rzeczy. 

3. Koszty bezpośredniego  odesłania (zwrotu) towaru do Sprzedawcy w związku z dokonanym  odstąpieniem od umowy bez podania przyczyny w terminie 14dni od dnia  wydania rzeczy, ponosi konsument. 

4. Jeżeli konsument  wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób  dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest  zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych  kosztów. 

5. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia  towaru w transporcie należy spisać protokołu szkody. W tym celu należy  skontaktować się z firmy kurierską - klient umawia się indywidualnie z  kurierem w celu spisania protokołu szkody. Protokół można spisać do 7  dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki. 

6. Zwrot wzajemnych świadczeń powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od odstąpienia od umowy.

7.  W przypadku pytań i wątpliwości, prosimy o kontakt mailowy:  hellozoo555@gmail.com  w godzinach  10 :00  do 16.00 od poniedziałku do piątku. 

Zwrot z Allegro Smart!

Kupując Towar w ramach tej Oferty i wybierając metody dostawy:

  • Allegro Paczkomaty InPost, Paczkomaty 24/7,
  • Allegro Paczka w RUCHU, Paczka w RUCHU
  • Paczka 24 odbiór w punkcie, Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch, Allegro Poczta Polska Odbiór w punkcie

możesz skorzystać z bezpłatnego zwrotu Towaru z Allegro Smart!, o ile Sprzedający dopuszcza zwrot tego Towaru w ramach Oferty. W takim przypadku należy skorzystać z formularza dostępnego w zakładce Kupione. Bezpłatne zwroty Towaru z Allegro Smart! nie obejmują przesyłek doręczanych listem poleconym oraz ekonomicznym.

O sprzedającym

Hello_ZOO
Hello_ZOO

99,5%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
CZAS WYSYŁKI
4,8/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 2 lat i 7 miesięcy

Dane firmy

UME TRADE SP.Z O.O.
Ludwiki 5 lok.U1
01-226 Warszawa
REGON: 369755698
NIP: 527-284-37-90

Kontakt

  • 532****** (pokaż)
poniedziałek - piątek
10:00 - 15:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

  • UME TRADE SP.Z O.O.                                                                                                                                                                 Ludwiki 5 lok.U1                                                                                                                                                                01-226 Warszawa                                                                                                                                                         NIP:5272843790
Numer oferty:7413820315
Zgłoś naruszenie zasad

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro