, , ,

LUNCH BOX + TORBA TERMICZNA POJEMNIKI NA ŻYWNOŚĆ

od
Super Sprzedawcy
LIDERHOFF
39,95
Allegro Smart!
dla zakupu od 40 zł
Liczba sztuk
z 6 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Kolor:
      odcienie różowego, wielokolorowy

Opis

POJEMNIK NA ŻYWNOŚĆ KANAPKI ŚNIADANIE Z TORBĄ TERMICZNĄ

Torba obiadowa izotermiczna w zestawie z 2 pojemnikami i kompletem sztućców oraz kubek z zatrzaskami.

Zestaw na kompletny obiad (lunch bag). Wygodna i praktyczna, można ją nosić do pracy, na wycieczki, wędkowanie, piknik, itp.

Dodatkowa ochrona pojemnika za pomocą elastycznego paska

Łatwy do mycia i przenoszenia

Pojemniki wykonane są z wysokiej jakości tworzywa sztucznego ,które nadaje się do kontaktu z żywnością i przeznaczone jest do wielokrotnego użytku. Pojemniki nadają się do podgrzewania potraw w kuchence mikrofalowej oraz do przechowywania w lodówce.

Wielkość kubka:

8,8 x 7,9 x 10,8 - 380ml

Wielkość pudełka śniadaniowego:

18,5 x 10,8 x 10,9cm - 1200ml

Torba jest specjalnie izolowana od wewnątrz tak, aby utrzymać temperaturę żywności. Utrzymuje ciepło do 4 godzin.

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Opinie o produkcie

5,00

Opinie o produkcie

, ,
Rewelacyjny
5,00/5
(1 ocena)
1
0
0
0
0

Dostawa i płatność

od 8,99 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Piaseczno, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u LIDERHOFF za co najmniej 3500,00 zł.
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,99 zł
2 dni robocze
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
0,00 zł
2 dni robocze
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy
0,00 zł
1 dzień roboczy
1 dzień roboczy
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy pobranie
0,00 zł
1 dzień roboczy
1 dzień roboczy
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Allegro Pocztex Kurier 48
9,90 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Allegro Pocztex Kurier 48 pobranie
12,36 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Przesyłka kurierska
15,00 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska pobranie
20,00 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze

Punkty odbioru

LIDERHOFF - HURTOWNIA AGD I PORCELANY
Puławska 38 (magazyny)
05-500 Piaseczno
woj. mazowieckie
email: sklep@liderhoff.pl
tel.: 22 825 06 06

poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

płatność tylko gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Liderhoff Polska S.C.
Puławska 38
05-500 Piaseczno
Dodatkowe informacje

Jak zgłaszać reklamację?

  

Stosowana przez Sprzedawcę procedura rozpatrywania reklamacji. 

Sprzedawca dostarcza towary i/lub usługi bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych i opisanych na stronie zawierającej towar i/lub usługę będącą przedmiotem transakcji.

Sprzedawca odpowiada, jeżeli towar i/lub usługa mają wadę fizyczną lub wadę prawną (Rękojmia) w zakresie określonym kodeksem cywilnym, z zastrzeżeniem postanowień poniżej. 

Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu Rękojmi, jeżeli klient wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy sprzedaży na odległość.

Sprzedawca jest uprawniony do rozszerzenia, ograniczenia lub wyłączenia odpowiedzialności z tytułu Rękojmi w zakresie określonym kodeksem cywilnym. Informacja o rozszerzeniu, ograniczeniu lub wyłączeniu odpowiedzialności z tytułu Rękojmi będzie każdorazowo wskazana na stronie zawierającej towar i/lub usługę będącą przedmiotem transakcji. 

Sprzedawca nie jest gwarantem towarów. W przypadku udzielenia przez gwaranta gwarancji jakości obejmującej towary (Gwarancja) jej warunki są udostępniane na stronie zawierającej towar będący przedmiotem transakcji oraz przy towarze. Uprawnienia z tytułu Gwarancji należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w dokumencie gwarancyjnym dołączonym do towaru. 

Reklamacje z tytułu Rękojmi lub Gwarancji, jak również nieprawidłowego wykonania usług należy przesłać na adres: Liderhoff Polska S.C. ul. Puławska 38 05-500 Piaseczno.

W przypadku stwierdzenia wady fizycznej produktu w rozumieniu art 556 KC lub wady prawnej przez konsumenta należy poinformować sprzedawcę o rodzaju stwierdzonej wady w okresie 1 roku od otrzymania produktu. Reklamacje można składać na adres skrzynki elektronicznej podanej w zakładce kontakt lub na adres sprzedawcy w formie pisemnej (zakładka kontakt). 

W przypadku uszkodzeń fizycznych przedmiotu jak wgniecenie,złamanie/ubytek lub wymagających oceny niezależnego eksperta, których nie można jednoznacznie ocenić za pośrednictwem reklamacji złożonej w formie cyfrowej, niezbędne jest odesłanie wadliwej rzeczy do sprzedawcy w ramach reklamacji. 

W takim przypadku prosimy po konsultacji z naszą firmą o odesłanie wadliwego przedmiotu za pośrednictwem powszechnej usługi pocztowej na adres przedsiębiorcy w celu stwierdzenia zasadności reklamacji. 

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji konsumenta niezwłocznie, w okresie nie dłuższym niż 14 dni. W przypadku,gdy usunięcie wady lub wymiana na nowy przedmiot będą niemożliwe do spełnienia, kupującemu przysługuje prawo do odstąpienia od umowy. 

Odstąpienie od umowy jest możliwe , gdy wady są istotne (560 KC). Prosimy w reklamacji pisemnej lub składanej przez e-mail podać : - imię i nazwisko reklamującego oraz jego adres -adres e-mail i telefon jeśli dotyczy - nr oferty -przedmiot reklamacji -opis wady -datę wniesienia reklamacji -żądanie kupującego dotyczące przedmiotu reklamacji Odpowiedź na złożoną reklamację przez konsumenta zostanie udzielona za pośrednictwem podanego adresu e-mail lub na adres konsumenta. 

Wszystkie produkty oferowane w sklepie są wolne od wad fizycznych oraz prawnych i zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. W przypadku, gdy rzecz objęta jest gwarancją producenta, sprzedawcy, dystrybutora za każdym razem sprzedawca informuje konsumenta o niej oraz sposobie jej realizacji w opisie produktu. 

Sprzedawca oferuje usługi posprzedażne, w tym usługi serwisowe sprzedawanych rzeczy. Koszt godziny pracy serwisanta wynosi 50 zł brutto, podstawą do naliczenia stawki serwisowej jest przesłanie i akceptacja kosztorysu prac przez konsumenta przed zawarciem umowy serwisowej.

Informacja o braku prawa odstąpienia od umowy na podstawie art. 38 Ustawy o prawach konsumenta lub o okolicznościach, w których Konsument traci prawo odstąpienia od umowy.

Jeżeli Sprzedawca nie poinformowałby konsumenta o prawie odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość, prawo to wygasa po upływie 12 miesięcy od upływu terminu do odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość, zgodnie z art. 27 Ustawy o prawach konsumenta. Jeżeli konsument został poinformowany przez Sprzedawcę o prawie odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość przed upływem terminu, o którym mowa w art. 27 Ustawy o prawach konsumenta, termin do odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość upływa po 14 dniach od udzielenia konsumentowi informacji o tym prawie. 

Prawo odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: i) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę, za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, ii) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość; iii) w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; iv) w której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia; v) w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; vi) w której przedmiotem świadczenia są towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; vii) w której konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza towary inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; viii) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; ix) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość. 10. określenie funkcjonalności treści cyfrowych oraz technicznych środkach ich ochrony i mających znaczenie interoperacyjności treści cyfrowych ze sprzętem komputerowym i oprogramowaniem – przedstawiono na stronie zawierającej towar będący przedmiotem transakcji oraz dołączono do towaru; 

Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasadach dostępu do tych procedur. 

Konsument posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: i) konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy sprzedaży, ii) konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między konsumentem, a Sprzedawcą, iii) konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między konsumentem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich), iv) w sprawach dotyczących produktów finansowych konsument uprawniony jest do zwrócenia się do Rzecznika Finansowego, przy czym dodatkowe informacje dotyczące pozasądowego rozwiązywania sporów konsumentami, udostępnione są w odpowiednich wzorcach umownych w szczególności Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia. 

Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi: http://www.uokik.gov.pl i http://www.rf.gov.pl. Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) NR 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich) Sprzedawca jako przedsiębiorca mający siedzibę w Unii zawierający internetowe umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług podaje łącze elektroniczne do platformy ODR (Online Dispute Resolution) umożlwiającej pozasądowe rozstrzyganie sporów: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
Liderhoff Polska S.C.
Puławska 38
05-500 Piaseczno
Dodatkowe informacje

  

Adres do zwrotu: 

Liderhoff Polska S.C. 

ul. Puławska 38 05-500 

Piaseczno PL

Dodatkowe informacje 

  1. Klient może odstąpić od umowy      bez podania przyczyny, składając w terminie 14 dni od dnia doręczenia      produktu stosowne oświadczenie pisemne na adres e-mail: sklep@liderhoff.pl      lub listem na adres Liderhoff Polska S.C. ul. Puławska 38 05-500      Piaseczno 
  2. Do zachowania powyższego      terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
  3. W przypadku odstąpienia od      umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co      strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana      była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić      niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
  4. Bezpośrednie koszty zwrotnego      dostarczenia towaru ponosi Klient, o ile odstąpienie nie zostało wywołane      faktem choćby przejściowej niemożności spełnienia przez Sklep świadczenia      o właściwościach zamówionych przez Klienta. Prosimy o nie wysyłanie      przesyłek za pobraniem (nasza firma nie ma możliwości odbioru przesyłek      pobraniowych), w razie problemów związanych z nadaniem przesyłki ze      zwracanym towarem, prosimy o kontakt z obsługą naszego Sklepu.
  5. Darmowy zwrot allegro Inpost -      kupując przedmiot z usługą allegro paczkomat Klientowi przysługuje 14 dni      na darmowe odesłanie zakupionego przedmiotu. Jeżeli wybrałeś dostawę      Allegro InPost, koszt ewentualnego odesłania przedmiotu jest wliczony w      cenę tej opcji dostawy. Zwrotu przesyłki możesz dokonać jedynie we      wskazanych przez InPost Punktach Obsługi Klienta InPost. Aby odesłać      przedmiot: 

-Wejdź do zakładki Przesyłki i kliknij zwrot produktu przy przedmiocie, który chcesz oddać. Dostaniesz SMS z kodem zwrotu. Jednocześnie poinformuj sprzedającego o zamiarze odesłania przedmiotu.                  

-Przygotuj przesyłkę. Adres zwrotu nie będzie Ci potrzebny. Wystarczy, że użyjesz kodu zwrotu, który otrzymasz w wiadomości SMS:

Jeżeli zwracasz przesyłkę Allegro MiniPaczka InPost, udaj się z nią i z kodem zwrotu do Punktu Obsługi Klienta InPost.

Jeśli zwracasz paczkę Allegro Paczkomaty InPost, umieść kod zwrotu na paczce i udaj się do dowolnego paczkomatu. Na ekranie paczkomatu wybierz Nadam paczkę, a następnie Mam specjalny kod. Paczkomat automatycznie otworzy skrytkę. Umieść w niej paczkę i zamknij skrytkę. Możesz też udać się z paczką do Punktu Obsługi Klienta InPost.

  1. W przypadku odstąpienia Klienta      od umowy, Sklep dokona zwrotu ceny Produktu w ciągu 14 dni od daty      otrzymania oświadczenia Klient. Zwrot nastąpi na wskazany przez Klienta      rachunek bankowy. Sklep wydaje pisemne poświadczenie o zwrocie      świadczenia.
  2. Prawo odstąpienia od umowy      zawartej na odległość nie przysługuje Klientowi w wypadkach:
  • świadczenia usług rozpoczętego,      za zgodą konsumenta, przed upływem terminu, o którym mowa powyżej,
  • dotyczących nagrań audialnych i      wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po      usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania,
  • umów dotyczących świadczeń, za      które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku      finansowym,
  • świadczeń o właściwościach      określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle      związanych z jego osobą,
  • świadczeń, które z uwagi na ich      charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu      zepsuciu,
  • dostarczania prasy,
  • usług w zakresie gier hazardowych.

UWAGA !


  • Klient ponosi pełną odpowiedzialność za zwracany towar dlatego też ciąży na nim odpowiedzialność za właściwe zabezpieczenie przedmiotu na czas wysyłki.
  • Zwracane produkty nie mogą być używane tak aby nie pomniejszać ich wartość.
  • Opakowanie musi być w stanie nieuszkodzonym.

W przypadku odesłania produktu w stanie wątpliwym bądź gdy produkt był używany wartość jego zostanie pomniejszona procentowo o czym poinformujemy Klienta drogą mailową.

O sprzedającym

LIDERHOFF

O sprzedającym

LIDERHOFF

99,4%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 4 lat i 4 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 20:17

Dane firmy

Liderhoff Polska s.c. Dariusz Szpoton, Marcin Spólny
UL. PUŁAWSKA 38
05-500 Piaseczno
REGON: 361436812
NIP: 9512392551

Kontakt

  • 22 *** ** ** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Hurtownia LIDERHOFF POLSKA SC

W naszej ofercie posiadamy szeroki asortyment drobnego wyposażenia domu i kuchni, produkty sezonowe oraz specjalistyczne. 

Ponad 2000 artykułów drobnego AGD oraz Porcelany wystawione jest w naszym sklepie stacjonarnym w Piasecznie pod Warszawą, do którego serdecznie zapraszamy na zakupy.


Nasza firma realizuje prócz zamówienia detaliczne dla pojedynczych klientów, również zamówienia hurtowe (na większe ilości produktów), na które oferujemy atrakcyjne rabaty – jeśli  planują Państwo większe zakupy, prosimy o kontakt mailowy z naszym Działem Obsługi Klienta ( sklep@liderhoff.pl ), gdzie otrzymają Państwo wszystkie stosowne informacje.


Klientów detalicznych zapraszamy również na naszą stronę internetową: www.liderhoff.pl,  gdzie oferujemy darmową wysyłkę na małe zamówienia , których łączna kwota przekroczy  99 zł !


Hurtownia LIDERHOFF POLSKA SC

05-500 Piaseczno Puławska 38 (magazyny)

tel.: 22 825 06 06

email: sklep@liderhoff.pl 

PON – PT : 8:00 – 16:00

SOBOTA :  NIECZYNNE

 

NR. KONTA BANKOWEGO:

78 1050 1025 1000 0092 1118 7555

LIDERHOFF POLSKA S.C.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ŚWIĘTA 2019

SZANOWNI KLIENCI, Informujemy, iż w okresach świątecznych występuje zwiększona ilości przesyłek, dlatego też mogą pojawić się opóźnienia w dostarczeniu paczek. Prosimy o wyrozumiałość (zawsze staramy się aby wszystkie przesyłki wychodziłu od nas terminowo), jednak dostawy często nie są uzależnione od nas lecz od wyboru przewoźnika, dlatego też prosimy o nie dokładanie świątecznych zakupu na ostatnią chwilę. 

Dziękujemy za wybór naszej oferty. 

LIDERHOFF

Pozostałe informacje

Szanowni Klienci,


1. Wysyłka szkła oraz porcelany

W przypadku uszkodzenia w przesyłce szkła lub porcelany  reklamacja nie jest uwzględniana w przypadku wysyłki Pocztą Polską (Kurier Pocztex 48)oraz firmą Inpost (dotyczy Inpost paczkomat Allegro), aby przesyłka została ubezpieczona jako (OSTROŻNIE SZKŁO) należy do kosztu przesyłki dopłacić dodatkowo kwotę 5 zł. 

W przypadku stwierdzenia uszkodzenia konieczne jest sporządzenie protokołu szkody w obecności kuriera (Pocztex 48), lub zgłoszenia faktu uszkodzenia w Paczkomacie (Inpost paczkomaty Allegro).

Wybierając przedmioty szklane lub porcelanę zalecamy wysyłkę Kurierem  - natomiast w przypadku stwierdzenia uszkodzenia przedmiotu należy sporządzić PROTOKÓŁ SZKODY w obecności Kuriera (koniecznie) z datą odbioru paczki bez tego dokumentu reklamacje nie będą uwzględniane.

Numer oferty: 7907319496

Inni klienci oglądali również

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro