Latarka Mini MAGLITE LED AA SP22037

od
scyzoryki_net
138,60
Allegro Smart!
Liczba sztuk
z 9 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Rodzaj:
      czołowe
    • Cechy dodatkowe:
      klips do mocowania
    • Marka:
      Fjord Nansen
    • Źródło światła:
      halogen
    • Materiał:
      aluminium
    • Klasa wodoszczelności:
      IPX 0 (brak)
    • Maksymalna siła światła:
      1 lm
    • Zasięg światła:
      1 m
    • Liczba trybów:
      1
    • Kolor dominujący:
      bezbarwny
    • Wiązka światła:
      skupiona
    • Zasilanie:
      bateryjne
    • Czas ładowania:
      1 h
    • Liczba diod:
      1
    • Żywotność diody:
      1 h
    • Długość:
      1 cm
    • Średnica głowicy:
      1 cm
    • Waga:
      1 g
    • Waga (z opakowaniem):
      1 kg

Opis

Kupując oryginalne produkty

oszczędzasz pieniądze oraz czas.

Dożywotnia gwarancja dla produktów Victorinox, SWIZA

Opis przedmiotu

Przedmiotem aukcji jest:

Latarka Mini MAGLITE LED AA SP22037

Dane techniczne

Jest to wersja LED klasycznego i niezwykle popularnego, produkowanego od 25 lat wzoru - Mini Maglite AA. Posiada wbudowany elektroniczny przełącznik umożliwiający emitowanie światła w czterech trybach: - normalnym, - oszczędnym, - błyskowym, - sygnalizacyjnym SOS. Źródłem zasilania są tanie i łatwo dostępne baterie AA (R6). Producent oferuje do latarki szereg akcesoriów zwiększających jej funkcjonalność.

Zasilanie - dwie baterie typu AA (R6), długość 17cm.

Parametry techniczne zgodne ze standardem ANSI FL1:

- światłość ok. 5253 kandeli [cd],

- zasięg w optymalnych warunkach ok. 145m,

- strumień światła 97 lumenów [lm],

- odporność na ekstremalne warunki atmosferyczne (deszcz, woda - IPX4),

- odporność na upadek z wysokości 1m,

- trwałość kompletu baterii: ok. 11h - tryb normalny, ok. 32h - tryb oszczędny.

Parametry techniczne:

materiał - utwardzone aluminium,

zabezpieczenie antykorozyjne - anodowana powłoka na zewnątrz i wewnątrz latarki,

odporność na wstrząsy, chwilowe zanurzenie,

wszystkie łączenia elementów korpusu zabezpieczone uszczelkami wykonanymi z wysokogatunkowego materiału,

długość - 17cm,

waga z bateriami - ok. 117g,

zasilanie - dwie baterie AA (R6), 2x1,5V.

Dostępna metoda znakowania produktu: Grawerowanie Laserowe

Zdjęcia

Inne Nasze aukcje ...

Po czym poznać Oryginalne Produkty Victorinox?

Victorinox jest światowym liderem w dziedzinie scyzoryków wielofunkcyjnych i kieszonkowych zestawów narzędzi. Również noże kuchenne i noże profesjonalne marki Victorinox cieszą się światową renomą.

W trosce o naszych klientów chcemy poinformować Państwa jak poznać oryginalny scyzoryk Victorinox.

  • Produkty Victorinox są objęte wieczystą gwarancją (z wyjątkiem elementów elektronicznych - objętych 2-letnią gwarancją). Na ostrzu każdego scyzoryka znajduję sie napis „VICTORINOX SWISS MADE STAINLESS” świadczący o jego oryginalności. W przypadku napraw gwarancyjnych nie potrzebujesz dowodu zakupu, wystarczy sam scyzoryk.
  • Noże Victorinox produkowane są z najwyższą dokładnością tak by służyły jak najdłużej w Państwa kuchni. Logo przedstawione obok (orzeł na tle gór) umieszczone na ostrzu przy krawędzi trzonka zapewnia, że produkt został wykonany z najwyższej jakości stali nierdzewnej.:

Zajmujmy się także sprzedażą produktów znanych i cenionych firm takich jak latarki MAGLITE, artykuły piśmiennicze Faber-Castell, akcesoria osobiste Dalvey.

Wykonujemy także grawerowanie laserowe i nadruki na większości naszych produktów.

Więcej zdjęć na stronie "O mnie".

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Opinie o produkcie

5,00

Opinie o produkcie

Rewelacyjny
5,00/5
(1 ocena)
1
0
0
0
0

Dostawa i płatność

od 3,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Elbląg, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u scyzoryki_net za co najmniej 299,00 zł.
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
7,00 zł
2 dni robocze
z pakietem
0,00 zł
2 dni robocze
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost pobranie
8,00 zł
2 dni robocze
2 dni robocze
Paczkomaty 24/7
7,00 zł
2 dni robocze
z pakietem
0,00 zł
2 dni robocze
Paczkomaty 24/7 pobranie
8,00 zł
2 dni robocze
2 dni robocze
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy
0,00 zł
1 dzień roboczy
1 dzień roboczy
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy pobranie
0,00 zł
1 dzień roboczy
1 dzień roboczy
Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
11,00 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Punkty Poczta pobranie
13,00 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Allegro miniKurier24 InPost
3,00 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska
12,50 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska pobranie
15,00 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Pocztex Kurier48
14,00 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobranie
12,00 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Listy i paczki pocztowe
koszt dostawy
czas realizacji
Listy i paczki pocztowe
List polecony ekonomiczny
5,00 zł
4-5 dni roboczych
z pakietem
0,00 zł
4-5 dni roboczych
List polecony priorytetowy
7,00 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Paczka pocztowa priorytetowa
12,00 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Paczka48 pobranie
14,00 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Płatności

Gwarancja

dożywotnia

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

dożywotnia

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

ECBP S.C.
Rzeźnicka 12-13/B
82-300 Elbląg
Dodatkowe informacje

TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO
1. Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży
1.1. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży w zakresie określonym ustawą - przepisy ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.); oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
1.2. Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży można składać pisemnie na adres ECBP s.c. (ul. Rzeźnicka 12-13/B; 82-300 Elbląg) lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@scyzoryki.net
1.3. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź Sprzedawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres lub w inny podany przez Klienta sposób.
1.4. Sprzedawca informuje, że w przypadku Produktów objętych także gwarancją uprawnienia z tego tytułu należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej. Gwarancja na sprzedany Produkt nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień Klienta z tytułu odpowiedzialności Sprzedawcy za niezgodność Produktu z Umową sprzedaży w zakresie określonym ustawą - przepisy ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.); oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
1.5. Podstawa i zakres naszej odpowiedzialności za wady Towaru z tytułu rękojmi jest określona powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami Kodeksu Cywilnego, a dla umów sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dziennik Ustaw z 2002 roku o numerze 141, poz. 1176 ze zm.).
Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna Towaru zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia jego wydania Kupującemu. Jesteśmy odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili.
 

2. Reklamacje związane ze świadczeniem Usługi elektronicznej
2.1. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług elektronicznych można zgłaszać pisemnie na adres ECBP s.c. (ul. Rzeźnicka 12-13/B; 82-300 Elbląg) lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@scyzoryki.net
2.2. Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w terminie miesiąca licząc od dnia, w którym zauważył nieprawidłowości w świadczeniu Usługi elektronicznej.
2.3. Zaleca się podanie w treści reklamacji jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości, zdjęcia oraz danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.
2.4. Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Usługodawcę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
2.5. Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Klienta podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Klienta sposób.
 

3. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR
3.1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://www.uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php; https://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php
3.2. Klient będący konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
3.2.1. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich. (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214).
3.3. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.
3.4. Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl. 

3.5. Sprzedawca w niniejszym Regulaminie oraz w ramach Strony Internetowej udostępnia także łącze elektroniczne do platformy ODR: http://ec.europa.eu/consumers/odr . Platforma ODR stanowi m. in. źródło informacji na temat form pozasądowego rozstrzygania sporów mogących powstać pomiędzy przedsiębiorcami i konsumentami.

3.6. Skorzystanie z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń ma charakter dobrowolny. Poniższe zapisy mają charakter informacyjny i nie stanowią zobowiązania Sprzedawcy do skorzystania z pozasądowych sposobów rozwiązywania sporów.

 4. Postanowienia dotyczące przedsiębiorców
4.1. Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi za Towar wobec Kupującego nie będącego konsumentem zostaje wyłączona.
4.2. Z chwilą wydania przez Sprzedającego Towaru przewoźnikowi przechodzą na Kupującego nie będącego konsumentem korzyści i ciężary związane z Towarem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru. Sprzedający w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Towaru powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Kupującemu oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki.

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro miniKurier24 InPost
za darmo
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
List polecony ekonomiczny
na własny koszt
za darmo z pakietem
Paczkomaty 24/7
na własny koszt
za darmo z pakietem
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
ECBP S.C.
Rzeźnicka 12-13/B
82-300 Elbląg
Dodatkowe informacje

  PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
1. Klient będący jednocześnie Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży lub umowę o świadczenie Usługi elektronicznej, może od niej odstąpić bez podania przyczyn (i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych poniżej), składając stosowne oświadczenie na piśmie lub w inny, dowolny sposób w terminie czternastu (14) dni kalendarzowych. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Powyższe uprawnienie może zostać zrealizowane przez Konsumenta poprzez przesłanie oświadczenia o odstąpieniu na adres: ECBP s.c. (ul. Rzeźnicka 12-13/B; 82-300 Elbląg) lub mailowo: sklep@scyzoryki.net  lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt.
Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy stanowi załącznik nr 2 do ustawy o prawach konsumenta oraz dostępny jest do pobrania w opisie Transakcji. Konsument może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe.
 

2. Termin czternastodniowy rozpoczyna się:
2.1. Dla umowy, w wykonaniu której Sprzedający wydaje Towar, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. umowa sprzedaży) – od objęcia Towaru w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele Towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Towaru, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Towarów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Towarów;
2.2. Dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy
 

3. W razie odstąpienia od umowy Umowa sprzedaży lub umowa o świadczenie Usługi elektronicznej jest uważana za niezawartą, a Klient jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co Strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, lub przekazać go osobie upoważnionej przez sprzedającego do odbioru, chyba że Sprzedający zaproponował, że sam odbierze Towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem. Konsument może zwrócić Towar na adres: ECBP .s.c, ul. Rzeźnicka 12-13/B; 82-300 Elbląg.
 

4. Sprzedawca dokona niezwłocznie (nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy) zwrotu zapłaconej ceny wraz z kosztem dostawy na wskazany przez Konsumenta numer rachunku bankowego lub w inny wskazany przez Konsumenta sposób.
W przypadku gdy sprzedający nie zaproponował, że sam odbierze Towar od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
 

5. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w wypadkach: (1) o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy; (2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; (3) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; (4) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; (5) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (6) w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; (7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli; (8) w której konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza Produkty inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub Produktów; (9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; (11) zawartej w drodze aukcji publicznej; (12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; (13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. (14)świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą: znakowanie (grawerowanie, nadruk itp.);
 

6. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
 

7. Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument:
7.1. Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie danej Transakcji, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
7.2. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.

O sprzedającym

scyzoryki_net

O sprzedającym

scyzoryki_net

100,0%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 5 lat i 5 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 10:03

Dane firmy

ECBP S.C.
Wyspiańskiego 4
82-300 Elbląg
REGON: 280224120
NIP: 578-298-23-49

Kontakt

  • +48 *** *** *** (pokaż)

Informacje o sprzedającym

Sprzedającym w ramach konta scyzoryki_net jest:

Europejskie Centrum Bezpieczeństwa Pracy s.c.P.Klepacki & H.Kowalski;

ul. Wyspiańskiego 4; 82-300 Elbląg

Wpisany do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez prezydenta Miasta Elbląga pod numerem 36078 oraz 19467 oraz do CEiDG.

NIP 5782982349, REGON 280224120

Adres miejsca wykonywania działalności i adres do doręczeń:

ul. Rzeźnicka 12-13/B; 82-300 Elbląg

Adres poczty elektronicznej: sklep@scyzoryki.net

Numer telefonu / fax:  (+48) 552368506

Pozostałe informacje

POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Postanowienia dotyczące przedsiębiorców

1.1. Odpowiedzialność  Sprzedającego w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona - zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie - do wysokości zapłaconej lub należnej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu umowy sprzedaży. Sprzedający ponosi odpowiedzialność w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem tylko

za  typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem.

1.2. Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedającym, a Kupującym niebędącym konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedającego.

2. Administrator danych osobowych

2.1. Administratorem  danych osobowych Kupujących biorących udział w Transakcjach Sprzedającego jest Sprzedający (Europejskie Centrum Bezpieczeństwa Pracy s.c.P.Klepacki & H.Kowalski; ul. Wyspiańskiego 4; 82-300 Elbląg). Dane osobowe Kupujących Sprzedający

otrzymuje  od Grupy Allegro. Dane osobowe Kupującego są przetwarzane zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. 1997 Nr 133, poz. 883 ze zm.). Sprzedający zapewnia Kupującym realizację uprawnień wynikających z powyższej ustawy oraz z innych powszechnie obowiązujących przepisów.

3. Cel zbierania danych i odbiorcy danych

3.1. Dane  osobowe Kupujących przetwarzane są w celach związanych z przeprowadzeniem Transakcji Sprzedającego i z realizacją umów sprzedaży zawartych w wyniku Transakcji Sprzedającego. Podstawą przetwarzania danych osobowych Kupującego jest konieczność realizacji umowy sprzedaży, której jest stroną lub podjęcia na jego żądanie działań

przed  jej zawarciem. Jeżeli Kupujący wyrazi uprzednią zgodę, to dane Kupującego mogą być przetwarzane także w innym celu, o którym mowa w udzielanej zgodzie przez Kupującego.3.2. W przypadku Kupującego, który korzysta ze sposobu dostawy przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską, Sprzedający udostępnia zebrane dane osobowe Kupującego wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Sprzedającego.

3.3. Korespondencja związana ze złożonym zamówieniem, wystawienie faktury oraz obsługa reklamacji

4. Prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania

4.1. Kupujący ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Każdej osobie przysługuje prawo do kontroli przetwarzania danych, które jej dotyczą, zawartych w zbiorze danych Sprzedającego. W celu realizacji uprawnień, o których mowa powyżej można przesłać stosowną wiadomość pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej sklep@scyzoryki.net

5. Dobrowolność podania danych osobowych

5.1. Podanie  danych osobowych przez Kupującego jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie

wskazanych  w Regulaminie Allegro danych osobowych niezbędnych do udziału w Transakcji i zawarcia umowy sprzedaży skutkuje brakiem możliwości udziału w Transakcji lub zawarcia umowy sprzedaży ze Sprzedającym. Dane niezbędne do zawarcia umowy sprzedaży lub udziału w Transakcji są każdorazowo wskazane na stronie internetowej Allegro. 6. Prawo właściwe, język

6.1. Umowa sprzedaży między Sprzedającym i Kupującym zawierana jest zgodnie z

prawem polskim i w języku polskim.

Numer oferty:7140816551
Zgłoś naruszenie zasad

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro