MAGLOWNICA PRZEKŁADNIA FORD MONDEO MK3/MK4

od
PHU_AVANTI
400,00
Kurier
Przesyłka kurierska pobranie30,00 zł
sprawdź szczegóły
Liczba sztuk
z 1 sztuki
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Regenerowany
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Producent części:
      Ford (oryginalne OE)
    • Waga (z opakowaniem):
      10 kg
    • Numer katalogowy części:
      FORD MONDEO MK3/MK4
    • Typ samochodu:
      Samochody osobowe, Samochody dostawcze

Opis

Sprzedaż maglownicy

Stan regenerowany

Przed kupnem sprawdź zakładki:

  • O sprzedającym

Oraz pozostałe zakładki na dole aukcji.

Regeneracja maglownicy polega na:

  • weryfikacji jej stanu wraz z oceną uszkodzeń;
  • myciu i piaskowaniu;
  • wymianie uszczelniaczy i oringów;
  • wykonaniu nowej tulei prowadzącej;
  • szlifowaniu listwy zębatej (jeśli jest tak konieczność)*;
  • wymianie teflonów na listwie zębatej i zaworze dystrybucyjnym;
  • wymianie ślizgu docisku;
  • wymianie łożysk;
  • regulacji i usunięciu luzów;
  • teście ciśnienia.

*na ten temat dowiesz się więcej w zakładkach.

Maglownica przed i po regeneracji:

Profesjonalnie przeprowadzona regeneracja przekładni kierowniczej to pewność wieloletniego użytkowania w przeciwieństwie do zakupu tanich zamienników lub części używanych niewiadomego pochodzenia.

Dołącz do grona zadowolonych klientów. Zaufało nam już tysiące osób.

Jeżeli nadal masz jakieś wątpliwości zapoznaj się z zakładkami na dole strony. W razie pytań nasi konsultanci są do Twojej dyspozycji.

Mamy pewność iż każda przez nas zregenerowana maglownica nie ulegnie awarii przez co najmniej 12 miesięcy bez znaczenia na ilość kilometrów.

Proces regeneracji w 15 krokach:

1. Maglownica przed regeneracją

Wszystkie części maglownicy są wymieniane na nowe. Tuleje prowadzące, uszczelnienia, oringi, ślizg listwy, uszczelniacze dystrybutora. Części stałe jak listwa zębata, korpus, wałek dystrybutora są czyszczone i naprawiane.

2. Szlifowanie listwy

Szlifowanie listwy polega na zdjęciu z niej wszystkich uszkodzeń typu korozja, wżery, zarysowania. Listwa krzywa nie nadaje się do regeneracji. Dokładna praca naszego specjalisty gwarantuje długą pracę listwy zębatej, po której ślizgają się uszczelniacze i tuleje prowadzące. Jest to proces długi i kosztowny dlatego jeśli jest konieczny w przypadku Twojej maglownicy wymaga dopłaty a bez niego cała praca nie ma sensu. Jeśli listwa maglownicy nie nosi żadnych uszkodzeń, nie zwiększamy kosztów regeneracji i omijamy ten proces.

3. Pomiar listwy

Pomiar listwy zębatej jest konieczny do doboru uszczelnień i prowadzenia listwy gdzie tolerancja błędu jest bardzo mała. Następnym etapem jest zabezpieczenie antykorozyjne powłoką galwaniczną, która jest zarazem utwardzeniem powierzchni i wygładzeniem mikronierówności, po których pracuje uszczelniacz w wysokiej temperaturze.

4. Demontaż maglownicy na części pierwsze

Demontaż maglownicy jest procesem pozwalającym na dokładną analizę zużytych części stałych, ocenę przydatności korpusy, listwy, wałka.

5. Korpus do piaskowania

Umyty korpus maglownicy jest poddany piaskowaniu materiałem ściernym w strumieniu sprężonego powietrza dociera do ciężko dostępnych miejsc czyszcząc je do gołego materiału.

6. Mycie części stałych maglownicy

Woda jest podgrzewana w wytwornicy pary do 180 sopni Celsjusza, gorąca, sucha para emulguje tłuszcz, rozpuszcza brud i inne zanieczyszczenia. Technologia ta pozwala wyeliminować konieczność stosowania środków chemicznych, jest bezpieczna dla operatora, nie pozostawia resztek preparatów na czyszczonej powierzchni. Ciepło i para działa jak katalizator ograniczając ilość chemii w procesie czyszczenia co jest bezpieczne dla środowiska.

7. Myjnia ultradźwiękowa

Drugim procesem mycia jest myjka ultradźwiękowa, gdzie z trudno dostępnych zakamarów są usuwane wszelkie naloty i drobinki pyłków. Myjki ultradźwiękowe wytwarzają fale wysokiego ciśnienia które ponadto odznaczją się bardzo dużą częstotliwością. Dzięki temu można umyć naprawdę niewielki i trudno dostępne miejsca. Myjka dźwiękowa może mieć nawet dziesięć tysięcy drgań w czasie jednej minuty, to ogromna liczba jaka decyduje o efektywności jej działania. Fale jakie są tym samym wytworzone rozchodzą się po czyszczonej przez nas powierzchni i dzięki temu powstają bąbelki.

8. Piaskowanie

Korpus maglownicy poddany procesowi piaskowania wygląda jak nowy.

9. Tulejki

Wysoko wykwalifikowani specjaliści zrobią każdą tuleję, prowadzenie listwy zębatej, nowy gwint i inne części potrzebne do regeneracji maglownicy.

10. Gotowe części

Pozwala to na szybką regenerację co jest dla nas jednym z priorytetów. Doświadczenie i doskonałe materiały, które doskonalimy od ponad 10-ciu lat gwarantują długą pracę układu kierowniczego na przestrzeni 200-300 tys. km. Pod warunkiem szczelności osłon gumowych maglownicy, tzw. manszet. Dokładna ocena stałych części po regeneracji jest konieczna dla bezpieczeństwa właściciela auta. Listwa zębata musi być równa, zabezpieczona antykorozyjnie, bez mikropęknięć, zęby niezużyte. Korpus maglownicy nie nosi żadnych uszkodzeń maglownicy, mocowania, tzw. łapy niepęknięte (nie spawamy żadnych części jak listwa, korpus, wałek). Wałek sprawny, ślimak niezużyty, brak wżerów.

11. Dobór uszczelniaczy

Używamy tylko simmeringów oryginalnych i na pierwszy montaż firmy Cortego, Auto Suppliers, Emmetec. Odpowiedni dobór uszczelniaczy pozwala na długą i bezawaryjną pracę maglownicy. Tutaj się nie oszczędza.

12. Testowanie maglownicy

Posiadamy stół diagnostyczny niemieckiej firmy Krones AG. Test obciążęnia do 150 bar (w aucie mamy ok 110 bar). Tylko takie urządzenie symuluje prawdziwe obciążenia i warunki pracy jakie są w ekstremalnych momentach pracy układu kierowniczego. Zegary diagnostyczne i odpowiedni schemat testu pozwala zmierzyć ciśnienie przy każdym położeniu listwy i luzy przy każdej sile uderzenia koła. Brak luzów, równe wspomaganie w każdą stronę pracy tłoka gwarantuje bezawaryjną pracę każdej maglownicy. Należy testować na oleju zimnym i gorącym, aby zasymulować pracę układu hydraulicznego w każdych warunkach atmosferycznych.

13. Maglownica przed i po regeneracji

Twoja maglownica jest regenerowana pod względem technicznym i hydraulicznym, dbamy również o to, aby po regeneracji wyglądała jak nowa.  Pamiętaj, jak chcesz bezawaryjnie i bezpiecznie jeździć swoim autem nie kupuj wątpliwej jakości używek i tanich zamienników. Pewność i bezpieczeństwo przede wszystkim.

14. Pakowanie do wysyłki

Pamiętaj, aby dobrze zapakować maglownicę do wysyłki zwłaszcza jeżeli posiada ona różne czujniki elektroniczne. Nie lubimy sytuacji kiedy trzeba oddzwonić, że maglownica przyjechała z połamanymi częściami, jest to przykre dla nas i dla klienta. Do paczki zawsze dołączamy wybrany przez Ciebie dowód zakupu.

15. Dostawa do klienta

Staramy się zawsze tego samego dnia odesłać gotową do montażu część. Pamiętaj, aby w nowo zregenerowanej maglownicy były sztywne drążki bez luzów i nowe manszety (osłony gumowe w miarę możliwości nie plastikowe). Dobry kurier gwarantuje pewną i terminową dostawę.

Pasuje do pojazdów

  • Alfa Romeo
    • 166 (936_)

    • 2.5 V6 24V (936A2___) 140 kW

    • 3.0 V6 24V (936A1000, 936A1001) 166 kW

  • Aston Martin
    • DB7 Vantage

    • 6.0 309 kW

    • DB7 Volante

  • Audi
    • A3 (8L1)

    • 1.6 74 kW

    • 1.6 75 kW

    • 1.8 92 kW

    • 1.8 T 110 kW

    +81 więcej

  • BMW
    • 3 (E36)

    • 320 i 110 kW

    • 325 i 141 kW

    • 323 i 2.5 125 kW

    • 325 tds 105 kW

    +73 więcej

  • Chevrolet
    • EPICA (KL1_)

    • 2.0 105 kW

    • 2.5 115 kW

    • EVANDA

    • 2.0 96 kW

    +10 więcej

  • Citroen
    • C-ELYSEE

    • 1.6 VTi 115 85 kW

    • C3 I (FC_, FN_)

    • 1.4 i Bivalent 54 kW

    • 1.4 i 54 kW

    +79 więcej

  • Daewoo
    • EVANDA (KLAL)

    • 2.0 96 kW

    • LACETTI liftback (KLAN)

    • 1.8 90 kW

    • NUBIRA sedan (J200)

    +7 więcej

  • Jaguar
    • XJ (X308)

    • 3.2 174 kW

    • 4.0 209 kW

    • XK 8 coupe (X100)

    • 4.0 216 kW

    +1 więcej

  • Range Rover
    • III (L322) 4.4 4x4 210 kW

  • Mercedes-Benz
    • KLASA C (W204)

    • C 200 Kompressor (204.041) 135 kW

    • KLASA V (638/2)

    • V 200 CDI (638.294) 75 kW

    • V 220 CDI (638.294) 90 kW

    +18 więcej

  • Peugeot
    • 206 liftback (2A/C)

    • 1.4 i 55 kW

    • 1.6 16V 80 kW

    • 2.0 S16 99 kW

    • 2.0 S16 100 kW

    +80 więcej

  • Porsche
    • 911 (996)

    • 3.4 Carrera 221 kW

    • 3.4 Carrera 4 221 kW

    • 3.4 Carrera 235 kW

    • 3.4 Carrera 4 235 kW

    +16 więcej

  • Renault
    • ESPACE III (JE0_)

    • 3.0 V6 24V (JE0G, JE0R) 140 kW

    • LAGUNA I (B56_, 556_)

    • 3.0 24V (B56V) 140 kW

    • LAGUNA I Grandtour (K56_)

    +3 więcej

  • Seat
    • ALHAMBRA (7V8, 7V9)

    • 1.8 T 20V 110 kW

    • 1.9 TDI 81 kW

    • 2.0 i 85 kW

    • AROSA (6H)

    +15 więcej

  • Skoda
    • FABIA I (6Y2)

    • 1.4 16V 55 kW

    • FABIA I sedan (6Y3)

    • FABIA I Combi (6Y5)

    • OCTAVIA I (1U2)

    +15 więcej

  • VW
    • BORA (1J2)

    • 1.4 16V 55 kW

    • 1.6 74 kW

    • 1.6 75 kW

    • 1.8 92 kW

    +67 więcej

  • Ford
    • ACTIVA liftback [1995.09 - 2000.09]

    • MAVERICK VAN [1996.06 - 1998.04]

    • ACTIVA liftback [2000.10 - ]

    • METEOR [1983.03 - 1995.08]

    • ACTIVA sedan [1995.09 - 2000.09]

    +287 więcej


Sponsorowane oferty z tej kategorii

Dostawa i płatność

od 30,00 zł

Wysyłka z: Rzeszów, Przemyśl, Stalowa Wola, Polska

Wysyłka

Kurier

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobranie
pierwsza sztuka
30,00 zł
kolejna sztuka
30,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2-3 dni robocze

Sprzedawca nie określił cen wysyłki za granicę

Skontaktuj się ze sprzedawcą, jeśli zależy Ci na dostawie

Płatności

Gwarancja

12 miesięcy

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

12 miesięcy

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok

Adres do reklamacji

Dwumas Serwis Regeneracja
Skrajna 86B
25-650 Kielce

Zwroty

na odstąpienie od umowy
na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
-
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Adres do zwrotu
-
Ograniczenie prawa do odstąpienia

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy oferowana usługa została już wykonana w całości, za wyraźną zgodą kupującego poinformowanego uprzednio przez sprzedającego o utracie prawa odstąpienia od umowy (przepis z ustawy).

O sprzedającym

PHU_AVANTI
PHU_AVANTI

92,0%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,6/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,8/5
CZAS WYSYŁKI
4,7/5
KOSZT WYSYŁKI
4,7/5
NA ALLEGRO OD
od 4 lat i 6 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
17 maja 2019 o 12:09

Dane firmy

Marcin Semczyk
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO ­ USŁUGOWE "AVANTI" MARCIN SEMCZYK
os. Barwinek 7/66
25-150 Kielce
NIP: 657-183-35-29

Kontakt

  • 600****** (pokaż)
  • 500****** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

PHU Avanti Kielce

Skrajna 86B

25-650 Kielce

Pozostałe informacje

Ważne!

  • Ceny wszystkich przedmiotów sprzedawanych na naszych aukcjach obowiązują przy zwrocie starej części, tzw. kaucja.

Dodatkowe informacje dotyczące maglownic:

  • Jeżeli chcesz abyśmy wysłali do Ciebie maglownice o oszlifowanej i galwanizowanej listwie zębatej dokonaj dodatkowego zakupu na naszej aukcji o tytule: "SZLIF I GALWANIZACJA LISTWY ZĘBATEJ MAGLOWNICY".
  • Dodatkowe informacje dotyczące sprzęgła hydrokinetycznego: Sprzęgła hydrokinetyczne ZF w cenie 700 zł
Numer oferty:7917560195
Zgłoś naruszenie zasad

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro