, , ,

LATARKA CZOŁOWA CZOŁÓWKA FENIX HL50 XM-L2 LED 0473

od
Super Sprzedawcy
wiking-turystyka - 99,4%
Allegro Smart!
Dostawa od 8,00 zł
Czas wysyłki zwykle w ciągu 24 godzin
Zwrot za darmo
14 dni na odstąpienie od umowy
Ubezpieczenia od 64,80 zł
dowiedz się więcej
Liczba sztuk
z 11 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Rodzaj:
    • Kolor dominujący:
      wielokolorowy
    • Waga:
      1000 g
    • Zasilanie:
      bateria
    • Źródło światła:
    • Liczba trybów świecenia:
      5
    • Waga (z opakowaniem):
      0.4 kg

Opis

Sprzedajemy produkt legalny, prosto od oficjalnego dystrybutora marki w Polsce. Niższe ceny = mało efektywne podróbki i brak przedłużonej gwarancji producenta, nawet do 60 miesięcy. Sprzedawana jest latarka, bateria, pasek nośny i zapasowa uszczelka z firmowym opakowaniem ze znakami legalności produktu !!

Latarka czołowa Fenix HL50 to kolejny model naszej marki (po HL10), będący połączeniem czołówki z latarką "do kluczy". Wyróżnia go jednak imponująca moc: 365 lumenów w trybie turbo. To doskonałe narzędzie oświetlające dla bardzo wymagających turystów, biegaczy, grotołazów, wspinaczy, wędkarzy .... a przede wszystkim survivalowców i bushcraftowców. Sprawdzi się tam, gdzie niewielkie gabaryty i mała waga jest na wagę przetrwania. Dzięki swoim niewielkim rozmiarom, schowamy ją wszędzie - nawet do kieszeni spodni. Możemy jej używać jako latarkę czołową, ręczną, a gdy wpadniemy w tarapaty również rowerową.

Tej latarce czołowej Fenix niestraszna żadna Twoja przygoda! Została stworzona z myślą o osobach, które nie patyczkują się ze sprzętem, jednocześnie oczekując od niego niezawodności i ponadprzeciętnych osiągów. Ma niewielkie  rozmiary, ale jednocześnie rozświetla noc. Latarka Fenix HL50 to propozycja dla miłośników turystyki, wspinaczki, wędrówek po górskich szlakach, ale również mechaników, wędkarzy, myśliwych oraz każdego, kto chce mieć „wolne ręce” podczas pracy lub realizowania swoich pasji w trudnych warunkach. Ta wartość, w połączeniu z bardzo niewielkimi gabarytami, pełną wodoodpornością i odpornością na upadek z 1 metra czyni ją idealną propozycją dla osób szukających niewielkiej, niezawodnej, praktycznej, a przy tym mocnej latarki.

Bez problemu wykorzystamy ją:

  • w warunkach poligonowych,
  • podczas wypraw turystycznych i trekkingowych,
  • podczas treningów biegowych (przełaj) i nordic walking,
  • podczas imprez na orientację,
  • podczas polowań,
  • podczas wypraw speleologicznych,
  • podczas wędkowania,
  • podczas wypadów survivalowych i bushcraftowych,
  • podczas awarii w samochodzie,
  • podczas imprez przygodowych, ekstremalnych, adventure race,
  • gdzie sobie jeszcze wymarzymy.

A oto kilka spostrzeżeń i uwag z testów latarki. Zapakowana jest w blister z przejściówkami do baterii typu AA oraz CR123 (brak w zestawie) oraz zapasową uszczelką. Już pierwsze wrażenie - mała i lekka - świetna na każdu rodzaj aktywności. Jak sprawdzić oryginał ? Na pudełku jest unikalny numer seryjny, potwierdzający oryginalność oraz niezbędny jest podczas rejestracji produktu w ramach rozszerzonej gwarancji. Jak zapewnia przedstawiciel, oryginalne produkty otrzymują pełne wsparcie po sprzedażowe, serwis oraz dostęp do oryginalnych części zamiennych.

Podczas testów wykonywanych przez naszą ekipę, podczas biegów na orientację, świetnie się sprawdziła, jako oświetlenie przelotowe i do czytania mapy.

Wymiary i waga

Główny moduł ma wymiary 63,8 mm×32 mm×30 mm !! Zauważcie na jej niewielkie rozmiary w stosunku do dodatkowych opcji. Swobodnie wrzucimy ją do niewielkiej  kieszeni i nawet nie odczujemy wagi 57 gram (bez baterii).

Pas nośny

Zastosowano regulowany pas nośny z elastycznego materiału. Jednak dzięki jego dobrej jakości, nie wpływa on znacznie na wagę całości latarki. Dzięki regulacji i rozciągliwości pasa, uzyskamy obwód od 70 do 105 centymetrów. Dobrze trzyma się na głowie, jest lekka i dobrze spasowana, dzięki czemu bardzo szybko można zapomnieć o jej istnieniu. Ważnym atutem jest mocowanie latarki, wykonane z gumy i metalu. Umożliwia ono nie tylko stabilne użytkowanie sprzętu, ale również regulację kąta świecenia, czy wyjęcie latarki z uchwytu i użytkowanie jej jako niezależnego źródła światła. Uchwyt utrzymuje latarkę w odpowiedniej pozycji za pomocą metalowego klipsa, wewnątrz którego można dowolnie pochylać głowicę. Pomyślano również o zabezpieczeniu latarki przed przypadkowym wypadnięciem z klipsa – zastosowano dodatkową opaskę, która zahaczona o gumowy pasek z pewnością ochroni głowicę przed utratą. Jak widać, w przeciwieństwie do wielu innych czołówek, latarki Fenixa świetnie trzymają się na głowie. Nie zauważyliśmy zbytniego zsuwania się, czy podskakiwania latarki, podczas biegu.

Zasilanie i oświetlenie

Moduł wyposażony jest w 1 mocną diodę, umieszczoną w lustrze, przykrytym wzmocnioną soczewką. Zastosowano zasilanie jednej baterii AA lub CR123 (krótsza) dającej czas świecenia od 1 godziny do ponad 150 godzin w zależności od zastosowanej baterii i trybu świecenia. Bez problemu można stosować akumulatorki. Różnica w długości obu ogniw rekompensowana jest poprzez zastosowanie odpowiedniej przedłużki korpusu oraz plastikowej wkładki. które dostarczane są z latarką. Nawet po włożeniu ogniw, nie odczuwamy ich wagi. UWAGA ! należy uważać przy pakowaniu latarki z zasilaniem, gdyż czasami dochodzi do przypadkowego załączenia latarki i w potrzebie, zabraknie nam światła.

Diody dają mocne światło oświetlające efektywnie drogę od 3 do 77 metrów. Zastosowano cztery tryby świecenia. Przełączenia pomiędzy trybami świecenia, dokonujemy poprzez przyciśnięcie włącznika latarki znajdującego się u jej boku. Nie ma problemu obsługi latarki nawet w rękawiczkach. W zależności od potrzeby regulujemy moc światła, dzięki czemu optymalnie wykorzystujemy latarkę, a tym samym mocno oszczędzamy na naszych bateriach. Najbardziej efektywnym według nas jest użytkowanie latarki pomiędzy trybami 2 i 3. Wystarczająco oświetla teren i drogę wokół nas. Gdy jest potrzeba można użyć chwilowo opcji TURBO, z naprawdę silnym światłem. Do czytania mapy wystarczy 1 tryb świecenia.

Ważnym elementem użytkowania latarki, jest stopniowe zmniejszanie się strumienia światła wraz z rozładowaniem baterii. Samoczynnie, przechodzi na niższe tryby świecenia, informując nas tym samym o konieczności wymiany baterii. Latarka świeci aż do zupełnego zużycia baterii, co jest ważne w sytuacjach awaryjnych.

Dioda Cree Cree XM-L2 (T6) LED:

  • 365 lumenów/285 lumenów TURBO (chwilowy)*
  • 170 lumenów (3 h)/ 150 lumenów (2 h)*
  • 60 lumenów (9 h 45 min)/ 55 lumenów (6 h 20 min)*
  • 4 lumeny (150 h)/ 3 lumeny (110 h)*

* pomiar wykonano przy zastosowaniu baterii AA

Obudowa latarki

Ważnym elementem jest zastosowanie lekkiej, ale wytrzymałej plastiku gumy  oraz ultralekkiego aluminium. Latarkę dopracowano w każdym szczególe. Korpus czołówki wraz z pokrywką na baterią wykonano z aluminium. Uchwyt do zawiesia wykonanego z gumy z metalu. Dzięki klipsowi, regulacja nachylenia dobrze trzyma latarkę pod ustawionym kątem i pozwala na dokładne dopasowanie strumienia światła zależnie od potrzeby. Ważnym atutem jest wodoodporność latarki do 2 metrów / strumień wody płynący z różnych kierunków z wydajnością do 100 litrów na minutę. Obudowa wytrzyma również upadek z wysokości 1 metra. Od strony czoła, pasek nośny i gumowy uchwyt, likwiduje uczucie dyskomfortu podczas użytkowania sprzętu przylegającego bezpośrednio do skóry.

Podobnie jak w latarce HL10, możemy ją wyciągnąć z klipsa i użytkować jako niezależne źródło światła. Możemy ją podpiąć do rowery, plecaka czy używać jako latarki ręcznej.

Jak widać, nasza latarka sprawdzi się prawie w każdych warunkach i podczas wielu form rekreacji, turystyki, sportów ekstremalnych. Wędruj z nami, uprawiając turystykę w najlepszym towarzystwie.

Dane techniczne:

  • model: Fenix HL50
  • zasilanie: 1 × AA (nie ma w zestawie) lub 1 × CR123 (nie ma w zestawie)
  • max moc świecenia: 365 lumenów
  • tryby świecenia:stałe przy baterii AA:365 lumenów/285 lumenów (chwilowy),170 lumenów (3 h)/ 150 lumenów (2 h),60 lumenów (9 h 45 min)/ 55 lumenów (6 h 20 min),4 lumeny (150 h)/ 3 lumeny (110 h)
  • zasięg: 77 metrów
  • wodoodporność: IPX-8 / 0B 5 : Zanurzenie permanentne, ochrona przed zanurzeniem w wodzie – sprzęt jest odporny na zanurzenie ciągłe w warunkach zdefiniowanych przez producenta. Produkt może ulec przesiąknięciu po przekroczeniu głębokości zalecanej przez producenta.
  • soczewki: ultra clear glas, chemicznie wzmocnione, z powłoką AR
  • kąt świecenia: 5-85º
  • korpus: wysokiej jakości tworzywo sztuczne, aluminium
  • źródło światła: dioda Cree XM-L2 (T6) LED
  • żywotność diody: 50 000 h
  • wymiary: 63,8 mm×32 mm×30 mm
  • waga: 57 g bez baterii (95g z AA)
  • kolor: czarna

Elementy zestawu:

  • latarka Fenix HL50
  • pasek
  • zapasowa uszczelka
  • przedłużki do baterii
  • firmowe opakowanie z indywidualnym numerem seryjnym

O latarkach FENIX. Naszym celem jest produkcja najlepszych latarek LED na świecie. Produkty firmy Fenix słyną z wysokiej jakości wykonania, wytrzymałości, innowacyjności i dbałości o każdy szczegół. Każda latarka Fenix niezależnie od modelu łączy w sobie układ oparty na najnowszych diodach półprzewodnikowych typu LED, cyfrowym układzie sterującym oraz unikalnej konstrukcji optyki. Firma Fenix pragnie z każdym nowym produktem przekraczać oczekiwania swoich klientów pod względem jakości produktu oraz innowacyjności. 

Najnowocześniejsza optyka Fenix. Wysokiej jakości odbłyśnik to jeden z głównych elementów lampy. Każda latarka Fenix posiada precyzyjnie wykonany aluminiowy odbłyśnik w kształcie stożka. Najlepsze parametry konstrukcji pozwalają na jednolite odbicie wzorca światła. 

Jednolita moc świecenia. Fenix korzysta z wysokiej jakości układów cyfrowych, zapewniających bezproblemowe, płynne i ciągłe zasilanie emitera światła. Rozwiązanie to pozwala na jednolitą pracę latarki bez względu na poziom zużycia baterii. 

Wodoodporne. W celu zapewnienia wodoodporności każda z latarek Fenix została wyposażona w bardzo trwałe pierścienie uszczelniające. Zabezpiecza to wewnętrzne układy latarki przed dostaniem się do nich wody, brudu i kurzu. Latarki Fenix posiadają stopień ochrony przed wodą zgodny ze standardem IPX. Oznacza to, że latarka może być zanurzona w wodzie bez ryzyka jej uszkodzenia.

Zintegrowany układ optyczny. Dzięki zastosowaniu zintegrowanego układu optycznego uzyskano najwyższej jakości właściwości optyczne. Element ten został wyposażony w antyrefleksyjną powłokę AR oraz szklane soczewki zapewniające optymalną transmisję światła bez względu na kierunek obrotu głowicy. 

Nowoczesna Technologia LED. W latarkach Fenix zastosowano najtrwalsze i najbardziej efektywne półprzewodnikowe diody LED (Light Emitting Diode). Dzięki selekcji diod, latarki zapewniają odpowiednią temperaturę kolorów, barwę oraz miękki wzór światła. 

Ultrawytrzymała obudowa. Latarki Fenix posiadają korpus wykonany z niezwykle wytrzymałego anodyzowanego duraluminium typu III. Zastosowanie tak odpornego materiału oraz jednolita bryła obudowy znacznie zwiększa żywotność latarki. 

Spełnia wymogi ANSI NEMA/FL1. Latarki Fenix są testowane pod kątem wymagań NEMA/FL1 (standard ANSI). Ponadto każdy produkt przechodzi szereg badań w zakresie odpowiedniej barwy światła, odporności na korozję, wytrzymałości na uszkodzenia mechaniczne, odporności na temperaturę oraz czas pracy urządzenia.

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Dostawa i płatność

od 8,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Szczecin, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u wiking-turystyka za co najmniej 800,00 zł.
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Odbiór w punkcie
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
8,00 zł
wt. 31 mar. - śr. 1 kwi. w punkcie
z pakietem
0,00 zł
wt. 31 mar. - śr. 1 kwi. w punkcie
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,99 zł
wt. 31 mar. w punkcie
z pakietem
0,00 zł
wt. 31 mar. w punkcie
Kurier
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Kurier
Przesyłka kurierska
15,00 zł
wt. 31 mar. - śr. 1 kwi. u Ciebie
wt. 31 mar. - śr. 1 kwi. u Ciebie

Czas wysyłki: zwykle w ciągu 24 godzin.

Wyliczamy na podstawie wcześniejszych wysyłek tego sprzedawcy. Podczas tworzenia tej oferty, sprzedawca zadeklarował, że wyśle towar do 3 dni roboczych.

Płatności

Ubezpieczenia

Ubezpieczenie zapewnia PZU S.A.

Ubezpieczenia

Ubezpieczenie zapewnia PZU S.A.
Ubezpieczenie wybierzesz przy zakupie w koszyku.
Wariant I - Podstawowy
64,80
za 12 miesięcy
OC rowerzysty: 20 000 zł.
    Zapłacimy poszkodowanemu jeśli jadąc rowerem:
    • spowodujesz wypadek,
    • potrącisz pieszego,
    • uszkodzisz samochód.
    Ogólne Warunki Ubezpieczenia

    Gwarancja

    24 miesiące

    Gwarancja

    Rodzaj gwarancji

    sprzedającego

    Okres gwarancji

    24 miesiące
    12 miesięcy dla przedsiębiorców
    Dodatkowe informacje

    Jeśli chcesz przedłużyć gwarancję nawet do 5,5 roku, zarejestruj latarkę na stronie producenta - http://fenix.pl/rejestracja-latarki . Wówczas po zakonczeniu gwarancji podstawowej, otrzymasz dodatkowe miesiące gwarancyjne od producenta.


    Postępuj zgodnie z otrzymaną kartą gwarancyjną i zachowaj oryginalne opakowanie z hologramami i indywidualnym numerem seryjnym latarki.

    Reklamacja

    Reklamacja

    Czas na reklamację z tytułu rękojmi

    2 lata
    rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

    Adres do reklamacji

    WIKING ROBERT FILIPSKI
    BOHATERÓW GETTA WARSZAWSKIEGO 18/9
    70-303 SZCZECIN
    Dodatkowe informacje

    Paragraf 1 - Informacje ogólne

    Poinformuj nas o fakcie złożenia reklamacji za pomocą poczty elektronicznej, opisz problem, załącz zdjęcia - my wyślemy do Ciebie odpowiedni formularz, a gdy problem jest jednoznaczny, również opłaconego kuriera. Można również pobrać formularz na naszym serwerze - www.reklamacja.skladnicaturystyczna.pl . 

    Jeżeli towar konsumpcyjny jest niezgodny z umową, kupujący może żądać  doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę  albo wymianę na nowy. Są to jedyne uprawnienia, które w pierwszej  kolejności może wykorzystać Konsument. Co jednak istotne nie ma zatem  możliwości zażądania od razu od sprzedawcy zwrotu pieniędzy. Często  jednak konsumenci sądzą inaczej, lecz przepisy mówią jasno kiedy można  żądać zwrotu zapłaconej ceny. Warto przeczytać przed reklamacją -  http://winienczyma.bn.org.pl/kiedy-sprzedawca-musi-rzecz-wymienic-naprawic-a-kiedy-zwrocic-pieniadze/   

    Jeżeli otrzymany produkt będzie posiadał wady ukryte lub popsuje się  podczas użytkowania z przyczyn niezależnych od Ciebie, możesz skorzystać  z prawa gwarancyjnego i rękojmi.  Standardowo na towar udzielamy  gwarancji na okres 6 miesięcy. Wybrane produkty posiadają  gwarancję  producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski na  okres od 6 do 24 miesięcy. Gwarancji nie podlegają wszelkie uszkodzenia  mechaniczne, oraz uszkodzenia spowodowane niedbałym lub niewłaściwym,  niezgodnym z przeznaczeniem użytkowaniem. Po otrzymaniu informacji o  reklamacji ze strony Klienta oraz po otrzymaniu towaru stanowiącego  przedmiot reklamacji, Sklep jest zobowiązany do  ustosunkowania się do reklamacji w ciągu 14 dni. Termin naprawy lub  wymiany towaru w znacznej mierze zależy od producenta i wynosi ok. 1 do 2  miesięcy. 


    Aby Twoja reklamacja została rozpatrzona, powinieneś/powinnaś spełnić  następujące warunki:   

    1. Jeśli posiadasz, do zwracanego produktu dołącz fakturę/paragon (lub  inny dowód zakupu w sklepie) wraz z gwarancją (jeśli takowa została  dołączona do przesyłki), oraz wypełniony formularz reklamacyjny. 
    2. Produkt  powinien zostać zwrócony w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu  fabrycznym.  
    3. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia opakowania przy odbiorze  zamówienia, prosimy o sprawdzenie towaru przy kurierze i spisać  odpowiedni protokół szkody, który jest podstawą reklamacji w firmie  kurierskiej.  
    4. Reklamowany produkt należy wysłać przesyłką rejestrowaną, w rozsądnym koszcie np. list  polecony ekonomiczny, paczka pocztowa ekonomiczna. Przed wysyłką należy skontaktować się celem ustalenia adresu wysyłki z powodu serwisów w różnych miejscowościach. Przy jednoznacznych problemach wysyłamy do Kupującego opłaconego kuriera. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, pokrywamy koszty wysyłki do nas i do Kupującego.
    5. Po rozpatrzeniu reklamacji - standardowo 14 dni  roboczych (w uzasadnionych przypadkach i przy serwisie zewnętrznym do   30 dni), wysyłamy za pomocą poczty elektronicznej decyzję oraz naszą   propozycję, jeśli nie było informacji w formularzu, czego klient  oczekuje. 


    Paragraf 2 - Reklamacja z tytułu niezgodności towaru konsumpcyjnego z warunkami umowy  

    Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie  Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz. U. 141 poz. 1176) nakłada  obowiązek odpowiedzialności sprzedawcy z tytułu niezgodności towaru z  umową w przypadku stwierdzenia tej niegodności przed upływem 2 lat od  wydania towaru. Przy czym w myśl ustawy, sprzedawca nie odpowiada  za  niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, gdy kupujący o tej   niezgodności wiedział lub oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć.  Jeżeli okaże się to niemożliwe do wykonania lub będzie wymagało  nadmiernych kosztów, Klient ma możliwość domagania się  obniżenia ceny  lub odstąpienia od umowy. Sklep jest zobowiązany do ustosunkowania się  do tego żądania w ciągu 14 dni.   


    Paragraf 3 - Reklamacja z tytułu uszkodzeń lub braków powstałych w transporcie

    Wszystkie paczki, posiadają naszą firmową taśmę (biała z zielonymi nadrukami i logiem Wikinga). Jeśli paczka jej nie posiada, możliwe że otrzymałeś paczkę od innej firmy - sprawdź zawartość, nadawcę i odbiorcę. Jeśli widoczne są przecięcia i  naklejenia innej taśmy, uszkodzenie opakowania, widoczne ślady butów na opakowaniu, koniecznie sprawdź zawartość, która mogła zostać skradziona, podmieniona lub uszkodzona. Koniecznie sporządź protokół szkody wraz z kurierem/w punkcie odbioru, lub zgłoś zastrzeżenie przy odbiorze w paczkomacie.

    Protokół powienien zawierać: datę, godzinę doręczenia oraz  opis uszkodzeń lub zauważonych braków w towarze, uwzględniając jego  markę i model. Po otrzymaniu wyjaśnienia od przedstawiciela Poczty  Polskiej lub firmy kurierskiej, Sklep kontaktuje się z Klientem w celu  podjęcia dalszych decyzji odnośnie ponownej wysyłki towaru lub  anulowania zamówienia i zwrotu wpłaty.  

    Jeżeli przesyłka ma nienaruszone opakowanie zewnętrzne, możesz w  obecności kuriera sprawdzić jej zawartość. Niestety często kurierzy nie chcą czekać.  Jeżeli po rozpakowaniu okaże  się, że produkt jest uszkodzony, należy również spisać protokół szkody. Reklamacje uszkodzonego produktu mogą być zgłaszane u Przewoźnika w  terminie do 3 dni od chwili odbioru przesyłki. Spisany protokół należy  przesłać na adres naszego sklepu wraz z dowodem zakupu.  Zaniechanie powyższej czynności bez zastrzeżeń, powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia przesyłki, chyba że wykaże się, że szkoda powstała z winy przewoźnika.

    Podstawa prawna Kodeks Cywilny. 

    1. Art. 76 - Przyjęcie przesyłki przez uprawnionego bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia, chyba że:[...] udowodnił, że szkoda powstała w czasie między przyjęciem przesyłki do przewozu a jej wydaniem." Jednocześnie informuję, iż prawo dochodzenia roszczeń wobec przewoźnika - przysługuje od chwili odbioru rzeczy [...], jako osobie która dysponuje przesyłką (stosownie do art. 75 ust. 3 pkt. 2 b). 
    2. Art. 545 § 2. W razie przesłania rzeczy sprzedanej na miejsce przeznaczenia za pośrednictwem przewoźnika, kupujący obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju; jeżeli stwierdził, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie rzeczy, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.
    3. Art. 75 
    •  3. Roszczenia przeciwko przewoźnikowi przysługują: [...]
    • 2. z tytułu umowy przewozu przesyłek towarowych: [...]
    • b)  o inne roszczenia z tytułu umowy przewozu - nadawcy lub odbiorcy  zależnie od tego, któremu z nich przysługuje prawo rozporządzania  przesyłką;" 


    Kupujący  będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego  sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym  Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji  Handlowej w [miasto]. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i  procedur rozstrzygania sporów,  znajdują się pod następującym adresem:  http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów  konsumenckich”. Zgodnie z nową dyrektywą unijną w sprawie internetowego  systemu rozstrzygania sporów konsumenckich,, istnieje możliwość  rozstrzygania sporów na Europejskiej Platformie ODR (Online Dispute  Resolution), pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/ .  Ponadto, może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu  między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy  powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji  społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów  (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).  Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym  numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie  Konsumentów Polskich pod adresem e-mail porady@dlakonsumentow.pl 

    Zwroty

    14 dni na odstąpienie od umowy

    Zwroty

    14 dni na odstąpienie od umowy
    Czas na odstąpienie od umowy
    14 dni
    Koszt zwrotu
    Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
    dostawa
    zwrot
    Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
    za darmo
    Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
    na własny koszt
    za darmo z pakietem
    Przesyłka kurierska
    na własny koszt
    Adres do zwrotu
    WIKING ROBERT FILIPSKI
    BOHATERÓW GETTA WARSZAWSKIEGO 18/9
    70-303 SZCZECIN
    Dodatkowe informacje

    ZASADY ZWROTU KONSUMENCKIEGO -  Pamiętaj, jeśli zakupiłeś towar na firmę, nie dotyczą Ciebie przepisy o prawach konsumenta.  

    Główne założenia firmy CEIT Wiking postulują bezpieczne zakupy Klientów z   gwarancją dostarczenia towaru na czas, możliwości zrezygnowania z  zakupu  bez podania przyczyny, możliwości reklamowania towaru na  podstawie  niezgodności z umową, możliwości reklamowania towaru w  okresie gwarancji  lub rękojmi. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o  prawach konsumenta  oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez  produkt niebezpieczny", masz prawo zrezygnować z produktu bez podania  przyczyny w  ciągu 14 dni od daty odebrania zamówienia.  Koszt  opakowania i odesłania towaru ponosi Klient. Druk odstąpienia możesz pobrać z naszego serwera  www.zwrot.skladnicaturystyczna.pl lub napisz do nas wiadomość abyśmy Tobie wysłali.

    Odstąpienie konsumeckie krok po kroku:

    1. Odstąpienia możesz dokonać w okresie 14 dni od otrzymania towaru.
    2. Pamiętaj że ponosisz wszelkie koszty związane z nieprawidłowym sprawdzeniem zakupionego towaru, jego uszkodzeniem i przekroczeniem zwykłego zarządu.
    3. Poinformuj nas o tym fakcie za pomocą poczty elektronicznej - my wyslemy do Ciebie odpowiedni formularz.
    4. Spakuj zwracany towar, pamiętając o jego odpowiednim zabezpieczeniu, gdyż ponosisz wszelkie koszty związane z jego uszkodzeniem lub zagubieniem. Zalecamy przesyłki rejestrowane. Po opłaceniu, możemy wysłać naszą firmę kurierską - dodatkowy koszt 12,00.
    5. Ponosisz koszt odesłania towaru do naszego sklepu oraz opakowania i jego zabezpieczenia.  
    6. Po otrzymaniu zwracanego towaru, zwrotu wpłaconych pieniędzy dokonujemy w ustawowym okresie 14 dni,  z tym że jeżeli konsument wybrał sposób dostawy produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie, zwracany jest koszt  najtańszej formy dostawy.  

    Odstąpienie przy zakupie na firmę. Kupujący ma 3 dni na odstąpienie od umowy. Zwracany towar nie może być używany, rozpakowany, musi posiadać oryginalne i nieuszkodzone opakowanie. W innym przypadku nie przyjmiemy zwrotu i Kupujacy ponosi koszt jego odesłania. Po przyjęciu zwrotu wysyłamy fakturę VAT korektę. Po odesłaniu podpisanej korekty, zwracamy pieniądze tylko i wyłącznie za zakupiony towar na wskazane konto.

    Gdy zwracany towar jest uszkodzony.

    Jeśli  zwracany  towar nosi ślady użytkowania, jest uszkodzony,  niesprawny i tym podobnie, Sklep będzie dochodził swoich praw  majątkowych, wynikłych z   przekroczenia zwykłego zarządu. 

    Podejmujemy dwa kroki: 

    1.  Polubowne  załatwienie sprawy poprzez wyrażenie zgody przez Nabywcę   zwracającego towar na pomniejszenie zwracanej wpłaty w poczet pokrycia kosztów uszkodzonego/niesprawnego towaru.
    2. Założenie  sprawy sądowej z wnioskiem o pokrycie przez Nabywcę strat Sklepu wynikłych z przekroczenia zwykłego zarządu zwróconego towaru, oraz pokrycia wszelkich kosztów związanych z rzeczoznawcą, naprawą,   kosztów sądowych i innych związanych z sprawą. 


    Kupujący będący konsumentem, ma możliwość skorzystania z pozasądowego  sposobu rozpatrywania reklamacji i  dochodzenia roszczeń przed Stałym  Polubownym Sądem Konsumenckim przy  Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji  Handlowej w [miasto]. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i  procedur rozstrzygania sporów,  znajdują  się pod następującym adresem:  http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów  konsumenckich”. Zgodnie z nową dyrektywą unijną w sprawie internetowego  systemu rozstrzygania sporów konsumenckich,, istnieje możliwość  rozstrzygania sporów na Europejskiej Platformie ODR (Online Dispute  Resolution), pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/ . Ponadto,  może  uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między   Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy   powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji   społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów   (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).   Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym   numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie   Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl.  

    O sprzedającym

    wiking-turystyka

    O sprzedającym

    wiking-turystyka

    99,4%

    kupujących poleciło tego sprzedawcę
    w ostatnich 12 miesiącach
    ZGODNOŚĆ Z OPISEM
    4,9/5
    OBSŁUGA KLIENTA
    5,0/5
    KOSZT WYSYŁKI
    4,9/5
    Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
    Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
    NA ALLEGRO OD
    od 14 lat i 3 miesięcy
    OSTATNIE LOGOWANIE
    dzisiaj o 19:07

    Dane firmy

    Robert Filipski
    Centrum Edukacji i Turystyki WIKING
    Bohaterów Getta Warszawskiego 18/9
    70-303 Szczecin
    REGON: 320690089
    NIP: 8521381109

    Kontakt

    • 726 *** *** (pokaż)
    poniedziałek - piątek
    10:00 - 13:00
    sobota - niedziela
    zamknięte

    Informacje o sprzedającym

    Z POWODU PANDEMII KORONAWIRUSA NIE JESTEŚMY W STANIE ZAPEWNIĆ DOSTARCZANIA PACZEK PRZEZ FIRMY KURIERSKIE. WSZYSTKIE PACZKI SĄ DOSTARCZANE NA ULICĘ - KURIERZY MOGĄ NIE WCHODZIĆ NA KLATKI I DO FIRMY. JEŚLI JEST KWARANTANNA NA PEWNO PACZKI NIE DOSTARCZĄ.  USŁUGI POCZTOWE (PACZKI/LISTY) Z POWODU BRAKU LISTONOSZY, MOGĄ BYĆ AWIZOWANE. 

    Wiking Szczecin, jest firmą turystyczną powstałą w 2009 roku, na bazie wcześniejszego stowarzyszenia turystycznego i PTTK. Na co dzień organizujemy imprezy turystyczne, prowadzimy usługi przewodnickie, a jako Biuro Turystyki Kajakowej, oferujemy wycieczki i spływy kajakowe po Szczecinie i Pomorzu Zachodnim oraz wypożyczalnie kajaków; stacjonarna i mobilna. Ponadto projektujemy, znakujemy i poddajemy renowacji szlaki turystyczne. Korzystaj z naszego doświadczenia ! Sklep prowadzony jest przez firmę Centrum Edukacji i Turystyki Wiking  Robert Filipski, zarejestrowaną przez Urząd Miasta Szczecin w dniu 8 lipca 2009 roku pod numerem ewidencyjnym P/053396/09.

    Zgodnie z podanym na każdej aukcji terminem realizacji, CZAS WYSYŁKI ZAMÓWIENIA WYNOSI OD 1 DO 3 DNI ROBOCZYCH. Czas liczony jest od zaksięgowania środków na naszym koncie. Jeśli nie otrzymasz od nas wiadomości o wysyłce, wraz z numerem paczki w ciągu 4 dni roboczych, prosimy o wiadomość e-mail, abyśmy szybko i sprawnie mogli wyjaśnić co się stało. Informacje na każdej aukcji po kliknięciu w linku "Szczegóły dostawy".  

    Czasy realizacji usług kurierskich od dnia nadania paczki, wynikające z naszego doświadczenia:     

    1. Kurier DPD 1-3 dni robocze
    2. Paczkomaty Inpost 1-3 dni robocze - zależy od rozwoju sytuacji w Polsce dotyczącej pandemii koronawirusa.. 
    3. Allegro Paczka 48 Poczta Polska / odbiór w punkcie 2-4 dni robocze
    4. Allegro List Polecony - 4-6 dni roboczych 
    5. ODBIÓR OSOBISTY - NIE MA MOŻLIWOŚCI

    W okresie świątecznym, czas dostarczenia wydłuża się o conajmniej 1 dzień.

    NIE WYSYŁAMY ZA GRANICĘ !!!! NIE REALIZUJEMY ZAMÓWIEŃ TELEFONICZNYCH. NIE WYSYŁAMY ZA POBRANIEM

    Uszanujcie nasz czas wolny - nie pracujemy 24h na dobę, jak i weekendy i święta mamy wolne:) serdecznie dziękujemy !

    W PRZYPADKU PRZEKROCZENIA GABARYTU PACZKOMATY INPOST ALLEGRO,  POCZTY POLSKIEJ ORAZ PACZKI W RUCHU, WYSYŁAMY INNĄ FORMĄ WYSYŁKI POUSTALENIACH TELEFONICZNYCH.

    Pozostałe informacje

    ZASADY SPRZEDAŻY NA ALLEGRO

    Pamiętajmy, że wzajemny szacunek oraz przestrzeganie praw i obowiązków przez oby dwie strony umowy to nie wybór, ale obowiązek.

    1. Klikając KUP TERAZ, zawierasz umowę kupna/sprzedaży z naszą firmą. Fakt złożenia przez Klienta zamówienia zostanie potwierdzony przez System  automatycznie drogą elektroniczną. Wysyłany przez nas towar może lekko różnić się od oferowanego ze zdjęć, różnice mogą wynikać z dostawy towarów (odcień, kształt, opakowanie, oklejenie), jednakże opis nie może odbiegać i różnić się od sprzedawanego produktu na aukcji.
    2. Po zakupie obowiązkowo wypełnij formularz płatności i dostawy, podając w nim adres oraz formę   nadania wysyłki. We wiadomości do sprzedającego podajesz informacje odnośnie koloru, rozmiaru itp., jeśli wynika to z treści aukcji.
    3. Odbiór osobisty: nie realizujemy - brak sklepu stacjonarnego.
    4. Na wpłatę czekamy 7 dni. Po tym okresie przenosimy transakcję do nieudanych i anulujemy sprzedaż zgodnie z regulaminem Allegro, ze wszystkimi jego konsekwencjami.
    5. Koszty wysyłki, określa link "Dostawa i Płatność", pod miniaturka zdjęcia. Wysyłka i ceny obowiązuje tylko i wyłącznie na terenie Polski. W PRZYPADKU PRZEKROCZENIA GABARYTU PACZKOMATY INPOST ALLEGRO, POLECONY E-COMMERCE POCZTY POLSKIEJ, MINIPACZKI INPOST ORAZ PACZKI W RUCHU, WYSYŁAMY PACZKĄ POCZTEX48.
    6. Zamówienia realizowane są do od 1 do 3 dni roboczych, od następnego dnia od zaksięgowania wpłaty. Do czasu realizacji zamówienia, należy dodać czas  dostarczenia przesyłki. Staramy się nadać w 1 dzień roboczy.
    7. Po spakowaniu, zamówienie wprowadzane jest do systemu nadawczego E-Nadawca lub firm kurierskich i realizowane w najbliższych dniu roboczym. Paczki wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej, DPD, Inpost, Paczka w Ruchu. 
    8. Wysyłki za pobraniem - wysyłamy warunkowo, po potwierdzeniu zamówienia. (usługa wstrzymana)
    9. Wysyłka za granicę RP - NIE WYSYŁAMY
    10. Aby być pewnym, że zamówiony towar przyjdzie do nas nieuszkodzony lub chcemy aby był ubezpieczony na całość wartości zakupu, prosimy o kontakt celem zakupienia ubezpieczenia przesyłki - "Ostrożnie", "Szczególne warunki", "Zadeklarowana wartość paczki", "Wartość". Po kontakcie podamy dodatkowy koszt dodawany do wysyłki + VAT. 
    11. Standardowo do każdego zamówienia wystawiamy paragon fiskalny, który radzimy zachować. Jeśli chcesz fakturę (zakupy firmowe), dane należy podać w "Formularzu płatności i wysyłki". Kupując w naszych sklepach Kupujący zgadza się na otrzymywanie faktur drogą elektroniczną. To samo dotyczy kwestii faktur PRO-FORMA.
    12. DNI WOLNE.  Nie realizujemy zamówień w następujące dni: Nowy Rok; Objawienie Pańskie (Trzech Króli), Wielkanoc, Poniedziałek Wielkanocny, Święto Pracy, Święto Narodowe Trzeciego Maja, Zielone Świątki, Boże Ciało, Wniebowzięcie Najświętszej Maryi Panny, Wszystkich Świętych, Narodowe Święto Niepodległości, Boże Narodzenie (pierwszy dzień świąt), Boże Narodzenie (drugi dzień świąt) inne dni ustawowo wolne od pracy, oraz w dni ościenne.
    13. ZAKUPY NA FIRMĘ - PRZY WYSTAWIANYCH FAKTURACH VAT. Istnieje możliwość zwrotu w ciągu 3 dni od daty zakupu, tylko i wyłącznie nieużywane w oryginalnym i nie otwartym opakowaniu. Zwrot pieniędzy wykonywany jest przelewem, po odesłaniu do  nas podpisanej faktury korygującej, oraz danych do przelewu zwrotnego. Gwarancji udzielamy na okres 3 miesięcy, o ile inaczej nie jest ujęte w indywidualnej karcie gwarancyjnej, załączonej do produktu. Przy odbiorze osobistym towar należy sprawdzić na miejscu,zgodnie z kodeksem cywilnym. Akceptacja naszej Oferty oznacza, że wyrażasz tym samym żądanie wystawienia faktury VAT jako dokumentu potwierdzającego zakup towarów zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług. Faktury za zakupiony produkt są przesyłane w formie elektronicznej. W związku z tym, akceptacja naszej Oferty stanowi jednocześnie Twoją zgodę na przesyłanie faktur w formie elektronicznej, w rozumieniu przepisów o podatku od towarów i usług.
    14. KAŻDY KONSUMENT MA PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY ORAZ GWARANCJI LUB RĘKOJMI ZGODNIE Z PRZEPISAMI PRAWA POLSKIEGO. Zasady określone są w oddzielnych linkach na każdej z aukcji.
    15. FAKTURY - wysyłamy drogą mejlową, w momencie pakowania towaru. Jeśli faktura nie dojdzie na wskazny w Allegro adres poczty elektronicznej, prosimy o kontakt.

    Administrator danych osobowych   

    Administratorem danych osobowych Kupujących biorących udział w Transakcjach Sprzedającego jest Sprzedający (dokładne dane Sprzedającego podane są w zakładce Informacje o Sprzedającym). Dane osobowe Kupujących Sprzedający otrzymuje od Grupy Allegro. Dane osobowe Kupującego są przetwarzane zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. 1997 Nr 133, poz. 883 ze zm.). Sprzedający zapewnia Kupującym realizację uprawnień wynikających z powyższej ustawy oraz z innych powszechnie obowiązujących przepisów.  

    Cel zbierania danych i odbiorcy danych   

    Dane osobowe Kupujących przetwarzane są wyłącznie w celach związanych z przeprowadzeniem Transakcji Sprzedającego i z realizacją umów sprzedaży zawartych w wyniku Transakcji Sprzedającego. Podstawą przetwarzania danych osobowych Kupującego jest konieczność realizacji umowy sprzedaży, której jest stroną lub podjęcia na jego żądanie działań przed jej zawarciem. Jeżeli Kupujący wyrazi uprzednią zgodę, to dane Kupującego mogą być przetwarzane także w innym celu, o którym mowa w udzielanej zgodzie przez Kupującego.  W przypadku Kupującego, który korzysta ze sposobu dostawy przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską, Sprzedający udostępnia zebrane dane osobowe Kupującego wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Sprzedającego.  

    Prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawiania   

    Kupujący ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Każdej osobie przysługuje prawo do kontroli przetwarzania danych, które jej dotyczą, zawartych w zbiorze danych Sprzedającego. W celu realizacji uprawnień, o których mowa powyżej można przesłać stosowną wiadomość pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Sprzedającego wskazany na wstępie.  

    Dobrowolność podania danych osobowych   

    Podanie danych osobowych przez Kupującego jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie Allegro danych osobowych niezbędnych do udziału w Transakcji i zawarcia umowy sprzedaży skutkuje brakiem możliwości udziału w Transakcji lub zawarcia umowy sprzedaży ze Sprzedającym. Dane niezbędne do zawarcia umowy sprzedaży lub udziału w Transakcji są każdorazowo wskazane na stronie internetowej Allegro.  

    Prawo właściwe, język   

    Umowa sprzedaży między Sprzedającym i Kupującym zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.  

    Postanowienia dotyczące przedsiębiorców   

    Odpowiedzialność Sprzedającego w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona - zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie - do wysokości zapłaconej lub należnej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu umowy sprzedaży. Sprzedający ponosi odpowiedzialność w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem. 

    Numer oferty: 7743603458

    Inni klienci oglądali również

     

    Ostatnio przeglądane


    Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

    Allegro

    Dodałeś przedmiot do koszyka

    przejdź do koszyka