, , ,

Little tikes Ogromny stół piknikowy Stolik niebies

od
lovelymee
339,94
33,99 zł x 11 rat ()
Liczba sztuk
z 6 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

Opis

Little tikes Ogromny stół piknikowy Stolik niebieski

Little Tikes duży stół piknikowy dla dzieci w kolorze niebiesko czerwonym, dla 6 dzieci. Wymiary: 93 x 100 x 55 cm, od 3 lat.

ZACHĘCAMY DO ZAKUPU W NASZYM SKLEPIE!

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Dostawa i płatność

od 19,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: łódź, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Przesyłka kurierska
19,00 zł
3-5 dni roboczych
3-5 dni roboczych
Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

Szanowny Kliencie!

Pragniemy poinformować, iż okres gwarancyjny, który obejmuje produkty zakupione w naszym sklepie to 2 lata. Gwarantem jest producent Towaru. W zależności od daty złożenia formularza reklamacyjnego oraz od wady produktu, przysługują różne formy rekompensaty. 

- Odbiór i zwrot 100% wartości zamówienia

- Wymiana towaru na nowy

- Częściowy zwrot wartości zamówienia

- Wymiana części produktu

W momencie wykrycia przez Państwa wady produktu, prosimy o kontakt mailowy na adres allegro@lovelymee.com lub kontakt telefoniczny z naszą infolinią +42 214 44 39.

W treści maila prosimy zawrzeć następujące informacje:

- Formularz reklamacyjny (dostępny w pierwszym mailu wysłanym przez nas po złożeniu zamówienia)

- Login Allegro

- Nazwisko adresata

- Nazwę produktu

- Zdjęcia wad produktu

Na ustosunkowanie się do Twojego wniosku mamy 14 dni. 

Zastrzegamy sobie prawo do odrzucenia wniosku reklamacyjnego w momencie stwierdzenia wady powstałej w wyniku przyjęcia już uszkodzonego produktu, błędnego użytkowania produktu, błędnego montażu, ingerencji w strukturę produktu. 

Jeśli otrzymałeś towar uszkodzony, niezwłocznie poinformuj nas o tym.

Adres korespondencyjny:

shumee SA

Piotrkowska 122/6

90-006 Łódź

tel.: +42 214 44 39

e-mail: allegro@lovelymee.com

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

shumee SA
Piotrkowska 122/6
90-006 Łódź
Dodatkowe informacje

Zasady reklamacji:


Staramy się, aby nasze produkty spełniały Twoje oczekiwania. Gdyby jednak zdarzyło się inaczej, możesz złożyć reklamację. Dbamy o zadowolenie każdego Klienta. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące Twoich uprawnień związanych z reklamacją na podstawie ustawowej – z tytułu rękojmi


Pamiętaj, że przysługuje Ci również prawo do złożenia reklamacji na podstawie gwarancji. Wówczas adresatem jest producent Towaru zakupionego przez Ciebie. Gwarant określa zasady rozpatrywania zgłoszeń. Udzielona gwarancja nie pozbawia Cię praw do roszczeń z tytułu rękojmi za zakup rzeczy z wadą fizyczną.


Podstawa i zakres naszej odpowiedzialności za wady Towaru z tytułu rękojmi jest określona powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami Kodeksu Cywilnego, a dla umów sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dziennik Ustaw z 2002 roku o numerze 141, poz. 1176 ze zm.). 

Rękojmia za wady fizyczne i prawne to odpowiedzialność Sprzedawcy – dotycząca zarówno rzeczy nowych jak i używanych – względem klienta, wynikająca z ustawy, a nie z umowy stron. Mamy obowiązek dostarczyć Towar bez wad. Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna Towaru zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia jego wydania Kupującemu.


W przypadku chęci złożenia reklamacji możesz skorzystać z formularza załączonego w pierwszym mailu otrzymanym od nas po złożeniu zamówienia. Nie jest to jednak obowiązkowe.


Reklamację możesz składać w formie pisemnej na adres:

shumee SA

Piotrkowska 122/6

90-006 Łódź

lub w formie elektronicznej na adres: allegro@lovelymee.com


Pamiętaj, aby w formularzu reklamacyjnym uwzględnić:

(1) Datę zakupu produktu oraz jego opis.

(2) Szczegółowy opis wady, tj. data wystąpienia oraz okoliczności powstania wady

(3) Żądania w stosunku do Sprzedającego dotyczące sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową

(4) Swoje dane kontaktowe (jeśli odbiorcą produktu był inny podmiot, prosimy również o podanie danych adresata)

Informujemy, iż podanie wymogów podczas składania reklamacji mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji


Prześlij wypełniony, podpisany oraz zeskanowany formularz reklamacyjny na adres allegro@lovelymee.com, a w załączniku dodaj zdjęcia wad produktu. Do maila dołącz również swój login Allegro.

Każdy wniosek rozpatrujemy indywidualnie. 

W zależności od wady produktu jak również terminu zgłoszenia szkody, możliwa jest:

- Wymiana produktu na nowy

- Zwrot części środków

- Wymiana części produktu

- Odstąpienie od umowy


Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.


Pamiętaj, że klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na dostarczyć produkt wadliwy na adres: shumee SA, Piotrkowska 122/6, 90-006 Łódź. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj produktu lub sposób jego zamontowania jego dostarczenie byłoby nadmiernie utrudnione, Klient zobowiązany jest udostępnić nam produkt we wskazanym miejscu.


Otrzymałeś towar uszkodzony? Skontaktuj się z naszą obsługą klienta: tel. +42 214 44 39

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Przesyłka kurierska
na własny koszt
Adres do zwrotu
Shumee S.A.
Piotrkowska 122/6
90-006 Łódź
Dodatkowe informacje

Zasady zwrotów:

Dokładamy wszelkich starań, aby zamówienia złożone w naszym sklepie spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak chcesz zwrócić zakupiony towar, możesz to zrobić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. Po upływie 14 dni od doręczenia zakupu, Twoje uprawnienie do odstąpienia od umowy wygaśnie.

Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych poniżej. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. W ciągu kolejnych 14 dni ma obowiązek zwrócić towar Sprzedającemu. 

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone w formie wiadomości mailowej na adres allegro@lovelymee.comlub pisemnie na adres:

shumee SA 

Piotrkowska 122/6 

90-006 Łódź

Konsument może skorzystać z gotowych formularzy dostępnych w pierwszym mailu po złożeniu zamówienia, jednak nie jest to obowiązkowe.

Bieg terminu do odstąpienia od umowy:

Art. 28: Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:1) dla umowy, w wykonaniu której przedsiębiorca wydaje rzecz, będąc zobowiązany do przeniesienia jej własności – od objęcia rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która:a) obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części,b) polega na regularnym dostarczaniu rzeczy przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy;2) dla pozostałych umów - od dnia zawarcia umowy.

Zwrot wzajemnych świadczeń:

Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Towar Sprzedającemu lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedającego do odbioru, chyba że Sprzedający zaproponował, że sam odbierze Towar. 

Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem. 

Adres do zwrotu towaru:

shumee SA

Piotrkowska 122/6

90-006 Łódź

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

Sprzedający ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie Transakcji). 

Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedający nie zaproponował, że sam odbierze Towar od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Możliwe koszty odstąpienia od umowy

Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru, tj. koszty niezbędne do zwrócenia Towaru Sprzedającemu.

Dodatkowo jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie danej Transakcji, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: 

(1) świadczenie usług, jeżeli Sprzedający wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedającego utraci prawo odstąpienia od umowy; 

(2) w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 

(3) w której przedmiotem świadczenia jest Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 

(4) w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

(5) w której przedmiotem świadczenia są Towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 

(6) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

(7) dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 

(8) dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.     

W celu dokonania zwrotu, upewnij się, czy otrzymany przez Ciebie produkt jest w stanie nienaruszonym. Produkt nie może być używany. Pamiętaj również, aby towar zwracany był w oryginalnym opakowaniu.

Jeśli wysyłasz paczkę bez naszej pomocy – koniecznie dołącz do niej papierową wersję formularza!

Jeśli chcesz, abyśmy pomogli Ci zwrócić paczkę, postępuj według instrukcji poniżej.

Odstąpienie od umowy: 

1. Wypełnij formularz zwrotu - formularze odstąpienia od umowy, jak również reklamacji, znajdziesz w pierwszym mailu otrzymanym od nas po złożeniu zamówienia. 

2. Wyślij wiadomość na maila allegro@lovelymee.com podając w wiadomości niezbędne dane:

- Imię i nazwisko osoby nadającej paczkę 

- Adres odbioru 

- Numer telefonu do osoby przekazującej paczkę 

- Dogodną dla Ciebie, orientacyjną datę odbioru towaru przez kuriera 

Wskazując dzień odbioru paczki, prosimy uwzględnić od 24 do 48 godzin roboczych na umówienie przez nas kuriera. Wszelkie informacje oraz potwierdzenia w sprawie procesu zwrotu towaru otrzymasz w wiadomości mailowej i/lub telefonicznej. 

3. Po podaniu przez nas terminu odbioru paczki, spakuj ją i oczekuj kuriera.

PAMIĘTAJ, ABY DOŁĄCZYĆ DO NIEJ FORMULARZ ZWROTU

Po otrzymaniu i sprawdzeniu przez nas paczki, otrzymasz zwrot środków na konto pomniejszony o koszt zamówienia kuriera. Jeśli zwracasz produkt samodzielnie, otrzymasz zwrot środków w wysokości wartości produktu i najtańszej dostawy zawartej w ofercie. 

Otrzymałeś towar uszkodzony? Skontaktuj się z naszą obsługą klienta: tel. +42 214 44 39

ADRES KORESPONDENCYJNY:

Shumee S.A.

Piotrkowska 122/6

90-006 Łódź

O sprzedającym

lovelymee

O sprzedającym

lovelymee

96,0%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,8/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,8/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od roku i 7 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 06:47

Dane firmy

Shumee S.A.
Piotrkowska 122/6
90-006 Łódź
NIP: 725-214-08-27

Kontakt

  • +42 *** ** ** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

LOVELYMEE powstało z myślą o Tobie i Twoim domu. Oferujemy Ci szeroki asortyment produktów z takich kategorii jak dom i ogród, sport, odzież, elektronika oraz tematyka lifestyle. Wszystko po to, abyś czuł się komfotowo oraz szybko i stylowo wyposażył swoje wnętrze. Nad całością czuwa shumee - platforma zakupowa. Prosimy o kontakt z naszym sklepem w razie dodatkowych pytań dotyczących Twoich zakupów lub produktu, którym jesteś zainteresowany. Życzymy udanych zakupów :)


Najczęściej zadawane pytania


1. Jak mogę śledzić swoje zamówienie? 

W momencie nadania paczki otrzymują Państwo w wiadomości mailowej link do śledzenia swojej przesyłki. Wówczas mogą Państwo śledzić swoje zamówienie i w razie jakichkolwiek problemów skontaktować się z firmą kurierską lub naszą infolinią. 


2. Jak mogę dokonać zwrotu/reklamacji/wymiany towaru? 

Wszystkie informacje umieszczone są w zakładkach na dole aukcji zakupionego produktu. Prosimy o zapoznanie się z procedurami, a w razie dodatkowych pytań, prosimy o kontakt z naszą infolinią. Informujemy, że w przypadku zwrotu, produkt musi być nieużywany i posiadać oryginalne opakowanie. Czas ustosunkowania się do złożonego wniosku wynosi do 14 dni roboczych. 


3. Jaki jest czas realizacji zamówienia? 

Czas realizacji podany jest w zakładce "Dostawa i płatność". Informujemy, iż czas wysyłki podany na aukcji oznacza czas, w którym produkt zostaje wysłany z magazynu. Czas dostawy to czas doręczenia przesyłki do Klienta.


4. W jakiej formie otrzymam dokument sprzedaży?

Do każdego zamówienia wystawiamy dowód sprzedaży w postaci paragonu elektronicznego. Paragon wysyłamy drogą mailową bezpośrednio po dokonaniu zakupu. Faktura VAT wysyłana jest na życzenie Klienta. 


UWAGA: Podczas składania zamówień, adres dostawy podajemy w miejscu do tego wyznaczonym. Prosimy nie wpisywać adresu w rubryce „TWOJA WIADOMOŚĆ DO SPRZEDAJĄCEGO”. 


FORMY PŁATNOŚCI

W naszym sklepie możesz zakupić produkty opłacając je z góry lub przy odbiorze. Cennik wysyłek znajdziesz w zakładce "Dostawa i płatność" lub "Szczegóły dostawy" na górze aukcji.  Jeśli zdecydujesz się na płatność z góry, możesz zrobić to bezpośrednio w serwisie Allegro (PayU) lub dokonując przelewu na następujące dane:  

72 1140 1108 0000 3147 1800 1001 

shumee SA  

Piotrkowska 122/6  

90-006 Łódź  

W tytule wpisz swój login Allegro oraz imię i nazwisko adresata.  


ODBIÓR OSOBISTY 

Na tę chwilę nie ma możliwości odbioru osobistego zakupionych produktów w naszej siedzibie. W Łodzi posiadamy jedynie biuro, a wysyłką zajmuje się magazyn zewnętrzny, który nie znajduje się na terenie Łodzi.  



Masz pytania? Skontaktuj się z naszą infolinią.


Pozostałe informacje

ODSTĄPIENIE OD UMOWY

Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych poniżej. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. W ciągu kolejnych 14 dni ma obowiązek zwrócić towar Sprzedającemu. 

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone w formie wiadomości mailowej na adres allegro@lovelymee.com lub pisemnie na adres: 

shumee SA 

Piotrkowska 122/6 

90-006 Łódź 

Konsument może skorzystać z gotowych formularzy dostępnych w pierwszym mailu po złożeniu zamówienia, jednak nie jest to obowiązkowe.  

Bieg terminu do odstąpienia od umowy: 

Art. 28: Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:  1) dla umowy, w wykonaniu której przedsiębiorca wydaje rzecz, będąc zobowiązany do przeniesienia jej własności – od objęcia rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która:  a) obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części,  b) polega na regularnym dostarczaniu rzeczy przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy;  2) dla pozostałych umów - od dnia zawarcia umowy.

Zwrot wzajemnych świadczeń: 

Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Towar Sprzedającemu lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedającego do odbioru, chyba że Sprzedający zaproponował, że sam odbierze Towar.  

Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem.  

Adres do zwrotu towaru: 

shumee SA 

Piotrkowska 122/6 

90-006 Łódź 

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. Sprzedający ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie Transakcji).  

Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedający nie zaproponował, że sam odbierze Towar od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 

Możliwe koszty odstąpienia od umowy 

Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru, tj. koszty niezbędne do zwrócenia Towaru Sprzedającemu. Dodatkowo jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie danej Transakcji, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 

Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy 

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: (1) świadczenie usług, jeżeli Sprzedający wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedającego utraci prawo odstąpienia od umowy; (2) w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; (3) w której przedmiotem świadczenia jest Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; (4) w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (5) w której przedmiotem świadczenia są Towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; (6) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (7) dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; (8) dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.      

W celu dokonania zwrotu, upewnij się, czy otrzymany przez Ciebie produkt jest w stanie nienaruszonym. Produkt nie może być używany. Pamiętaj również, aby towar zwracany był w oryginalnym opakowaniu. 


REKLAMACJE:

Staramy się, aby nasze produkty spełniały Twoje oczekiwania. Gdyby jednak zdarzyło się inaczej, możesz złożyć reklamację. Dbamy o zadowolenie każdego Klienta. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące Twoich uprawnień związanych z reklamacją na podstawie ustawowej – z tytułu rękojmi.

 Pamiętaj, że przysługuje Ci również prawo do złożenia reklamacji na podstawie gwarancji. Wówczas adresatem jest producent Towaru zakupionego przez Ciebie. Gwarant określa zasady rozpatrywania zgłoszeń. Udzielona gwarancja nie pozbawia Cię praw do roszczeń z tytułu rękojmi za zakup rzeczy z wadą fizyczną. 

Podstawa i zakres naszej odpowiedzialności za wady Towaru z tytułu rękojmi jest określona powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami Kodeksu Cywilnego, a dla umów sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dziennik Ustaw z 2002 roku o numerze 141, poz. 1176 ze zm.).  Rękojmia za wady fizyczne i prawne to odpowiedzialność Sprzedawcy – dotycząca zarówno rzeczy nowych jak i używanych – względem klienta, wynikająca z ustawy, a nie z umowy stron. 

Mamy obowiązek dostarczyć Towar bez wad. Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna Towaru zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia jego wydania Kupującemu. W przypadku chęci złożenia reklamacji możesz skorzystać z formularza załączonego w pierwszym mailu otrzymanym od nas po złożeniu zamówienia. Nie jest to jednak obowiązkowe.

Reklamację możesz składać w formie pisemnej na adres: shumee SA Piotrkowska 122/6 90-006 Łódź lub w formie elektronicznej na adres: allegro@lovelymee.com 

Pamiętaj, aby w formularzu reklamacyjnym uwzględnić: (1) Datę zakupu produktu oraz jego opis. (2) Szczegółowy opis wady, tj. data wystąpienia oraz okoliczności powstania wady (3) Żądania w stosunku do Sprzedającego dotyczące sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową (4) Swoje dane kontaktowe (jeśli odbiorcą produktu był inny podmiot, prosimy również o podanie danych adresata) Informujemy, iż podanie wymogów podczas składania reklamacji mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji 

Prześlij wypełniony, podpisany oraz zeskanowany formularz reklamacyjny na adres allegro@lovelymee.com, a w załączniku dodaj zdjęcia wad produktu. Do maila dołącz również swój login Allegro. Każdy wniosek rozpatrujemy indywidualnie.  W zależności od wady produktu jak również terminu zgłoszenia szkody, możliwa jest: (1) Wymiana produktu na nowy (2) Zwrot części środków (3) Wymiana części produktu (4) Odstąpienie od umowy. Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Pamiętaj, że klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na dostarczyć produkt wadliwy na adres: shumee SA, Piotrkowska 122/6, 90-006 Łódź. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj produktu lub sposób jego zamontowania jego dostarczenie byłoby nadmiernie utrudnione, Klient zobowiązany jest udostępnić nam produkt we wskazanym miejscu. 


GWARANCJA:

Gwarancja udzielana jest przez producenta. Gwarant określa zasady rozpatrywania zgłoszeń. Udzielona gwarancja nie pozbawia Cię praw do roszczeń z tytułu rękojmi za zakup rzeczy z wadą fizyczną. Szczegółowe informacje znajdziesz w zakładce "Gwarancje" na dole opisu aukcji zakupionego przez Ciebie produktu.


Otrzymałeś towar uszkodzony? Skontaktuj się z naszą obsługą klienta: tel. +42 214 44 39 / E-MAIL: allegro@lovelymee.com

Numer oferty: 8435674606

Inni klienci oglądali również

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro