Dostawa i płatność
Lokalizacja: Wrocław, Polska
Przesyłka płatna z góry
Przesyłka płatna przy odbiorze
Sprzedawca nie określił cen wysyłki za granicę
Gwarancja
Reklamacja
Czas na reklamację z tytułu rękojmi
Adres do reklamacji
1. Reklamacje można składać w formie pisemnej, listem tradycyjnym pod wskazany adres przy użyciu formularza lub mailowo na adres biuro@plantica.pl.
2. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać opis problemu oraz dane identyfikacyjne Klienta.
3. Sprzedawca rozpoznaje reklamacje w terminie 14 dni od daty zgłoszenia. W treści składanej reklamacji zaleca się podanie danych kontaktowych klienta, które posłużą udzieleniu odpowiedzi na reklamację oraz prowadzeniu korespondencji z nią związanej.
4. W przypadku gdy reklamacja dotyczy produktu, w celu rozpatrzenia reklamacji przez Sprzedawcę, Klient powinien dostarczyć lub przesłać reklamowany produkt na adres Sprzedawcy.
5. Gwarancja, udzielana na większość Produktów na okres od 24 do 60 miesięcy, nie obejmuje żywych roślin i zwierząt.
Zwroty
O sprzedającym
Dane firmy
Kontakt
- pytanie do sprzedającego
- biu**@*********** (pokaż)
- 721******** (pokaż)
- 071 *** ** ** (pokaż)
Informacje o sprzedającym
Bodźcem do powstania firmy PLANTICA, obecnej na rynku od 7 lat, była akwarystyka, a konkretnie nasza pasja do niej. Zdobywaną przez lata wiedzą postanowiliśmy przełożyć na usługi, z których mogą Państwo skorzystać za pośrednictwem naszych sklepów – online i stacjonarnego.
Korzystając z naszych usług otrzymujecie Państwo fachowe wsparcie, specjalistyczne doradztwo oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych ze skompletowaniem sprzętu i prowadzeniem akwarium.
Co nas wyróżnia na rynku? 99% towaru na stanie, błyskawiczna wysyłka oraz doskonały kontakt.
Serdecznie zapraszamy do zakupów.
Pozostałe informacje
DANE DO PRZELEWU:
PLANTICA Andrzej Gorzawski
ul. Kwidzyńska 6E 51-416 Wrocław
Nr konta: 22 2490 0005 0000 4500 4732 7155
Adres sklepu stacjonarnego:
Kwidzyńska 6E
51-416 Wrocław
Jeżeli uważasz, że zasługujemy na komentarz negatywny, prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny albo mailowy. U nas nie ma sytuacji bez wyjścia, negatywna ocena transakcji to ostateczność.