Sprzedawca zmienił tę ofertę.

Widzisz stan z dnia zakupu (czwartek 27 grudnia, 00:05:53).

IrenaKomputeryPL

LAPTOP LENOVO x220 i5 4GB 320GB WINDOWS 7 ZASILACZ

od
IrenaKomputeryPL
395,00
Allegro Smart!
19,75 zł x 20 rat raty zero
Przesyłka płatna z góry
Kurier DHL15,90 zł
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost8,99 zł
z pakietem
Allegro Smart!
0,00 zł
Allegro Kurier24 InPost13,41 zł
Przesyłka płatna przy odbiorze
Kurier DHL pobraniowy19,70 zł
sprawdź szczegóły
Liczba sztuk
z 828 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Używany
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Wielkość matrycy:
      12" - 12.9"
    • Rozdzielczość (px):
      1366 x 768
    • Powłoka matrycy:
      matowa
    • Ekran dotykowy:
      nie
    • Seria procesora:
      Intel Core i5
    • Liczba rdzeni procesora:
      2
    • Wielkość pamięci RAM:
      4 GB
    • Pojemność dysku:
      320 GB
    • Typ dysku twardego:
      brak
    • Rodzaj karty graficznej:
      Grafika zintegrowana
    • Typ:
      standardowy
    • Kolor:
      czarny
    • System operacyjny:
      Windows 7 Professional 32-bit, Windows 7 Professional 64-bit, inny
    • Złącza:
      USB 2.0 typ A, USB 2.0, DisplayPort, RJ-45, D-Sub (VGA), ExpressCard, minijack 3,5 mm (audio)
    • Komunikacja:
      Wi-Fi, LAN 10/100/1000 Mbps
    • Multimedia:
      głośniki, czytnik kart pamięci

Opis

Specyfikacja

  • Laptop Lenovo ThinkPad X220
  • Procesor Intel Core i5
  • Model procesora 2520M, 3MB Cache
  • Zegar 2x 2.50 - 3.20GHz
  • Pamięć RAM 4GB DDR3
  • Dysk 320GB SATA
  • Naklejka COA Windows 7 Pro
  • Wersja licencji OEM
  • Ekran 12" 1366x768 Matowy, Led, A-
  • Napęd Model Beznapędowy
  • Grafika Intel HD 3000
  • Bateria Około 1h działania
  • Klawiatura QWERTY PL (naklejki)
  • Złącza VGA, DisplayPort, 3xUSB 2.0, Audio, LAN, EC
  • Dodatkowe wyposażenie Czytnik kart SD, Lampka
  • Łącze bezprzewodowe Wi-Fi
  • Zasilacz Tak, w zestawie
  • Kondycja techniczna - Sprzęt w 100% sprawny, przetestowany, kompletny. Ekran klasa 'A-' możliwe delikatne poświatki / plamki ,ryski.
  • Kondycja estetyczna - Sprzęt w klasie  'A-'
  • Realne zdjęcia - Fotografie poniżej przedstawiają jeden z oferowanych przez nas laptopów.
  • Laptop w klasie "A-" - Używany, może posiadać pewne normalne ślady użytkowania w postaci rysek lub małych otarć.
raty zero

Przykład reprezentatywny: RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania): 0,00%, całkowita kwota kredytu/pożyczki: 1500 zł, całkowita kwota do zapłaty: 1500 zł, oprocentowanie stałe 0%, całkowity koszt kredytu/pożyczki: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 75 zł. Kalkulacja na dzień 1.12.2018 r. dokonana na reprezentatywnym przykładzie (przy założeniu, że dla kredytu odnawialnego cała jego kwota została wykorzystana jednorazowo w ramach Transakcji Raty Od.nowa i nie zaszły okoliczności skutkujące nieprzedłużeniem umowy). Propozycją objęte są wybrane towary na zasadach dostępnych na: allegro.pl/raty/regulamin w okresie 1.12.2018 r. - 31.12.2018 r. Umowa o kredyt odnawialny zawierana jest pomiędzy kredytobiorcą a Bankiem BGŻ BNP Paribas S.A. Allegro.pl sp. z o.o. współpracuje z tym Kredytodawcą i dokonuje czynności faktycznych w zakresie pośrednictwa w zawieraniu ww. umów. Umowa o pożyczkę zawierana jest pomiędzy pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A., mBank S.A. lub Kreditech Polska sp. z o.o. PayU S.A. współpracuje z tymi Pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu z nimi ww. umów. Umowa o kredyt odnawialny/pożyczkę zawierana jest pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej kredytobiorcy/pożyczkobiorcy. Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.

Sponsorowane oferty z tej kategorii

Dostawa i płatność

od 8,99 zł

Lokalizacja: Ostrzeszów, Polska

Wysyłka

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
2 dni robocze
Kurier DHL
pierwsza sztuka
15,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
3-4 dni robocze
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
pierwsza sztuka
z pakietem
8,99 zł
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
3 dni robocze
z pakietem
0,00 zł
Allegro Kurier24 InPost
pierwsza sztuka
13,41 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
3-4 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
2 dni robocze
Kurier DHL pobraniowy
pierwsza sztuka
19,70 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
3-4 dni robocze

Sprzedawca nie określił cen wysyłki za granicę

Skontaktuj się ze sprzedawcą, jeśli zależy Ci na dostawie

Punkty odbioru

KOMPRE SP. Z O.O.
ROGASZYCE 82P
63-500 Ostrzeszów
woj. wielkopolskie
tel.: 510 188 531

poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota
08:00 - 12:00
niedziela
zamknięte

płatność tylko gotówką
prosimy umówić się na odbiór

KOMPRE Sp. z o.o.
ul. Starograniczna 28
54-231 Wrocław
woj. dolnośląskie

poniedziałek - piątek
10:00 - 18:00
sobota
09:00 - 14:00
niedziela
zamknięte

płatność tylko gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Gwarancja

1 miesiąc

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

1 miesiąc

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

KOMPRE SP. Z O.O. "Reklamacja"
ROGASZYCE 82P
63-500 OSTRZESZÓW
Dodatkowe informacje

   Reklamacja 

  1. Każdemu Kupującemu, który zawarł umowę sprzedaży przysługuję prawo do reklamacji.
  2. Jeżeli   usterka jest bardzo poważna i Sprzedający nie ma możliwości jej   usunięcia lub wymiany podzespołów wówczas Kupujący otrzymuje zwrot   środków na konto.
  3. W  celu identyfikacji i usprawnienia  procedury reklamacyjnej Kupującemu,  zaleca się, by wypełnił zgłoszenie  znajdujące się na stronie   internetowej http://www.serwis.kompre.pl, co   pozwoli na przyspieszenie czasu rozpatrywania zgłoszenia. Po   wypełnieniu elektronicznego formularza, Kupujący otrzymuje zwrotnie   komunikat informujący o przyjęciu zgłoszenia do rozpatrzenia przez   Sprzedającego.
  4. Po  rozpatrzeniu zgłoszenia reklamacyjnego  przez Sprzedawcę, Kupujący  otrzymuję wiadomość e-mail zawierającą  dalszą instrukcję postępowania  reklamacyjnego.
  5. W   szczególnych wypadkach reklamacyjnych można również skorzystać z   kontaktu telefonicznego 661 801 461 (pn-pt w godz. 8-16:00) oraz   mailowego serwis@kompre.pl. Dalsze użytkowanie wadliwego urządzenia  może powodować jego dodatkowe uszkodzenia i skutkować utratą gwarancji.
  6. W   przypadku uzasadnionej reklamacji Kupujący nie ponosi kosztów   związanych z dostarczeniem przedmiotu na serwis. Tylko w przypadku   niedostarczenia paczki kurierowi, który zjawił się u Kupującego w   ustalonym przez niego terminie, na Kupującego spada obowiązek na własny   koszt dostarczyć reklamowany towar do Sprzedającego. Wysyłka   naprawionego sprzętu do Kupującego, również odbywa się na koszt   Sprzedającego.
  7. Jeśli  reklamowany przedmiot to urządzenie,  typu laptop, komputer, monitor,  projektor, prosimy o wysyłkę także  okablowania (zasilacze i przewody).
  8. Reklamowany  towar należy  dostarczyć do siedziby Sprzedającego będącej miejscem  zakupu towaru  KOMPRE Sp. z o.o., Rogaszyce 82P, 63-500 Ostrzeszów z  dopiskiem  „REKLAMACJA”
  9. Sposoby  dostarczenie przedmiotu na serwis:  a)  Sprzedający zamawia kuriera na  wskazany przez Kupującego adres  (Kupujący jest zobowiązany do  wydrukowania listu przewozowego i  naklejenia go do bezpiecznie  zapakowanej przez siebie paczki). W  przypadku nie przekazania paczki  kurierowi, Kupujący zostanie obciążony  kosztami za transport oraz będzie  musiał odesłać sprzęt na własny  koszt.  b) Jeśli Kupujący  nie chce skorzystać z kuriera zamówionego  przez Sprzedającego, należy o  tym poinformować Sprzedającego w momencie  przesłania zgłoszenia  reklamacyjnego. Kupujący może dostarczyć towar  do serwisu dowolnym  środkiem transportu, jednak kwota za przesyłkę nie  powinna przekroczyć  najtańszej opcji z cennika dostawy Sprzedawcy. c)   Osobiście w sklepie stacjonarnym. 

Gwarancja

  1. Sprzedawca   udziela Kupującemu gwarancji na działanie sprzętu zgodne z informacją   zamieszczoną w opisie przedmiotu. Okres gwarancji także został tam   określony.
  2. Każdy  sprzęt posiada plomby, które uniemożliwiają  Kupującemu zmianę lub  montowanie własnych podzespołów. Zerwanie plomby  wiąże się jednoznacznie  z utratą gwarancji. W przypadku zamówienia  komputera stacjonarnego  plomby zabezpieczające znajdują się na  poszczególnych podzespołach, a  nie na zewnętrznej obudowie. W przypadku  zakupu laptopa plomby znajdują  się na obudowie. W szczególnych  przypadkach Sprzedający może zastosować  inny rodzaj zabezpieczania  laptopa przed ingerencją Kupującego lub  inaczej umiejscowić plomby, ale  wówczas Kupujący zobowiązany jest do  wcześniejszego kontaktu ze  Sprzedającym.
  3. Nowe baterie podlegają 6 miesięcznej gwarancji.
  4. Nowe dyski HDD SATA i SSD podlegają 24 miesięcznej gwarancji.
  5. Wady   i uszkodzenia sprzętu ujawnione w okresie gwarancji będą usuwane   bezpłatnie w terminie 14 dni od daty dostarczenia sprzętu do siedziby   Sprzedającego
  6. Gwarancji nie podlega ekran, na którym wystąpiły do 3 bad pikseli.
  7. Gwarancji   nie podlegają akumulatory/baterie, których czas w opisie przedmiotu   wynosił poniżej 30 minut lub posiadały adnotację „do regeneracji”,   „rozważ wymianę”. Akumulatory/baterie używane, których czas pracy  wynosi  ponad 30 minut, podlega zawsze 30 dniowej gwarancji.
  8. Gwarant   nie odpowiada za szkody i straty będące następstwem stwierdzenia   wadliwości sprzętu, takich jak np. utrata danych oraz nie bierze   odpowiedzialności za niekompatybilność oprogramowania oraz innych   podzespołów ze sprzętem klienta.
  9. Gwarancja nie obejmuje usterek, których przyczyną jest niewłaściwa praca oprogramowania.
  10. Gwarancja   nie obejmuje czynności, które należą do normalnej obsługi   eksploatacyjnej, jak np. zainstalowanie oprogramowania, konfiguracja,   konserwacja, czyszczenie. Kupujący zobowiązany jest do wykonania tych   czynności we własnym zakresie.
  11. Gwarancją  nie są objęte  uszkodzenia mechaniczne i wywołane nimi wady, uszkodzenia  i wady  spowodowane niewłaściwym lub niezgodnym z instrukcją użytkownika   przechowywania, konserwacji, instalacji, podłączenia sprzętu do   wadliwie działającej instalacji elektrycznej, dokonywanych przez   użytkownikach samowolnych napraw i zmian.
  12. Każdorazowo warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta.
  13. W   przypadku sprzedaży towaru w obrocie między przedsiębiorcami strony   wyłączają odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi za wady   fizyczne i prawne rzeczy, w szczególności ustalają, iż nie ponosi on   żadnej odpowiedzialności także za wady ukryte przedmiotu sprzedaży.
  14. Gwarancja zostaje przedłużona o czas przebywania towaru w serwisie.
  15. Nabywca traci gwarancję na skutek:  -  Upływu terminu gwarancji.  -  Zerwania plomb gwarancyjnych umieszczonych na sprzęcie przez Gwaranta.     -  Niewłaściwego użytkowania urządzenia lub niewłaściwego przechowywania. -  Uszkodzeń mechanicznych urządzenia. -   Utraty karty gwarancyjnej.         -   Napraw dokonywanych we własnym zakresie przez Nabywcę.-   Demontażu podzespołów, otwierania obudowy. 

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
14 dni na odstąpienie od umowy

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

KOMPRE SP. Z O.O. "ZWROT"
ROGASZYCE 82P
63-500 OSTRZESZÓW

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący lub za darmo dla wybranych metod Smart!
Dodatkowe informacje

PRAWO KONSUMENTA DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY I ZWIĄZANE Z TYM KOSZTY: Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić w terminie 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Należy przesłać wypełnione oświadczenie pobrane ze strony: http://www.ittronic.home.pl/download/FORMULARZ_odstapienia_od_zakupu_IRENA.docx Klient ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić towar Sprzedawcy. Sprzedawca ma natomiast obowiązek, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych, od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić mu wszystkie dokonanie przez niego płatności w tym koszt dostawy (najtańsza opcja z cennika dostawy). Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu (czyli koszt odesłania Produktu do Sprzedawcy). Zwrotom podlega cały zakupiony zestaw. Zwrot przysługuje tylko osobie fizycznej (nie przysługuje on użytkownikom z kontem firma oraz w przypadku zakupu sprzętu z fakturą na firmę. Przesyłkę należy nadać na adres: Irena Komputery ZWROT Rogaszyce 105, 63-500 Ostrzeszów, tel.608651121.

Zwrot z Allegro Smart!

Kupując Towar w ramach tej Oferty i wybierając metody dostawy:

  • Allegro Paczkomaty InPost, Paczkomaty 24/7,
  • Allegro Paczka w RUCHU, Paczka w RUCHU
  • Paczka 24 odbiór w punkcie, Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch, Allegro Poczta Polska Odbiór w punkcie

możesz skorzystać z bezpłatnego zwrotu Towaru z Allegro Smart!, o ile Sprzedający dopuszcza zwrot tego Towaru w ramach Oferty. W takim przypadku należy skorzystać z formularza dostępnego w zakładce Kupione. Bezpłatne zwroty Towaru z Allegro Smart! nie obejmują przesyłek doręczanych listem poleconym oraz ekonomicznym.

O sprzedającym

IrenaKomputeryPL
IrenaKomputeryPL

99,2%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 6 lat i 1 miesiąca

Dane firmy

KOMPRE Sp. z o.o.
Rogaszyce 82P
63-500 Ostrzeszów
REGON: 365361778
NIP: 514-034-24-53

Kontakt

  • 608****** (pokaż)
poniedziałek - piątek
09:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Pozostałe informacje

SYSTEM LICENCJA COA

Informacje na temat licencji systemowej - zainstalowanego systemu oraz

naklejce COA znajdują się w opisie przedmiotu. Sprzedajemy sprzęty

zarówno z nośnikiem systemu, jak i bez niego. Jeśli informacja na temat

płyty ze systemem nie została umieszczona w aukcji, oznacza, to, ze nie

jest przedmiotem sprzedaży. Jeśli f-vat została wybrana przez Kupującego

w formularzu dostawy po zakupie, informacja na temat licencji

systemowej COA znajdzie się również na fakturze.

INFORMACJA O SPOSOBIE PŁATNOŚCI

Płatność za realizację zamówienia następuje w jeden z poniższych

sposobów:

- przelewem, przed dostawą towaru na rachunek bankowy Sprzedawcy

(przedpłata)

48 1140 2004 0000 3102 7643 6549 MBANK

- przelewem Payu,

- RatyPayu - tylko podczas dodana produktu do koszyka,

- za pobraniem, przy odbiorze przesyłki od kuriera do kwoty 5 tys zł,

- płatność gotówką przy odbiorze osobistym w siedzibie firmy,

Czas na zrealizowanie płatności to 7 dni. Po tym terminie zamówienie

zostanie anulowane i staramy się o zwrot prowizji od Allegro. Nie

wysyłamy paczek za pobraniem niezarejestrowanym użytkownikom oraz

użytkownikom z kontem junior.

CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA

Po otrzymaniu przez Kupującego wpłaty za przedmiot lub informacji o

wyborze płatności za pobraniem, zamówienie zostaje przygotowane do

realizacji. Po zakupie klient zobowiązany jest do wypełnienia formularza

dostawy, a w e-mailu zwrotnym otrzymuje nr nadania paczki.

Niewypełnienie lub nieprawidłowe wypełnienie formularza dostawy po

zakupie, może ten czas wydłużyć z winy Kupującego. Sposób zapłaty, adres

do wysyłki, nr tel dla kuriera, dane do faktury oraz uwagi do

zamówienia należy umieścić w formularzu dostawy od razu po zakupie.

Informacje podane w odrębnych mailach nie będą uwzględnianie. Jeśli w

aukcji podane są gratisy, które klient może sobie sam wybrać, a nie

umieścił tego wyboru w formularzu po zakupie, oznacza to, że gratis

zostaje wybrany losowo prze Sprzedającego. Po otrzymaniu maila od

Sprzedającego z informacją o wysyłce nie można przeprowadzać już zmian.

Prosimy o tym pamiętać. Czas realizacji zamówienia, został przedstawiony

w aukcji.

OBOWIĄZEK DOSTARCZENIA RZECZY BEZ WAD

Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć rzecz bez wad, z wyłączeniem wad

wskazanych w ofercie sprzedaży.

POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ

Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego

sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym

Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji

Handlowej. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur

rozstrzygania sporów,  znajdują się pod następującym adresem:

www.uokik.gov.pl, w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich

Numer oferty:7570377273
Zgłoś naruszenie zasad

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro