, , ,

LEMIGO ILSE KALOSZE BUTY DAMSKIE PCV ROZ. 36

od
moleo_pl
29,90
Allegro Smart!
dla zakupu od 40 zł
Kolor/wzór
Rozmiar
Liczba sztuk
z 10 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Płeć:
      Produkt damski
    • Rozmiar:
      36
    • Kolor:
      granatowy
    • Marka:
    • Oryginalne opakowanie producenta:
      folia
    • Wzór dominujący:
      bez wzoru
    • Materiał zewnętrzny:
      Plastik
    • Materiał wkładki:
      Inny materiał
    • Wysokość:
      do połowy łydki
    • Ocieplenie:
      nie
    • Nosek:
      okrągły
    • Zapięcie:
      wsuwane
    • Cechy dodatkowe:
    • Dostawa z Polski:
      tak

Opis

LEMIGO ILSE KALOSZE BUTY DAMSKIE PCV ROZ. 36

Cechy produktu

  • Wykonane z najwyższej jakości tworzywa PVC
  • Urzeźbiona podeszwa
  • Nowoczesny design
  • Wygodne przy zakładaniu

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Opinie o produkcie

5,00

Opinie o produkcie

, ,
Rewelacyjny
5,00/5
(1 ocena)
1
0
0
0
0

Dostawa i płatność

od 8,60 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Warszawa, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u moleo_pl za co najmniej 200,00 zł.
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,60 zł
2 dni robocze
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
0,00 zł
2 dni robocze
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost pobranie
12,00 zł
2 dni robocze
2 dni robocze
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Przesyłka kurierska
9,00 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska pobranie
10,20 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Pocztex Kurier48
11,00 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobranie
13,00 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze

Dodatkowe informacje od sprzedającego

Koszt wysyłki wedle cennika.

Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Magazyn Moleo sp. z o.o.
Kwiatkowskiego 12, Budynek A, Hala C, Brama T6
52-438 Wrocław
Dodatkowe informacje

1. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w art. 556 oraz art. 556[1] - 556[3] Kodeksu Cywilnego.


2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować pisemnie na adres reklamacje@moleo.pl. Składając reklamację należy dostarczyć do Sprzedawcy reklamowany Towar na adres:


MAGAZYN MOLEO SP. Z O.O.

Panattoni Park Logistics I
52-438 Wrocław
ul. Kwiatkowskiego 12
Budynek A, Hala C, Brama T6 


3. Wraz z odsyłanym reklamowanym Towarem do Sklepu należy dostarczyć: - wyposażenie dostarczone pierwotnie wraz z zakupionym Towarem (jego brak może uniemożliwiać rozpatrzenie reklamacji lub naprawę Sprzętu, bądź spowodować jego uszkodzenia/zniszczenie w transporcie, za co odpowiedzialność ponosi Kupujący), - kopię dowodu zakupu Towaru; - kartę gwarancyjną (w przypadku reklamacji z tytułu gwarancji), - dokładny opis reklamacji, - oczekiwany sposób rozwiązania, - dane kontaktowe (imię i nazwisko, adres, telefon, adres e-mail)


4. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni od momentu dostarczenia do Sprzedawcy reklamowanego Towaru, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.


5. Poprzez realizację reklamacji rozumie się odesłanie reklamowanego Towaru do autoryzowanego serwisu producenta. 


6. Sprzedawca nie jest producentem Towarów. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.


7. Sprzedawca nie pokrywa kosztów odesłania Towaru przez Klienta oraz nie bierze odpowiedzialności za usterki powstałe w czasie transportu z winy niewłaściwego zabezpieczenia Towaru.


8. Wykonując obowiązek wskazania pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasadach dostępu do tych procedur, niniejszym informujemy, że: 


a) Miejski (powiatowy) rzecznik konsumentów pomaga mieszkańcom w każdym powiecie i mieście na prawach powiatu. Konsumenci mogą od niego uzyskać bezpłatną poradę lub informację prawną w sprawach dotyczących każdego rodzaju sporu ze sprzedawcą lub usługodawcą – bez względu na miejsce siedziby przedsiębiorcy. Niekiedy rzecznik występuje do przedsiębiorcy z interwencją w imieniu konsumenta: przedstawia jego roszczenia i aktualny stan prawny oraz wskazuje prawidłowy sposób rozpatrzenia reklamacji. Ponadto udziela pomocy w przygotowaniu pozwu, a nawet może przystępować do już toczących się postępowań sądowych, by działać w imieniu i na rzecz konsumentów; 


b) istnieje możliwość skierowania sprawy przed stały polubowny sąd konsumencki, tj. sąd orzekający w sporach cywilnoprawnych, działający przy wojewódzkich inspektoratach Inspekcji Handlowej (WIIH) i przy ich oddziałach zamiejscowych. Polubowne sądy konsumenckie rozpatrują spory między konsumentami a przedsiębiorcami, jeżeli wynikają one z zawartej umowy sprzedaży lub z umowy o świadczenie usług. Do rozpatrzenia sprawy niezbędna jest zgoda obu stron sporu. W skład sądu wchodzą arbitrzy powołani zarówno przez przedstawicieli przedsiębiorców, jak i przez konsumentów. Postępowanie przed sądem polubownym jest mniej sformalizowane od postępowania przed sądem powszechnym, a także krócej trwa. Jest również dużo tańsze, gdyż nie pobiera się opłaty wpisowej, a jedyne koszty mogą się wiązać z koniecznością powołania biegłych. Dane kontaktowe do stałych polubownych sądów konsumenckich są dostępne na stronie internetowej UOKIK pod adresem: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596; 


c) istnieje możliwość skierowania sprawy do mediacji. Odbywa się ona przy wojewódzkich inspektoratach Inspekcji Handlowej – postępowanie mediacyjne między przedsiębiorcą a konsumentem, inicjowane na wniosek konsumenta lub z urzędu, jest bezpłatne (poza ewentualnymi kosztami opinii zleconych rzeczoznawcom). Zadaniem Inspekcji Handlowej jest obiektywne i niezależne przedstawienie stronom umowy aktualnego stanu prawnego i ewentualnych propozycji polubownego zakończenia sporu. Mediator wyznacza stronom termin na zawarcie porozumienia. W przypadku jego przekroczenia lub też oświadczenia co najmniej jednej ze stron, że nie wyraża ona zgody na takie zakończenie sprawy, odstępuje się od mediacji. Dane kontaktowe wojewódzkich inspektoratów kontroli handlowej są dostępne na stronie UOKIK pod adresem: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595. Treść punktów a), b) oraz c) zaczerpnięto ze strony http://www.prawakonsumenta.uokik.gov.pl.


9. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za wady jawne Towaru, tj. takie, o których istnieniu Kupujący wiedział w chwili zakupu, bądź o których mógł się z łatwością dowiedzieć.

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
MAGAZYN MOLEO SP. Z O.O.
Kwiatkowskiego 12, Budynek A, Hala C, Brama T6
52-438 Wrocław
Dodatkowe informacje

1. Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta z 30 maja 2014 r. Klient ma prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.


2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie Towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie Towaru.


3. Bieg terminu do odstąpienia od umowy, która obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach rozpoczyna się dla umowy, w wykonaniu której przedsiębiorca wydaje rzecz, będąc zobowiązany do przeniesienia jej własności – następuje od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części.


4. Ustawowe prawo odstąpienia od umowy sprzedaży konsumenckiej zawartej na odległość nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umów: 


a) świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;


b) w której cena Towaru lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 


c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 


d) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 


e) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 


f) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 


g) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 


h) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.


5. Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży składając Sprzedawcy jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie można złożyć na poniższym formularzu. Skorzystanie z ww. formularza nie jest obowiązkowe.


6. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy w formie jednoznacznego oświadczenia należy przesłać na adres poczty elektronicznej: reklamacje@moleo.pl.


7. Aby zachować 14 dniowy termin do odstąpienia od umowy Klient wysyła informację dotyczącą wykonania przysługującego Klientowi prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.


8. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od Umowy, zwrócić mu wszystkie otrzymane płatności, w tym koszt dostawy Towaru, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę. Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów


9. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania z powrotem Towaru lub dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.


10. Zwrot płatności następuje przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Klienta w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się inne rozwiązanie, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.


11. Klient ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy poprzez odesłanie go na adres Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli Klient odeśle Towar przed upływem terminu 14 dni.


12. Zwracany przez Klienta Towar powinien być opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń w trakcie transportu. W miarę możliwości Towar powinien być opakowany w oryginalne opakowanie. Zwracany Towar powinien być kompletny i nieuszkodzony.


13. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

O sprzedającym

moleo_pl

O sprzedającym

moleo_pl

98,7%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 4 lat i 5 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 18:19

Dane firmy

moleo sp. z o.o.
Maryli 17
02-842 Warszawa
REGON: 360299164
NIP: 521-368-40-02

Kontakt

  • 22 *** ** ** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:30 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Firma MOLEO Sp. z o.o. została założona w 2014 roku, natomiast nasze doświadczenie zdobywamy już od ośmiu lat. W tym czasie byliśmy w stanie rozwinąć skrzydła i stworzyć firmę z bazą klientów i dostawców z całej Europy. Nasz zespół tworzą specjaliści, których zadaniem jest wyjść naprzeciw Państwa oczekiwaniom. Jesteśmy dystrybutorem artykułów dziecięcych oraz sprzętu elektronicznego wiodących marek. Paleta naszego asortymentu, dostawców oraz klientów ciągle się powiększa, dzięki czemu nasza pozycja na rynku staje się coraz bardziej znacząca. W naszej ofercie znajdą Państwo jedynie oryginalne produkty renomowanych producentów. Profesjonalizm i pełne zaangażowanie są naszym priorytetem. Znajomość rynku oraz oferowanych produktów, daje nam możliwość przygotowania atrakcyjnych ofert. Indywidualnie podchodzimy do każdego klienta, dzięki czemu jesteśmy w stanie rzetelnie zająć się każdym zleceniem. Podejmując współpracę z nami mają Państwo gwarancję bezpiecznych i udanych zakupów.

Numer oferty: 7586465307

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro