, , ,

maszynka do lodów 1,8L timer

od
moreno200
99,3% poleca sprzedawcę
Allegro Smart!z kurierem
39,90 zł x 10 rat raty zero
Darmowa dostawa
Czas wysyłki2 dni robocze
Czas na odstąpienie od umowy14 dni
Liczba sztuk
z 10 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

Opis

Maszynka do lodów  -  1,8 Litra

  • Pojemność: 1.8 l
  • Specyfikacja urządzenia kuchennego: Funkcja timera
  • Kolor: stali szlachetnej
  • Głębokość produktu: 210 mm
  • Wysokość produktu: 235 mm
  • Szerokość produktu: 210 mm
  • Waga: 2.95 kg

Zakres dostawy

  • Maszynka do lodów
  • Instrukcja obsługi.

nr artykułu 4605/NR/MOR

raty zero

Przykład reprezentatywny dla Rat ZERO w ramach Transakcji Raty Od.nowa lub Pożyczki Raty PayU: RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania): 0,00%, całkowita kwota kredytu: 1300 zł, całkowita kwota do zapłaty: 1300 zł, oprocentowanie stałe 0%, całkowity koszt kredytu: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 65 zł. Kalkulacja na dzień 1.12.2019 r. dokonana na reprezentatywnym przykładzie (przy założeniu, że dla kredytu odnawialnego cała jego kwota została wykorzystana jednorazowo w ramach Transakcji Raty Od.nowa i nie zaszły okoliczności skutkujące nieprzedłużeniem umowy). Propozycją objęte są wybrane towary na zasadach dostępnych na: allegro.pl/raty/regulamin w okresie 1.12.2019 r. - 31.12.2019 r. Umowa o kredyt konsumencki zawierana jest, po dokonaniu pozytywnej oceny zdolności kredytowej, pomiędzy kredytobiorcą a: 1) BNP Paribas Bank Polska S.A., z którym Allegro.pl sp. z o.o. współpracuje i w imieniu którego pośredniczy w czynnościach faktycznych dot. zawierania umowy o kredyt odnawialny albo 2) Alior Bank S.A., mBank S.A., AS INBANK lub Kreditech Polska sp. z o.o., z którymi PayU S.A. współpracuje i pośredniczy w zawieraniu pozostałych umów. Powyższe ma charakter wyłącznie informacyjny i nie jest ofertą w rozumieniu kodeksu cywilnego.

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Dostawa i płatność

od 0,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: WYSZKÓW, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u moreno200 za co najmniej 950,00 zł.
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
0,00 zł
śr. 18 gru. - czw. 19 gru. w punkcie
śr. 18 gru. - czw. 19 gru. w punkcie
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Allegro Pocztex Kurier 48
9,90 zł
śr. 18 gru. - czw. 19 gru. u Ciebie
z pakietem
0,00 zł
śr. 18 gru. - czw. 19 gru. u Ciebie
Kurier DPD
26,00 zł
śr. 18 gru. u Ciebie
śr. 18 gru. u Ciebie
Listy i paczki pocztowe
koszt dostawy
czas realizacji
Listy i paczki pocztowe
Paczka pocztowa ekonomiczna
25,00 zł
czw. 19 gru. - pon. 23 gru. u Ciebie
czw. 19 gru. - pon. 23 gru. u Ciebie
Płatności

Gwarancja

12 miesięcy

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

12 miesięcy
Dodatkowe informacje

 

 *** GWARANCJE ***

  • Gwarancja  12 miesięczna jest udzielana na produkty elektryczne, elektroniczne.
  • Tam gdzie jest dokładany druk gwarancyjny jest on wymagany, w  pozostałych przypadkach wystarczy dokument zakupu.
  • Gwarancją objęte są wady materiałowe oraz wady wynikające z wad konstrukcji.  
  • Skutki normalnego zużycia towaru nie stanowią jego wady.
  • Gwarancja  nie  obejmuje : a) wad spowodowanych używaniem towaru niezgodnie z jego  przeznaczeniem, niewłaściwą konserwacją lub niewłaściwym zamontowaniem  przez kupującego; b) wad spowodowanych naprawami lub przeróbkami  dokonanymi przez nabywcę we własnym zakresie; c) wad, które powstały w  wyniku użycia dostarczonego przez nabywcę materiału lub z powodu  stosowanego przez nabywcę rozwiązania.

Dane kontaktowe w sprawach gwarancyjnych :

tel. 29 74 273 30

mail: rodrigero@wp.pl

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

UNIPOL
11 Listopada 18/16
07-202 WYSZKÓW
Dodatkowe informacje

 

Adres do reklamacji  :    UNIPOL, 11 Listopada 18/16, 07-202 Wyszków 

.

  • Opis procedury reklamacji:    Każda reklamacja jest rozpatrywana.  
  • Należy najpierw,   wysłać zgłoszenie mailowe na adres : 

rodrigero@wp.pl   bądź telefonicznie  nr tel. 29 74 273 30.  

  • Opis procedury reklamacyjnej:  

Kupujący może składać sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej umowy pod  adresem  

[ rodrigero@wp.pl ], lub w formie pisemnej na adres sprzedawcy.  

  • Najpierw następuje powiadomienie reklamacyjne, potem jest ustalany  sposób i termin odesłania produktu do reklamacji. 
  • Proszę najpierw nie  wysyłać towarów.    
  • Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:         

   imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,         

   datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,         

   przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,         

   wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.  

  • Jeżeli  podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia,  przed  rozpatrzeniem reklamacji sprzedający zwraca się do składającego   reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.  
  • Sprzedający  rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej  otrzymania w  prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany  przez Kupującego adres  e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.  Termin  może się wydłużyć tylko w przypadku konieczności skontaktowania  się z  producentem. 
  • W przypadku, gdy jest to wada fabryczna lub nasza pomyłka, po otrzymaniu  zwrotu wysyłamy dalej na nasz koszt. 
  • Dodatkowa  informacja dla konsumentów mających miejsce zamieszkania na  terytorium  Polski lub innego niż Polska państwa członkowskiego Unii  Europejskiej:  uprzejmie informujemy, iz na podstawie art. 32 ust. 1 pkt  2) ustawy z  dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów   konsumenckich firma Unipol ( sklep moreno200 ) odmawia wzięcia udziału w   postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów  konsumenckich.  
  • Wszystkie reklamacje uzasadnione uwzględniamy. 

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
na własny koszt
za darmo z pakietem
Allegro Pocztex Kurier 48
na własny koszt
za darmo z pakietem
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
UNIPOL
11 Listopada 18/16
07-202 WYSZKÓW
Dodatkowe informacje

 

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni   adres do zwrotu:  UNIPOL, 11 Listopada 18/16, 07-202 WYSZKÓW

  •  Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy:  

W  ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług –   zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez  podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku sprzedający zwróci   otrzymane od Kupującego płatności.  

Aby odstąpić od umowy  zawartej na Allegro, należy złożyć sprzedającemu stosowne oświadczenie  woli, pisząc na adres e-mail: [ rodrigero@wp.pl ]. Kupujący może  skorzystać ze wzoru odstąpienia od  umowy, podanego poniżej. 

Przesyłkę należy nadać na adres [ UNIPOL, 11 Listopada 18/16, 07-202 Wyszków ]. 

.

  • Wzór  oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i  odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy):  

[adres sprzedającego] 

Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: 

[nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty w Allegro [numery] . 

Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] . 

Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego] 

Login Allegro: [login kupującego] 

Adres: [adres kupującego] 

Data: [data odstąpienia od umowy] 

Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej]  

Nie wymagamy specjalnego formularza -  wystarczy samodzielne pismo  z  podanymi wyżej  danymi transakcyjnymi.  

  • Koszt zwrotu rzeczy: 

W przypadku odstąpienia od umowy sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania towaru.  

Sprzedawca  zwraca wartość opłaconego towaru oraz koszt najniższej wysyłki do  nabywcy zamieszczonej na stronie tego przedmiotu jaka byłaby poniesiona  przy zakupie tego produktu. 

.

  • Towar zwracany musi  być pełnowartościowy i nieużywany, w  stanie niezmienionym  umożliwiającym  dalszą sprzedaż wraz z opakowaniem firmowym. W takim  wypadku zwracający towar  najpierw musi powiadomić mailowo lub  telefonicznie o planowanym zwrocie  towaru - powiadomienie o odstąpieniu  od transakcji. Potem wysyła towar  przesyłką zwykłą niepobraniową.   Towar musi być zwrócony wraz z pisemnym  oświadczeniem o odstąpieniu od  umowy zakupu (oświadczenie może być też  wykonane własnoręcznie lub na  druku ) i otrzymanym w przesyłce paragonem  fiskalnym(oryginał) lub  kopią faktury VAT ( kopia faktury nie jest  niebędna ale usprawnia  procedurę). Oryginału faktury proszę nie odsyłać,  gdyż należy ją  zaksięgować, do niej będzie wystawiona faktura  korygująca.  Faktura  korygująca jest wysyłana pocztą za potwierdzeniem  odbioru. . Wpłacone  wcześniej nam pieniądze - zwracane są  na konto  zwracającego, po  pisemnym wskazaniu tego konta przez kupującego ( list  lub mail ) .   Podstawą do zwrotu towaru jest wcześniejsze powiadomienie  mailowe o  dokonaniu zwrotu towaru do sprzedawcy. Nie uzgodnionych  przesyłek nie  odbieramy.

    .

  • Przy  zwrocie konsumenckim  przysługuje  zwrot zapłaty za towar  oraz  standardowej najniższej  wysyłki do  Klienta, jeśli była wcześniej uiszczona - wskazanej w opisie  przedmiotu  (cenniku kosztów ). W  przypadku zwrotu towaru - nabywca  zwraca towar na  swój koszt.

 .

  • Brak możliwości odstąpienia od umowy:  

Możliwość  zwrotu nie obowiązuje w przypadku realizacji zamówienia dotyczącego  produktów nie będących w stałej ofercie firmy lub w ilościach większych  niż stany ofertowe, magazynowe  a także  sprowadzanych  na indywidulane  życzenie kupującego. To są specjalne zamówienia klienta. Kupujący  zobowiązuje się do odbioru i bezzwrotnego zadysponowania zamówionego  towaru. Zwrot konsumencki nie obowiązuje przy zakupach związanych z działalnością gospodarczą.

  • kontakt w sprawach zwrotu towaru :

tel. 29 74 273 30

mail:  rodrigero@wp.pl

O sprzedającym

moreno200

O sprzedającym

moreno200

99,3%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od 14 lat i 2 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 00:43

Dane firmy

SŁAWOMIR BORKOWSKI
UNIPOL
11 LISTOPADA 18/16
07-202 WYSZKÓW
REGON: 550019918
NIP: 762-100-39-78

Kontakt

  • 29 ** *** ** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:00 - 18:00
sobota
08:00 - 12:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Pewny sprzedawca. FIRMA PROWADZI DZIAŁALNOŚĆ HANDLOWĄ OD PONAD  28 LAT !

Powiadamiamy o przyjęciu zamówienia a później o wysyłce ( numer przesyłki ).

Sprzedający:  Firma UNIPOL - sklep internetowy MORENO200

NIP:762-100-39-78

Regon:550019918 wydany przez KRU Podmiotów Gospodarki Narodowej, Urząd Statyst.w  

Warszawie 15.10.1999, zezw.1213/90 z dn.10.12.1990 wyd.przez Burmistrza Gminy Wyszków


wpłaty na konto: PKO BP SA

88 1020 3802 0000 1402 0009 7766   lub szybkie płatności poprzez Allegro


Pozostałe informacje

** GROMADZENIE DANYCH OSOBOWYCH ** 

Firma  spełnia warunki Rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO.


Administratorem danych osobowych jest firma firma UNIPOL. Firma  zobowiązuje się do przetwarzania danych osobowych Klienta na warunkach określonych w przepisach prawa, które mają zastosowanie w tym zakresie. Akceptując niniejsze warunki współpracy Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych przez firmę UNIPOL w związku z realizacją umów sprzedaży oferowanych towarów na aukcjach Allegro - sklep moreno200.  Składając zamówienie Klient wyraża  automatycznie zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie sklepu oraz ich przetwarzanie dla celów realizacji umowy. Podanie danych osobowych przez Klienta oraz zgoda na ich przetwarzanie są niezbędne do zrealizowania zamówienia przez sklep oraz przeprowadzenia ewentualnych późniejszych reklamacji towaru bądź gwarancji lub prowadzenia korespondencji z Klientem i ustosunkowania się do jego zapytań . Klient ponosi wyłączną odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych os. Sklep nie przekazuje, nie sprzedaje i  nie użycza zgromadzonych danych osobowych Klientów innym osobom lub instytucjom za wyjątkiem umożliwienia spełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa lub za zgodą osoby której dane dotyczą. Dane klienta mogą być udostępnione wyłącznie organom państwowym uprawnionym do ich otrzymywania na podstawie obowiązujących przepisów prawa. 

Dane  osobowe w celu przeprowadzenia sprzedaży wysyłkowej muszą w trakcie sprzedaży zostać udostępnione innym podmiotom biorącym udział w danej transakcji takim jak : Poczta Polska, firma kurierska, operator płatności, bądź firma ubezpieczeniowa, gdy przesyłka jest ubezpieczana - przy czym podmioty te zobowiązane są również z racji obowiązujących przepisów do zachowania poufności w odniesieniu do przekazanych im danych klientów tj. zaadresowanej przesyłki. Na takie przekazanie danych Klient składając zamówienie wyraża zgodę automatycznie przystępując do transakcji. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją konieczności gromadzenia danych. 

Klient ma  prawo uzyskania dostępu,poprawienia lub uzupełnienia swoich danych osobowych przekazanych sklepowi wysyłkowemu oraz prawo sprzeciwiania się używaniu jego danych osobowych. Zmianie nie podlegają dane użyte do transakcji zakupu, gdyż są one częścią dokumentu księgowego oraz dane  zbierane automatycznie. Na wniosek Klienta - firma Unipol zobowiązana jest usunąć dane osobowe Klienta,za wyjątkiem gdy dane te muszą zostać zachowane ze względu na obowiązujące prawo lub zgodne z prawem cele. 

Kupujący oświadcza, że udostępnienie adresu mailowego i numeru telefonu jest równoznaczne z wyrażeniem przez niego zgody na otrzymanie informacji handlowej drogą elektroniczną, chyba że zaznaczy w uwagach formularza transakcyjnego sprzeciw do otrzymania informacji handlowej - za wyjątkiem niebędnych procedur do przeprowadzenia wysyłki towaru na wskazany adres. 


Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej RODO) informujemy:     

  • Administratorem Państwa danych osobowych jest Unipol, 11 Listopada 18/16, 07-202 Wyszków     
  • Osobą kontaktową w sprawach ochrony danych osobowych jest Administrator Ochrony Danych dostępny pod adresem e-mail: rodrigero@wp.pl
  • Dane osobowe przetwarzane będą w celu wykonania umowy oraz rozpatrywania ewentualnych roszczeń z nią związanych na podstawie art. 6 ust 1 pkt b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.     
  • Odbiorcą danych osobowych będą upoważnieni pracownicy administratora, zleceniobiorcy świadczący na rzecz administratora usługi np. transportowe, księgowe.     
  • Dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania umowy oraz przez wymagany przepisami prawa podatkowego okres przechowywania dokumentacji (minimum 6 lat).     
  • Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych (kopia) oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.      
  • Konsumentowi przysługuje prawo wniesienia zastrzeżeniei do organu nadzorczego gdy przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.     
  • Podanie  danych osobowych jest wymogiem umownym. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, a konsekwencją ich niepodania będzie niemożność realizacji umowy.     
  • Dane osobowe nie będą przetwarzane w formie profilowania.     


** KOSZTY WYSYŁKI **     


  • po licytacji wysyłany jest automatycznie numer konta i całkowity koszt wraz z wysyłką. Całkowity koszt wysyłki jest też widoczny przed zakupem.     
  • oprócz kosztów podanych - kupujący może też ubezpieczyć przesyłkę za dodatkową opłatą 2,46zł brutto za każde 100zł wartości, gdyż w przypadku zaginiecia u przewoźnika nie odpowiadamy, a tak można odzyskać  kwotę równą deklarowanej wartości przesyłki koszty wysyłki podane w opisach zawierają opłatę pocztową, drobne koszty pakowe oraz podatek VAT 23% i są uwzględniane na dokumentach sprzedaży.     
  • podstawowe koszty wysyłki podane są w naszych cennikach, jedynie w przypadku zakupu kilku przedmiotów mogą się zmienić (sumowanie wagi towaru) proszę pytać wcześniej o koszty lub czekać po licytacji na maila z całkowitymi kosztami wysyłki. Gdy do kilku aukcji liczony jest koszt wysyłki - liczony jest ten o większej wartosci.    


** PŁATNOŚCI I WYSYŁKA TOWARU **     


  • Towar  wysyłamy po wpłacie na konto lub jeśli to jest możliwe i uzgodnione z nami - za pobraniem. Za pobraniem nie są wysyłane przedmioty cieżkie lub wartościowe oraz w skrajnych przypadkach w przypadku wątpliwości sprzedawcy co do ewentualnego odbioru przesyłki przez kupującego (opinie) - wtedy obowiązuje przedpłata na konto. Wysyłka za pobraniem powyżej tej kwoty jest możliwa po przedpłacie kosztów wysyłki.     
  • Na wpłatę oczekujemy maks. do 5dni. Brak wpłaty skutkuje wszczęciem procedury zgodnej z regulaminem serwisu Allegro .     
  • Po otrzymaniu wpłaty - potwierdzimy ją i podamy termin wysyłki. Proszę wpłacać dokładne sumy. Niedopłaty wstrzymują wysyłkę aż do uregulowania różnicy, przy nadpłatach zaliczamy je i księgujemy w poczet danej sprzedaży umieszczając na dokumencie sprzedaży.     
  • Standardowa wysyłka: Poczta Polska, Inpost,  kurier DPD lub GLS. GLS-em tylko przesyłki niepobraniowe.     
  • Nie wysyłamy za granicę, wysyłka tylko na terenie Polski.     
  • Wylicytowany produkt wysyłamy średnio w ciągu 1-2dni od stwierdzenia wpłaty, od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem sytuacji od nas niezależnych ( np. sprawy techniczne, znaczne obłożenie zamówieniami itd.), wtedy termin może trochę się wydłużyć, o czym poinformujemy.     
  • Proszę pamiętać, że termin dostarczenia przesyłki zależy też od przewoźnika. Od nas zależy termin wysyłki. Jeżeli przesyłka nie dociera w ciągu kilku dni od podania terminu wysyłki - proszę sprawdzić, czy przesyłka nie znajduje się na poczcie.     
  • W sytuacji, gdy Kupujący nie odbiera opłaconego towaru lub odmawia jego przyjęcia w wyznaczonym terminie, Sprzedającemu przysługuje prawo umieszczenia towaru w magazynie na koszt i ryzyko Kupującego oraz żądania od niego zwrotu kosztów transportu. Jeśli opóźnienie w odbiorze towaru z magazynu Sprzedającego przekracza termin dwóch tygodni w stosunku do daty pozostawienia towaru do dyspozycji Kupującego lub Kupujący odmawia przyjęcia towaru, Sprzedającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy lub dokonania sprzedaży towaru na koszt i niebezpieczeństwo Kupującego.       


** ZAMIANY TOWARU ** 


  • Klient  może zamienić towar na inny dostępny, zamiana musi nastąpić w ciągu 7dni. Towar zamieniany powinien być nieużywany, niezniszczony, w stanie umożliwiającym dalszą sprzedaż. Koszty wszytkich wysyłek pokrywa nabywca towaru. Przy zamianie towaru przestają obowiązywać udzielone wcześniej rabaty i promocje. Koszty wysyłek, które w promocji były pominięte, przy zamianach są już doliczane. Zamiana jest działąniem grzecznościowym, ustalanym indywidualnie w zależności od sytuacji. Nabywca pokrywa wszystkie powstałe koszty takiej zamiany.    


** POZOSTAŁE INFORMACJE **     


  • Firma zobowiązuje się do dostarczenia rzeczy bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży.     
  • Zamówienie z obowiązkiem zapłaty.  
  • Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Warszawie.     
  • Po licytacji proszę potwierdzić zakup mailem lub przez formularz.     
  • W przypadku podania błędnych do wysyłki, gdy zajdzie konieczność poprawek i wysyłki korekt - nabywca pokrywa wszelkie koszty. Nie odpowiadamy za te błędy.     
  • Prosimy o pilną informację, gdy przesyłka ma być wysłana na inny adres niż w danych rejestracyjnych.     
  • Na zapytania odpowiadamy maksymalnie w ciagu kilku godzin, jeżeli nie będziemy odpisywać oznacza to jakiś problem z serwerem.     
  • Maile kierowane proszę podpisywać nickiem lub pełnymi danymi .     
  • Zamówienia odwołujemy tylko z przyczyn ważnych losowo.     
  • Nie prowadzimy sprzedaży na miejscu, brak takiej opcji i zapasów magazynowych     
  • Nie odbieramy żadnych przesyłek pobraniowych oraz przesyłek  innych z towarami, próbkami itd. - a nie będących przedmiotem jakiś wcześniejszych ustaleń. Zwroty i reklamacje muszą być wczesniej ustalane pocztą e-mail lub listownie.     
  • Dokonanie dostawy towaru zachodzi z chwilą wydania towaru podmiotowi, który zobowiązany jest do jego dostarczenia. 


Przypominamy, iż zgodnie z nowymi przepisami od 01.01.2020 nie będzie możliwe wystawienie faktury vat do paragonu nie zawierającego numeru NIP nabywcy. 

Faktura vat powinna być pobierana przy zakupie. Kupujący musi przy zakupie zdecydować czy dokonuje zakupu na działalność czy jako osoba prywatna.

Numer oferty: 8593228204

Inni klienci oglądali również

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro