Wpisz czego szukasz

Znajdziemy sprzedawców, którzy mają wszystko czego szukasz.

Wprowadź frazę
, , ,
udostępnij

Limitowana butelka filtrująca DAFI 0,5L + 3 filtry

od
Super Sprzedawcy
Oficjalny sklep Dafi - 99,6%
Smart! okazja64,90 zł
Allegro Smart!
55 osób kupiło 56 sztuk

Dostawa od 9,90 zł
Czas wysyłki zwykle w ciągu 24 godzin
60 dni na odstąpienie od umowy

Liczba sztuk
z 8866 sztuk
Allegro Smart!Ten przedmiot może być Twój z pakietem Smart!
lub
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.
  1. undefined

Parametry

    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
  • Dane podstawowe
    • Model:
      Butelka filtrująca 0,5l
    • Kod producenta:
      PZZ00551
  • Parametry fizyczne
    • Kolor dominujący:
      inny
    • Materiał wykonania:
      tworzywo sztuczne
    • Pojemność całkowita:
      0.5 l
  • Dane szczegółowe
    • Rodzaj wkładu filtrującego:
      inny
    • Liczba wkładów w zestawie:
      3
    • Wskaźnik zużycia wkładu:
      mechaniczny

Opis

Limitowana butelka filtrująca do wody kranowej DAFI 0,5L + 3 filtry zielone

Producent: Dafi

Pojemność: 0,5 litra

Ilość filtrów w zestawie: 3 filtry + 2 nakrętki

Kolor: stalowy/niebieski/zielony

Wydajność: 150 litrów = 300 butelek wody

Chcesz zaoszczędzić albo ograniczyć zużycie plastiku? A może żyjesz aktywnie i taki produkt to dla Ciebie wybór idealny? Albo po prostu podoba Ci się i chciałbyś wypróbować?

Każdy powód jest dobry, aby wybrać butelkę filtrującą do wody Dafi! Dlaczego? Bo butelka jest nie tylko ładna, ale również praktyczna pozwoli Ci zaoszczędzić, ograniczyć ilość plastiku i przy każdej wymianie filtra możesz cieszyć się inny kolorem, a co najważniejsze pomoże w regularnym piciu wody.

Zestaw zawiera butelkę, 2 nakrętki i 3 filtry węglowe.

Czy butelka Dafi jest dla Ciebie?

Butelka filtrująca stworzona została z myślą o osobach, które wiedzą, jak istotne jest regularne nawadnianie organizmu, uprawiają sport albo chcą prowadzić zdrowy tryb życia. Korzystne gabaryty i ergonomiczna budowa sprawiają, że butelkę Dafi możesz mieć zawsze przy sobie i nie obawiać się już o jakość wody kranowej.

Dlaczego butelka Dafi to najlepszy wybór?

  • jeden wymienny filtr zastępuje 300 półlitrowych butelek PET,
  • dzięki Tobie do środowiska nie trafi rocznie ponad 26 kg plastiku
  • oszczędzasz pieniądze, bo jeden litr wody filtrowanej to tylko 10 groszy
  • masz wodę zawsze pod ręka i pijesz kiedy chcesz
  • butelka ma datownik, dzięki czemu będziesz wiedział kiedy należy wymienić filtr

Czy wiesz, że?

Butelka filtrująca Dafi jest całkowicie pozbawiona szkodliwego Bisfenolu A i dopuszczona do kontaktu z wodą. Tylko jeden wymienny filtr jest w stanie miesięcznie zastąpić aż 300 półlitrowych butelek PET, dzięki temu do środowiska nie trafi rocznie ok. 27 kg plastiku.

Używając butelki filtrującej, nie tylko oszczędzasz pieniądze, ale też dbasz o środowisko. Gdziekolwiek będziesz, możesz mieć ze sobą butelkę Dafi!

Co wyróżnia butelkę Dafi?

  • obrotowy datownik, dzięki któremu będziesz wiedział, kiedy należy wymienić filtr
  • 1 filtr może zastąpić aż 300 butelek 0.5L
  • wygodny korek, który zapewnia szczelność butelki
  • specjalny uchwyt butelki, który pozwala na jej zaczepienie, np. do plecaka lub torby
  • jest trwała i lekka, waży zaledwie 33 g
  • filtruję wodę dzięki filtrowi węglowemu
  • wyprodukowana w Polsce
  • butelka jest wielokrotnego użytku

Na naszych innych aukcjach dostępne są butelki o pojemności:

  • 0,3 litra
  • 0,7 litra

Kolory:

  • zielony
  • fioletowy
  • różowy
  • stalowy
  • pomarańczowy
  • żółty
  • niebieski
  • czerwony

Opinie o produkcie

4,90

Opinie o produkcie


Rewelacyjny
4,90/5
(4479 ocen)
4149
264
46
10
10

26 czerwca 2020 od
najbardziej pomocna
Bardzo kiepska butelka do picia wody. Nieszczelna i nie wygodna w użyciu.
23 czerwca 2020 od
Butelka z czasem od zgniatania sie wygina do srodka. (Mam ja dwa miesiące) Mimo tego jest świetna.
30 maja 2020 od
towar zgodny z opisem, bardzo polecam
26 maja 2020 od
Super
26 maja 2020 od
Dobre wykonanie, latwo "rozmontowac". Wygodne do trzymania. Polecam. :)
25 maja 2020 od
jak zawsze produkty tej formy spełniają moje oczekiwania
24 maja 2020 od
dziękuję, wszystko ok, polecam
24 maja 2020 od
Świetna alternatywa dla butelkowanej wody. Super na wyjazdy
23 czerwca 2020 od
nie odporna na wyparzanie
9 czerwca 2020 od
Cieknie.
9 czerwca 2020 od
Cieknie.
10 sierpnia 2020 od
Co tu dużo pisać - filtruje wodę i super wygląda
8 sierpnia 2020 od
Butelka się zasysa, zdecydowanie polecam dołożyć i zakupić Brite
6 sierpnia 2020 od
polecam
5 sierpnia 2020 od
Super butelka wytrzymała. Polecam bardzo
Wytrzymala


Dostawa i płatność

od 9,90 zł

Dostawa i płatność


Wysyłka z: Toruń, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u Dafi za co najmniej 299,00 zł.
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Odbiór w punkcie
Automat Paczkowy
9,90 zł
wt. 11 sie. - pt. 14 sie. w punkcie
wt. 11 sie. - pt. 14 sie. w punkcie
Orlen
9,90 zł
wt. 11 sie. - pt. 14 sie. w punkcie
wt. 11 sie. - pt. 14 sie. w punkcie
Poczta Polska
9,90 zł
wt. 11 sie. - pt. 14 sie. w punkcie
wt. 11 sie. - pt. 14 sie. w punkcie
RUCH
9,90 zł
wt. 11 sie. - pt. 14 sie. w punkcie
wt. 11 sie. - pt. 14 sie. w punkcie
Żabka
9,90 zł
wt. 11 sie. - pt. 14 sie. w punkcie
wt. 11 sie. - pt. 14 sie. w punkcie
InPost Paczkomat 24/7
14,99 zł
wt. 11 sie. - śr. 12 sie. w punkcie
wt. 11 sie. - śr. 12 sie. w punkcie
Na adres
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Na adres
Kurier, DPD
12,99 zł
wt. 11 sie. - śr. 12 sie. u Ciebie
wt. 11 sie. - śr. 12 sie. u Ciebie
Kurier, Pocztex
11,99 zł
wt. 11 sie. - pt. 14 sie. u Ciebie
wt. 11 sie. - pt. 14 sie. u Ciebie
Odbiór w punkcie za pobraniem
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Odbiór w punkcie za pobraniem
InPost Paczkomat 24/7
16,99 zł
wt. 11 sie. - śr. 12 sie. w punkcie
wt. 11 sie. - śr. 12 sie. w punkcie
Na adres za pobraniem
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Na adres za pobraniem
Kurier pobranie, DPD
14,99 zł
wt. 11 sie. - śr. 12 sie. u Ciebie
wt. 11 sie. - śr. 12 sie. u Ciebie
Kurier pobranie, Pocztex
13,99 zł
wt. 11 sie. - pt. 14 sie. u Ciebie
wt. 11 sie. - pt. 14 sie. u Ciebie

Czas wysyłki: zwykle w ciągu 24 godzin.

Wyliczamy na podstawie wcześniejszych wysyłek tego sprzedawcy. Podczas tworzenia tej oferty, sprzedawca zadeklarował, że wyśle towar do 2 dni roboczych.

Płatności

Reklamacja

Reklamacja


Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Pozzani Polska Sp. z o.o.
Płaska 36
87-100 Toruń
Dodatkowe informacje

Dodatkowe informacje


1. Sprzedawca jest odpowiedzialny wobec Klienta, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia), gdzie wadą fizyczną jest niezgodność dostarczonych produktów z umową. Klient ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 2 (dwóch) lat od daty odbioru towaru. 


2. Postanowienia ust. 1 nie dotyczą Klientów nie będących Konsumentami. Względem Klientów nie będących Konsumentami, rękojmia zostaje wyłączona. 


3. W celu usprawnienia procesu rozpoznania reklamacji, zaleca się, by zgłoszenie reklamacyjne zawierało następujące dane:


  • imię i nazwisko
  • adres do korespondencji
  • adres poczty elektronicznej (w przypadku gdy Klient życzy sobie otrzymać odpowiedź na reklamację za pośrednictwem poczty elektronicznej)
  • datę nabycia produktu
  • rodzaj reklamowanego produktu
  • dokładny opis wady oraz datę jej stwierdzenia
  • żądanie Klienta

Zaleca się również, by wraz ze zgłoszeniem reklamacji dostarczyć dowód zakupu produktu (może to być na przykład kopia paragonu lub kopia faktury, wydruk z karty płatniczej albo inny dowód zakupu towaru). Przedstawienie ww. danych i dokumentów nie jest warunkiem przyjęcia reklamacji do rozpoznania.


4. W przypadku zgłoszenia reklamacji Klient może odesłać lub dostarczyć towar na adres Sprzedawcy:  Pozzani Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Toruniu, ul. Płaska 36, 87-100 Toruń. Proponujemy przesyłanie towaru przesyłką pocztową ekonomiczną. 


5. Sprzedawca niezwłocznie, jednak najpóźniej w ciągu 14 dni od daty złożenia reklamacji ustosunkuje się do niej i zwróci należności Klienta zgodnie z obowiązującymi przepisami. 


6. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady. 


7. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, Klient może żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. 


8. Jeżeli rzecz wadliwa została zamontowana, Klient może żądać od Sprzedawcy demontażu i ponownego zamontowania po dokonaniu wymiany na wolną od wad lub usunięciu wady. W razie niewykonania tego obowiązku przez Sprzedawcę Klient jest upoważniony do dokonania tych czynności na koszt i niebezpieczeństwo Sprzedawcy. Sprzedawca może odmówić demontażu i ponownego zamontowania, jeżeli koszt tych czynności przewyższa cenę rzeczy sprzedanej.  Jeżeli Klientem jest Konsument, może on żądać od Sprzedawcy demontażu i ponownego zamontowania, jest obowiązany jednak ponieść część związanych z tym kosztów przewyższających cenę rzeczy sprzedanej albo może żądać od Sprzedawcy zapłaty części kosztów demontażu i ponownego zamontowania, do wysokości ceny rzeczy sprzedanej. 


9. W przypadku zwrotu rzeczy w razie odstąpienia od umowy lub wymiany rzeczy na wolną od wad Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć rzecz wadliwą do miejsca oznaczonego w umowie sprzedaży, a gdy takiego miejsca nie określono w umowie - do miejsca, w którym rzecz została wydana Klientowi. Jeżeli ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej zamontowania dostarczenie rzeczy przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić rzecz Sprzedawcy w miejscu, w którym rzecz się znajduje. 


10. Produkty sprzedawane przez Pozzani Polska Sp. z o.o. mogą być objęte gwarancją udzieloną przez producenta bądź dystrybutora. Sprzedawca nie udziela żadnej gwarancji na jakiekolwiek sprzedawane produkty. Uprawnienia z tytułu gwarancji należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej. W przypadku bliższych informacji dotyczących gwarancji prosimy o kontakt pod adresem: dafi.polska@pozzani.pl


11. W przypadku produktu, na który producent lub dystrybutor udzielił gwarancji, Klient może reklamować produkt posiadający wady: 


a) korzystając z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji - w tym wypadku Klient reklamuje produkt bezpośrednio do gwaranta (podmiotu udzielającego gwarancji), a Sprzedawca może być tylko pośrednikiem przekazującym reklamację. Klient według swego wyboru może zgłosić się bezpośrednio do serwisu gwarancyjnego albo do Sprzedawcy,


b) korzystając z uprawnień przysługujących mu od Sprzedawcy z tytułu rękojmi w takim przypadku należy złożyć reklamację stosownie do postanowień regulaminu.


POLUBOWNE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI:


1. Skorzystanie z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń ma charakter dobrowolny. 


2. Konsument posiada między innymi następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:


  • Zwrócenie się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu. Informacje dotyczące procedury mediacyjnej znajdują się w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej;
  • Zwrócenie się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy wojewódzkim inspektorze Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy;
  • Zwrócenie się o bezpłatną pomoc prawną do miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów, m.in. Federacji Konsumentów - adres strony internetowej: www.federacjakonsumentow.org.pl.
  • Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Szczegółowe informacje o pozasądowych sposobach rozwiązywania sporów pomiędzy przedsiębiorcą, a konsumentem można znaleźć na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php


Zwroty

60 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty


Czas na odstąpienie od umowy
60 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
na własny koszt
za darmo z pakietem
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
Pozzani Polska Sp. z o.o.
Płaska 36
87-100 Toruń
Ograniczenie prawa do odstąpienia

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupujący otworzył zapieczętowane opakowanie towaru, którego po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub względy higieniczne (przepis z ustawy).

Dodatkowe informacje

ODSTĄPIENIE OD UMOWY – ALLEGRO.PL


1. Klient będący Konsumentem (a więc będący osobą fizyczną, dokonującą zakupów w zakresie niezwiązanym bezpośrednio z działalnością gospodarczą lub zawodową) ma prawo od umowy odstąpić bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w ust. 8, w terminie 14 (czternastu) dni od daty otrzymania zrealizowanego zamówienia (dostarczenia produktu). 


Wydłużamy ten czas do 60 dni.


2. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia, w którym Konsument objął produkt w posiadanie lub w którym wskazana przez Konsumenta osoba trzecia inna niż przewoźnik weszła w posiadanie produktu.


W przypadku umowy:


  • która obejmuje wiele produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach termin biegnie od objęcia w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części
  • polegającej na regularnym dostarczaniu produktów przez czas oznaczony termin biegnie od chwili objęcia w posiadanie pierwszego z produktów;
  • innej niż umowa sprzedaży, termin ten biegnie od dnia jej zawarcia; 

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może nastąpić w dowolnej formie. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy można złożyć w szczególności za pośrednictwem formularza, którego wzór można pobrać obok.


Dla zapewnienia najwyższej jakości obsługi, zaleca się, by oświadczenie o odstąpieniu zostało złożone:

- pisemnie na adres: Pozzani Polska So. z o.o., Płaska 36, 87-100 Toruń

- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty e-mail na adres: dafi.polska@pozzani.pl


4. Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczy wysłanie informacji dotyczącej wykonania przysługującego prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu, o którym mowa w ust. 1 i 


5. Sprzedawca jest zobowiązany      niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 (czternastu) dni od dnia      otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę). Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.


6. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od Konsumenta, może wstrzymać się ze      zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.


7. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz przedsiębiorcy lub przekazać ją osobie upoważnionej przez      Sprzedawcę o do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 (czternastu) dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.


8. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.


9. Jeżeli rzecz dostarczono Konsumentowi do miejsca, w którym zamieszkiwał w chwili zawarcia umowy,      Sprzedawca jest zobowiązany do odebrania rzeczy na swój koszt, gdy ze względu na charakter rzeczy nie można jej odesłać w zwykły sposób pocztą.


10. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Konsument powinien więc postępować z produktem mając na uwadze, konieczność jego ewentualnego,      późniejszego zwrotu.


11. Zgodnie z art. 38 ustawy z dnia 30 kwietnia 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827) prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:


  • o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
  • w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
  • w której Konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy.


O sprzedającym

Dafi

O sprzedającym


99,6%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

Zgodność z opisem

5,0/5star

Obsługa kupującego

4,9/5star

Koszt wysyłki

4,9/5star
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki. Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.

Na allegro

od roku

Ostatnie logowanie

dzisiaj o 2:09

Dane firmy

Pozzani Polska Sp. z o.o.
Płaska 36
87-100 Toruń
NIP: 879-267-34-04

Kontakt

  • 56 *** ** ** ()
poniedziałek - piątek
09:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

O marce

O marce


Dafi to 30 lat doświadczenia w produkcji dzbanków i butelek filtrujących do wody kranowej. To pierwsza i jedyna polska marka, produkująca dzbanki i butelki do filtrowania wody. Długoletnia działalność firmy pozwoliła opracować liczne autorskie i opatentowane rozwiązania produkcyjne. Całość produkcji Dafi odbywa się na terenie Polski. Produkty Dafi to przede wszystkim surowce najwyższej jakości, zgodne z krajowymi i międzynarodowymi przepisami bezpieczeństwa. Kontrola jakości rozpoczyna się już na etapie sprawdzania dostawców i zgodności surowców z wymaganiami zamówień. Weryfikacja odbywa się na poszczególnych procesach produkcji, aż po wynik końcowy. Dzięki temu produkty Dafi są tak chętnie kupowane przez użytkowników w Polsce i na świecie.


Numer oferty: 8772778122

Inni klienci oglądali również

 

Ostatnio przeglądane

zamknij

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro

zamknij

Dodałeś przedmiot do koszyka

przejdź do koszyka