, , ,

Łóżeczko PAULA BIAŁA 120X 60 KLUPŚ HIT 2017

od
bobasplus
198,00
1 osoba kupiła 1 sztukę
Liczba sztuk
z 89 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Bohater:
      inny
    • Szerokość:
      60 cm
    • Długość:
      120 cm
    • Płeć:
      Chłopcy, Dziewczynki

Opis

Łóżeczko PAULA BIAŁA 120x60 KLUPŚ HIT 2017

Łóżeczko firmy Klupś ( PRODUCENT POLSKI)

Łóżeczko dostępne w kolorze: BIAŁYM

    Przedmiot do wielokrotnego montażu bez uszkodzeń -można bez obaw składać i rozkładać

    W komplecie instrukcja montażu

    MOŻLIWOŚĆ SKOMPLETOWANIA MATERACA,POŚCIELI,PRZEWIJAKA,PRZEŚCIERADEŁKA

     Materac widoczny na zdjęciu sprzedawany jest oddzielnie.

    • wymiar: 120×60 cm 
    • płyta eko + drewno sosnowe 
    • 3 poziomy wysokości dna łóżeczka
    • lakierowane wodnymi farbami eko 

    Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

    Dostawa i płatność

    od 20,00 zł

    Dostawa i płatność

    Wysyłka z: Pszczyna, Polska
    Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
    Kurier
    koszt dostawy
    czas realizacji
    Kurier
    Przesyłka kurierska
    20,00 zł
    5-6 dni roboczych
    5-6 dni roboczych
    Przesyłka kurierska pobranie
    35,00 zł
    5-6 dni roboczych
    5-6 dni roboczych
    Płatności

    Gwarancja

    24 miesiące

    Gwarancja

    Rodzaj gwarancji

    producenta/dystrybutora

    Okres gwarancji

    24 miesiące

    Reklamacja

    Reklamacja

    Czas na reklamację z tytułu rękojmi

    1 rok
    rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

    Adres do reklamacji

    PHU ARTUR KIECOK
    ZBOŻOWA 21
    43-200 PSZCZYNA
    Dodatkowe informacje

    Opis procedury reklamacyjnej: 

    -Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem kontakt@bobasplus.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 


    -Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.


    -Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 


    -Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

    Zwroty

    14 dni na odstąpienie od umowy

    Zwroty

    14 dni na odstąpienie od umowy
    Czas na odstąpienie od umowy
    14 dni
    Koszt zwrotu
    Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
    dostawa
    zwrot
    Wszystkie metody dostawy dostępne w ofercie
    na własny koszt
    Adres do zwrotu
    PHU ARTUR KIECOK
    ZBOŻOWA 21
    43-200 PSZCZYNA

    O sprzedającym

    bobasplus

    O sprzedającym

    bobasplus

    98,6%

    kupujących poleciło tego sprzedawcę
    w ostatnich 12 miesiącach
    ZGODNOŚĆ Z OPISEM
    4,9/5
    OBSŁUGA KLIENTA
    4,9/5
    CZAS WYSYŁKI
    4,8/5
    KOSZT WYSYŁKI
    4,8/5
    NA ALLEGRO OD
    od 2 lat i 9 miesięcy
    OSTATNIE LOGOWANIE
    27 lipca 2019 o 10:00

    Dane firmy

    ARTUR KIECOK
    PHU ARTUR KIECOK
    ZBOZOWA, 21
    43-200 PSZCZYNA
    REGON: 365616095
    NIP: 6381730571

    Kontakt

    • 535****** (pokaż)
    poniedziałek - sobota
    09:00 - 17:00
    niedziela
    zamknięte

    Pozostałe informacje

    REGULAMIN Właścicielem sklepu działającego pod adresem www.bobasplus.pl jest Artur Kiecok z siedzibą w Pszczynie przy ul. Zbożowej 21. NIP: 6381730571,REAGON 365616095 działający na podstawie zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej przez Burmistrza miasta Pszczyna zwany w dalszej części regulaminu Sprzedawcą. Zamówienie można składać przez sklep internetowy www.bobasplus.pl , pod numerem telefonu: 519-592-614, oraz na adres e- mail: kontakt@bobasplus.pl Niezwłocznie po złożeniu zamówienia, na skrzynkę e-mailową Klienta zostanie przesłana wiadomość o potwierdzeniu zawarcia Umowy Sprzedaży. Prawa i obowiązki stron wynikające z zawartej umowy uregulowane są w Ustawie z dnia 23 kwietnia 1964r Kodeks Cywilny (Dz. U. z 1964r. nr 16, poz. 93 z późniejszymi zamianami), Ustawie z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z 2000r., nr 22, poz. 271 z późniejszymi zmianami) oraz w Ustawie z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141 poz.1176). Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskimi w języku polskim. W przypadku niedostępności towaru lub sprzedaży towaru produkowanego na zamówienia klient jest niezwłocznie informowany. Decyzja o realizacji zamówienia należy do Kupującego. Podczas zakupów promocyjnych lub wyprzedaży, realizacja zamówienia następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień, aż do wyczerpania zapasów objętych w/w formą sprzedaży. Wszystkie ceny wyrażone są w złotych, są cenami brutto i zawierają podatek VAT. Ceny podane przy towarze są cenami wiążącymi od chwili złożenia Zamówienia przez Klienta. Cena wiąże Klienta jak i Sprzedawcę. Formy płatności: Pobranie przy dostawie Przelew Zamówienie wysyłane jest za pośrednictwem Poczty Polskiej. W dniu wysłania zamówionego towaru na adres e-maila przesłana zostanie wiadomość o realizacji zamówienia, wraz z podaniem numeru listu przewozowego. Informujemy, że dane osobowe podane na formularzu zamówienia w sklepie internetowym „Bobasplus”, są gromadzone i przetwarzane zgodnie z Ustawą z dn. 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 roku nr 101 poz. 926 z późniejszymi zmianami). Zgromadzone dane osobowe są wykorzystywane tylko i wyłącznie do celów realizacji złożonych zamówień i w żadnym wypadku nie będą udostępniane osobom trzecim. Każdy klient naszego sklepu ma prawo do wglądu, modyfikacji oraz usunięcia swoich danych osobowych z naszej bazy danych. Odstąpienie od umowy. Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z dnia 24 czerwca 2014 r., poz. 827), Klient, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni od niej odstąpić bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów. Wzór oświadczenia o odstąpieniu stanowi punkt 20 niniejszego regulaminu, przy czym klient nie ma obowiązku korzystania z przedmiotowego wzoru oświadczenia. W wypadku odstąpienia od umowy zakupiony przez klienta towar podlega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot towaru powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni z dołączonym paragonem. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru oraz kosztom jego wysyłki do Klienta, o ile koszty te zostały wcześniej poniesione przez Klienta. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 5 dni roboczych od dnia złożenia oświadczenie o odstąpieniu od umowy przez Klienta przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta lub przekazem pocztowym na adres wskazany w zamówieniu. W celu odstąpienia od Umowy zgodnie z § 9 ust. 1 Regulaminu, Klient będący Konsumentem powinien złożyć Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Klient będący Konsumentem może złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. Do zachowania terminu na odstąpienie od Umowy wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Jeżeli kupiony Towar ma wadę Konsument może złożyć reklamację, w której określi swoje żądania dotyczące doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową ( przez naprawę lub wymianę) lub zwrotu całości bądź części wpłaconych środków (przez obniżenie ceny czy odstąpienia od umowy) Jej podstawą może być rękojmia (zawsze) albo gwarancja (o ile została udzielona). Kupujący traci powyższe uprawnienie, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową nie zawiadomi o tym Sklepu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia przed jego upływem. W takim wypadku klient powinien niezwłocznie odesłać towar przesyłką pocztową na adres : Firma „Bobasplus" . ul Zbożowa 21 43-200 Pszczyna. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego sklep zwraca niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki i ustosunkowaniu się reklamacji. Do odsyłanego towaru należy dołączyć opis przyczyny reklamacji. Do wszelkich reklamacji Sklep ustosunkuje się w ciągu 5 dni roboczych od dnia ich wpłynięcia. Niniejszy regulamin obowiązuje od 2 grudnia 2016 roku.

    Numer oferty: 6798898555

     


    Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

    Allegro