Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatnościOpis
Marketing polityczny w Internecie
- Oprawa: miękka
- Ilość stron: 176
- Rozmiar: 23.5x15.5cm
- ISBN: 9788374958240
- Rok wydania: 2010
- Wydawnictwo: MUZA
- Stan: widoczne ślady używania
Autor czterech książek poświęconych marketingowi politycznemu i analizie polityki, [...]. Kampania wyborcza. Strategia sukcesu oraz Gra o Europę. Negocjacje akcesyjne Polski z UE. Międzynarodowy ekspert w sprawach komunikacji politycznej oraz wyborów. Od kilkunastu lat zajmuje się doradztwem politycznym i prowadzi szkolenia z zakresu kampanii wyborczej. Absolwent prawa UAM oraz prawa konstytucyjnego porównawczego na Uniwersytecie Środkowoeuropejskim w Budapeszcie. W latach 2000/2001 stypendysta rządu brytyjskiego w St. Antonys College na Uniwersytecie w Oksfordzie. W 2006 roku obronił doktorat na London School of Economics, gdzie prowadził również zajęcia ze studentami z zakresu analizy polityki zagranicznej. W latach 2006-2008 prezes ośrodka analitycznego Instytut Sobieskiego w Warszawie. Wykładowca marketingu politycznego w Collegium Civitas w Warszawie oraz Szkoły Liderów Społecznych i Politycznych. Komentator polityczny w mediach. Na swojej stronie internetowej [...] prowadzi poradnik dotyczący przygotowania i realizacji strategii kampanii wyborczej.
Stan książki
Poniżej opis stanu książki ↓
WIDOCZNE ŚLADY UŻYWANIA
Znaczące ślady użytkowania obejmujące przede wszystkim:
- zakrzywienie grzbietu książki,
- większe uszkodzenia okładki,
- znaczne zabrudzenie krawędzi kartek lub plamki wewnątrz książki,
- nieznaczne odklejenie grzbietu,
- zawilgocenie części kartek,
- dedykacja,
- zakreślenia, podkreślenia, notatki, wykonane długopisem lub ołówkiem, na części stron.
Żadna z wyżej wymienionych wad o charakterze wizualnym lub mechanicznym nie wpływa na kompletną zawartość książki oraz możliwość odczytania jej pełnego tekstu.
Tym symbolem wyróżniamy najlepsze sklepy w Allegro. Gdy kupujesz od Super Sprzedawcy, masz pewność doskonałej obsługi klienta i udanych zakupów.
Przewidywany przez Allegro czas dostawy na podstawie wcześniejszych dostaw sprzedającego.
99,8%
Wszystkie przedmioty sprzedającego
Sklep sprzedającego
Przeglądasz ofertę produktu: Marketing polityczny w Internecie Sergiusz Trzeciak. Widzisz ofertę innego produktu? Zgłoś nam to