Łożysko jednokierunkowe 3szt - 10231

od
Ludzic_SL2_gm
66,11

kup do 13:30 - wyślemy dziś

Szczegóły dostawy
Liczba kompletów
z 9 kompletów
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Marka:
      inna
    • Bohater:
      inny
    • Wiek dziecka:
      6 lat +
    • Materiał:
      Inny
    • Płeć:
      Chłopcy, Dziewczynki

Opis

Łożysko jednokierunkowe 3szt - 10231

Łożysko jednokierunkowe 3szt - 10231

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Dostawa i płatność

od 15,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Warszawa, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u Ludzic_SL2_gm za co najmniej 500.00 zł.

Wysyłka

Kurier

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska pobranie
pierwsza sztuka
25,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
2-3 dni robocze

Sprzedawca nie określił cen wysyłki za granicę

Skontaktuj się ze sprzedawcą, jeśli zależy Ci na dostawie

Płatności

Gwarancja

12 miesięcy

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

12 miesięcy

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Vene Point
ul. Lwowska 146a
22-300 Krasnystaw
Dodatkowe informacje

 

INFORMACJE DOTYCZĄCE OŚWIADCZENIA O SKORZYSTANIU Z REKLAMACJI 

  • Zgodnie z obowiązującymi przepisami, ponosimy wobec Państwa odpowiedzialność na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym za wady fizyczne i prawne. 
  • Macie Państwo po wykryciu wady prawo: 

1. złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny; 

2. złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, ale nie wtedy kiedy wada jest nieistotna; 

3. żądać wymiany rzeczy na wolną od wad; 

4. żądać usunięcia wady. 

  • W ciągu 14 dni ustosunkujemy się do Państwa oświadczenia lub żądania. 
  • Jesteście Państwo zobowiązani dostarczyć rzecz wadliwą na swój koszt na adres (Vene Point, ul. Lwowska 146a, 22-300 Krasnystaw) a jeżeli dostarczenie rzeczy przez Państwo byłoby nadmiernie utrudnione (np. ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej zamontowania) obowiązani jesteście udostępnić nam rzecz w miejscu, w którym się znajduje. 
  • Koszty wymiany lub naprawy ponosimy, za wyjątkiem przypadku, jeżeli rzecz wadliwa została zamontowana. Wtedy zobowiązani jesteście Państwo ponieść część związanych z tym kosztów przewyższających cenę rzeczy. Macie Państwo alternatywnie prawo żądać od nas zapłaty części kosztów demontażu i ponownego zamontowania, ale do wysokości ceny rzeczy sprzedanej. 
  • Odpowiadamy z tytułu rękojmi jeśli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od momentu wydania Państwu rzeczy, a jeżeli przedmiotem sprzedaży była rzecz używana roku od momentu jej wydania. Państwa uprawnienie jest ograniczone w czasie do roku, licząc od dnia stwierdzenia wady jednak nie upływa wcześniej niż przed upływem dwóch lat od momentu wydania Wam rzeczy, a jeżeli przedmiotem sprzedaży była rzecz używana przed upływem roku od momentu wydania Wam rzeczy. Wyjątkiem jest sytuacja kiedy określony przez nas lub producenta termin przydatności rzeczy do użycia kończy się po upływie dwóch lat od momentu wydania Wam rzeczy. Odpowiadamy wtedy z tytułu rękojmi za wady fizyczne tej rzeczy stwierdzone przed upływem tego terminu. 
  • Odpowiedzialność za wady prawne jest w istocie taka sama, a czas na zgłoszenie biegnie od momenty dowiedzenia się o wadzie, a okresy przedawnienia od uprawomocnienia się orzeczenia w sprawie rzeczy dotkniętej wadą prawną. 
  • Zagadnienie rękojmi jest niezwykle złożone i zachęcamy do zapoznania się z Kodeksem cywilnym i stronami UOKiK i organizacji konsumenckich opisujących dokładnie i obrazowa Państwa uprawnienia. Nasz sklep działa w zgodzie z prawem i szanuje prawa konsumentów, więc informacje prawne, które tam znajdziecie będą również miały zastosowanie w zakresie umów z nami. 
  • Zachęcamy do zadawania wszelkich pytań na adres: slv2.sklep.gm@gmail.com

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Wszystkie metody dostawy dostępne w ofercie
na własny koszt
Adres do zwrotu
SERWIS GIMMIK
ul. Lwowska 146A
22-300 Krasnystaw
Dodatkowe informacje

Czy istnieje możliwość zwrotu towaru?

  • Tak, jeżeli towar nie był używany i zapakowany jest w fabryczne opakowanie. W przypadku chęcie zwrotu towaru prosimy o wcześniejszy kontakt.

INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY 

  • Zgodnie z aktualnymi przepisami prawnymi, mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. 
  • Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. 
  • Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną slv2.sklep.gm@gmail.com). 


  • Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. 


  • Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. 
  • W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, z wyjątkiem kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie - w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. 
  • Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 
  • Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. 
  • Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni
  • Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. 
  • Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 


WZÓR OŚWIADCZENIA O ODSTĄPIENIU OD UMOWY 

Adresat: SERWIS GIMMIK, ul. Lwowska 146A, 22-300 Krasnystaw

Ja ........................................................... niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy (nazwa towarów / tytuł ofert / numer ofert)…..................................................... Data zakupu…………………...Data odbioru towaru.................................................. Imię i nazwisko ........................................................... Adres ......................................................................... Podpis (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) Data ..................................


Zachęcamy do zadawania wszelkich pytań na adres: slv2.sklep.gm@gmail.com

O sprzedającym

Ludzic_SL2_gm

O sprzedającym

Ludzic_SL2_gm

100,0%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 6 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 08:55

Dane firmy

Sergii Lykhotvoryk
SLV SERGII LYKHOTVORYK
ul. Pohulanka 12/68
03-890 Warszawa
NIP: 5242877838

Kontakt

poniedziałek - niedziela
09:00 - 23:00

Pozostałe informacje

Przedmioty kupione do 13:30 wysyłam tego samego dnia.


W RAZIE JAKIEKOLWIEK PYTAŃ 

Zachęcamy do zadawania wszelkich pytań na adres: slv2.sklep.gm@gmail.com

  • Wiadomości zostanie skierowana do odpowiedniego działu.
  • Otrzymasz odpowiedź w najbliższym możliwym terminie - w dni robocze.
  • Dział techniczny pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00

WYSYŁKA I DOSTAWA   

W przypadku szkody transportowej

  • Uwaga: W przypadku szkody transportowej (uszkodzona przesyłka, zewnętrzne opakowanie), obowiązkowy jest protokół szkody podpisany przez Kupującego odbierającego towar i przewoźnika, w przeciwnym razie reklamacja transportowa będzie odrzucona, bez jej rozpatrywania.

Jaki jest termin realizacji zamówienia?   

  • Termin realizacji zamówienia, uzależniony jest od dostępności produktów, które chcesz zakupić. Na stronie produktu, pod ceną zawsze podajemy informację o terminie realizacji zamówienia. W tym czasie powinieneś otrzymać zamówienie.   

Definicje: 

  • Czas wysyłki: czas od daty wpłaty za zakup do momentu przekazania przesyłki przewoźnikowi przez sprzedającego. Nie liczą się dni wolne od pracy, dni nierobocze i święta. 
  • Czas dostawy: czas od momentu przekazania przesyłki przewoźnikowi przez sprzedającego do momentu przekazania przesyłki kupującemu. Nie liczą się dni wolne od pracy, dni nierobocze i święta.  
  • Czas realizacji = czas wysyłki + czas dostawy 
  • Jeżeli kupujący wystawia komentarz do transakcji w miejscu “Czas wysyłki” zobowiązuje się ocenić czas od daty wpłaty za zakup lub wybrania przesyłki za pobraniem do momentu przekazania przesyłki przewoźnikowi przez sprzedającego, a nie czas dostawy. Kupujący zobowiązuje się również, że podczas oceny “czas wysyłki” weźmie pod uwagę czas wysyłki zadeklarowany na aukcji przez sprzedającego (Nie mylić z czasem realizacji).  


Śledzenie przesyłek  

Kiedy przesyłka zostanie spakowana i odebrana przez Kuriera, możesz sprawdzić w jakim miejscu się znajduje. W tym celu wklej numer listu przewozowego, jaki powinieneś otrzymać w mailu informującym o wysłaniu zamówienia, na stronie Firmy Kurierskiej, która dostarcza Twoje zamówienie.   

  • Kurier GLS: https://gls-group.eu/PL/pl/sledzenie-paczek 
  • Kurier UPS: https://www.ups.com/track?loc=pl_PL&requester=ST/ 
  • Kurier Poczta Polska: https://ecommerce.poczta-polska.pl/pl/obsluga-wysylek/emonitoring 

Co zrobić jeżeli przesyłka nie dotarła?   

  • Jeżeli przesyłka nie została doręczona w wyznaczonym terminie, skontaktuj się z nami. Postaramy się pomóc w wyjaśnieniu tej sytuacji. Wcześniej, warto skontaktować się z firmą kurierską która doręcza paczkę, ponieważ być może zamówienie jest już w drodze.   

PŁATNOŚĆ   

  • Za towar można zapłacić zarówno przy odbiorze kurierowi jak i z góry na konto klasycznym przelewem lub - najwygodniej i najszybciej - poprzez PayU. W tytule przelewu należy podać login allegro i numer aukcji. Wszystkich płatności prosimy dokonywać na następujące konto bankowe: mBank: 62 1140 2004 0000 3202 7827 6047 

Realizacja zamówienia

  • przelew bankowy poprzez system płatności PayU lub Przelewy24  - w tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia oraz po otrzymaniu przez Sprzedawcę informacji z systemu PayU o dokonaniu płatności przez Klienta.
  • przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy - w tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia oraz po wpłynięciu środków na rachunek bankowy Sprzedawcy. 
  • gotówką za pobraniem, płatność Dostawcy przy dokonywaniu Dostawy - w tym przypadku realizacja zamówienia zostanie rozpoczęta po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia.
Numer oferty:7845447563
Zgłoś naruszenie zasad

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro