Sprzedaż zakończona

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Markery LED angel eyes 160W BMW 5 E60 2003-2007

od
Galimoto_pl
313,95
Allegro Smart!

kup do 12:00 - wyślemy dziś

Szczegóły dostawy
Liczba kompletów
z 89999 kompletów
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Strona zabudowy:
      Lewe + Prawe
    • Rodzaj świateł mijania:
      LED
    • Producent części:
      EinParts Automotive
    • Typ samochodu:
      Samochody osobowe
    • Waga (z opakowaniem):
      0.5 kg
    • Informacje dodatkowe:
      żarówki w zestawie

Opis

Żarówki LED marker (angel eyes) EinParts 160W z diodami Osram: BMW 5 E60 2003-03.2007

 

Kod produktu: 3621

Markery LED wyposażone w wysokiej jakości diody Osram

Markery LED - są to żarówki z diodami LED do podświetlenia ringów w reflektorach BMW. Jest to LEDowy zamiennik standardowej żółtej żarówki. Dzięki nim wreszcie będziesz mógł mieć wymarzone białe ringi, które idealnie komponują się z ksenonami. Markery dają bardzo mocne białe światło!

 

Dane techniczne:

  • Typ: BA9s
  • Barwa: 6000K (zimny biały)
  • Napięcie pracy: 12V
  • Moc: 9 diod Osram, każda generuje światło o mocy ponad 8.8W, co daje w sumie 80W na jeden marker, oba markery to aż 160W
  • Temperatura pracy: -40°C do + 50°C
  • Canbus: tak - brak błędów na komputerze samochodu 
  • Radiator: tak
  • EMC - nie zakłócają radia
  • Odporność na wilgoć: tak

 

Montaż:

Bardzo łatwy montaż (Plug and Play). Wystarczy zdemontować stare żółte żarówki i zastąpić markerami. Po ich instalacji uzyskujemy białe światło (barwą odpowiada BMW najnowszej serii, które wykorzystują ringi jako światła do jazdy dziennej).

 

Zastosowanie:

  • BMW 1 E87 2004-2008
  • BMW 5 E39 po facelifting 2000-2003
  • BMW 5 E60 2003-03.2007
  • BMW 5 E61 2003-03.2007
  • BMW 6 E63 2003-09.2007
  • BMW 6 E64 2003-09.2007
  • BMW 7 E65 2002-2008
  • BMW 7 E66 2002-2008
  • BMW X3 E83 po facelifting 2006-2010
  • BMW X5 E53 2000-2006

 

W zestawie:

  • 2 markery LED
  • 2 przetwornice zapobiegające pojawieniu się błędu spalonej żarówki 

 

Od oświetlenia samochodowego LED użytkownicy oczekują, aby działało niezawodnie przez długi czas, zapewniając stałe i odpowiednie parametry strumienia świetlnego, które podczas użytkowania nie ulegną zmianie. Nadmiernie wysoka temperatura wewnątrz obudowy markerów LED może wpłynąć na przedwczesne "starzenie" się sterowników i kondensatorów. W markerach EinParts Automotive z diodami OSRAM wykorzystano najlepsze materiały termo-przewodzące takie jak miedź czy aluminium zapobiegające przegrzewaniu się. Pominięcie elementów takich jak wentylator daje pewność, że żarówka nie przegrzeje się, gdy wentylator zostałby uszkodzony. Pasywne chłodzenie markerów EPM14 sprawia, że są praktycznie bezawaryjne.

  

EinParts Automotive – Niemiecka myśl techniczna. To nas wyróżnia!

EinParts Automotive to marka charakteryzująca się wysoką jakością oraz przystępną ceną oferowanych produktów. Wieloletnie doświadczenie w branży motoryzacyjnej pozwoliło specjalistom z EinParts Automotive oferować na rynku części i akcesoria od najlepszych europejskich i azjatyckich producentów w rewelacyjnych cenach. Staranny dobór producentów i materiałów, różne metody testów oraz kontrole procesu produkcji sprawiają, że produkty EinParts Automotive zadowalają nawet najbardziej wymagającego Klienta. Wiele produktów EinParts Automitive cieszy się popularnością wśród zachodnich konsumentów. I Ty możesz przekonać się o doskonałej jakości.

Opinie o produkcie

5,00

Opinie o produkcie

Rewelacyjny
5,00/5
(1 ocena)
1
0
0
0
0

Dostawa i płatność

od 6,70 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Mikołów, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u Galimoto_pl za co najmniej 999.00 zł.

Wysyłka

Odbiór w punkcie

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Paczka w RUCHu
pierwsza sztuka
z pakietem
6,70 zł
0,00 zł
kolejna sztuka
z pakietem
6,70 zł
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
4-6 dni roboczych
z pakietem
0,00 zł
0,00 zł
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
pierwsza sztuka
z pakietem
8,99 zł
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
25
czas realizacji
2 dni robocze
z pakietem
0,00 zł
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy pobranie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
1 dzień roboczy
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka
12,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
25
czas realizacji
2 dni robocze
Paczkomaty 24/7 pobranie
pierwsza sztuka
16,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
25
czas realizacji
2 dni robocze

Kurier

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Kurier DPD
pierwsza sztuka
14,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1000
czas realizacji
2-3 dni robocze
Kurier DPD pobranie
pierwsza sztuka
18,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1000
czas realizacji
2-3 dni robocze

Wysyłka za granicę

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Czechy
pierwsza sztuka
49,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
Holandia
pierwsza sztuka
49,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
Niemcy
pierwsza sztuka
49,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
Słowacja
pierwsza sztuka
49,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
Wielka Brytania
pierwsza sztuka
59,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5

Punkty odbioru

Grupa DWR s.c.
Owsiana 44
40-780 Katowice
woj. śląskie
tel.: 32 729 82 10

poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota
09:00 - 13:00
niedziela
zamknięte

płatność kartą i gotówką
poinformujemy o terminie odbioru

Płatności

Gwarancja

12 miesięcy

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

12 miesięcy
Dodatkowe informacje

Słownik pojęć

  1. Sprzedawca – Grupa DWR Marcin Holewik, Paweł Juroszek, Mateusz Margalski Spółka cywilna, ul. Owsiana 44, 40-780 Katowice, NIP 6342835343, tel. 32 729 82 10, e-mail: biuro@dwr.com.pl 
  2. Klient - osoba fizyczna, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, składająca lub zamierzająca złożyć Zamówienie w Sklepie Internetowym.
  3. Produkt - dostępna w ofercie Sklepu Internetowego rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  4. Sklep Internetowy – Sklep prowadzony przez Sprzedawcę za pośrednictwem serwisu Allegro.pl, w którym Klienci za pośrednictwem Internetu (drogą elektroniczną), w ramach infrastruktury informatycznej mogą dokonywać zakupów Produktów znajdujących się w ofercie Sprzedawcy. 
  5. Umowa Sprzedaży – umowa zawierana drogą elektroniczną pomiędzy Sprzedawcą, a Klientem, której przedmiotem jest zakup Produktów znajdujących się w ofercie Sklepu Internetowego. 
  6. Zamówienie - oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży, w którym Klient z wykorzystaniem formularza Zamówienia precyzuje jego szczegóły. 

Zasady reklamacji i gwarancji

  1. Sprzedawca względem Klienta odpowiada, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (Rękojmia), wedle reguł określonych ustawą Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. 
  2. Produkty sprzedawane przez Sprzedawcę mogą być objęte gwarancją udzieloną przez producenta Produktu bądź dystrybutora.
  3. W wypadku Produktów objętych gwarancją, informacja dotycząca istnienia i treści gwarancji jest prezentowana na podstronie Sklepu Internetowego właściwej dla poszczególnego Produktu lub w dokumencie gwarancyjnym dołączonym do Produktu.
  4. Każdy Klient ma prawo do zgłoszenia reklamacji korzystając z prawa rękojmi jak i praw wynikających z gwarancji. Sprzedawca zachęca do składania reklamacji za pośrednictwem Formularza Reklamacji i przesłania go na adres mailowy Sprzedawcy lub w formie papierowej na adres: Grupa DWR s.c., ul. Kościuszki 61F, 43-190 Mikołów.
  5. Przed złożeniem reklamacji i wysyłką Produktu Klient jest proszony o kontakt telefoniczny lub za pomocą wiadomości elektronicznej ze Sprzedawcą celem przyśpieszenia postępowania reklamacyjnego.
  6. Korzystając z Formularza Reklamacji należy precyzyjnie opisać występujące wady Produktu lub Usługi.
  7. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji z tytułu rękojmi w terminie 14 dni, licząc od dnia otrzymania od kupującego żądania wymiany lub usunięcia wady albo obniżenia ceny. 
  8. Każdy Klient zostanie poinformowany o wyniku postępowania reklamacyjnego w drodze mailowej lub pisemnej. 

Jak złożyć reklamację?

  1. Wydrukuj i wypełnij formularz zgłoszenia reklamacji. 
  2. Zapakuj reklamowany produkt zwracając uwagę na staranne zabezpieczenie towaru na czas transportu. Pamiętaj, że towar odsyłany na reklamację powinien być kompletny.
  3. Do przesyłki dołącz dowód zakupu (np. paragon fiskalny) oraz formularz zgłoszenia reklamacji.
  4. Odeślij paczkę na adres: Grupa DWR s.c., ul. Kościuszki 61F, 43-190 Mikołów.

Dostarczenie towaru

  1. Składając reklamację możesz skorzystać z darmowego odesłania towaru do sklepu.
  2. Przejdź na stronę https://ezwroty.poczta-polska.pl/, a następnie wybierz sklep Grupa DWR s.c.
  3. Dane sklepu zostaną uzupełnione automatycznie. Wypełnij formularz nadania paczki podając swoje dane oraz wskaż placówkę pocztową, w której nadasz przesyłkę.
  4. Potwierdź wprowadzone dane. Na podany w formularzu adres e-mail otrzymasz etykietę na paczkę, którą należy wydrukować.
  5. Zwracany towar bezpiecznie zapakuj na czas transportu i z wydrukowaną etykietą adresową dostarcz do wybranej przez siebie placówki pocztowej w ciągu 7 dni kalendarzowych od momentu jej wygenerowania.

Przesyłka powinna do nas dotrzeć w ciągu 2 dni roboczych od jej nadania, a Ty nie poniesiesz żadnych kosztów jej nadania.    

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Grupa DWR s.c.
Kościuszki 61F
43-190 Mikołów
Dodatkowe informacje

Słownik pojęć

  1. Sprzedawca – Grupa DWR Marcin Holewik, Paweł Juroszek, Mateusz Margalski Spółka cywilna, ul. Owsiana 44, 40-780 Katowice, NIP 6342835343, tel. 32 729 82 10, e-mail: biuro@dwr.com.pl 
  2. Klient - osoba fizyczna, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, składająca lub zamierzająca złożyć Zamówienie w Sklepie Internetowym.
  3. Produkt - dostępna w ofercie Sklepu Internetowego rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  4. Sklep Internetowy – Sklep prowadzony przez Sprzedawcę za pośrednictwem serwisu Allegro.pl, w którym Klienci za pośrednictwem Internetu (drogą elektroniczną), w ramach infrastruktury informatycznej mogą dokonywać zakupów Produktów znajdujących się w ofercie Sprzedawcy. 
  5. Umowa Sprzedaży – umowa zawierana drogą elektroniczną pomiędzy Sprzedawcą, a Klientem, której przedmiotem jest zakup Produktów znajdujących się w ofercie Sklepu Internetowego. 
  6. Zamówienie - oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży, w którym Klient z wykorzystaniem formularza Zamówienia precyzuje jego szczegóły. 

Zasady reklamacji i gwarancji

  1. Sprzedawca względem Klienta odpowiada, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (Rękojmia), wedle reguł określonych ustawą Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. 
  2. Produkty sprzedawane przez Sprzedawcę mogą być objęte gwarancją udzieloną przez producenta Produktu bądź dystrybutora.
  3. W wypadku Produktów objętych gwarancją, informacja dotycząca istnienia i treści gwarancji jest prezentowana na podstronie Sklepu Internetowego właściwej dla poszczególnego Produktu lub w dokumencie gwarancyjnym dołączonym do Produktu.
  4. Każdy Klient ma prawo do zgłoszenia reklamacji korzystając z prawa rękojmi jak i praw wynikających z gwarancji. Sprzedawca zachęca do składania reklamacji za pośrednictwem Formularza Reklamacji i przesłania go na adres mailowy Sprzedawcy lub w formie papierowej na adres: Grupa DWR s.c., ul. Kościuszki 61F, 43-190 Mikołów.
  5. Przed złożeniem reklamacji i wysyłką Produktu Klient jest proszony o kontakt telefoniczny lub za pomocą wiadomości elektronicznej ze Sprzedawcą celem przyśpieszenia postępowania reklamacyjnego.
  6. Korzystając z Formularza Reklamacji należy precyzyjnie opisać występujące wady Produktu lub Usługi.
  7. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji z tytułu rękojmi w terminie 14 dni, licząc od dnia otrzymania od kupującego żądania wymiany lub usunięcia wady albo obniżenia ceny. 
  8. Każdy Klient zostanie poinformowany o wyniku postępowania reklamacyjnego w drodze mailowej lub pisemnej. 

Jak złożyć reklamację?

  1. Wydrukuj i wypełnij formularz zgłoszenia reklamacji. 
  2. Zapakuj reklamowany produkt zwracając uwagę na staranne zabezpieczenie towaru na czas transportu. Pamiętaj, że towar odsyłany na reklamację powinien być kompletny.
  3. Do przesyłki dołącz dowód zakupu (np. paragon fiskalny) oraz formularz zgłoszenia reklamacji.
  4. Odeślij paczkę na adres: Grupa DWR s.c., ul. Kościuszki 61F, 43-190 Mikołów.

Dostarczenie towaru

  1. Składając reklamację możesz skorzystać z darmowego odesłania towaru do sklepu.
  2. Przejdź na stronę https://ezwroty.poczta-polska.pl/, a następnie wybierz sklep Grupa DWR s.c.
  3. Dane sklepu zostaną uzupełnione automatycznie. Wypełnij formularz nadania paczki podając swoje dane oraz wskaż placówkę pocztową, w której nadasz przesyłkę.
  4. Potwierdź wprowadzone dane. Na podany w formularzu adres e-mail otrzymasz etykietę na paczkę, którą należy wydrukować.
  5. Zwracany towar bezpiecznie zapakuj na czas transportu i z wydrukowaną etykietą adresową dostarcz do wybranej przez siebie placówki pocztowej w ciągu 7 dni kalendarzowych od momentu jej wygenerowania.

Przesyłka powinna do nas dotrzeć w ciągu 2 dni roboczych od jej nadania, a Ty nie poniesiesz żadnych kosztów jej nadania.     

Zwroty

30 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

30 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
30 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Allegro Paczka w RUCHu
na własny koszt
za darmo z pakietem
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
Grupa DWR s.c.
Kościuszki 61F
43-190 Mikołów
Dodatkowe informacje

  Słownik pojęć

  1. Sprzedawca – Grupa DWR Marcin Holewik, Paweł Juroszek, Mateusz Margalski Spółka cywilna, ul. Owsiana 44, 40-780 Katowice, NIP 6342835343, tel. 32 729 82 10, e-mail: biuro@dwr.com.pl 
  2. Klient - osoba fizyczna, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, składająca lub zamierzająca złożyć Zamówienie w Sklepie Internetowym.
  3. Produkt - dostępna w ofercie Sklepu Internetowego rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.

Prawo do odstąpienia od umowy

  1. Każdy Klient zgodnie z art. 27 ustawy o prawach konsumenta, jeżeli posiada status Konsumenta ma prawo odstąpić od Umowy bez podawania przyczyny w terminie 30 dni od jej zawarcia lub otrzymania Produktu w zależności od tego, która z czynności nastąpiła później. 
  2. Każdy Klient zgodnie z art. 34 ustawy o prawach konsumenta jeżeli posiada status Konsumenta ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
  3. Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy wystarczy wypełnić Przykładowy formularz odstąpienia od umów oraz odesłać Produkt na adres: Grupa DWR s.c., ul. Kościuszki 61F, 43-190 Mikołów.
  4. Korzystając z prawa do odstąpienia od umowy zawartej na odległość to Klient ponosi koszt odesłania Produktu do Sprzedawcy. 
  5. Po złożeniu oświadczenia woli o odstąpieniu od Umowy cena Produktu zostanie zwrócona Klientowi, podobnie jak koszt wysyłki Produktu poniesiony przy zakupie do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w ofercie Sprzedawcy w terminie 14 dni, nie wcześniej jednak niż przed otrzymaniem rzeczy.
  6. Zwrot kosztów, o których mowa powyżej w pkt. 5 nastąpi w formie przelewu na rachunek bankowy podany przez Klienta w formularzu odstąpienia od umowy.  

O sprzedającym

Galimoto_pl

O sprzedającym

Galimoto_pl

98,7%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od roku i 7 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 07:36

Dane firmy

Grupa DWR s.c.
Owsiana 44
40-780 Katowice
NIP: 6342835343

Kontakt

  • 32 *** ** ** (pokaż)
  • 535 *** *** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Od 2013 roku Grupa DWR s.c. prowadzi hurtową i detaliczną sprzedaż części oraz akcesoriów samochodowych. Naszą firmę tworzą ludzie związani z motoryzacją od najmłodszych lat. Lubimy to, co robimy, dlatego chcemy to robić jak najlepiej. Szeroka gama produktowa, renomowane marki, sprawna logistyka i konkurencyjne ceny – w sklepie DWR motozakupy stają się przyjemnością.   

Tysiące produktów w jednym miejscu

Jesteśmy jednym z największych motoryzacyjnych sklepów internetowych w Polsce. W asortymencie posiadamy kilka tysięcy produktów, dostępnych „od ręki” w magazynie. Znajdziesz u nas części samochodowe (mechaniczne i elektroniczne), akcesoria, chemię, systemy alarmowe, sprzęt audio oraz wiele innych produktów, dopasowanych do Twojego pojazdu. Na profesjonalistów czeka szeroka gama wyposażenia warsztatowego – części, akcesoriów, narzędzi i urządzeń. Cały czas wzbogacamy ofertę o nowe pozycje. Dzięki bezpośredniej współpracy z dystrybutorami i producentami, możemy zaoferować wysokiej jakości towar w konkurencyjnych cenach. Jesteśmy partnerem handlowym renomowanych marek motoryzacyjnych, m.in.: Bosch, K2, Osram, Philips, Sonax, Tungsram i Valeo.

Numer oferty:7468991189
Zgłoś naruszenie zasad

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro