, , ,

Łóżko piętrowe antresola TOLEDO 1 z biurkiem

od
Meblekryspol_pl
1 550,00
77,50 zł x 20 rat raty zero
18 osób kupiło 19 sztuk
Liczba sztuk
z 909 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Szerokość mebla:
      204.4 cm
    • Głębokość mebla:
      106.6 cm
    • Powierzchnia spania - długość (cm):
      191-200 cm
    • Powierzchnia spania - szerokość (cm):
      91-100 cm
    • Informacje dodatkowe:

Opis

Łóżko piętrowe TOLEDO 1

Wymiary:

  • szerokość: 204,4 cm
  • wysokość: 125 cm
  • głębokość: 106,6 cm
  • pow. spania: 90x200 cm

wymiary biurka: ( biurko można wysunąć w dowolne miejsce w pokoju )

Biurko można wsunąć pod łóżko

  • szerokość: 50cm
  • wysokość:  75cm
  • głębokość: 90cm

Stronę po której ma znajdować się drabinka, wybierają Państwo w trakcie montażu

Cena nie obejmuje materacy

Kolorystyka:

  • biały + turkusowy połysk
  • biały + różowy połysk
  • biały + czarny połysk
  • biały + szary połysk
  • biały + biały połysk + uchwyty: białe
  • biały + biały połysk + uchwyty: turkusowe
  • biały + biały połysk + uchwyty: różowe
  • biały + biały połysk +  uchwyty: szare
  • biały + biały połysk + uchwyty: czarne

W komentarzu proszę podać kolor łóżka.

Wymiary dodatkowe:

- szafka z drążkiem: szerokość - 46,7 / głębokość - 35cm

- szafka z półką: szerokość - 47,5 / głębokość - 38cm

- szuflady: szerokość - 56,9 / głębokość - 35cm

CHARAKTERYSTYKA:

  • meble z płyty laminowanej o grubości 16mm
  • obrzeża wykończono trwałą i odporną na codzienne użytkowanie okleiną PCV
  • tył mebla z płyty HDF
  • szuflady poruszają się na prowadnicach rolkowych
  • uchwyty z płyty MDF
  • bryły łączone są przy użyciu złączy mimośrodowych oraz kołków drewnianych
  • biurko na kółkach zajeżdżane pod biurko
  • Fronty wykonane z płyty w połysku
  • Zaokrąglone krawędzie
  • Po lewej stronie szafa z wysuwanym drążkiem
  • Po środku szuflady za drzwiczkami półka

                                                                               Kolorystyka łóżek

raty zero

Przykład reprezentatywny dla Rat ZERO w ramach Transakcji Raty Od.nowa lub Pożyczki Raty PayU: RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania): 0,00%, całkowita kwota kredytu: 1300 zł, całkowita kwota do zapłaty: 1300 zł, oprocentowanie stałe 0%, całkowity koszt kredytu: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 65 zł. Kalkulacja na dzień 1.09.2019 r. dokonana na reprezentatywnym przykładzie (przy założeniu, że dla kredytu odnawialnego cała jego kwota została wykorzystana jednorazowo w ramach Transakcji Raty Od.nowa i nie zaszły okoliczności skutkujące nieprzedłużeniem umowy). Propozycją objęte są wybrane towary na zasadach dostępnych na: allegro.pl/raty/regulamin w okresie 1.09.2019 r. - 30.09.2019 r. Umowa o kredyt konsumencki zawierana jest, po dokonaniu pozytywnej oceny zdolności kredytowej, pomiędzy kredytobiorcą a: 1) BNP Paribas Bank Polska S.A., z którym Allegro.pl sp. z o.o. współpracuje i w imieniu którego pośredniczy w czynnościach faktycznych dot. zawierania umowy o kredyt odnawialny albo 2) Alior Bank S.A., mBank S.A., AS INBANK lub Kreditech Polska sp. z o.o., z którymi PayU S.A. współpracuje i pośredniczy w zawieraniu pozostałych umów. Powyższe ma charakter wyłącznie informacyjny i nie jest ofertą w rozumieniu kodeksu cywilnego.

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Opinie o produkcie

4,94

Opinie o produkcie

, ,
Rewelacyjny
4,94/5
(17 ocen)
16
1
0
0
0

1 września 2019 od
Wykonanie-materiał i dokładność wysoka. Po zamontowaniu robi wrażenie, szczególnie elementy na wysoki połysk. Szkoda tylko że puste miejsce za szafkami niezagospodarowane-możnaby przewidzieć półki.
Całokształt
Instrukcja montażu z brakami i złymi wymiara
15 lipca 2019 od
Bardzo ładne łóżko plus dużo miejsca na przechowywanie: szuflady, półki czy szafki. Jedyny mankament to wejście i zejście z łóżka. Schodki powinny być bardziej wysunięte, pozwalajace na swobodniejsze wchodzenie i schodzenie.
14 kwietnia 2019 od
Bardzo fajny mebel po złożeniu
Instrukcja, brak oznakowań na elementach
29 listopada 2018 od
polecam jak najbardziej

Dostawa i płatność

od 90,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Słupia pod Kępnem, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u Meblekryspol_pl za co najmniej 4000,00 zł.
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Przesyłka kurierska
90,00 zł
8-9 dni roboczych
8-9 dni roboczych
Przesyłka kurierska pobranie
90,00 zł
8-9 dni roboczych
8-9 dni roboczych

Dodatkowe informacje od sprzedającego

Dostawy na terenie całego kraju odbywają się naszym transportem w godzinach od 6 do 21 w dni robocze. Przy odbiorze wymagane są dwie osoby do wniesienia paczek. Informacja o dostawie dzień lub dwa dni wcześniej, podajemy wtedy dokładny dzień i przybliżoną godzinę dostawy z czterogodzinnym przedziałem. Do każdego mebla dołączona jest szczegółowa instrukcja montażu. Gwarantujemy wysoką jakość mebli w jak najniższych cenach. Płatność przy odbiorze mebli - nie wymagamy zaliczek.

Płatności

Gwarancja

12 miesięcy

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

12 miesięcy

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

PPH KRYSPOL
ul Katowicka 7
63-648 Słupia pod Kepnem
Dodatkowe informacje

Kontakt dział reklamacji: 

  • email: reklamacje@meblekryspol.pl 
  • telefon: 537-001-366

Reklamacja towaru Reklamacja produktu przez konsumenta na podstawie ustawy Podstawa reklamacji Z tytułu niezgodności towaru z umową Z tytułu rękojmi Data zawarcia umowy sprzedaży Dotyczy Umów Sprzedaży zawartych do 24 grudnia 2014 roku Dotyczy Umów Sprzedaży zawartych od 25 grudnia 2014 roku Podstawa prawna Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego z 27 lipca 2002 r. (Dz.U. nr 141, poz. 1176 ze zm.) oraz inne powszechnie obowiązujące przepisy prawa Ustawa Kodeks Cywilny z 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz inne powszechnie obowiązujące przepisy prawa Podstawowe przesłanki odpowiedzialności Sprzedawcy Sprzedawca odpowiada wobec Klienta, jeżeli Produkt w chwili jego wydania jest niezgodny z Umową Sprzedaży. Niezgodność towaru z umową W przypadku indywidualnego uzgadniania właściwości Produktu domniemywa się, że jest on zgodny z Umową Sprzedaży, jeżeli odpowiada podanemu przez Sprzedawcę opisowi lub ma cechy okazanej Klientowi próbki albo wzoru, a także gdy nadaje się do celu określonego przez Klienta przy zawarciu Umowy Sprzedaży, chyba że Sprzedawca zgłosił zastrzeżenia co do takiego przeznaczenia Produktu. W przypadkach nieobjętych powyższymi przypadkami domniemywa się, że Produkt jest zgodny z Umową Sprzedaży, jeżeli nadaje się do celu, do jakiego tego rodzaju Produkt jest zwykle używany, oraz gdy jego właściwości odpowiadają właściwościom cechującym Produkt tego rodzaju. Takie samo domniemanie przyjmuje się, gdy Produkt odpowiada oczekiwaniom dotyczącym Produktu tego rodzaju, opartym na składanych publicznie zapewnieniach Sprzedawcy, producenta lub jego przedstawiciela; w szczególności uwzględnia się zapewnienia, wyrażone w oznakowaniu Produktu lub reklamie, odnoszące się do właściwości Produktu, w tym także terminu, w jakim Produkt ma je zachować. Na równi z zapewnieniem producenta traktuje się zapewnienie osoby, która wprowadza Produkt do obrotu krajowego w zakresie działalności swojego przedsiębiorstwa, oraz osoby, która podaje się za producenta przez umieszczenie na Produkcie swojej nazwy, znaku towarowego lub innego oznaczenia odróżniającego. Za niezgodność Produktu z Umową Sprzedaży uważa się również nieprawidłowość w jego zamontowaniu i uruchomieniu, jeżeli czynności te zostały wykonane w ramach Umowy Sprzedaży przez Sprzedawcę lub przez osobę, za którą ponosi on odpowiedzialność, albo przez Klienta według instrukcji otrzymanej przy sprzedaży. Zwolnienie Sprzedawcy od odpowiedzialności Sprzedawca nie odpowiada za niezgodność Produktu z Umową Sprzedaży, gdy Klient o tej niezgodności wiedział lub, oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć. Sprzedawca nie jest związany zapewnieniem, o którym mowa w art. 4, jeżeli wykazał, że zapewnienia tego nie znał ani, oceniając rozsądnie, znać nie mógł albo że nie mogło ono mieć wpływu na decyzję kupującego o zawarciu umowy, albo też że jego treść sprostowano przed zawarciem umowy. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Wada fizyczna Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta lub wynikły z przyczyny tkwiącej w sprzedanym Produkcie w tej samej chwili. Wada fizyczna polega na niezgodności sprzedanego Produktu z Umową Sprzedaży. W szczególności sprzedany Produkt jest niezgodna z Umową Sprzedaży, jeżeli: nie ma właściwości, które Produkt tego rodzaju powinien mieć ze względu na cel w Umowie Sprzedaży oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia;nie ma właściwości, o których istnieniu Sprzedawca zapewnił Klienta, w tym przedstawiając próbkę lub wzór;nie nadaje się do celu, o którym Klient poinformował Sprzedawcę przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a Sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia;została Klientowi wydana w stanie niezupełnym. Jeżeli Klientem jest konsument, na równi z zapewnieniem Sprzedawcy traktuje się publiczne zapewnienia producenta lub jego przedstawiciela, osoby, która wprowadza Produkt do obrotu w zakresie swojej działalności gospodarczej, oraz osoby, która przez umieszczenie na sprzedanym Produkcie swojej nazwy, znaku towarowego lub innego oznaczenia odróżniającego przedstawia się jako producent. Sprzedany Produkt ma wadę fizyczną także w razie nieprawidłowego jego zamontowania i uruchomienia, jeżeli czynności te zostały wykonane przez Sprzedawcę lub osobę trzecią, za którą Sprzedawca ponosi odpowiedzialność, albo przez Klienta, który postąpił według instrukcji otrzymanej od Sprzedawcy. Wada prawna Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt stanowi własność osoby trzeciej albo jeżeli jest obciążony prawem osoby trzeciej, a także jeżeli ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzaniu Produktem wynika z decyzji lub orzeczenia właściwego organu; w razie sprzedaży prawa sprzedawca jest odpowiedzialny także za istnienie prawa. Zwolnienie Sprzedawcy od odpowiedzialności Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli Klient wiedział o wadzie w chwili zawarcia Umowy Sprzedaży. Gdy przedmiotem Umowy Sprzedaży są Produkty oznaczone tylko co do gatunku albo Produkty mające powstać w przyszłości, Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli Klient wiedział o wadzie w chwili wydania rzeczy. Przepisu tego nie stosuje się, gdy Klientem jest konsument. Sprzedawca nie jest odpowiedzialny względem Klienta będącego konsumentem za to, że sprzedany Produkt nie ma właściwości wynikających z publicznych zapewnień, o których mowa powyżej, jeżeli zapewnień tych nie znał ani, oceniając rozsądnie, nie mógł znać albo nie mogły one mieć wpływu na decyzję Klienta o zawarciu Umowy Sprzedaży, albo gdy ich treść została sprostowana przed zawarciem Umowy Sprzedaży. Podstawowe uprawnienia Konsumenta Niniejsze uprawnienia mają co do zasady charakter dwuetapowy, co oznacza, że Klient ma możliwość przejścia do drugiego etapu uprawnień dopiero po uprzednim wyczerpaniu uprawnień z pierwszego etapu: etap: naprawa / wymiana Jeżeli Produkt jest niezgodny z Umową Sprzedaży, Klient może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z Umową Sprzedaży przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Produktu zgodnego z Umową Sprzedaży oraz rodzaj i stopień stwierdzonej niezgodności, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie naraziłby Klienta inny sposób zaspokojenia. etap: obniżenie ceny / zwrot pieniędzy Jeżeli Klient, z przyczyn określonych powyżej, nie może żądać naprawy ani wymiany albo jeżeli Sprzedawca nie zdoła uczynić zadość takiemu żądaniu w odpowiednim czasie lub gdy naprawa albo wymiana narażałaby Klienta na znaczne niedogodności, ma on prawo domagać się stosownego obniżenia ceny albo odstąpić od Umowy Sprzedaży. Od Umowy Sprzedaży Klient nie może odstąpić, gdy niezgodność Produktu z Umową Sprzedaży jest nieistotna. Przy określaniu odpowiedniego czasu naprawy lub wymiany uwzględnia się rodzaj Produktu i cel jego nabycia. Niniejsze uprawnienia mają co do zasady charakter równorzędny, co oznacza, że Klient ma możliwość korzystania od razu zarówno z pierwszej, jak i drugiej grupy uprawnień: grupa: obniżenie ceny / zwrot pieniędzy Jeżeli sprzedany Produkt ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni wadliwy Produkt na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Produkt był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Produktu na wolny od wad lub usunięcia wady. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z Umowy Sprzedaży, w jakiej wartość Produktu z wadą pozostaje do wartości Produktu bez wady. Klient nie może odstąpić od Umowy Sprzedaży, jeżeli wada jest nieistotna. Jeżeli Klientem jest konsument, może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę zgodnie z postanowieniami powyżej usunięcia wady żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo zamiast wymiany Produktu żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Produktu wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia. Jeżeli spośród sprzedanych Produktów tylko niektóre są wadliwe i dają się odłączyć od Produktów wolnych od wad, bez szkody dla stron obu, uprawnienie Klienta do odstąpienia od umowy ograniczone jest do Produktów wadliwych.

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Wszystkie metody dostawy dostępne w ofercie
na własny koszt
Adres do zwrotu
PPH KRYSPOL
ul Katowicka 7
63-648 Słupia Pod Kępnem
Dodatkowe informacje

Informacja dla konsumenta o prawie odstąpienia od umowy od umowy zawartej na odległość Będąc konsumentem mają Państwo prawo odstąpić od umowy zawartej w Sklepie Internetowym w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną). Oświadczenie mogą Państwo przesłać na przykład: pisemnie na adres: PPH KRYSPOL Krzysztof Skiba, ul. Katowicka 7, 63-648 Słupia pod Kępnem,w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@meblekryspol.pl. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta oraz dodatkowo dostępny jest na naszej stronie poniżej. Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Jeżeli otrzymali Państwo rzecz, to proszę odesłać lub przekazać ją nam na adres: ul. Katowicka 7, 63-648 Słupia pod Kępnem, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

O sprzedającym

Meblekryspol_pl

O sprzedającym

Meblekryspol_pl

99,7%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
CZAS WYSYŁKI
4,7/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 7 lat i 4 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
wczoraj o 23:38

Dane firmy

Krzysztof Skiba
PPH KRYSPOL
ul. katowicka 7
63-648 Słupia pod Kępnem
REGON: 301523972
NIP: 619-198-70-60

Kontakt

  • 512****** (pokaż)
  • 627****** (pokaż)
poniedziałek - niedziela
08:00 - 20:00

Informacje o sprzedającym

Kontakt telefoniczny: 

W godzinach od 8 do 21: 

  • 512392267 
  • 509595984 
  • 627818054 


kontakt e-mail: 

  • biuro@meblekryspol.pl

Pozostałe informacje

Ważne informacje: 

  • Dostawy na terenie całego kraju odbywają się naszym transportem w dni robocze w  godzinach od 6 do 21 
  • Przy odbiorze wymagane są dwie osoby do wniesienia paczek 
  • Informacja o dostawie dzień lub dwa dni wcześniej, podajemy wtedy dokładny dzień i przybliżoną godzinę dostawy z czterogodzinnym przedziałem 
  • Do każdego mebla dołączona jest szczegółowa instrukcja montażu 
  • Gwarantujemy wysoką jakość mebli w jak najniższych cenach 
  • Płatność przy odbiorze mebli - nie wymagamy zaliczek

Numer oferty: 7354537416

Inni klienci oglądali również

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro