, , ,

LISTWA ZASILAJĄCA HAMA 3 GNIAZDA 1,5 M

od
VITAE_WORLD
17,00
Allegro Smart!
dla zakupu od 40 zł
Liczba sztuk
z 1 sztuki
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Nie wystawiam faktury

Opis

LISTWA ZASILAJĄCA

Firmy Hama:

  • Wysokiej jakości LISTWA ZASILAJĄCA
  • Długość przewodu 1,5 m
  • Umożliwia podłączenie do 3 urządzeń elektrycznych
  • Stylowa listwa z tworzywa sztucznego odpornego na wysoką temperaturę
  • 2-biegunowy podświetlony wyłącznik bezpieczeństwa i praktyczny uchwyt do kabli
  • Ze zintegrowanym zabezpieczeniem przed przeciążeniem, możliwość ręcznego resetowania
  • Listwa zasilająca wykonana z tworzywa sztucznego odpornego na temperaturę
  • Gniazda obrócone o 45°, dzięki czemu łatwo podłączyć większą ilość urządzeń
  • Zabezpieczenie przed dziećmi
  • Kolor: biały albo czarny (należy zaznaczyć w Komentarzu, inaczej zostanie wysłane losowo)
  • Stan: nowy
  • Połączenie sieciowe: 220-240 V/50-60 Hz

JEŻELI MASZ JAKIEKOLWIEK PYTANIA

NAPISZ DO NAS ALBO ZADZWOŃ 664 730 708

CHĘTNIE DORADZIMY

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Dostawa i płatność

od 8,99 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: KRAKÓW, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u VITAE_WORLD za co najmniej 200,00 zł.
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,99 zł
2 dni robocze
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
0,00 zł
2 dni robocze
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Allegro miniKurier24 InPost
10,95 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Allegro miniKurier24 InPost pobranie
13,41 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Płatności

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

FUNTEL
Opata Salwińskiego 33
31-980 Kraków
Dodatkowe informacje

 

1) Jesteśmy sklepem, który pośredniczy w naprawach  gwarancyjnych – nie przeprowadzamy napraw a bazujemy na opinii ekspertów  z serwisów naprawczych.


2) Wszystkie produkty wysyłane są do serwisów naprawczych lub wymieniane są na nowe.


3)  Po zauważeniu usterki, prosimy o jak najszybsze zgłoszenie wady drogą  mailową, dołączając niezbędny opis uszkodzeń oraz ich zdjęcia, a  następnie o odesłanie produktu do naprawy.


PROCEDURA REKLAMACYJNA:  

4)  Kupujący może składać sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy w  formie pisemnej na adres Sprzedawcy bądź drogą mailową (zalecamy kontakt  mailowy przed odesłaniem towaru). 


5) Poprawnie złożona  reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres  e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,  przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie  okoliczności uzasadniające reklamację.


6) Jeżeli podane w  reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed  rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego  reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.


7) Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.


8) Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty.


9) Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, Klient może również:

a) złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny;  

b)  złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy - chyba że Sprzedający  niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta wymieni  rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Jeżeli jednak rzecz była  już wymieniona lub naprawiana przez Sprzedającego albo Sprzedający nie  uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia  wady, nie przysługuje mu prawo do wymiany rzeczy lub usunięcia wady.  


10)  Konsument, może zamiast zaproponowanego przez Sprzedającego usunięcia  wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy  żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową  w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby  nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez  Sprzedającego, przy czym przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się  wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a  także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta  inny sposób zaspokojenia.


11) Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.


12)  Sprzedający jest obowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub  usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla  Konsumenta.


13) Sprzedający może odmówić zadośćuczynienia żądaniu  Konsumenta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w  sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo w porównaniu z  drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby  nadmiernych kosztów.


14) Koszty wymiany lub naprawy ponosi Sprzedający.


15) Jeśli wada zostanie uznana przez Sprzedającego, pokrywa on koszty wysyłki wadliwego towaru przez Kupującego - chyba, że Sprzedający już poniósł takowe koszty.


NIEUZASADNIONA REKLAMACJA:  


15) W przypadku nieuzasadnionej reklamacji Kupujący pokrywa koszty transporty oraz koszty naprawy.


16)  Sprzedawane przez nas produkty objęte są 12-miesięczną gwarancją.

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Allegro miniKurier24 InPost
za darmo
Allegro miniKurier24 InPost pobranie
na własny koszt
Adres do zwrotu
FUNTEL
OPATA SALWIŃSKIEGO 33
31-980 KRAKÓW
Dodatkowe informacje

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od Umowy sprzedaży należy poinformować Sprzedającego Tatiana Nowak VITAE WORLD, ul. Opata Salwińskiego 33, 31-980 Kraków, email: biuro@vitaeworld.com) o decyzji o odstąpieniu od Umowy sprzedaży w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład w postaci pisma wysłanego listownie lub pocztą elektroniczną). Zamawiający będzie musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu Towarów. Termin do odstąpienia od Umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Konsument wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta, weszła w posiadanie rzeczy. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

O sprzedającym

VITAE_WORLD

O sprzedającym

VITAE_WORLD

98,8%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 3 lat i 8 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 12:23

Dane firmy

Tatiana Nowak
FUNTEL
Opata Salwińskiego 33
31-980 KRAKÓW
REGON: 362839660
NIP: 769-205-34-69

Kontakt

  • 664****** (pokaż)
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota
09:00 - 12:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

FUNTEL

ul. Opata Salwińskiego 33

31-980 KRAKÓW

NIP 7692053469

TELEFON 664 730 708

Numer oferty: 7627326414

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro