, , ,
faxteljacek

LIONELO NICO FOTELIK SAMOCHODOWY 9-36KG + GRATISY

od
faxteljacek
199,00
Kolor/wzór
Liczba sztuk
z 1000 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Marka:
    • Kategoria wagowa:
    • Mocowanie fotelika względem kierunku jazdy:
      przodem do kierunku jazdy
    • Kolor:
      odcienie niebieskiego
    • Informacje dodatkowe:
      Regulacja pozycji dziecka, Regulacja zagłówka, Zdejmowana tapicerka

Opis

TYLKO U NAS OTRZYMUJESZ GRATISY

  • SILIKONOWA GIĘTKA LAMPKA LED - USB 1 SZT. (KOLOR WYSYŁANY LOSOWO)
  • OSŁONA PRZECIWSŁONECZNA 2szt.

LIONELO NICO - FOTELIK SAMOCHODOWY 9-36KG (BLUE - NIEBIESKI)

POLSKA DYSTRYBUCJA - SERWIS GWARANCYJNY PRODUCENTA 5 LAT

+ SILIKONOWA LAMPKA LED USB - 1SZT. (KOLOR WYBIERANY LOSOWO)

+ OSŁONA PRZECIWSŁONECZNA 2SZT.

FOTELIK SAMOCHODOWY LIONELO NICO

Zapewnia wysokie bezpieczeństwo od 9 kg do 36 kg. Posiada wzmocnioną konstrukcję oraz system ochrony bocznej, które odpowiedzialne są za bezpieczeństwo dziecka podczas jazdy. Posiada 5-punktowe pasy bezpieczeństwa dla najmłodszych, a także opcję użycia 3-punktowych pasów samochodowych dla starszych dzieci do 36 kg. Fotelik rośnie razem z dzieckiem poprzez wyjmowaną wkładkę i regulowane siedzisko.

Wysoki poziom bezpieczeństwa

Zaawansowana ochrona boczna

Zwiększa bezpieczeństwo, chroni dodatkowo głowę oraz ramiona dziecka. Specjalna konstrukcja przenosi siłę uderzenia na fotelik.

Side Protection

Specjalna konstrukcja zagłówka, która dodatkowo zabezpiecza główkę dziecka podczas zderzenia bocznych.

Konstrukcja DeepSecure

Zaprojektowana tak, aby maksymalizować bezpieczeństwo i wygodę dziecka. Zwiększa komfort podróży.

Solidna jakość wykonania

CrossJeans

Tapicerka wykonana ze specjalnych włókien, nadająca odpowiednią grubość materiału a jednocześnie pozwalająca na swobodny przepływ powietrza.

Trwałe poszycie

Odporne na przetarcia dzięki zastosowaniu tkaniny FrictResist 300 DEN. Gwarancja jakości i długiego okresu użytkowania.

Ergonomiczny kształt

Optymalna forma fotelika gwarantuje komfort jazdy oraz sprawia, że podróż samochodem staje się przyjemnością.

Funkcjonalność w każdym detalu

Wkładka redukcyjna

Miękka wkładka dla mniejszych dzieci zapewniająca bezpieczeństwo i komfort naszych pociech. Dwustronne obicie można zmieniać.

Podstawka

Siedzisko w foteliku Nico możemy wykorzystać jako samą podkładkę dla większych dzieci. Fotelik rośnie razem z dzieckiem.

Łatwość montażu

Fotelik wystarczy umieścić w odpowiednim miejscu w samochodzie i przypiąć trzypunktowym pasem bezpieczeństwa.

Wychodzimy ponad standard

Pianka ShakeAbsorb

Pochłania wstrząsy podczas jazdy i wypadków. Tworzy indywidualną, wysokiej jakości ochronę transportowanego dziecka.

Osłony na szyby

Sprawiają, że słońce nie razi dziecka w oczy. Zmniejszą dopływ promieni słonecznych i chronią przed przegrzaniem podczas podróży.

Certyfikat RDW

Nasz produkt jest homologowany przez najlepszą i renomowaną instytucję badawczą w Europie - RDW Holandia. Zajmuje się licencjonowaniem pojazdów i wszelkich części jego wyposażenia w szczególności fotelików samochodowych. Testowane produkty poddawane są wnikliwym testom pod względem bezpieczeństwa oraz wymogów jakościowych.

  • Marka Lionelo
  • Model Nico
  • Wymiary 71 x 47 x 47 cm
  • Waga fotelika 4,1 kg
  • Sposób montażu Przodem do kierunku jazdy
  • Materiał Stelaż: 100% HDPE (polietylen)
  • Tapicerka: 100% Polister
  • Dodatki Organizer 2 x Osłony przeciwsłoneczne
  • Certyfikat RDW,ECE R44/04
  • Gwarancja 5 lat

W ZESTAWIE SILIKONOWA GIĘTKA LAMPKA LED ZASILANA Z USB (LOSOWO WYBRANY KOLOR) - 1SZT.

Elastyczna silikonowa lampa LED USB jest idealnym rozwiązaniem dla użytkowników notebooków i komputerów PC.

Lampka emituje ciepłe i ultra jasne światło o miękkim odcieniu.

Lampka USB LED świetnie sprawdza się podczas nocnej pracy przy komputerze, przy czytaniu książki lub pisaniu tekstu w nocnym zaciszu jak również w samochodzie.

Solidność wykonania i materiał z jakiego jest wykonana gwarantują długi okres użytkowania.

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Dostawa i płatność

od 29,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Kraków, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u faxteljacek za co najmniej 1500,00 zł.
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy
0,00 zł
60 dni roboczych
60 dni roboczych
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy pobranie
0,00 zł
60 dni roboczych
60 dni roboczych
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Kurier DPD
29,00 zł
61-63 dni robocze
61-63 dni robocze
Kurier DPD pobranie
35,00 zł
61-63 dni robocze
61-63 dni robocze

Punkty odbioru

Faxtel
Murarska 19/1U
31-311 Kraków
woj. małopolskie
email: faxtel@faxtel.com.pl
tel.: 126323263

poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

płatność tylko gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Dodatkowe informacje od sprzedającego

Uwaga ! Wszystkie przesyłki kurierem zawierają już w cenie ubezpieczenie.

Płatności

Gwarancja

60 miesięcy

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

60 miesięcy

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

F.H.U. Faxtel Jacek Kołodziejczyk Anna Kołodziejczyk Spółka Jawna
ul. Murarska 19/1U
31-311 Kraków
Dodatkowe informacje

OPIS PROCEDURY REKLAMACJI 

Adres do reklamacji 

F.H.U. Faxtel Jacek Kołodziejczyk Anna Kołodziejczyk Spółka Jawna 

31-311 Kraków 

ul. Murarska 19/1U

1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem faxtel@faxtel.com.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: 

- imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,

- datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, 

- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, 

- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 

2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 

3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 

4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. 

5. Wszystkie Towary są wolne od wad prawnych i fizycznych za wyjątkiem Towarów, które zostały na stronach internetowych Sklepu oznaczone jako Towary używane lub uszkodzone. Sprzedawca odpowiada za wady rzeczy zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego, w szczególności art. 556 oraz 5561 -5565 Kodeksu Cywilnego. 

6. Zgodnie z art 34 ustawy o prawach konsumenta to Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Sprzedający nie może odmówić Kupującemu możliwości skorzystania z przysługującego mu prawa do odstąpienia od umowy, ale może pomniejszyć kwotę zwrotu adekwatnie do powstałego zmniejszenia wartości rzeczy. 

7. Pozasądowe sposoby rozstrzygania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Klient będący konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: 

a. jest uprawniony do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. 

b. jest uprawniony do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą. 

c. może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl. 

d. może złożyć swoją skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ 

SZCZEGÓŁOWE WARUNKI GWARANCJI 

Poniżej prezentujemy link do listy oferowanych przez nas produktów z szczegółowymi warunkami gwarancji. http://www.faxtel.com.pl/media/gwarancje.html

UWAGA: Informujemy, że dla kupujących niebędących konsumentami, sprzedawane przez nas produkty objęte są całkowitym wyłączeniem z tytułu rękojmi, zgodnie z przepisami zawartymi w Kodeksie Cywilnym. 

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Wszystkie metody dostawy dostępne w ofercie
na własny koszt
Adres do zwrotu
FHU Faxtel Jacek Kołodziejczyk Anna Kołodziejczyk Sp.J.
ul. Murarska 19/1U
31-311 Kraków
Dodatkowe informacje

Przeczytaj uważnie:

W przypadku zwrotu towaru sprzedający oprócz  równowartości ceny towaru powinien zwrócić konsumentowi koszty  doręczenia mu zamówionego towaru – do wysokości odpowiadającej  najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie. Jeżeli klient  wybierze droższy środek transportu, nie otrzyma zwrotu różnicy między  wartością wybranej dostawy a najtańszym sposobem transportu.Konsument pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy (np. koszty opakowania, zabezpieczenia, nadania),

Korzystając z prawa do odstąpienia od umowy  konsument jest odpowiedzialny wobec sprzedawcy za zmniejszenie  wartości rzeczy w związku z korzystaniem z niej w nieodpowiedni sposób. Konsument ma prawo zbadać  charakter, cechy i funkcjonowanie towaru w taki sposób, w jaki mógłby to  uczynić w sklepie stacjonarnym. Nie może jednak używać rzeczy w sposób  nieograniczony. Jeśli tak robi, przedsiębiorca ma prawo obciążyć go  dodatkowymi kosztami w związku ze zmniejszeniem wartości towaru. W  takiej sytuacji, jeżeli konsument będzie chciał odstąpić od umowy, może  ponieść odpowiedzialność za pogorszenie stanu zwracanej rzeczy. Podstawa  prawna: art. 33 i 34 ust. 2 i 4 ustawy o prawach konsumenta

Przykład: 

Pan Stanisław zamówił w e-sklepie piłę  spalinową do drewna. Po jej otrzymaniu może ją włączyć, ale nie może  jej użyć. Jeżeli to zrobi, np. przetnie kawałek drewna i piła się  ubrudzi, to w przypadku odstąpienia od umowy sprzedawca ma prawo  obciążyć pana Stanisława kosztami czyszczenia narzędzia.

Żródło: UOKIK

1) PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY 

W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub - w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. Zwrot należności otrzymasz w ciagu 14 dni. 

Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: faxtel@faxtel.com.pl lub można skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy podanego poniżej. Formularz w formie papierowej można przesłać razem z przesyłkę na adres F.H.U. Faxtel Jacek Kołodziejczyk Anna Kołodziejczyk Spółka Jawna, 31-311 Kraków, ul. Murarska 19/1U 

 

 Zgodnie z art 34 ustawy o prawach konsumenta to Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Sprzedający nie może odmówić Kupującemu możliwości skorzystania z przysługującego mu prawa do odstąpienia od umowy, ale może pomniejszyć kwotę zwrotu adekwatnie do powstałego zmniejszenia wartości rzeczy. 

WZÓR OŚWIADCZENIA O ODSTĄPIENIU OD UMOWY 

(oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy):

 F.H.U. Faxtel Jacek Kołodziejczyk Anna Kołodziejczyk Spółka Jawna 

31-311 Kraków 

ul. Murarska 19/1U 

Ja .............................................................................................................................. 

niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy ................................................................................................................................., 

numer oferty................................................. login Allegro............................................. 

Data zawarcia umowy to ....................................................., data odbioru .................... 

Imię i nazwisko ........................................................................... 

Adres ........................................................................................ 

Data..................................................... 

Faktura VAT.......................................... 

Podpis.................................................. 

(tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej) 

Przesyłkę należy nadać na adres przedsiębiorstwa: 

F.H.U. Faxtel Jacek Kołodziejczyk Anna Kołodziejczyk Spółka Jawna 

31-311 Kraków 

ul. Murarska 19/1U

2) KOSZT ZWROTU RZECZY 

Sprzedawca zwraca konsumentowi koszty  doręczenia mu zamówionego towaru – do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji  przesyłki dostępnej w danej ofercie. Jeżeli klient wybierze droższy  środek transportu, nie otrzyma zwrotu różnicy między wartością wybranej dostawy  a najtańszym sposobem transportu.

3) BRAK MOŻLIWOŚCI ODSTĄPIENIA OD UMOWY 

Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 

- o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 

- w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 

- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 

- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

 - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

- w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 

- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

- o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 

4) OBOWIĄZEK DOSTARCZENIA RZECZY BEZ WAD 

Sprzedający zobowiązuje się dostarczyć rzecz bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży. 

5) MOŻLIWOŚĆ SKORZYSTANIA Z POZASĄDOWYCH SPOSOBÓW ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ DOSTĘP DO TYCH PROCEDUR 

Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w [miasto]. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich. 

Kupujący może złożyć swoją skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

O sprzedającym

faxteljacek

O sprzedającym

faxteljacek

99,6%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od 15 lat i 3 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 09:25

Dane firmy

FHU Faxtel Jacek Kołodziejczyk Anna Kołodziejczyk Sp.J.
ul. Murarska 19/1U
31-311 Kraków
REGON: 350972841
NIP: 677-103-24-32

Kontakt

  • 666******** (pokaż)
  • 12 ********* (pokaż)
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Zapraszamy do naszego biura w Krakowie ul. Murarska 19/1U  w godzinach 9:00 - 17:00 od Pon do Pt.

Gwarantujemy miłą rzeczową oraz indywidualną obsługę każdego klienta. Do każdego przedmiotu zostaje dołączony paragon fiskalny oraz karta gwarancyjna. Na życzenie klienta wystawiamy fakturę VAT. Prosimy o zachowanie dowodu zakupu i gwarancji.

Ceny towarów i przesyłek podane na aukcjach są cenami brutto i zawierają podatek VAT. Koszty wysyłki są ujmowane na paragonie i na fakturze jako osobna pozycja.

Każdy produkt kupiony na naszych aukcjach stanowi odrębną pozycję na dowodzie zakupu. Również produkty dodawane do oferty jako gratis.

Organ, który zarejestrował działalność gospodarczą Sąd Rejonowy dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Numer w rejestrze KRS: 0000111482

Konto: 28 1240 2308 1111 0000 3313 6602

Pozostałe informacje

REGULAMIN WAŻNY OD 3.02.2016 R.


UPRAWNIENIE DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

1. Klient będący konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego może od niej odstąpić bez podania przyczyny poprzez złożenie stosownego oświadczenia w terminie 14 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.


2. Termin 14-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie Towaru lub w przypadku umowy o świadczenie Usług od dnia jej zawarcia.


3. Sprzedawca z chwilą otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy przez konsumenta prześle na adres poczty elektronicznej konsumenta potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.


4. Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku:

a. świadczenia usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy;


b. umowy, w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;


c. umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;


d. umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar ulegający szybkiemu zepsuciu

lub mająca krótki termin przydatności do użycia; e. umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;


f. umowy, w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;


g. umowy, w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli; h. umowy, w której konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza Towary inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub Towarów;


i. umowy, w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli pakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;


j. umowy zawartej w drodze aukcji publicznej; k. świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia

usługi;

l. dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.


5. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu, a w szczególności stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony Towar należy zwrócić na adres Sprzedawcy.


6. Sprzedawca niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy zwróci konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba, że konsument wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu, przy czym sposób ten nie będzie się wiązał dla konsumenta z żadnym kosztem.


7. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.


8. Klient ponosi tylko bezpośredni koszt zwrotu Towaru, chyba że Sprzedawca zgodził się je ponieść.



REKLAMACJE DOTYCZĄCE TOWARÓW

1. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady na zasadach kreślonych w art. 556 – 576 Kodeksu cywilnego.


2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres F.H.U. FAXTEL Jacek Kołodziejczyk, Anna Kołodziejczyk spółka jawna, ul. Murarska 19/1U, 31-311 Kraków


3. Celem rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar, jeżeli jest to możliwe dołączając do niego dowód zakupu. Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres wskazany w pkt. 2 powyżej.


4. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.


5. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta. Sprzedawca zwraca Klientowi koszty przesyłki.


6. Sprzedawca nie jest producentem Towarów. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach, oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.


7. Wszystkie Towary są wolne od wad prawnych i fizycznych za wyjątkiem Towarów, które zostały na stronach internetowych Sklepu oznaczone jako Towary używane lub uszkodzone. Sprzedawca odpowiada za wady rzeczy zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego, w szczególności  art. 556 oraz 5561 -5565 Kodeksu Cywilnego


8. Dla Klientów niebędących konsumentami, sprzedawane przez nas produkty objęte są całkowitym wyłączeniem z tytułu rękojmi, zgodnie z przepisami zawartymi w Kodeksie Cywilnym.



POZASĄDOWE SPOSOBY ROZSTRZYGANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ

1. Klient będący konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

a. jest uprawniony do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży.

b. jest uprawniony do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą.

c. może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl.

d. może złożyć swoją skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/"



KOSZT GOSPODAROWANIA ODPADAMI

1. Zgodnie z ustawą z dnia 29 lipca 2005 roku o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. 2005 nr 180, poz. 1495) każdy Klienta Sklepu ma możliwość oddać stary sprzęt przy zakupie nowego. Towar musi być tego samego rodzaju co zakupiony Sklepie oraz w takiej samej ilości.


2. Sprzęt można odesłać na własny koszt na adres Sprzedawcy po uprzednim poinformowaniu telefonicznie lub mailowo o tym fakcie.


3. Ceny Towarów koszty gospodarowania odpadami (KGO) w rozumieniu art. 25 Ustawy o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym. Tabela informująca szczegółowo o wysokości kosztów gospodarowania odpadami, zbierania, przetwarzania, recyklingu i innego niż recyklingu procesu odzyskiwania i unieszkodliwiania zużytego sprzętu dostepna jest w siedzibie firmy Faxtel. 



POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.


2. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który nie jest konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.


3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, przepisy ustawy o prawach konsumenta oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.

Numer oferty: 8000096455

Inni klienci oglądali również

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro