Sprzedaż zakończona

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

, , ,

LENOVO T420 i5-2520M 4GB 320GB HD+ M.091

od
Super Sprzedawcy
Maxi-comp
519,99
Allegro Smart!
Liczba sztuk
z 1 sztuki
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT-marża
  • Dane podstawowe
  • Ekran
    • Przekątna ekranu:
      14"
    • Rozdzielczość (px):
      1600 x 900
    • Powłoka matrycy:
      matowa
    • Typ matrycy:
      TN
    • Ekran dotykowy:
      nie
  • Procesor
    • Seria procesora:
    • Liczba rdzeni procesora:
      2
    • Taktowanie bazowe procesora:
      2.5 GHz
    • Taktowanie maksymalne procesora:
      3.2 GHz
    • Pamięć podręczna procesora:
      3 MB
  • Pamięć RAM
    • Wielkość pamięci RAM:
    • Typ pamięci RAM:
      DDR3
    • Liczba slotów RAM:
      2
    • Liczba wolnych slotów RAM:
      0
  • Dysk twardy
    • Pojemność dysku:
      320 GB
    • Typ dysku twardego:
    • Prędkość obrotowa dysku HDD:
      7200
    • Interfejs dysku:
      SATA III
  • Karta graficzna
  • Bateria
    • Maksymalny czas pracy baterii:
      4 h
  • Dane szczegółowe
    • System operacyjny:
      Windows 7 Professional 64-bit
    • Typ napędu:
      DVD
    • Komunikacja:
      Wi-Fi
    • Złącza:
      USB 2.0, RJ-45, D-Sub (VGA)
    • Multimedia:
      czytnik kart pamięci, głośniki, mikrofon
    • Sterowanie:
      klawiatura, touchpad
  • Parametry fizyczne
    • Materiał:
      tworzywo sztuczne

Opis

Lenovo ThinkPad T420

To 14 calowy, mocny biznesowy notebook. Całość zamknięta jest w smukłej, lekkiej konstrukcji która charakteryzuje się wysoką jakością wykonania i trwałością.

 

Specyfikacja techniczna:

  • Procesor – rodzina: Intel Core i5
  • Procesor - model: Intel Core i5-2520M 2.5GHz do 3.2 GHz (3MB cache)
  • Karta graficzna - typ: Zintegrowana
  • Karta graficzna – model: Intel HD 3000
  • Pamięć RAM - typ: DDR3
  • Pamięć RAM - pojemność: 4GB
  • Dysk: 320GB
  • Napęd: DVD
  • Matryca - rodzaj: Matowa
  • Matryca - wielkość: 14 cali
  • Matryca - rozdzielczość: 1600x900 (HD+)
  • System operacyjny: Windows 7 PRO (zainstalowany, gotowy do użytku)
  • Dźwięk: Głośniki stereo + mikrofon
  • Kamera: Nie
  • Rodzaje wejść / wyjść: 1x ExpressCard/34, 1x VGA D-Sub, 1x mini DisplayPort, 1x RJ-45, 1x combo mini-jack mikrofon / słuchawki, 3x USB 2.0
  • Dodatkowe informacje: blokada Kensington, WiFi, LAN.
  • Klawiatura: jak na zdjęciach
  • Zasilacz w zestawie: Tak
  • Bateria: Testowana do 4 godzin
  • Matryca: Stan bardzo dobry
  • Stan: Technicznie laptop w 100% sprawny, wizualnie jak na zdjęciach.
  • .: 12 miesięcy.
  • Nr. M091

 

 

Dostawa i płatność

od 5,99 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Kraków, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Allegro Paczka w RUCHu
5,99 zł
2-4 dni robocze
z pakietem
0,00 zł
2-4 dni robocze
Paczka w RUCHu
6,69 zł
2-4 dni robocze
z pakietem
0,00 zł
2-4 dni robocze
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,99 zł
2 dni robocze
z pakietem
0,00 zł
2 dni robocze
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost pobranie
12,49 zł
2 dni robocze
2 dni robocze
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy
0,00 zł
1 dzień roboczy
1 dzień roboczy
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy pobranie
0,00 zł
1 dzień roboczy
1 dzień roboczy
Allegro UPS Odbiór w Punkcie
9,72 zł
2-4 dni robocze
2-4 dni robocze
Paczkomaty 24/7
13,48 zł
2 dni robocze
2 dni robocze
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Allegro miniKurier24 InPost
10,95 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Allegro miniKurier24 InPost pobranie
13,41 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Kurier DPD
12,99 zł
2-4 dni robocze
2-4 dni robocze
Kurier InPost
12,99 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Kurier InPost pobranie
17,49 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Allegro Kurier24 InPost
13,41 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Allegro Kurier24 InPost pobranie
15,87 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Kurier UPS
13,50 zł
2-4 dni robocze
2-4 dni robocze

Punkty odbioru

Maxi-comp - Po uzgodnieniu telefonicznym.
ul.Dziekanowicka 3a
31-670 Kraków
woj. małopolskie
email: biuro@maxicomp.pl
tel.: +48 530 227 711

poniedziałek - niedziela
08:00 - 20:00

płatność tylko gotówką
do odbioru natychmiast
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Gwarancja

12 miesięcy

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

12 miesięcy

Do pobrania

Dodatkowe informacje

 WYŁĄCZENIA GWARANCJI
  1. Gwarancja nie ma zastosowania do materiałów eksploatacyjnych – baterii, akumulatorów.  2. Gwarancja nie obejmuje oprogramowania , w tym również wewnętrznego oprogramowania urządzenia.    3. Gwarancja nie obejmuje oprogramowania innych producentów, zainstalowanego w zakupionym urządzeniu lub dostarczonego wraz z nim. Warunki licencyjne na oprogramowanie innych producentów zostały określone przez tych producentów.  4. Gwarancja nie obejmuje również:    a. uszkodzeń wynikłych ze zdarzeń losowych (uszkodzenie elektryczne, pożar, zalanie, powódź itp.),    b. uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas użytkowania w sposób nieprawidłowy sprzętu oraz wywołanych nimi następstwami.    c. uszkodzeń wynikających z instalacji i eksploatacji urządzenia w warunkach lub w sposób niezgodny ze specyfikacją producenta.    d. uszkodzeń powstałych z winy użytkownika,    e. modyfikacji lub serwisu sprzętu przez firmę inną, nie będącą partnerem serwisowym firmy „Maxi-Comp”.  f. używanie części zamiennych niedostarczonych przez firmę „Maxi-Comp”, oraz wad powstałych wskutek używania tych części.  g. uszkodzeń transportowych powstałych podczas transportu urządzenia do i z Serwisu „Maxi-Comp” przez uprawnionego z gwarancji lub wybraną przez uprawnionego firmę kurierską,    h. uszkodzeń powstałych w wyniku stosowania materiałów eksploatacyjnych nie zalecanych przez producenta – np. nieautoryzowane przez producenta zamienniki baterii, zamienniki zasilaczy, zamienniki tonerów itp.  i. wadliwego działania urządzenia spowodowanego konfliktem lub niezgodnością pomiędzy zainstalowanymi aplikacjami przez użytkownika oraz wpływem wirusów komputerowych poprzez nieprawidłowe zabezpieczenie systemu przez użytkownika.  j. produktów sprzedawanych jako uszkodzone, albo posiadające wadę.
 
 
 Ogólne warunki Gwarancji   
   Firma „Maxi-Comp” z siedzibą w Krakowie przy ulicy Dziekanowicka 3a zwana dalej “Gwarantem”, udziela gwarancji, że produkt wolny jest od wad materiału i wykonania.  
  Uprawnionym do skorzystania z gwarancji jest posiadacz oryginalnej poprawnie wypełnionej Karty Gwarancyjnej.  
  Gwarant zobowiązuje się do bezpłatnego usunięcia ujawnionych w okresie gwarancyjnym wad zgodnie z zasadami opisanymi w niniejszej Karcie Gwarancyjnej poprzez naprawę lub wymianę urządzenia. O sposobie usunięcia wady decyduje Gwarant. Gwarant zastrzega sobie prawo do oferowania opcji dokonania samodzielnej naprawy przez uprawnionego z gwarancji przy użyciu części dostarczonych przez Gwaranta.   Uprawnienia z tytułu gwarancji nie obejmują prawa uprawnionego z gwarancji do domagania się zwrotu utraconych korzyści w związku z wadami urządzenia. Gwarant nie odpowiada za szkody w mieniu wyrządzone przez wadliwy produkt.   
  
  Realizacja gwarancji    
  Przy zgłaszaniu wadliwego urządzenia, uprawniony z gwarancji powinien załączyć sporządzony w formie pisemnej dokładny opis objawów wadliwego działania urządzenia z uwzględnieniem środowiska pracy i sposobu w jaki się ujawniają.    Uprawniony z gwarancji zobowiązany jest do dostarczenia pisemnej informacji o jakichkolwiek zainstalowanych w urządzeniu dodatkowych akcesoriach lub pozostawionych w nim nośnikach, przed wykonaniem usługi gwarancyjnej. W przypadku braku takiej informacji ryzyko przypadkowej utraty tych elementów ponosi uprawniony z gwarancji.    3. W przypadku świadczenia usług gwarancyjnych w punkcie serwisowym. Uprawniony z gwarancji może dostarczyć i odebrać urządzenie z Serwisu „Maxi-Comp” za pośrednictwem firmy kurierskiej na koszt Gwaranta. Gwarant nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne uszkodzenia powstałe podczas transportu do Serwisu „Maxi-Comp” w przypadku gdy firma kurierska została wybrana przez uprawnionego z gwarancji. Firma „Maxi-Comp” zastrzega sobie brak możliwości odbioru przesyłek pobraniowych.  4. W przypadku ujawnienia się wady w zakresie przedmiotowym objętym gwarancją, konsument dokona natychmiastowego zgłoszenia Gwarantowi tego faktu w terminie do 14 dni od jego wystąpienia, zaś Gwarant   ma 14 dni na ustosunkowanie się do zgłoszenia licząc od dnia zgłoszenia.    Gwarant dołoży wszelkich starań, aby usunięcie wady zostało wykonane w terminie do 14 dni od momentu otrzymania wadliwego urządzenia przez Serwis „Maxi-Comp” . Gwarant zastrzega sobie prawo wydłużenia powyższego terminu w uzasadnionych przypadkach, o czym poinformuje uprawnionego z gwarancji przed rozpoczęciem prac gwarancyjnych wskazując szacunkowy czas naprawy.    W przypadku gdy uszkodzenie nie jest objęte gwarancją lub urządzenie okazało się sprawne Gwarant jest zobowiązany do poinformowania konsumenta przed rozpoczęciem prac o płatnej naprawie i jej wysokości oraz w przypadku skorzystania z wysyłki na koszt Gwaranta o konieczności zwrotu poniesionych kosztów przez Gwaranta, a także o konieczności akceptacji przez konsumenta kosztów naprawy.      Gwarant nie ponosi odpowiedzialności za utratę i odtwarzanie oprogramowania lub danych. Uprawnionemu z gwarancji zaleca się regularne wykonywanie kopii bezpieczeństwa oprogramowania i danych w celu zabezpieczenia ich przed utratą w wyniku uszkodzenia urządzenia.     Gwarant może odmówić wykonania usługi gwarancyjnej w przypadku stwierdzenia naruszenia plomb umieszczonych na urządzeniach lub podzespołach wchodzących w jego skład, niekompletności urządzenia, niezgodności lub niekompletności danych w dokumentacji uniemożliwiające wykonanie naprawy gwarancyjnej, dokonywania nieautoryzowanych napraw, zmian konstrukcyjnych, używania urządzenia do celów niezgodnych z przeznaczeniem oraz dokonania rekonfiguracji lub rozbudowy urządzenia przez nieupoważnione przez Gwaranta osoby.     Wymienione przez Gwaranta części oraz urządzenia stają się jego własnością.   

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

"Maxi-comp"
ul.Dziekanowicka 3a
31-670 Kraków
Dodatkowe informacje

 REKLAMACJE

Dodatkowe informacje

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem:

biuro@maxicomp.pl , lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy ( Maxi-Comp ul.

Dziekanowicka 3a 31-670 Kraków)

Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:

• imię,

• nazwisko,

• adres,

• adres e-mail Kupującego,

• datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,

• przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,

• wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem

reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym

zakresie.

Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej

postaci.

Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres

poczty tradycyjnej.

Koszt dostarczenia reklamowanego towaru do siedziby naszej firmy ponosi Kupujący.

Nie przyjmujemy przesyłek wysyłanych do nas za pobraniem

Procedura reklamacji

1. Towar powinien zawierać możliwie oryginalne opakowanie umożliwiające bezpieczny

transport do specjalistycznego serwisu (w szczególności dotyczy to monitorów, zestawów

komputerowych, laptopów, tabletów, telefonów itd. ).

2. Dopuszczalne jest zastosowanie opakowania zastępczego, jednak powinno ono

gwarantować odpowiednią ochronę podczas transportu.

3. Towar powinien zostać przysłany kompletny, zwłaszcza z akcesoriami, które mają wpływ na

funkcjonalność danego sprzętu lub które mogą być jedną z przyczyn zaistnienia wady

towaru lub niezgodności z umową. Wskazane jest dołączenie do towaru szczegółowego

opisu występujących wad wraz z informacją w jakiej sytuacji dana wada lub niezgodność

występują. Dodatkowo należy określić żądania reklamacyjne oraz podstawę prawną

realizacji uprawnień.

4. Do reklamowanego towaru należy dołączyć dowód zawarcia umowy (np. kserokopię

dokumentu sprzedaży) i oryginał karty gwarancyjnej, jeżeli została wydana z towarem . W

przypadku ich braku Maxi-Comp rozpatruje reklamację, o ile sprzedaż towaru zostanie

potwierdzona w Maxi-Comp.

5. Niniejszym informujemy, iż naprawa sprzętu elektronicznego wiąże się z istotnym ryzykiem

utraty danych zawartych w jego pamięci. W związku z tym rekomendowane jest

sporządzenie kopii zapasowej wszystkich danych zawartych w pamięci.

6. Gdy przedmiotem sprzedaży jest rzecz używana, sprzedawca odpowiada za wady towaru w

przypadku jej stwierdzenia przed upływem 1 roku.

7. Jeżeli towar nie zostanie odebrany po zakończeniu procedury reklamacyjnej, Maxi-Comp

uprawniony jest do naliczania opłaty za bezumowne przechowywanie towaru.

8. art. 548 § 3 zd 1 k.c. jeżeli rzecz sprzedana ma zostać przesłana przez sprzedawcę

kupującemu będącemu konsumentem, niebezpieczeństwo uszkodzenia rzeczy przechodzi

na kupującego z chwilą jej wydania kupującemu.

9. zgodnie z art. 65 ust. 1 ustawy Prawo przewozowe, przewoźnik ponosi odpowiedzialność za

uszkodzenie przesyłki powstałe od przyjęcia jej do przewozu aż do jej wydania

RĘKOJMIA ZA WADY

1. Jeżeli Kupującym jest Konsument, a wada fizyczna została stwierdzona przed upływem

roku od dnia wydania rzeczy sprzedanej, domniemywa się, że wada lub jej przyczyna

istniała w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego. Terminy: 1 rok domniemania

wady w momencie wydania towaru, 2 lat odpowiedzialności sprzedawcy. Sprzedawca ma

odpowiedź na reklamację klienta ( 14 dni).

2. Jeżeli Towar ma wadę, Kupujący może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo

odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, chyba że Sprzedający niezwłocznie i bez nadmiernych

niedogodności dla Kupującego wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie.

Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniany lub naprawiony

przez Sprzedającego albo Sprzedający nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na

wolny od wad lub usunięcia wady. (charakter równorzędny klient od razu może

zdecydować,czy oczekuje od sprzedawcy:

wymiany towaru lub naprawy towaru a gdy spełnienie dwóch powyższych żądań nie jest

możliwe obniżenie ceny lub zwrot gotówki )

3. Jeżeli Towar ma wadę, Kupujący może żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo

usunięcia wady. Sprzedający jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na Towar wolny od

wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego.

4. Sprzedający może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Kupującego, jeżeli doprowadzenie

do zgodności z Umową Sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Kupującego

jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do

zgodności z Umową Sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Jeżeli Kupującym jest

przedsiębiorca, Sprzedający może odmówić wymiany Towaru na wolny od wad lub

usunięcia wady także wtedy, gdy koszty zadośćuczynienia temu obowiązkowi przewyższają

cenę Towaru.

5. Kupujący nie może odstąpić od Umowy Sprzedaży, stosownie do pkt 2 powyżej, jeżeli wada

Towaru jest nieistotna.

6. Kupujący będący Konsumentem może zamiast zaproponowanego przez Sprzedającego

usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru

żądać usunięcia wady Towaru, chyba że doprowadzenie Towaru do zgodności z Umową

Sprzedaży w sposób wybrany przez Kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby

nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedającego.

7. Sprzedający może odmówić demontażu i ponownego zamontowania, jeżeli koszt tych

czynności przewyższa cenę Towaru.

8. Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na własny koszt

dostarczyć Towar wadliwy pod adres: Maxi-Comp ul.Dziekanowica 3a 31-670 Kraków .

Firma Maxi-Comp zastrzega sobie niemożliwość odbioru paczek „za pobraniem”.

9. Okres rozpatrywania reklamacji wynosi czternaście (14) dni roboczych liczonych od dnia

złożenia reklamacji Towaru przez Kupującego, chyba że Sprzedający poinformuje

Kupującego o konieczności przedłużenia tego terminu w przypadkach szczególnych,

uzasadnionych np. koniecznością zebrania dodatkowej dokumentacji, informacji na temat

przyczyn, lub okoliczności reklamacji. W takim przypadku z przyczyn niezależnych od

Sprzedającego czas rozpatrzenia reklamacji może ulec wydłużeniu.

10. Jeżeli Kupujący będący Konsumentem zażądał wymiany Towaru lub usunięcia wady albo

złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a

Sprzedający nie ustosunkował się do tego żądania w terminie czternastu (14) dni, uważa się,

że żądanie to uznał za uzasadnione.

11. Kupujący otrzyma potwierdzenie zgłoszenia reklamacji od Sprzedającego.

12. W celu usprawnienia procesu rozpatrywania reklamacji Towarów, zaleca się, aby Kupujący

składając reklamację z tytułu rękojmi wypełnił formularz reklamacji dostępny na podstronie

„Reklamacje” Sklepu Internetowego i przesłał go Sprzedającemu w postaci skanu drogą

elektroniczną lub pocztą (nie jest to warunek rozpatrywania reklamacji).

13. Towar, którego reklamacja nie zostanie uznana ze względu np. na jej bezzasadność, lub brak

dowodu zakupu u Sprzedającego zostanie odesłany do Kupującego. Sprzedający może w

takiej sytuacji obciążyć Kupującego kosztami takiej przesyłki.

14. Nie stanowią podstawy reklamacji niewielkie różnice w zewnętrznym wyglądzie Towaru

wydawanego Kupującemu w zestawieniu z wyglądem Towaru (także tego samego rodzaju,

marki i modelu) prezentowanym w formie graficznej w Sklepie Internetowym, które mogą

wynikać z innych ustawień monitora Kupującego, warunków oświetlenia, itp. czynników

związanych jedynie z używaniem Internetu do zakupów. Niniejsze postanowienie nie rodzi

skutku w postaci ograniczenia odpowiedzialności Sprzedającego wobec Kupującego, w

szczególności nie ogranicza w żaden sposób praw Kupującego będącego Konsumentem do

odstąpienia od umowy.

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro miniKurier24 InPost
za darmo
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Allegro Kurier24 InPost
za darmo
Paczka w RUCHu
na własny koszt
za darmo z pakietem
Allegro Paczka w RUCHu
na własny koszt
za darmo z pakietem
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
"Maxi-comp"
ul.Dziekanowicka 3a
31-670 Kraków
Ograniczenie prawa do odstąpienia

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupujący otworzył zapieczętowane opakowanie nagrania dźwiękowego, wizualnego lub programu komputerowego (przepis z ustawy).

Dodatkowe informacje

 

   Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma  14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o  odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do  odstąpienia – 12 miesięcy.  Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie  później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania  oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego.  Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu  otrzymania przedmiotu.  Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument  ponosi odpowiedzialność  za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w  sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i  funkcjonowania rzeczy.  


Art. 27. Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35. Art. 33. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Art. 34. 1. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz przedsiębiorcy (…) nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że przedsiębiorca zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.
2. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, chyba że przedsiębiorca zgodził się je ponieść lub nie poinformował konsumenta o konieczności poniesienia tych kosztów.
(…) art. 34 ust. 4 ustawy o prawach konsumenta - Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, chyba że przedsiębiorca nie poinformował konsumenta o prawie odstąpienia od umowy zgodnie z wymaganiami art. 12 ust. 1 pkt 9
 1. Dokonujący zakupu Towaru Konsument który zawarł umowę na odległość może od tej umowy odstąpić bez podania przyczyn składając oświadczenie na piśmie w terminie do czternastu ( 14 ) dni od dnia wydania Towaru, lub jego ostatniej części. Aby skutecznie odstąpić od umowy wystarczy wysłać do Sprzedającego przed upływem ww. terminu podpisane oświadczenie Konsumenta o odstąpieniu od umowy. Konsument może, lecz nie musi skorzystać z wzoru oświadczenia znajdującego się poniżej. Oświadczenie z podpisem Konsumenta może zostać wysłane w postaci skanu drogą elektroniczną na adres biuro@maxicomp.pl lub w oryginale pocztą na adres Sprzedającego. Oświadczenie może być złożone w postaci elektronicznej, opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu (podpis elektroniczny) lub bez podpisu elektronicznego.  2. W razie skutecznego odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a Kupujący jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. Zwrot Towaru powinien nastąpić niezwłocznie, najlepiej wraz z wysłaniem oświadczenia o odstąpieniu, albo oddzielnie – jednak nie później niż w terminie czternastu (14) dni od dnia wysłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Do przesyłki ze zwracanym Towarem powinien zostać dołączony oryginał podpisanego oświadczenia o odstąpieniu od umowy, chyba że wcześniej takie oświadczenie zostało wysłane pocztą, kurierem lub przesłane w formie elektronicznej wiadomości e-mail. 3. Zwracany Towar powinien znajdować się w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru i nie wykraczała poza zwyczajowo przyjęte korzystanie z Towaru ( konsument po otrzymaniu produktu może sprawdzić charakter, cechy czy funkcjonowanie danej rzeczy, ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym ). Kupujący powinien zwrócić Towar w takim składzie ilościowym i jakościowym, w jakim go otrzymał (z zastrzeżeniem zdania poprzedniego). W szczególności do Towaru powinny być dołączone wszelkie otrzymane wraz z Towarem części, akcesoria, instrukcje, warunki użytkowania i inne dokumenty, a także dokument poświadczający zakup. Zalecane jest, aby zwracany Towar był zapakowany w oryginalne opakowanie, chyba że zostało ono usunięte w celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru i nie wykraczało poza zwyczajowo przyjęte korzystanie z Towaru. W takim przypadku należy zadbać o to, aby Towar był bezpiecznie zapakowany w celu uniknięcia ryzyka uszkodzeń w transporcie.  4. Zwrot uiszczonej przez Kupującego ceny Towaru i poniesionych kosztów dostawy do Kupującego zostanie dokonany w terminie czternastu (14) dni od dnia otrzymania oświadczenia Kupującego o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Kupujący. Zdanie powyżej nie ma zastosowania do sytuacji, w której Kupujący dokonał zapłaty wybierając uprzednio formę płatności „płatność przy odbiorze”, dokonał płatności na konto Sprzedającego za pomocą przekazu pocztowego albo dokonał płatności przy użyciu innej formy przekazu środków pieniężnych, za pośrednictwem firm świadczących takie usługi. Sprzedający dokona wówczas zwrotu wpłaconych przez Kupującego środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez Kupującego. 5. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Kupującemu w przypadku umowy: 1) dotyczącej nagrań dźwiękowych lub wizualnych danych albo programów komputerowych dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte przez Kupującego; 2) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Kupującego przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu Kupującego o utracie prawa odstąpienia od umowy; 3) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Kupującego; a Kupujący został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia utraci prawo odstąpienia od umowy; 4) w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Kupującego lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (w szczególności wskutek imiennej rejestracji produktu przez Kupującego w bazie danych producenta, co powoduje przypisanie produktu do Kupującego); 5) sprzedaży Towarów, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 6) w której przedmiotem świadczenia jest Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia; 7) w której Kupujący wyraźnie żądał, aby Sprzedający do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedający świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Kupujący żądał, lub dostarcza Towary inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje Kupującemu w odniesieniu do dodatkowych usług lub Towarów; 8) w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczony w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 9) o dostarczenie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 10) o świadczenie usług w zakresie przewozu Towarów, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 6. Kupujący ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru. 1) W razie przesyłania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży w formie elektronicznej, Sprzedający niezwłocznie potwierdza Kupującemu otrzymanie oświadczenia. 2) Wzór oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży znajduje się w załączniku do niniejszego regulaminu. 

O sprzedającym

Maxi-comp

O sprzedającym

Maxi-comp

100,0%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od 3 lat i 9 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 10:27

Dane firmy

Michał Bębenek
Maxi-comp
ul.Dziekanowicka 3a
31-670 Kraków
REGON: 123238829
NIP: 6782988252

Kontakt

  • 485******** (pokaż)
poniedziałek - piątek
09:00 - 21:00
sobota
09:00 - 12:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

"Maxi-comp"

Michał Bębenek

ul.Dziekanowicka 3a

31-670 Kraków

NIP:6782988252

Pozostałe informacje

Przed przyjazdem prosimy o kontakt telefoniczny. W celu uzyskania informacji na temat sprzedawanych produktów, prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta.

Numer oferty: 7628617826

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro