Wpisz czego szukasz

Znajdziemy sprzedawców, którzy mają wszystko czego szukasz.

Wprowadź frazę
, , ,

Ława Julia Biały Mat Stolik Skandynawski Kawowy

od
TrendHome - 98,7%
9,95 zł x 20 rat raty zero
21 osób kupiło 22 sztuki

Dostawa od 30,00 zł
Czas wysyłki zwykle do 4 dni roboczych
14 dni na odstąpienie od umowy

Kolor/wzór
Liczba sztuk
z 99862 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Kup w zestawie

Szafka RTV Komoda Romeo Biały Mat SkandynawskiŁawa Julia Biały Mat Stolik Skandynawski Kawowy
W zestawie taniej
498,00 480,00

Parametry

    • Kolor mebla:
    • Głębokość mebla:
      40 cm
    • Szerokość mebla:
      80 cm
    • Wysokość mebla:
      35 cm
    • Kod produktu:
      806273
    • Informacje dodatkowe:
      półki, szuflady

Opis

Ława Julia Biały Mat Stolik Skandynawski Kawowy

Ława Julia to ciekawa propozycja na stolik do naszego pokoju. Mnogość zastosowań, do których może być użyta hamuję tylko nasza wyobraźnia. Jeden z patentów, który się nasuwa, to wyśmienity stolik kawowy. To idealny kompan do spotkań z przyjaciółmi, posiadający szufladę w technologii „Push to Open”, w której możesz schować swoje prywatne rzeczy. Skandynawski, nowoczesny design przyciąga oko i na pewno zadowoli każdego zainteresowanego. Drewniane nóżki nadają szyku i stabilizacji naszej ławy.

Chcemy przypomnieć, że jesteśmy pomysłodawcą oraz producentem tego zestawu, w razie jakichkolwiek pytań lub problemów odezwij się do nas, na pewno znajdziemy rozwiązanie.

PROMOCJA

Od teraz Ława Julia w promocyjnej cenie za 199 zł. Okazja dotyczy każdego wariantu kolorystycznego. W zestawach z RTV Romeo jeszcze taniej.

Stara cena: 299 zł

Szczegółowe wymiary oraz specyfikacja:

Rodzaj płyty: płyta laminowana 16mm

System otwierania szuflady: TIP-ON (push-to-open)

Waga brutto: 11kg

Wymiary mebla:

  • szerokość całkowita: 800 mm
  • głębokość: 400 mm
  • wysokość całkowita: 350 mm
  • wysokość nóżek: 200 mm
  • wysokość korpusu: 150 mm

Wymiary opakowań: 950x560x95mm

Rodzaj drewna: bukowe olejowane

Szczegółowe wymiary znajdziesz na grafice poniżej:

Do każdej paczki dodajemy czytelną i precyzyjną instrukcję, z którą krok po kroku złożysz mebel. Przed zakupem możesz sprawdzić ją w załączniku.

Ława Julia występuje w sześciu kolorystykach:

  • biały sonoma
  • biały mat
  • beton
  • biały połysk
  • czarny mat
  • czarny połysk

Na tej aukcji wybierasz kolor: biały mat

Do paczki dorzucamy podkładki wykonane z filcu.

4 sztuki pod każdą z drewnianych nóżek. Służą one jako zabezpieczenie przed rysowaniem nawierzchni, na którą postawimy nasz świeżo zakupiony mebel.

NAJCZĘSTSZE PYTANIA DO ŁAWY

Z jakiego materiału wykonane są nóżki?

Nóżki wykonane są z drewna bukowego o naturalnym kolorze. Wzór słojów jest losowy.

W jaki sposób dbać o ławę?

Najlepiej ławę przecierać miękką, suchą ściereczką z mikrofibry. Do większych zabrudzeń możemy używać łagodnych środków chemicznych, wody i ściereczki.

Czy mogę zmienić wymiary ławy?

Przygotowujemy meble seryjnie i aktualnie nie jesteśmy w stanie realizować indywidualnych zamówień.

Czy mogę kupić ławę z kwadratowymi nóżkami?

Oczywiście, na innej aukcji znajdziesz taką samą ławę z kwadratowymi nóżkami.

Czy mogę zmienić kolor nóżek?

Nasze nóżki są w pełni naturalne i nie zmieniamy koloru nóżek. Nóżkę można według własnych potrzeb pomalować lakierem bezbarwnym albo wybarwić na dowolny kolor bejcą czy lakierem.

Jakie elementy ławy są w połysku?

W tym wypadku cała ława jest w macie.

PYTANIA OGÓLNE

Co mam zrobić jak podałam/em złe dane w zamówieniu?

Prosimy o pilny kontakt poprzez wiadomość czy telefon. Postaramy się podmienić dane.

Gdzie znajdę paragon/fakturę za zamówienie?

Paragon/fakturę znajdziesz pod listem przewozowym.

Jaki jest czas dostawy?

Przybliżony czas dostawy znajdziesz na górze aukcji.

Co mam zrobić jeśli nie udało mi się odebrać paczki?

Prosimy o kontakt z firmą kurierską, będzie podejmowana druga próba dostarczenia i dzięki kontaktowi mogą Państwo zdobyć przybliżony czas dostawy. W wypadku zwrotu paczki na nasz magazyn, prosimy o kontakt z nami.

Paczka przy odbiorze była uszkodzona. Co mam zrobić?

W miarę możliwości prosimy o spisanie protokołu szkody, nasze meble są sprawdzane przed wysyłką i nie zdarza nam się wysłanie uszkodzonych elementów. Ewentualne uszkodzenia musiały powstać z powodu nieodpowiedniego transportu paczki. W takim wypadku prosimy o kontakt mailowy, znajdziemy rozwiązanie.

Chciałabym/chciałbym zmienić wymiar jednego z elementów, czy to możliwe?

Przygotowujemy meble seryjnie i aktualnie z kilku przyczyn nie jesteśmy w stanie realizować indywidualnych zamówień.

Czy mogę zamówić towar za granicę?

Jak najbardziej i to do większości krajów Europy. W takim wypadku bardzo prosimy o kontakt poprzez maila i dogadanie kosztów wysyłki.

raty zero

Kupuj wygodnie na raty zero

Raty zero to wygodny i bezpieczny sposób finansowania Twoich zakupów na Allegro. Możesz rozłożyć swoje zakupy nawet na 20 rat nie ponosząc dodatkowych kosztów. Np. robisz zakupy za 2000 PLN i spłacasz w 20 ratach po 100 PLN.
Sprawdź szczegóły w Regulaminie (allegro.pl/raty/regulamin) i złóż wniosek.

Przykład reprezentatywny dla Rat ZERO w ramach Transakcji Raty Od.nowa lub Pożyczki Raty PayU 0%: RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania): 0%, całkowita kwota kredytu: 1751 zł, całkowita kwota do zapłaty: 1751 zł, całkowity koszt kredytu: 0 zł, w tym: prowizja: 0 zł i odsetki: 0 zł, 17 równych miesięcznych rat w wysokości po: 103 zł. Kalkulacja na dzień 01.06.2020 r. dokonana na reprezentatywnym przykładzie (przy założeniu że dla kredytu odnawialnego cała jego kwota została wykorzystana jednorazowo w ramach Transakcji Raty Od.nowa i nie zaszły okoliczności skutkujące nieprzedłużeniem umowy). Propozycją objęte są wybrane towary na zasadach dostępnych na: allegro.pl/raty/regulamin. Umowa o kredyt konsumencki zawierana jest po dokonaniu pozytywnej oceny zdolności kredytowej, pomiędzy kredytobiorcą a: 1) BNP Paribas Bank Polska S.A., z którym Allegro.pl sp. z o.o. współpracuje i w imieniu którego pośredniczy w czynnościach faktycznych dot. zawierania umowy o kredyt odnawialny, albo 2) Alior Bank S.A., mBank S.A., AS INBANK lub Monedo Polska sp. z o.o., z którymi PayU S.A. współpracuje i pośredniczy w zawieraniu pozostałych umów. Powyższe ma charakter wyłącznie informacyjny i nie jest ofertą w rozumieniu kodeksu cywilnego.

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Opinie o produkcie

4,53

Opinie o produkcie


Rewelacyjny
4,53/5
(95 ocen)
65
19
8
2
1

30 czerwca 2020 od
Czasem drobne skazy, ale mebel jest super
4 czerwca 2020 od
Stolik w miarę ok.. Dopłacając niewiele można dostać lepszą jakość.. Ale ogólnie jest ok nie czepiam się szczegółów tylko proszę was... zainwestujcie w lepszy imbus do skręcania bo tym nie da się działać po chwili robi się okrągły
Mały, zgrabny, idealny do niedużych wnętrz
Klucz imbusowy słabej jakości
28 kwietnia 2020 od
Po złożeniu stolik całkiem nieźle się prezentuje, ale ... jakość elementów pozostawia trochę do życzenia... Elementy są dość cienkie. Poszczególne ścianki nie pasują idealnie do siebie, ale po skręceniu już nie zwraca się na to uwagi...
22 kwietnia 2020 od
Stolik ok ale jest mała różnica laminatu od RTV ale przy innej odległości nie rzuca się to w oczy.
22 marca 2020 od
Ława dobrze zabezpieczona do transportu. Wszystkie części w komplecie. Załączona dokładna instrukcja złożenia . Po złożeniu prezentuje się bardzo dobrze . Polecam !
10 lutego 2020 od
Super
9 lutego 2020 od
Niska jakość za taką cenę, elementy słabo dopasowane i bardzo słaba instrukcja składania. Płyty kruszą się przy składaniu. Kolor stolika nie jest matowy.
Kolor, instrukcja składania, cena
15 grudnia 2019 od
Instrukcja powinna być bardziej precyzyjna niż jest. Nogi i ich regulacja również powinny być od razu dopasowane.
12 grudnia 2019 od
Szafka oraz stolik oznaczone są jako "biały połysk". Tak naprawdę w połysku są tylko dwa fronty (drzwiczki) oraz mały front szuflady w stoliku. Instrukcje składania mebli są nieczytelne i zawierają błędy. Niektóre elementy miały uszkodzoną powierzchnię i jeden był naprawiany białą farbą/papą. Nie brakowało natomiast żadnych śrubek i innych elementów (pełen komplet). Design ładny, ale jakość mogłaby być lepsza, chociaż za tą cenę chyba adekwatna.
design, wymiary, cena
instrukcja, uszkodzone elementy
7 listopada 2019 od
OK
12 września 2019 od
Solidna. Łatwa w montażu.
21 sierpnia 2019 od
Towar zgodny z opisem !polecam!
8 sierpnia 2019 od
zupełnie inny sposób montażu nóżek niż w instrukcji dlatego 1 gwiazdka mniej
5 lipca 2019 od
Ładny mebel,wykonanie bez zarzutu. dość kłopotliwy montaż
25 czerwca 2019 od
Drugi towar od tego samego producenta w bardzo dobrej jakości.


Dodatkowe informacje

Dodatkowe informacje



Dostawa i płatność

od 30,00 zł

Dostawa i płatność


Wysyłka z: Rokocin, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?
Kurier
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Kurier
Kurier GLS
30,00 zł
pon. 13 lip. - wt. 14 lip. u Ciebie
pon. 13 lip. - wt. 14 lip. u Ciebie
Kurier za pobraniem
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Kurier za pobraniem
Kurier GLS pobranie
35,00 zł
pon. 13 lip. - wt. 14 lip. u Ciebie
pon. 13 lip. - wt. 14 lip. u Ciebie

Czas wysyłki: zwykle do 4 dni roboczych.

Wyliczamy na podstawie wcześniejszych wysyłek tego sprzedawcy. Podczas tworzenia tej oferty, sprzedawca zadeklarował, że wyśle towar do 3 dni roboczych.

Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja


Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

 

 INSTRUKCJA UŻYTKOWANIA MEBLI

1.Meble powinny być użytkowane zgodnie z ich przeznaczeniem.

2.Meble należy użytkować w pomieszczeniach zamkniętych i zabezpieczonych przed szkodliwymi wpływami atmosferycznymi. Temperatura powietrza w pomieszczeniach powinna mieścić się w granicach od +10 do +35*C.

3.Meble należy chronić przed bezpośrednim działaniem promieni słonecznych i wilgoci.

4.Wymagane jest równe ustawienie (wypoziomowanie)

5. Należy unikać kontaktu polakierowanych powierzchni z wysokimi temperaturami i rozpuszczalnikami. Czynniki te mogą wpłynąć na uszkodzenie.

6.Mebli nie należy ustawiać w odległości mniejszej niż 1m od czynników źródeł ciepła takich jak grzejniki, piece, kominki, itp.

7.Nie należy stawać bądź siadać na meblach, może to spowodować nieodwracalne uszkodzenie mebla lub upadek, stanowiący zagrożenie dla zdrowia.

8.Na meblach nie należy suszyć mokrej odzieży, prasować oraz nie stawiać na mokrej powierzchni( mokre podłogi, dywan)

9. Ostre, szorstkie lub ciężkie przedmioty mogą spowodować uszkodzenia, wgnioty, zarysowania na blatach drewnianych. Uwaga na pazury zwierząt domowych.

10.Niektóre wyroby zawierają w swojej konstrukcji elementy drewniane o przekroju kwadratowym/ prostokątnym oraz metalowe ( prowadnice, kątowniki, śruby itp.) dlatego należy zachować szczególną uwagę podczas kontaktu małych dzieci z meblem.

11. w przypadku podłóg podatnych na zarysowania wskazane zastosowanie podkładek ochronnych pod meble.

12. Powierzchnie mebli wykonanych z drewna litego bądź oklejonych okleiną naturalną i sztuczną należy czyścić suchą ściereczką, przy zabrudzeniach przetrzeć wilgotną ściereczką, a następnie niezwłocznie wysuszyć przez wytarcie miękką suchą tkaniną.

13.Powłoka lakiernicza nie jest odporna na działanie mocnych detergentów .

14.Części tapicerowane pokryte są tkaniną tapicerską bądź skórą syntetyczną. Próby czyszczenia  zabrudzeń mogą powodować utratę pierwotnego wyglądu. Należy używać tylko preparatów do tego przeznaczonych.


Reklamacja

Reklamacja


Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

TrendHome
Demlin 38F
83-209 Godziszewo
Dodatkowe informacje

 

WARUNKI REKLAMACJI

Sprzedawca przestrzega obowiązku dostarczania Produktów bez wad.

W przypadku, gdy produkt ma wadę, podstawą prawną rozpatrywania reklamacji są przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz.U.2014, poz. 121) w tym m.in. art. 556 – 576.

Klient  ma prawo do złożenia reklamacji na podstawie rękojmi, jeżeli towar konsumpcyjny jest wadliwy. Rozróżnia się dwa rodzaje wad: fizyczną i prawną.

Wada fizyczna to niezgodność produktu z umową. Dochodzi do niej w szczególności wtedy, gdy rzecz:

(i)               nie ma właściwości, które produkt tego rodzaju powinien mieć,

(ii)              nie ma właściwości, o których Klient został zapewniony przez sprzedawcę lub reklamę,

(iii)             nie nadaje się do celu, o którym kupujący poinformował sprzedawcę,

(iv)             została wydana kupującemu w stanie niezupełnym.

Z kolei wada prawna może polegać na tym, że kupiony przez Klienta towar

(i)               jest własnością osoby trzeciej,

(ii)              jest obciążony prawem osoby trzeciej albo

(iii)             cechuje się ograniczeniami w korzystaniu lub rozporządzaniu nim w wyniku decyzji lub orzeczenia właściwego organu.

W sytuacji wystąpienia wady Klient może złożyć do sprzedawcy reklamację z tytułu rękojmi i zażądać jednego z czterech działań: a) wymiany towaru na nowy;b) naprawy towaru;c) obniżenia ceny;d) odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna.

Wybór żądania zależy od Klienta. Sprzedawca może pod pewnymi warunkami zaproponować inne rozwiązanie, ale może się to odbyć z uwzględnieniem następujących okoliczności: a) łatwość i szybkość wymiany lub naprawy towaru; b) charakter wady – istotna czy nieistotna; c) to, czy towar był wcześniej reklamowany.

Jeśli Klient żąda wymiany rzeczy lub jej naprawy, Sprzedawca może odmówić spełnienia tego żądania pod warunkiem, że opcja wskazana przez Klienta: a) byłaby niemożliwa do zrealizowania dla Sprzedawcy albo b) w porównaniu z drugim z możliwych żądań wymagałaby nadmiernych kosztów.

Sprzedawca może zaproponować inne rozwiązanie. Niezależnie od powyższego, w tej sytuacji Klient może zmienić swój wybór i żądać doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową w inny sposób, tj. obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy.

Sprzedawca musi wymienić towar lub usunąć wadę w rozsądnym czasie, który trwa nie dłużej niż 14 dni kalendarzowych. Jeśli Sprzedawca nie dochowa tego terminu, Klient może wyznaczyć mu czas na spełnienie żądania. W przypadku dalszej bezczynności Sprzedawcy i upływu wyznaczonego terminu Klient jest uprawniony do odstąpienia od umowy lub żądania obniżenia ceny.

Sprzedawca odpowiada wobec Klienta za sprzedany towar, jeżeli wada zostanie stwierdzona w okresie 2 lat od momentu jego wydania. Przez rok trwania odpowiedzialności sprzedawcy istnieje domniemanie, że stwierdzona wada lub jej przyczyna istniała już w momencie sprzedaży. W takiej sytuacji to sprzedawca musi udowodnić, że wada powstała z winy Klienta. W przypadku zauważenia wady w późniejszym terminie, tj. pomiędzy dwunastym a dwudziestym czwartym miesiącem od wydania towaru, Klient powinien wykazać, że wada towaru istniała w momencie zakupu.

Reklamację można złożyć w dowolnej formie. Dla celów dowodowych najbezpieczniej zrobić to pisemnie. Należy opisać zauważoną wadę i określić swoje żądania przewidziane w ramach rękojmi. Pismo reklamacyjne Klient może przekazać Sprzedawcy bezpośrednio (za potwierdzeniem na osobnej kopii) lub wysyłać listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru lub na adres

 e-mail: reklamacje@trend-home.pl

Jeżeli żądanie złożone przez Klienta przy reklamacji dotyczy: a) naprawy towaru, b) wymiany towaru na nowy, c) obniżenia ceny towaru, to na Sprzedawcy spoczywa obowiązek rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. W przypadku niedotrzymania tego terminu uznaje się, że reklamacja jest zasadna.

Reklamowane Produkty należy odesłać wraz z informacją o przyczynie reklamacji na adres  ul. Długa 1, 83-200 Rokocin „REKLAMACJA Trend Home Allegro”.

Koszty poniesione przez Klienta związane z odesłaniem reklamowanego produktu zostaną zwrócone przez Sprzedawcę.

Podstawowa odpowiedzialność Sprzedawcy opiera się na rękojmi. Gwarancja to – obok rękojmi – również podstawa złożenia reklamacji. Gwarancja to dobrowolne oświadczenie dotyczące jakości towaru złożone przez przedsiębiorcę. Produkty mogą posiadać gwarancję importera, producenta albo Sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Okres trwania gwarancji określonego Produktu wraz ze szczegółami gwarancji widnieje w opisie Produktu. W przypadku niektórych z Produktów gwarancja jest realizowana przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów. Klient zostaje zawiadomiony o treści gwarancji w sposób jasny i zrozumiały, w języku polskim w formie pliku do pobrania znajdującego się przy pozycji danego Produktu oraz w wersji papierowej załączonej do zakupionego Produktu. Gwarancja określa  obowiązki udzielającego gwarancji tzw. gwaranta i uprawnienia Klienta  w przypadku, gdy sprzedany towar nie ma właściwości określonych w oświadczeniu gwarancyjnym. Tryb zgłaszania roszczeń z gwarancji jest określany na karcie gwarancyjnej.

Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień KLIENTA wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.


Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty


Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Wszystkie metody dostawy dostępne w ofercie
na własny koszt
Adres do zwrotu
Trend Home
Demlin 38F
83-209 Godziszewo

O sprzedającym

TrendHome

O sprzedającym


98,7%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

Zgodność z opisem

4,9/5star

Obsługa klienta

4,9/5star

Koszt wysyłki

4,8/5star
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki. Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.

Na allegro

od 2 lat

Ostatnie logowanie

dzisiaj o 5:36

Dane firmy

Józef Załęski
Trend Home Józef Załęski
Demlin 38F
83-209 Godziszewo
NIP: 592-118-09-62

Kontakt

  • 732****** ()
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym


TREND HOME

Wiemy jak ważne jest jak się czujesz we własnym domu.  Otoczenie sprawia, że masz uczucie komfortu.  Miejsce, w którym możesz odpocząć po codziennych obowiązkach. Nasza firma skupia się na tym byś czuł się dobrze tam gdzie jest to najważniejsze. Nasze meble spełniają trzy najważniejsze funkcje: 

Design - badamy rynek i sprawdzamy najnowsze trendy, nie boimy się postawić na odważniejsze kształty, które sprawią, że twoja przestrzeń nabierze charakteru.  

Funkcjonalność - dzięki naszym meblom będziesz mógł uporządkować swoje rzeczy, wszystko będzie na swoim miejscu, a przyjemność z użytkowania sprawi satysfakcje.

Jakość - materiały z jakich wykonujemy nasze meble są najwyższej jakości, dbamy o każdy szczegół ich wykonania, by były trwałe oraz bezpieczne w użytkowaniu.

Zdobywamy doświadczenie na wielu Europejskich rynkach. Ilość zadowolonych klientów rośnie każdego dnia. Kreowanie waszej przestrzeni to nasza pasja. Odwiedzając najważniejsze targi meblowe dostajemy wiele pozytywnych recenzji wśród wymagających klientów oraz godnie reprezentujemy Polskę za naszymi granicami. Zapraszamy do współpracy i zakupów. 

Pozostałe informacje

Telefon : 732 123 887

e-mail: sklep@trend-home.pl


Numer oferty: 7693331436

Inni klienci oglądali również

 

Ostatnio przeglądane


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro

Dodałeś przedmiot do koszyka

przejdź do koszyka