Sprawdź
Dostawa i płatność
Dostawa i płatność
Reklamacja
Reklamacja
Czas na reklamację z tytułu rękojmi
Adres do reklamacji
Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne towaru w zakresie określonym w art. 556 i następne ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks Cywilny (Dz. U. z 2014, poz.121). Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Klientowi. Czas za złożenie reklamacji to dwa lata od dnia odebrania paczki. Adres do zwrotu:
KRYSTADOR SP. Z O.O.
Osadnicza 35,
65-752 Zielona Góra
Paczki nadane na inne niż powyższe dane nie są odbierane i wracają do nadawcy.
Do paczki należy dołożyć dokument zwrotu oraz dowód zakupu (paragon, karta płatności, itp.). Zwrot na konto realizowany jest w terminie 14dni od dnia odebrania paczki ( na życzenie klienta kwota może pozostać do rozliczenia przy kolejnych zakupach). Koszt odesłania jest zwracany na konto. Prosimy o nieodsyłanie paczek za pobraniem, nie odbierzemy ich.
Zwroty
Zwroty
Zwrot w ramach odstąpienia od umowy reguluje Art. 27. Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku (Dz.U.2014 poz.827) . W ciągu 14 dni od dnia odebrania paczki Klient zobowiązany jest do poinformowania Sprzedawcy o chęci odstąpienia (informacja mailowa lub na piśmie). W tym czasie paczka powinna być odesłana z formularzem, w którym należy podać swój nick, nr zwracanych aukcji wraz z ceną, nr konta do zwrotu lub adnotacją, jak ma być rozliczona kwota, do zwrotu należy dołożyć dowód zakupu (paragon, kartę płatności, itp).Przelew realizowany jest w ciągu 14dni od momentu otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zgodnie z ustawą możemy wstrzymać do się z reazlizacją przelewu do czasu otrzymania towaru lub dowodu jego odesłania, w zależności od tego co nastąpi szybciej ( na życzenie Klienta kwota może pozostać do rozliczenia przy jego kolejnych zakupach). Zwroty odesłane po terminie nie są rozpatrywane, a paczka jest zwracana na koszt klienta. Nie odbieramy paczek nadanych do nas za pobraniem. Informujemy, że zgodnie z ustawą z dnia 30go maja 2014, art. 34 ust2, nie zwracamy kosztów przesyłki zwrotnej.
O sprzedającym
O sprzedającym
Dane firmy
Kontakt
- pytanie do sprzedającego
- dyn****@********* (pokaż)
- 574 *** *** (pokaż)
Informacje o sprzedającym
DANE FIRMY: KRYSTADOR SP.Z o.o. ul Kazimierza Wielkiego 7/5 65-047 Zielona Góra
NIP 6040159738
Telefon 574 587 106 czynny w godzinach od 8 do 13
Nr rachunku do wpłat Alior Bank 37 2490 0005 0000 4530 4351 6914
!!!!!!!!!!!!!!!! UWAGA ADRES DO ZWROTÓW I REKLAMACJI KRYSTADOR SP. Z O.O. Osadnicza 35 65-752 Zielona Góra tel: 574 587 106
Paczki odsyłane na inny adres niż powyżej nie są odbierane i wracają do nadawców.
Pozostałe informacje
Niniejszy regulamin określa zasady zawierania
umowy sprzedaży pomiędzy Klientem a Sprzedawcą, przy wykorzystaniu środków
porozumiewania się na odległość. W szczególności zasady zawierania umów za
pośrednictwem portalu Allegro; umów sprzedaży towarów, zasad wykonywania tych
umów, oraz zasady postępowania reklamacyjnego.
W zakresie usług świadczonych drogą
elektroniczną niniejszy Regulamin jest zgodny z Ustawą o prawach konsumenta z
dnia 30 maja 2014 roku (Dz.U.2014 poz.827).
Regulamin skierowany jest do wszystkich Klientów
firmy
KRYSTADOR SP.Z o.o. ul Kazimierza Wielkiego 7/5 65-047 Zielona Góra nip 6040159738 prowadzi działalność w zakresie
sprzedaży towarów przez Internet za pośrednictwem portalu Allegro pod nickiem
"superstore".
Prosimy nie wystawiać pochopnie komentarza
negatywnego. Zapewniamy, że zawsze możemy dojść do porozumienia
i rozwiązać niepewną sytuację z pozytywnym komentarzem.
Prosimy o rozważne dokonywanie zakupów
(zwycięski oferent jest zobowiązany do zawarcia umowy). Na podstawie Ustawy o
prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku (Dz.U.2014 poz.827) zgodnie z art.
17 &2 „Przedsiębiorca zapewnia, aby konsument w momencie składania
zamówienia wyraźnie potwierdził, że wie, że zamówienie pociąga za sobą
obowiązek zapłaty.” Zgodnie z art. 17 &3. Jeżeli do złożenia zamówienia
używa się przycisku lub podobnej funkcji, muszą być one oznaczone w łatwo
czytelny sposób słowami „zamówienie z obowiązkiem zapłaty” lub innego
równoważnego sformułowania.” Użycie przycisku oznacza złożenie zamówienia i
potwierdzenie przez kupującego obowiązku zapłaty.
Informujemy, że nie ma możliwości łączenia
zakupów z różnych kont - loginów użytkowników(nawet jeśli właścicielem jest ta
sama osoba).
Nie istnieje możliwość dokładania kolejnych
zakupionych rzeczy do już opłaconych transakcji.
Uwaga! Informujemy, iż nie odwołujemy ofert
złożonych w naszych aukcjach - prosimy o przemyślane dokonywanie zakupów.
PŁATNOŚCI
Aby uniknąć kilku kosztów przesyłki prosimy zrobić JEDEN ŁĄCZNY przelew
powiększony o koszt przesyłki zależny od ilości zakupionych sztuk towarów.
W tytule przelewu koniecznie należy podać swój
nick.
Jeżeli chcą Państwo aby paczka została wysłana
na inny adres prosimy podać go w tytule przelewu lub Formularzu Opcji Dostawy,
nie przyjmujemy zamian adresów podanych w mailu. Jeżeli adres jest inny prosimy
zaktualizować dane podane na allegro.
Na łączną wpłatę czekamy do 7 dni kalendarzowych
od zakończenia pierwszej licytacji. Po tym czasie występujemy o zwrot prowizji
do Allegro. Po przyznaniu prowizji i braku kontaktu ze strony Kupującego rzeczy
trafiają do ponownego wystawienia
Prosimy o dokonywanie wpłaty od najstarszych
wylicytowanych aukcji - ułatwi nam to realizację zamówienia.
Prosimy o niedokonywanie dopłat do transacji (bez mailowego ustalenia). Dopłaty są dla nas niewidoczne i zdecydowanie opóźniają poprawną realizację zamówienia.
WYSYŁKA
Każdą z przesyłek mogą Państwo
"śledzić" na stronie firmy kurierskiej INPOST w zakładce "Znajdź
przesyłkę".
Towar wysyłamy w ciągu 3 do maksymalnie 5 dni
roboczych od dnia odebrania wpłaty lub wyboru wysyłki za pobraniem.
Korzystamy z usług firmy
kurierskiej INPOST , paczki nadajemy za pobraniem lub po przedpłacie
na konto. Paczki wysyłane są od poniedziałku do piątku.
PACZKOMATY
realizowane są przez firmę kurierską INPOST, w paczce może być maksymalnie 5 rzeczy.
Jeśli zamówienie przekroczy wymiary największego dostępnego gabarytu paczkomatu, zamówienie zostanie wysłane za pośrednictwem kuriera.
UWAGA: Nasz kurier nie dostarcza przesyłek na
skrytki pocztowe i poste restante tak więc prosimy podawać poprawny adres w
tytule przelewu. Paczki rozsyłamy wyłącznie na terenie Polski.
Niestety nie jesteśmy w stanie odpowiadać na sms-y i wiadomości pozostawione na poczcie głosowej.
Informujemy, że nie prowadzimy odbiorów osobistych.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu