Wpisz czego szukasz

Znajdziemy sprzedawców, którzy mają wszystko czego szukasz.

Wprowadź frazę
, , ,
KOMPRE_PL
udostępnij

Laptop Lenovo X240 i5 4-gen 8GB 120GB SSD Win 10

od
KOMPRE_PL - 99,1%
Allegro Smart!
33,20 złx 20 ratraty zero
86 osób kupiło 95 sztuk

Dostawa od 8,99 zł
Czas wysyłki zwykle do 2 dni roboczych
Zwrot za darmo
14 dni na odstąpienie od umowy
Wygodne płatności
raty zero

Pojemność dysku
Wielkość pamięci RAM
Liczba sztuk
z 9569 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Kup w zestawie

Laptop Lenovo X240 i5 4-gen 8GB 120GB SSD Win 10Adapter mini DisplayPort (M) -> HDMI (F)
Cena za zestaw
688,99

Parametry

    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
  • Dane podstawowe
  • Ekran
    • Przekątna ekranu:
      12.5"
    • Rozdzielczość (px):
      1366 x 768
    • Powłoka matrycy:
      matowa
    • Typ matrycy:
      TN
    • Ekran dotykowy:
      nie
  • Procesor
    • Seria procesora:
      Intel Core i5
    • Liczba rdzeni procesora:
      2
    • Taktowanie bazowe procesora:
      1.9 GHz
    • Taktowanie maksymalne procesora:
      2.9 GHz
    • Pamięć podręczna procesora:
      3 MB
  • Pamięć RAM
    • Wielkość pamięci RAM:
      8 GB
    • Typ pamięci RAM:
      DDR3
  • Dysk twardy
    • Pojemność dysku:
      120 GB
    • Typ dysku twardego:
      SSD
    • Interfejs dysku:
      SATA
  • Karta graficzna
    • Rodzaj karty graficznej:
      Grafika zintegrowana
    • Model karty graficznej:
      Intel HD Graphics 4400
    • Pamięć karty graficznej:
      współdzielona
  • Dane szczegółowe
    • Typ napędu:
      brak
    • System operacyjny:
      Windows 8.1 Professional 32-bit, Windows 8.1 Professional 64-bit, Windows 10 Professional
    • Złącza:
      USB 3.0, USB 3.0 typ A, RJ-45, D-Sub (VGA), mini DisplayPort, minijack 3,5 mm (audio)
    • Komunikacja:
      Wi-Fi, LAN 10/100/1000 Mbps
    • Multimedia:
      czytnik kart pamięci, kamera, głośniki, mikrofon
    • Sterowanie:
      klawiatura, touchpad, punkt dotykowy (TrackPoint)
  • Parametry fizyczne
    • Kolor:
      czarny

Opis

  • Laptop Lenovo X240
  • Procesor Intel Core i5
  • Model procesora 4300U, 3MB Cache, 4-gen.
  • Zegar 2x 1.9-2.9GHz
  • Pamięć RAM 8GB DDR3
  • Dysk 120GB SSD
  • Naklejka COA Windows 8.1 Pro
  • Wersja licencji OEM
  • Ekran 12,5" 1366x768 LED matowy
  • Napęd Model Beznapędowy
  • Grafika Intel HD 4400
  • Bateria 1 bateria, czas działania min 1h
  • Klawiatura QWERTY PL (naklejki)
  • Złącza VGA, USB, USB 3.0, Lan, miniDisplayPort, czytnik kart SD, Audio
  • Dodatkowe wyposażenie Kamera (opcjonalnie)
  • Łącze bezprzewodowe WI-FI Intel DualBand 7260
  • Zasilacz Oryginalny, w zestawie

Płaski, lekki, niezawodny IBM Lenovo X240.

Procesory Intel® Core™ czwartej generacji zapewniają wydajność, która pozwoli zwiększyć produktywność. Urządzenia włączają się w mgnieniu oka i są zawsze gotowe do pracy. Można szybko wykonywać wiele zadań równocześnie i bez problemów przełączać się między aplikacjami.

Komputer przenośny ThinkPad X240 to jeden z najcieńszych i najlżejszych komputerów z serii ThinkPad dostępny w naszej ofercie. Najbardziej zauważalna różnica w porównaniu z poprzednim modelem jakim jest x230 to odchudzenie laptopa o kilka milimetrów. Ważąc mniej niż 1,5 kg i mając nie więcej niż 20,3 mm grubości w najgrubszym miejscu model X240 jest wyjątkowo przenośnym urządzeniem, bez poświęcania liczby portów, możliwości łączności czy też wytrzymałości.

Szybki Dysk SSD

Solid-State Drive, czyli dysk półprzewodnikowy, zbudowany z pamięci typu flash. W dysku SSD mamy do czynienia ze znacznie większymi szybkościami odczytu i zapisu. System operacyjny uruchamia się błyskawicznie, gry instalują się w mgnieniu oka, a aplikacje działają znacznie szybciej niż na dysku HDD.

Zalety:

  • Cicha praca
  • Szybki odczyt i zapis
  • Brak mechanicznych części
  • Mniejsze zużycie energii
  • Odporność na wstrząsy
  • Kondycja techniczna - Sprzęt w 100% sprawny, kompletny. Ekran klasa 'A-' Możliwe delikatne poświatki/otarcia na zewnętrznej powłoce matrycy powstałe od klawiatury.
  • Kondycja estetyczna - Obudowa może posiadać standardowe, normalne ślady użytkowania typu ryski lub otarcia, wynikające z normalnej eksploatacji. Na klapie możliwy profesjonalny skin.
  • Realne zdjęcia - Fotografie przedstawiają jeden z oferowanych przez nas laptopów.
  • Kamera: Opcjonalnie (Posiadamy egzemplarze wyposażone w kamerę oraz bez niej, jeśli ten element wyposażenia jest dla Ciebie ważny - przekaż nam taka informację po zakupie)

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Przykład reprezentatywny

Wygodne płatności



Dostawa i płatność

od 8,99 zł

Dostawa i płatność


Wysyłka z: OSTRZESZÓW, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Odbiór w punkcie
InPost Paczkomat 24/7
8,99 zł
pt. 7 sie. - wt. 11 sie. w punkcie
z pakietem
0,00 zł
pt. 7 sie. - wt. 11 sie. w punkcie
Odbiór osobisty
0,00 zł
pon. 10 sie. w punkcie
pon. 10 sie. w punkcie
Na adres
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Na adres
Kurier, InPost
12,99 zł
pt. 7 sie. - wt. 11 sie. u Ciebie
pt. 7 sie. - wt. 11 sie. u Ciebie
Kurier, DHL
12,99 zł
pt. 7 sie. - wt. 11 sie. u Ciebie
pt. 7 sie. - wt. 11 sie. u Ciebie
Odbiór w punkcie za pobraniem
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Odbiór w punkcie za pobraniem
Odbiór osobisty
0,00 zł
pon. 10 sie. w punkcie
pon. 10 sie. w punkcie
Na adres za pobraniem
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Na adres za pobraniem
Kurier pobranie, InPost
18,70 zł
pt. 7 sie. - wt. 11 sie. u Ciebie
pt. 7 sie. - wt. 11 sie. u Ciebie
Kurier pobranie, DHL
19,70 zł
pt. 7 sie. - wt. 11 sie. u Ciebie
pt. 7 sie. - wt. 11 sie. u Ciebie

Punkty odbioru

Siedziba firmy - Kompre
Rogaszyce 82p
63-500 Ostrzeszów
woj. wielkopolskie
email: sklep@kompre.pl
tel.: 510 188 531

poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota
08:00 - 11:00
niedziela
zamknięte

płatność kartą i gotówką
poinformujemy o terminie odbioru

Czas wysyłki: zwykle do 2 dni roboczych.

Wyliczamy na podstawie wcześniejszych wysyłek tego sprzedawcy. Podczas tworzenia tej oferty, sprzedawca zadeklarował, że wyśle towar do 3 dni roboczych.

Płatności

Gwarancja

6 miesięcy

Gwarancja


Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

6 miesięcy
Dodatkowe informacje

  Gwarancja

  1. Sprzedawca  udziela  Kupującemu gwarancji na działanie sprzętu zgodne z informacją   zamieszczoną w opisie przedmiotu. Okres gwarancji także został tam   określony.
  2. Każdy  sprzęt posiada plomby, które uniemożliwiają  Kupującemu zmianę lub  montowanie własnych podzespołów. Zerwanie plomby  wiąże się jednoznacznie  z utratą gwarancji. W przypadku zamówienia  komputera stacjonarnego  plomby zabezpieczające znajdują się na  poszczególnych podzespołach, a  nie na zewnętrznej obudowie. W przypadku  zakupu laptopa plomby znajdują  się na obudowie. W szczególnych  przypadkach Sprzedający może zastosować  inny rodzaj zabezpieczania  laptopa przed ingerencją Kupującego lub  inaczej umiejscowić plomby, ale  wówczas Kupujący zobowiązany jest do  wcześniejszego kontaktu ze  Sprzedającym.
  3. Nowe baterie podlegają 6 miesięcznej gwarancji.
  4. Nowe dyski HDD SATA i SSD podlegają 24 miesięcznej gwarancji.
  5. Wady   i uszkodzenia sprzętu ujawnione w okresie gwarancji będą usuwane   bezpłatnie w terminie 14 dni od daty dostarczenia sprzętu do siedziby   Sprzedającego
  6. Gwarancji nie podlega ekran, na którym wystąpiły do 3 bad pikseli.
  7. Gwarancji   nie podlegają akumulatory/baterie, których czas w opisie przedmiotu   wynosił poniżej 30 minut, ~30 minut lub posiadały adnotację „do regeneracji”,   „rozważ wymianę”. Akumulatory/baterie używane, których czas pracy  wynosi  ponad 30 minut, podlega zawsze 30 dniowej gwarancji.
  8. Gwarant   nie odpowiada za szkody i straty będące następstwem stwierdzenia   wadliwości sprzętu, takich jak np. utrata danych oraz nie bierze   odpowiedzialności za niekompatybilność oprogramowania oraz innych   podzespołów ze sprzętem klienta.
  9. Gwarancja nie obejmuje usterek, których przyczyną jest niewłaściwa praca oprogramowania.
  10. Gwarancja   nie obejmuje czynności, które należą do normalnej obsługi   eksploatacyjnej, jak np. zainstalowanie oprogramowania, konfiguracja,   konserwacja, czyszczenie. Kupujący zobowiązany jest do wykonania tych   czynności we własnym zakresie.
  11. Gwarancją  nie są objęte  uszkodzenia mechaniczne i wywołane nimi wady, uszkodzenia  i wady  spowodowane niewłaściwym lub niezgodnym z instrukcją użytkownika   przechowywania, konserwacji, instalacji, podłączenia sprzętu do   wadliwie działającej instalacji elektrycznej, dokonywanych przez   użytkownikach samowolnych napraw i zmian.
  12. Każdorazowo warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta.
  13. W   przypadku sprzedaży towaru w obrocie między przedsiębiorcami strony   wyłączają odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi za wady   fizyczne i prawne rzeczy, w szczególności ustalają, iż nie ponosi on   żadnej odpowiedzialności także za wady ukryte przedmiotu sprzedaży.
  14. Gwarancja zostaje przedłużona o czas przebywania towaru w serwisie.
  15. Nabywca traci gwarancję na skutek:  -  Upływu terminu gwarancji.  -  Zerwania plomb gwarancyjnych umieszczonych na sprzęcie przez Gwaranta.     -  Niewłaściwego użytkowania urządzenia lub niewłaściwego przechowywania. -  Uszkodzeń mechanicznych urządzenia. -   Utraty karty gwarancyjnej.         -   Napraw dokonywanych we własnym zakresie przez Nabywcę.-   Demontażu podzespołów, otwierania obudowy. 


Reklamacja

Reklamacja


Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

KOMPRE SP. Z O.O. "reklamacja"
ROGASZYCE 82P
63-500 OSTRZESZÓW
Dodatkowe informacje

 

Reklamacja

  1. Każdemu Kupującemu, który zawarł umowę sprzedaży przysługuję prawo do reklamacji.
  2. Jeżeli  usterka jest bardzo poważna i Sprzedający nie ma możliwości jej  usunięcia lub wymiany podzespołów wówczas Kupujący otrzymuje zwrot  środków na konto.
  3. W  celu identyfikacji i usprawnienia procedury reklamacyjnej Kupującemu,  zaleca się, by wypełnił zgłoszenie znajdujące się na stronie  internetowej http://www.serwis.kompre.pl/, co  pozwoli na przyspieszenie czasu rozpatrywania zgłoszenia. Po  wypełnieniu elektronicznego formularza, Kupujący otrzymuje zwrotnie  komunikat informujący o przyjęciu zgłoszenia do rozpatrzenia przez  Sprzedającego.
  4. Po  rozpatrzeniu zgłoszenia reklamacyjnego przez Sprzedawcę, Kupujący  otrzymuję wiadomość e-mail zawierającą dalszą instrukcję postępowania  reklamacyjnego.
  5. W  szczególnych wypadkach reklamacyjnych można również skorzystać z  kontaktu telefonicznego 661 801 461 (pn-pt w godz. 8-16:00) oraz  mailowego serwis@kompre.pl. Dalsze użytkowanie wadliwego urządzenia może powodować jego dodatkowe uszkodzenia i skutkować utratą gwarancji.
  6. W  przypadku uzasadnionej reklamacji Kupujący nie ponosi kosztów  związanych z dostarczeniem przedmiotu na serwis. Tylko w przypadku  niedostarczenia paczki kurierowi, który zjawił się u Kupującego w  ustalonym przez niego terminie, na Kupującego spada obowiązek na własny  koszt dostarczyć reklamowany towar do Sprzedającego. Wysyłka  naprawionego sprzętu do Kupującego, również odbywa się na koszt  Sprzedającego.
  7. Jeśli  reklamowany przedmiot to urządzenie, typu laptop, komputer, monitor,  projektor, prosimy o wysyłkę także okablowania (zasilacze i przewody).
  8. Reklamowany  towar należy dostarczyć do siedziby Sprzedającego będącej miejscem  zakupu towaru KOMPRE Sp. z o.o., Rogaszyce 82P, 63-500 Ostrzeszów z  dopiskiem „REKLAMACJA”
  9. Sposoby  dostarczenie przedmiotu na serwis:  a) Sprzedający zamawia kuriera na  wskazany przez Kupującego adres (Kupujący jest zobowiązany do  wydrukowania listu przewozowego i naklejenia go do bezpiecznie  zapakowanej przez siebie paczki). W przypadku nie przekazania paczki  kurierowi, Kupujący zostanie obciążony kosztami za transport oraz będzie  musiał odesłać sprzęt na własny koszt.  b) Jeśli Kupujący  nie chce skorzystać z kuriera zamówionego przez Sprzedającego, należy o  tym poinformować Sprzedającego w momencie przesłania zgłoszenia  reklamacyjnego. Kupujący może dostarczyć towar do serwisu dowolnym  środkiem transportu, jednak kwota za przesyłkę nie powinna przekroczyć  najtańszej opcji z cennika dostawy Sprzedawcy. c)  Osobiście w sklepie stacjonarnym. 

Gwarancja

  1. Sprzedawca  udziela Kupującemu gwarancji na działanie sprzętu zgodne z informacją  zamieszczoną w opisie przedmiotu. Okres gwarancji także został tam  określony.
  2. Każdy  sprzęt posiada plomby, które uniemożliwiają Kupującemu zmianę lub  montowanie własnych podzespołów. Zerwanie plomby wiąże się jednoznacznie  z utratą gwarancji. W przypadku zamówienia komputera stacjonarnego  plomby zabezpieczające znajdują się na poszczególnych podzespołach, a  nie na zewnętrznej obudowie. W przypadku zakupu laptopa plomby znajdują  się na obudowie. W szczególnych przypadkach Sprzedający może zastosować  inny rodzaj zabezpieczania laptopa przed ingerencją Kupującego lub  inaczej umiejscowić plomby, ale wówczas Kupujący zobowiązany jest do  wcześniejszego kontaktu ze Sprzedającym.
  3. Nowe baterie podlegają 6 miesięcznej gwarancji.
  4. Nowe dyski HDD SATA i SSD podlegają 24 miesięcznej gwarancji.
  5. Wady  i uszkodzenia sprzętu ujawnione w okresie gwarancji będą usuwane  bezpłatnie w terminie 14 dni od daty dostarczenia sprzętu do siedziby  Sprzedającego
  6. Gwarancji nie podlega ekran, na którym wystąpiły do 3 bad pikseli.
  7. Gwarancji  nie podlegają akumulatory/baterie, których czas w opisie przedmiotu  wynosił poniżej 30 minut lub posiadały adnotację „do regeneracji”,  „rozważ wymianę”. Akumulatory/baterie używane, których czas pracy wynosi  ponad 30 minut, podlega zawsze 30 dniowej gwarancji.
  8. Gwarant  nie odpowiada za szkody i straty będące następstwem stwierdzenia  wadliwości sprzętu, takich jak np. utrata danych oraz nie bierze  odpowiedzialności za niekompatybilność oprogramowania oraz innych  podzespołów ze sprzętem klienta.
  9. Gwarancja nie obejmuje usterek, których przyczyną jest niewłaściwa praca oprogramowania.
  10. Gwarancja  nie obejmuje czynności, które należą do normalnej obsługi  eksploatacyjnej, jak np. zainstalowanie oprogramowania, konfiguracja,  konserwacja, czyszczenie. Kupujący zobowiązany jest do wykonania tych  czynności we własnym zakresie.
  11. Gwarancją  nie są objęte uszkodzenia mechaniczne i wywołane nimi wady, uszkodzenia  i wady spowodowane niewłaściwym lub niezgodnym z instrukcją użytkownika  przechowywania, konserwacji, instalacji, podłączenia sprzętu do  wadliwie działającej instalacji elektrycznej, dokonywanych przez  użytkownikach samowolnych napraw i zmian.
  12. Każdorazowo warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta.
  13. W  przypadku sprzedaży towaru w obrocie między przedsiębiorcami strony  wyłączają odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi za wady  fizyczne i prawne rzeczy, w szczególności ustalają, iż nie ponosi on  żadnej odpowiedzialności także za wady ukryte przedmiotu sprzedaży.
  14. Gwarancja zostaje przedłużona o czas przebywania towaru w serwisie.
  15. Nabywca traci gwarancję na skutek:  -  Upływu terminu gwarancji.  -  Zerwania plomb gwarancyjnych umieszczonych na sprzęcie przez Gwaranta.     -  Niewłaściwego użytkowania urządzenia lub niewłaściwego przechowywania. -  Uszkodzeń mechanicznych urządzenia. -   Utraty karty gwarancyjnej.         -   Napraw dokonywanych we własnym zakresie przez Nabywcę.-   Demontażu podzespołów, otwierania obudowy. 


Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty


Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
KOMPRE SP. Z O.O. "ZWROT"
ROGASZYCE 82P
63-500 OSTRZESZÓW
Ograniczenie prawa do odstąpienia

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupujący otworzył zapieczętowane opakowanie nagrania dźwiękowego, wizualnego lub programu komputerowego (przepis z ustawy).

Dodatkowe informacje

Zwrot z Allegro Smart!

 

Prawo do odstąpienia od umowy

  1. Konsument,  który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić w terminie 14  dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. W tym celu należy wypełnić  oświadczenie o rezygnacji z zakupu w terminie do 14 dni od daty  otrzymania towaru - oświadczenie wypełnia się na stronie: http://www.serwis.kompre.pl/ 
  2. Przedmiot można dostarczyć osobiście do siedziby firmy lub przesłać bezpiecznie dowolnym środkiem transportu.
  3. Adres do zwrotu towaru: KOMPRE Sp. z o.o., Rogaszyce 82P, 63-500 Ostrzeszów z dopiskiem „ZWROT”.
  4. Kupujący  ponosi koszt odesłania Produktu do Sprzedającego. Jeżeli Kupujący  wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób  dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest  zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych  kosztów.
  5. Sprzedający  ma obowiązek, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia  otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić mu  wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt dostawy (najtańsza  opcja z cennika dostawy).
  6. Kupujący  ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni  kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić towar  Sprzedawcy w stanie niezmienionym.
  7. Jeśli  np. wraz z laptopem, Kupujący otrzymał również nową torbę lub  zapakowaną oryginalnie mysz i opakowanie zostanie naruszone lub torba  zostanie pozbawiona oryginalnych etykiet, Sprzedawca nie będzie  zobowiązany do przyjęcia zwrotu.
  8. Wraz z przedmiotem, należy zwrócić również fiskalny dokument zakupu oraz kartę gwarancyjną.
  9. W  przypadku, kiedy dokumentem sprzedaży jest faktura, należy ją zachować -  do dokumentu zostanie wystawiona korekta, na podstawie której  Sprzedający dokona zwrotu należności. Podpisaną korektę można przesłać  listownie lub skanem na adres mailowy: serwis@kompre.pl.
  10. Kupujący  ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będącej  wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny dla  stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Jeśli Kupujący  uszkodzi Przedmiot lub w jakikolwiek sposób narazi Sprzedającego na  dodatkowe koszty (jeśli np. zwracany przedmiot będzie wymagał ponownego  zainstalowania systemu operacyjnego), wówczas kwota zwrotu może zostać  pomniejszona.
  11. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży towaru zakupionego w zestawie z innym produktem zwrotowi podlega cały zestaw.
  12. Zwrot  przysługuje tylko osobie fizycznej (nie przysługuje on Przedsiębiorcy  oraz  w przypadku zakupu sprzętu na firmę przez osobę fizyczną).
  13. Prawo  odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na  odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

-  o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za  wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem  świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci  prawo do odstąpienia od umowy;

-  w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana,  wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu  jego zindywidualizowanych potrzeb;

-  w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne  albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu,  jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

-  o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku  materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną  zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po  poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od  umowy.

 

Kupując Towar w ramach tej Oferty i wybierając metody dostawy:

  • Allegro Paczkomaty InPost, Paczkomaty 24/7,
  • Allegro Paczka w RUCHU, Paczka w RUCHU
  • Paczka 24 odbiór w punkcie, Paczka 48 odbiór w punkcie, Allegro Poczta Polska Odbiór w punkcie

możesz skorzystać z bezpłatnego zwrotu Towaru z Allegro Smart!, o ile Sprzedający dopuszcza zwrot tego Towaru w ramach Oferty. W takim przypadku należy skorzystać z formularza dostępnego w zakładce Kupione. Bezpłatne zwroty Towaru z Allegro Smart! nie obejmują przesyłek doręczanych listem poleconym oraz ekonomicznym.


O sprzedającym

KOMPRE_PL

O sprzedającym


99,1%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

Zgodność z opisem

4,9/5star

Obsługa kupującego

4,9/5star

Koszt wysyłki

5,0/5star
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki. Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.

Na allegro

od 3 lat i 10 miesięcy

Ostatnie logowanie

dzisiaj o 15:27

Dane firmy

KOMPRE Sp. z o.o.
ul. Starograniczna 28
54-231 Wrocław
REGON: 365361778
NIP: 514-034-24-53

Kontakt

  • 510 *** *** ()
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Firmę KOMPRE tworzy zespół ludzi, których od lat interesuje świat komputerów i których celem jest 100% satysfakcja klienta z udanych zakupów. Posiadamy wieloletnie doświadczenie w sprzedaży i serwisie po-leasingowego sprzętu komputerowego. Z naszych ofert skorzystało już ponad 30 tysięcy zadowolonych klientów. Wieloletnie doświadczenia nauczyły nas, że w tej branży najbardziej liczy się profesjonalne podejście do pracy. Stawiamy przede wszystkim na jakość sprzedawanych urządzeń.

Pozostałe informacje

SYSTEM LICENCJA COA 

Informacje na temat licencji systemowej - zainstalowanego systemu oraz naklejce COA znajdują się w opisie przedmiotu. Jeśli f-vat została wybrana przez Kupującego w formularzu dostawy po zakupie, informacja na temat licencji systemowej COA znajdzie się również na fakturze. 

INFORMACJA O SPOSOBIE PŁATNOŚCI 

Płatność za realizację zamówienia następuje w jeden z poniższych sposobów: 

- przelewem, przed dostawą towaru na rachunek bankowy Sprzedawcy (przedpłata) 

89 1140 1993 0000 3476 1600 1001 MBANK

- przelewem Payu, 

- za pobraniem, przy odbiorze przesyłki od kuriera do kwoty 5 tys zł (dla użytkowników z ilością komentarzy pozytywnych powyżej 20), 

- płatność gotówką przy odbiorze osobistym w siedzibie firmy. 

Czas na zrealizowanie płatności to 7 dni. Po tym terminie zamówienie zostanie anulowane i staramy się o zwrot prowizji od Allegro. Nie wysyłamy paczek za pobraniem niezarejestrowanym użytkownikom oraz użytkownikom z kontem junior. 

CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA Po otrzymaniu przez Kupującego wpłaty za przedmiot lub informacji o wyborze płatności za pobraniem, zamówienie zostaje przygotowane do realizacji. Po zakupie klient zobowiązany jest do wypełnienia formularza dostawy, a w e-mailu zwrotnym otrzymuje nr nadania paczki. Niewypełnienie lub nieprawidłowe wypełnienie formularza dostawy po zakupie, może ten czas wydłużyć z winy Kupującego. Sposób zapłaty, adres do wysyłki, nr tel dla kuriera, dane do faktury oraz uwagi do zamówienia należy umieścić w formularzu dostawy od razu po zakupie. Informacje podane w odrębnych mailach nie będą uwzględnianie. Jeśli w aukcji podane są gratisy, które klient może sobie sam wybrać, a nie umieścił tego wyboru w formularzu po zakupie, oznacza to, że gratis zostaje wybrany losowo prze Sprzedającego. Po otrzymaniu maila od Sprzedającego z informacją o wysyłce nie można przeprowadzać już zmian. Prosimy o tym pamiętać. Czas realizacji zamówienia, został przedstawiony w aukcji, jednak w okresie przedświątecznym czas ten może się wydłużyć. 

OBOWIĄZEK DOSTARCZENIA RZECZY BEZ WAD 

Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć rzecz bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży. 

POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ 

Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów,  znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich.


Numer oferty: 8770019268

Inni klienci oglądali również

 

Ostatnio przeglądane


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro

zamknij

Dodałeś przedmiot do koszyka

przejdź do koszyka