Wpisz czego szukasz

Znajdziemy sprzedawców, którzy mają wszystko czego szukasz.

Wprowadź frazę
, , ,

LLORENS Lalka bobas płacząca Mimo 42 cm

od
Hurtownia_Maxis - 100%
30,43 zł x 11 rat ()
3 Monety
Dostawa za darmo
Czas wysyłki zwykle do 2 dni roboczych
Zwrot za darmo
14 dni na odstąpienie od umowy
Liczba sztuk
z 5 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

Opis

LLORENS Lalka bobas płacząca Mimo 42 cm

Lalka płacząca Mimo bobas niebieskie śpioszki

Lalka płacząca Mimo 42 cm została wyprodukowana przez hiszpańska markę Llorens. Jest to uroczy chłopiec o niezwykłym podobieństwie do prawdziwego dziecka w wieku niemowlęcym. Mimo bardzo lubi swój smoczek więc gdy mu go zabierzemy będzie płakał i wołał mama, papa. Ciało lalki zostało wykonane z przyjemnego w dotyku winylu a brzuszek z materiału, wypełniony miękką wyściółką. Chłopiec został ubrany w błękitny pajacyk i czapeczkę. Do zestawu dołączono biały kocyk oraz pasującą do stylizacji lalki poduszkę-chmurkę. Lalka została zapakowana w ozdobny karton. Załączony smoczek pełni funkcję dekoracyjną. Kochamy hiszpańskie lalki Llorens!

  • Nr katalogowy: 74055
  • Marka: Inne
  • Wymagania wiekowe: 3 lat
  • Płeć: Dziewczynki
  • Produkt na baterie: Tak
  • Wysokość: 42 cm
  • Akcesoria w zestawie:

    - Lalka

    - Kocyk

    - Poduszka

    - Smoczek

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Dostawa i płatność

od 0,00 zł

Dostawa i płatność


Wysyłka z: Magnice, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?
Kurier
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Kurier
Allegro miniKurier24 InPost
0,00 zł
czw. 9 kwi. u Ciebie
czw. 9 kwi. u Ciebie
Przesyłka kurierska
9,99 zł
czw. 9 kwi. - pt. 10 kwi. u Ciebie
czw. 9 kwi. - pt. 10 kwi. u Ciebie
Przesyłka kurierska pobranie
19,99 zł
czw. 9 kwi. - pt. 10 kwi. u Ciebie
czw. 9 kwi. - pt. 10 kwi. u Ciebie
Allegro Kurier24 InPost
13,41 zł
czw. 9 kwi. u Ciebie
czw. 9 kwi. u Ciebie

Czas wysyłki: zwykle do 2 dni roboczych.

Podczas tworzenia tej oferty, sprzedawca zadeklarował, że wyśle towar do 2 dni roboczych.

Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja


Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

1.Gwarancja udzielana jest dla zastosowania konsumenckiego na okres 12 miesięcy od daty wydania towaru. Ujawnione w okresie gwarancji wady będą usunięte bezpłatnie przez Sprzedajacego

Dane adresowe. 

Dawid Kopacz

UL.Sztygarska 17/15

59-100 Polkowice                   

   

2. Gwarancja obejmuje wyłącznie uszkodzenia wynikające z wad ukrytych, produkcyjnych lub materiałowych pod warunkiem, że: 

- produkt nie był modyfikowany ani demontowany przez osoby nieupoważnione; 

- produkt był użytkowany zgodnie z instrukcją obsługi i przeznaczeniem oraz odpowiednio konserwowany. 

3. Zgłoszenia usterki produktu w ramach gwarancji Nabywca dokonuje wyłącznie w miejscu jego zakupu: osobiście, przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską. 

4. Warunki przyjęcia sprzętu do naprawy - obowiązki klienta: 

-Dokładnie sprawdzić uszkodzony sprzęt i opisać rodzaj uszkodzenia na formularzu zgłoszeniowym. -Opis wraz z uszkodzonym sprzętem i kopią dowodu zakupu dostarczyć do serwisu (dane teleadresowe jak wyżej). 

-Sprzęt należy dostarczyć kompletny w oryginalnym opakowaniu zabezpieczającym przed uszkodzeniem (jeśli nie jest to możliwe to w zastępczym opakowaniu zabezpieczającym produkt w transporcie). 

-Po zrealizowaniu reklamacji sprzęt należy odebrać w miejscu składania reklamacji, bądź jeśli reklamacja jest składana wysyłkowo serwis odeśle sprzęt na adres wskazany w zgłoszeniu serwisowym na swój koszt. 

-Klient otrzyma dokument Potwierdzenie Odbioru Towaru z Naprawy Gwarancyjnej, który jednocześnie będzie podstawą do wydłużenia okresu gwarancyjnego o czas naprawy oraz ewentualnej wymiany sprzętu na nowy. 

5. Czas wykonania reklamacji liczony jest od dnia dostarczenia wadliwego produktu do siedziby Gwaranta i trwa maksymalnie 14 dni. 

6. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień konsumenta wynikających z reklamacji złożonej z tytułu rękojmi. 

7. Wykonane przez Firme świadczenia gwarancyjne skutkują przedłużeniem lub odnowieniem gwarancji w przypadkach gdy: 

- produkt zostanie wymieniony na nowy - gwarancja biegnie od nowa dla produktu; 

- w produkcie zostaje wymieniona część, która jest istotnym elementem produktu - gwarancja biegnie od nowa w ramach tej części; 

- w pozostałych przypadkach okres gwarancji wydłuża się o czas wyłączenia produktu z użytkowania konsumenckiego. 

8. We wszystkich sprawach nieuregulowanych w niemniejszym regulaminie zastosowanie mają odpowiednie przepisy prawa polskiego. 

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy  pod adresem e-mail:  

Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: 

imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, oraz nr telefonu,

datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,

przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,

wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 

Jeżeli  podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed  rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego  reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający  rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w  prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany  przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. 


Reklamacja

Reklamacja


Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Dawid Kopacz
Sztygarska 17/15
59-100 Polkowice
Dodatkowe informacje


Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem Netkop@Poczta.fm lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. 

Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:

imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego oraz nick z allegro datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail.


W przypadku metody dostawy Allegro InPost, koszt ewentualnego odesłania przedmiotu jest wliczony w cenę tej opcji dostawy. Przesyłkę możesz zwrócić we wskazanych przez InPost Punktach Obsługi Klienta InPost lub za pomocą dowolnego paczkomatu.


    W zakładce Kupione znajdź przedmiot, który chcesz zwrócić i kliknij szczegóły. Wybierz opcję zwróć część lub całość zakupu, wypełnij dane i kliknij zgłoś zwrot sprzedającemu. Jako sposób wysyłki wybierz Allegro InPost i wygeneruj kod zwrotu. Dla zakupu w jednej ofercie możesz wygenerować tylko jeden kod (niezależnie od ilości przedmiotów kupionych w ramach tej oferty). Poinformujemy sprzedającego, że chcesz zwrócić przedmiot i przekażemy mu informacje na temat wybranego przez Ciebie sposobu wysyłki.

    Przygotuj przesyłkę. Adres zwrotu nie będzie Ci potrzebny. Wystarczy, że użyjesz kodu zwrotu, który otrzymasz w wiadomości SMS:


    Jeśli zwracasz paczkę Allegro Paczkomaty 24/7 InPost, umieść kod zwrotu na paczce i udaj się do dowolnego paczkomatu. Na ekranie paczkomatu wybierz Nadam paczkę, a następnie Mam specjalny kod. Paczkomat automatycznie otworzy skrytkę. Umieść w niej paczkę i zamknij skrytkę. Możesz też udać się z paczką do Punktu Obsługi Klienta InPost.

    Jeżeli zwracasz przesyłkę Allegro Kurier24 InPost, której waga nie przekracza 25 kg i jej wymiary na to pozwalają - udaj się do dowolnego paczkomatu i postępuj tak jak w przypadku przesyłki Allegro Paczkomaty InPost.

    Jeżeli zwracasz przesyłkę Allegro miniKurier24 InPost, udaj się z nią i z kodem zwrotu do Punktu Obsługi Klienta InPost lub do dowolnego paczkomatu i postępuj tak jak w przypadku przesyłki Allegro Paczkomaty InPost.


Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty


14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro miniKurier24 InPost
za darmo
Allegro Kurier24 InPost
za darmo
Pozostałe metody
na koszt sprzedającego
Adres do zwrotu
Dawid kopacz
sztygarska 17/15
59-100 Polkowice
Dodatkowe informacje

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 


Oświadczenie o odstąpieniu od umowy: Ja.................................................niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy .............................................................................................................................................................................., numer oferty............................................................. . Data zawarcia umowy to ............................................................, data odbioru............................................................................... . Imię i nazwisko.......................................................................................... Login Allegro.............................................................................................. Adres ........................................................................................................... Data.............................................................................................................. .................................................................................................................. Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej) 

 

Aby skorzystać z formularza zwrotów można w kilku prostych krokach:

Wejdź do zakładki "Kupione".

Przy wybranym zamówieniu kliknij „szczegóły”.

 Wybierz „zwróć część lub całość zamówienia”, aby przejść do formularza zwrotu.

Wypełnij formularz i kliknij „zgłoś zwrot sprzedającemu”. Otrzyma on wówczas maila informującego o Twojej decyzji.

Teraz można już przygotować towar do odesłania, a następnie wysłać i czekać na zwrot należności. 

Aby formularz zwrotu był dostępny dla kupującego, sprzedający powinien wcześniej wypełnić zakładkę „Warunki zwrotów” w Moim Allegro. Według przepisów minimalny czas na zwrot to 14 dni od dostawy, ale sprzedawcy mogą wydłużyć ten okres dowolnie, korzystając właśnie z nowego formularza. Gdy sprzedający nie udostępni formularza zwrotów, to w polu „zwrot produktu” kupujący znajdzie link do warunków zwrotu określonych przez sprzedającego. 

 Uwaga

W przypadku prawidłowo złożonego oświadczenia o odstąpieniu od umowy, sprzedający może odmówić przyjęcia zwrotu towaru, jeśli dotyczy to umowy:


    świadczeniu usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

    w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

    w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

    w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

    w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

    w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

    w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;

    w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji (jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy);

    w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

    dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;

    zawartej w drodze aukcji publicznej (licytacje w Allegro nie są aukcjami publicznymi);

    świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;

    dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.


O sprzedającym

Hurtownia_Maxis

O sprzedającym


Hurtownia_Maxis

100,0%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od 2 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 18:27

Dane firmy

Dawid Kopacz
Netkop Dawid Kopacz
ul. Sztygarska 17 15
59-100 Polkowice
NIP: 6922249952

Kontakt

  • 536****** (pokaż)
poniedziałek - czwartek
06:00 - 14:00
piątek - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym


W dniach od 30.03.2020 do 27.04.2020 pracujemy w trybie home office. Prosimy o kontakt droga mailową lub przez komunikator GG.  Przekierowanie połączeń na telefon komórkowy może powodować utrudniony kontakt.   Dziękujemy za wyrozumiałość


Przesyłki wysyłamy kurierem codziennie od poniedziałku do piątku chyba, że na aukcji zaznaczono inaczej. W przypadku płatności z góry przesyłki wysyłamy zazwyczaj w dniu zaksięgowania lub dzień po zaksięgowaniu Państwa wpłaty na naszym koncie. Zamówiony towar wysyłany jest na dane umieszczone w naszym formularzu. Jeżeli z jakichś przyczyn nie otrzymałeś towaru do 7 dni od wpłaty pieniędzy powiadom nas drogą mailową, a my natychmiast sprawdzimy zamówienie i udzielimy Ci informacji o statusie przesyłki. UWAGA. Prosimy sprawdzić w obecności kuriera, czy przesyłka, opakowanie i zawartość, jest w stanie nienaruszonym. Jeżeli powstała szkoda lub zauważono brak, proszę spisać protokół odbioru. Odpowiedni formularz posiada kurier. Tylko protokół spisany przy odbiorze przesyłki, w obecności kuriera, uprawnia do zgłaszania reklamacji w postaci braku lub uszkodzenia mechanicznego sprzętu.   DODATKOWE INFORMACJE.  Jeżeli klient nie wypełni formularza pozakupowego Lub nie wpłaci za zakupiony towar i Nie skontaktuje się z nami w przeciągu 2 dni od daty zakupu przedmiotu w sprawie sfinalizowania transakcji,zostanie ona automatycznie  anulowana a następnie wystawiona przez system, a następnie wystąpimy o zwrot prowizji do Allegro. Dokładamy wszelkich starań, aby opisy produktów były wolne od błędów, jednakże zastrzegamy sobie prawo do pomyłki. Zdjęcia produktów są zdjęciami poglądowymi i mogą różnić się nieznacznie od produktu fizycznego.


Numer oferty: 8944634626

Inni klienci oglądali również

 

Ostatnio przeglądane


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro

Dodałeś przedmiot do koszyka

przejdź do koszyka