MATA DO ĆWICZEŃ FITNESS NBR JOGI GRUBA KARIMATA
Opis
MATA DO ĆWICZEŃ
Specyfikacja:
- Materiał: Tworzywo NBR
- Długość: 180cm
- Szerokość 60cm
- Grubość: 1cm
- Uchwyty do przenoszenia
- Właściwości antypoślizgowe
- Model: BM001
Idealna do ćwiczeń i nie tylko
Mata do ćwiczeń renomowanej marki Bestif idealnie sprawdzi się podczas ćwiczeń fitness, jogi, czy też jako karimata turystyczna.
Najwyższa jakość
Mata wykonana została z najwyższej jakości materiałów. Dzięki czemu mata posłuży dłużej niż jeden sezon.
Komfort i wygoda
Dzięki właściwościom antypoślizgowym, odpowiedniej grubości oraz uchwytom do przenoszenia, mata doskonale sprawdzi się podczas użytkowania.
Nie czekaj, kup już dziś!
Mata to idealny produkt do ćwiczeń jak i do turystyki. Po prostu musisz ją mieć!
Galeria:
Opinie o produkcie
Dostawa i płatność
Dostawa i płatność
Gwarancja
Gwarancja
Rodzaj gwarancji
Okres gwarancji
Do pobrania
1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem allesportowy@aba-sport.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: 1) imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, 2) datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, 3) przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, 4) wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 2. Gotowy formularz reklamacyjny można pobrać pod adresem: http://aba-sport.ayz.pl/foto/images/formularz_reklamacyjny.pdf (link należy skopiować do przeglądarki) 3. W przypadku wystąpienia wady konsument może zwykle żądać wymiany rzeczy lub jej naprawy. Sklep może jednak odmówić spełnienia tych żądań w przypadku gdy: a) żądanie wymiany lub naprawy byłoby niemożliwe do zrealizowania dla sklepu – np. ze względu na zaprzestanie produkcji danego towaru lub brak możliwości naprawy. Wówczas konsument może skorzystać z dwóch innych opcji, tj. obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy. b) w porównaniu z drugim z możliwych żądań wymagałoby nadmiernych kosztów – np. żądanie wymiany całego towaru na nowy, jeśli uszkodzenie dotyczy jednego elementu o niskiej wartości lub ma charakter nieistotny (wada jest łatwo usuwalna). Wówczas konsument może zmienić swój wybór i żądać doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową w inny sposób, np. jeśli odmowa sklepu dotyczy wymiany produktu, konsument może następnie żądać naprawy. 4. Konsument może żądać odstąpienia od umowy tylko wtedy, gdy wada ma charakter istotny lub jest to druga lub kolejna reklamacja tego samego towaru. Jeżeli jest to pierwsze żądanie złożone w ramach reklamacji dotyczącej danego towaru, sprzedawca może odmówić i zaproponować konsumentowi niezwłoczną wymianę lub naprawę. 5. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci, tj otrzymania reklamowanego produktu wraz z poprawnie wypełnionym formularzem reklamacyjnym. 6. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Termin 14 liczony jest wówczas od dnia uzupełnienia wymaganych informacji. 7. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. 8. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich.
Reklamacja
Reklamacja
Czas na reklamację z tytułu rękojmi
Adres do reklamacji
Adres wysyłki: Hurtownia sportowa ABA Sport STANISZEWO 39 83-328 Sianowo Konieczny dopisek na paczce: "reklamacja - allesportowy, twój nick allegr" 1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem allesportowy@aba-sport.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: 1) imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, 2) datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, 3) przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, 4) wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 2. Gotowy formularz reklamacyjny można pobrać pod adresem: http://aba-sport.ayz.pl/foto/images/formularz_reklamacyjny.pdf (link należy skopiować do przeglądarki) 3. W przypadku wystąpienia wady konsument może zwykle żądać wymiany rzeczy lub jej naprawy. Sklep może jednak odmówić spełnienia tych żądań w przypadku gdy: a) żądanie wymiany lub naprawy byłoby niemożliwe do zrealizowania dla sklepu – np. ze względu na zaprzestanie produkcji danego towaru lub brak możliwości naprawy. Wówczas konsument może skorzystać z dwóch innych opcji, tj. obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy. b) w porównaniu z drugim z możliwych żądań wymagałoby nadmiernych kosztów – np. żądanie wymiany całego towaru na nowy, jeśli uszkodzenie dotyczy jednego elementu o niskiej wartości lub ma charakter nieistotny (wada jest łatwo usuwalna). Wówczas konsument może zmienić swój wybór i żądać doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową w inny sposób, np. jeśli odmowa sklepu dotyczy wymiany produktu, konsument może następnie żądać naprawy. 4. Konsument może żądać odstąpienia od umowy tylko wtedy, gdy wada ma charakter istotny lub jest to druga lub kolejna reklamacja tego samego towaru. Jeżeli jest to pierwsze żądanie złożone w ramach reklamacji dotyczącej danego towaru, sprzedawca może odmówić i zaproponować konsumentowi niezwłoczną wymianę lub naprawę. 5. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci, tj otrzymania reklamowanego produktu wraz z poprawnie wypełnionym formularzem reklamacyjnym. 6. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Termin 14 liczony jest wówczas od dnia uzupełnienia wymaganych informacji. 7. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. 8. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich.
Zwroty
Zwroty
Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta Dz.U.2014.827, Konsument może odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru (produktu) I. Aby odstąpić od umowy zawartej na odległość poprzez serwis Allegro, należy złożyć oświadczenie (odstąpienie od umowy), poprzez przesłanie na adres mailowy sklepu: allesportowy@aba-sport.pl lub korespondencyjnie na nasz adres. II. Klient może skorzystać z gotowego formularza zwrotu (odstąpienia od umowy). Formularz można pobrać z poniższego adresu: Wersja do pobrania: http://aba-sport.ayz.pl/foto/images/odstapienie_od_umowy.pdf III. Konsument zobowiązany jest odesłać towar na adres korespondencyjny sklepu niezwłocznie, jednak nie później niż w przeciągu 14 dni od daty złożenia stosownego odstąpienia od umowy. W celu przyspieszenia realizacji prosimy o zapisanie na paczce informacji: "odstąpienie - allesportowy, twój nick allegro" Prosimy odpowiedni formularz dołączyć do zwracanego produktu. IV. W przypadku odstąpienia od Umowy Sklep nie ponosi koszów odesłania produktu. V. Klient zobowiązany jest do dostarczenia towaru w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
O sprzedającym
O sprzedającym
Dane firmy
Kontakt
- pytanie do sprzedającego
- all*********@************ (pokaż)
- 58-********* (pokaż)
Informacje o sprzedającym
Hurtownia Sportowa ABA Sport
Staniszewo 39
83-328 Sianowo
ABA Sport Sp. z o.o. Sp.k. z siedzibą w Staniszewo 16, 83-328 Sianowo,
zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców w Krajowym Rejestrze Sądowym pod numerem KRS 0000578663,
NIP: 5892019476, REGON: 362655255
Pozostałe informacje
Nr konta do wpłat bezpośrednich:
Bank Millennium -73 1160 2202 0000 0002 9000 3203
Do każdego zamówienia wystawiamy paragon fiskalny lub na życzenie klienta fakturę VAT.
Szanowny Kliencie ! Każdy oferowany przez nas produkt jest nowy i objęty gwarancją.
W przypadku problemów prosimy o kontakt, zawsze chętnie pomożemy.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu