, , ,

Marynarka męska Tommy Hilfiger rozm. 24

od
boss4jag
80,00
Liczba sztuk
z 1 sztuki
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Używany
    • Faktura:
      Nie wystawiam faktury
    • Płeć:
      Produkt męski
    • Rozmiar:
      L
    • Kolor:
    • Rodzaj:
      jednorzędowy
    • Fason:
    • Wzór dominujący:
      paski
    • Materiał dominujący:
      wełna
    • Zapięcie:
      guziki

Opis

Marynarka męska Tommy Hilfiger rozm.z metki 24. DŁUGOŚĆ całkowita 77 cm, szerokość pod pachami 59, długość rękawa od ramienia 65

TOMMY HILFIGER

Tommy Hilfiger jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie. Firma znana ze sprzedaży ubrań w klasycznym amerykańskim stylu preppy, skradła serca fanów mody codziennej, jak i tej luksusowej. Założyciel marki, sygnujący ją swoim nazwiskiem, może być przykładem spełnienia amerykańskiego snu. Przyglądamy się historii marki, by sprawdzić, jaka jest jego recepta na sukces. 

Trudne początki

Tommy Hilfiger wychował się w irlandzkiej rodzinie katolickiej mieszkającej w Elmirze, w stanie Nowy Jork. Jest drugim w kolejności z dziewięciorga rodzeństwa. Nie planował kariery w modzie, interesował się raczej piłką nożną, a rodzice pragnęli, by ich syn został inżynierem. Mimo początkowego braku zainteresowania tą gałęzią, Tommy uwielbiał muzykę rockową i styl towarzyszący jej fanom. W małym miasteczku trudno było dostać modne w latach siedemdziesiątych dzwony, które młody projektant postanowił sprowadzać z Nowego Jorku do rodzinnej Elmiry.

Źródło www.infobae.com

W ostatniej klasie liceum postanowił otworzyć własny butik o nazwie People’s Place, będący miejscem spotkań miejscowej młodzieży. Hilfiger wraz z partnerem biznesowym przywozili ubrania z Nowego Jorku i sprzedawali lokalnym mieszkańcom. Przedsięwzięcie było zapowiedzią sukcesu – jeden butik rozrósł się do sieci dziesięciu sklepów. Wkrótce jednak, w związku ze zmianami na rynku odzieżowym, większość sklepów w Elmirze została zamknięta, w tym pierwszy sklep Hilfigera. To była dla mnie wielka lekcja. Nauczyłem się, że dobry projektant jest biznesmenem i projektantem jednocześnie.

Tommy Hilfiger Corporation

W 1979 roku Tommy Hilfiger przeprowadził się do Nowego Jorku, aby rozwijać swoją karierę projektanta, pracując między innymi dla Jordache Jeans. Przełomowym momentem było spotkanie z biznesmenem Mohamem Murjani na początku lat osiemdziesiątych, który namówił Hilfigera do rezygnacji z pracy u Calvina Kleina. Z zapleczem finansowym Murjani i talentem projektanta w 1985 roku twórca założył własną markę Tommy Hilfiger Corporation. Pierwsza kolekcja, składająca się z unowocześnionych koszul, spodni chinos i ubrań w stylu preppy, była zapowiedzią świeżego spojrzenia i kolejnych ciekawych rozwiązań. Z dobrym marketingiem, jakim był ogromny bilbord na Times Square stworzony przez artystę Georga Loisa, Hilfiger rzucił się w wir pracy.

W 1989 roku postanowił jednak zakończyć współpracę z Murjani International i połączył siły z Silas Chou, zabezpieczającym markę finansowo. W tym samym roku, zarządzający Ralph Lauren, Lawrence Stroll i Joel Horowitz, zostali włączeni do zarządu Tommy Hilfiger Inc. Hilfiger oprócz wizji na modę, zawsze starannie dobierał swoich biznesowych partnerów. Od czasu założenia pierwszego sklepu wiedział, że moda to nie tylko praca z materiałami i szkicowanie pięknych ubrań.

W maju 2006 roku Apax Partners kupiło markę za 1,2 mld euro. Cztery lata później, w maju 2010 roku firmę przejęła spółka Phillips-Van Heusen, proponując 3 mld dolarów, czyli siedem razy więcej niż w 2003 roku firma zapłaciła za dom mody Calvin Klein.

Styl preppy, czyli amerykańska klasyka

Źródło: www.fashionmodeldirectory.com

Preppy z twistem – tak o stylu, który przyniósł sukces marce można przeczytać na oficjalnej stronie Hilfigera. Styl ten czerpie inspiracje z wizerunku studentów prestiżowych amerykańskich uczelni Ivy League. Opiera się na wygodnych stylizacjach o prostym wzornictwie, ale z wyższej półki. Postawą stylu są koszulki typu polo, kamizelki i swetry w serek czy spodnie typu chinos. To właśnie z tych modeli marka jest najbardziej znana. Kroje ubrań nawiązują do dyscyplin sportowych, takich jak tenis, golf, squash, polo czy żeglarstwo. Hilfiger zapragnął, by klasyczna elitarna moda amerykańska, nabrała więcej barw i stała się bardziej nowoczesna. Po głowie chodził mi bardzo szczególny pomysł. Chciałem, żeby krawat z przodu wyglądał zwyczajnie, ale za to miał kontrastowy ogon. Nikt wcześniej tego nie robił i z początku wytwórcy mówili, że się nie da. Nie przyjmowałem tego do wiadomości – wspomina Hilfiger, podkreślając innowacyjne podejście do amerykańskiej klasyki.

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Dostawa i płatność

od 18,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Chełm, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Listy i paczki pocztowe
koszt dostawy
czas realizacji
Listy i paczki pocztowe
Paczka pocztowa priorytetowa
18,00 zł
2-4 dni robocze
2-4 dni robocze
Płatności

Zwroty

Zwroty

Brak warunków zwrotu

Sprzedający nie udostępnił warunków zwrotu w ofercie.

O sprzedającym

boss4jag

O sprzedającym

boss4jag

100,0%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,8/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od 14 lat i 1 miesiąca
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 13:37

Numer oferty: 8291486643

Inni klienci oglądali również

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro