Wpisz czego szukasz

Znajdziemy sprzedawców, którzy mają wszystko czego szukasz.

Wprowadź frazę
, , ,

LAPTOP HP PROBOOK 250 G7 i5-8 8GB 256GB SSD MX110

od
Malanet - 100%
Allegro Smart!
249,88 zł x 11 rat ()

Dostawa od 8,99 zł
Czas wysyłki zwykle w ciągu 24 godzin
Zwrot za darmo
14 dni na odstąpienie od umowy

Liczba sztuk
z 1 sztuki
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
  • Dane podstawowe
  • Ekran
    • Przekątna ekranu:
      15.6"
    • Rozdzielczość (px):
      1920 x 1080
    • Powłoka matrycy:
      błyszcząca antyrefleksyjna
    • Ekran dotykowy:
      nie
  • Procesor
    • Liczba rdzeni procesora:
      4
  • Pamięć RAM
    • Wielkość pamięci RAM:
    • Maksymalna wielkość pamięci RAM:
      32 GB
    • Typ pamięci RAM:
      DDR4
  • Dysk twardy
    • Pojemność dysku:
      256 GB
    • Typ dysku twardego:
  • Karta graficzna
    • Pamięć karty graficznej:
      2 GB
  • Bateria
    • Technologia akumulatora:
      litowo-jonowy
  • Dane szczegółowe
    • System operacyjny:
      Windows 10 Home
    • Typ napędu:
      brak
    • Złącza:
      HDMI, USB 2.0, USB 3.0, RJ-45, ExpressCard, minijack 3,5 mm (audio)
    • Komunikacja:
      Wi-Fi, Bluetooth, LAN 10/100/1000 Mbps
    • Multimedia:
      czytnik kart pamięci, kamera, głośniki, mikrofon
    • Sterowanie:
      klawiatura, touchpad, klawiatura numeryczna
  • Parametry fizyczne
    • Kolor:
      szary
  • Parametry dodatkowe
    • Nr Malanet:
      152950

Opis

LAPTOP HP PROBOOK 250 G7 i5-8265U 8GB 256GB SSD WIN 10 HOME

HP 250 G7 idealnie spełnia się podczas codziennego korzystania w biurze oraz w trakcie wykonywania pracy mobilnej. Dzięki swoim niewielkim rozmiarom i matowemu ekranowi 15,6” - możesz zabrać go gdzie tylko zechcesz.

Sprawdzona technologia HP opakowana w nowoczesnym stylu, spełni wszystkie Twoje oczekiwania!

  • procesor INTEL® CORE™i5-8265U
  • 8GB pamięci RAM
  • dysk SSD 256GB
  • błyszcząca antyrefleksyjna matryca 15,6" Full HD (1920x1080)
  • grafika NVIDIA GEFORCE MX110
  • system operacyjny Windows 10 Home

Oferta składa się z zestawu:

  • Laptop HP ProBook 250 G7
  • Zasilacz

Stan produktu: Refabrykowany, wysokiej jakości. Każdy laptop jest przetestowany, w 100% sprawny i czeka na wysyłkę.

Stan wizualny: Sprzęt nie posiada wad, jeśli nie zostało to wyszczególnione w niniejszej sekcji aukcji.

* W związku z dużą ilością zapytań informujemy, że na aukcjach przedstawiamy zdjęcia robione przez nas, tzw. "real photo".

LAPTOP BIZNESOWY

Model HP 250 G7 przykuwa wzrok swoją smukłą i elegancką obudową, wykonaną z wysokiej jakości tworzywa. Dzięki swojej niezwykłej lekkości jest idealnym urządzeniem do pracy mobilnej. Wbudowane gniazdo „combo” umożliwia podłączenie mikrofonu/słuchawek. Natomiast port HDMI, pozwala nam podpiąć laptop do telewizora, co ułatwia odtworzenie na większym ekranie prezentacji np. na spotkaniu z klientem. Dane, które masz zapisane na swoim dysku będą od teraz bezpieczne - zaszyfruj swój laptop, dzięki zainstalowanemu oprogramowaniu Trusted Platform Module.

Pracuj wydajniej - i wyglądaj przy tym świetnie - z komputerem HP sprawdzającym się w wielu sytuacjach.

PROCESOR INTEL® CORE™ i5-8265U

Procesory i5 – ósmej generacji cechuje niezwykła wydajność oraz wielozadaniowość. Bez najmniejszego problemu możesz obsługiwać kilka narzędzi biurowych jednocześnie i nie spowolni to Twojego laptopa. Jest to model posiadający niskie zapotrzebowanie na energię, a także został wyposażony w technologie poprawiające płynność działania.

PODĄŻAJ ZA NOWĄ TECHNOLOGIĄ!

Nowoczesna technologia układów pamięci RAM o wielkości obliczeniowej aż 8GB oferuję niezawodną wydajność oraz większy komfort. Doskonale sprawdzi się podczas wielozadaniowej i złożonej pracy, tym samym zwiększa efektywność wykonywanego zadania.

BARDZO SZYBKI DYSK 256GB SSD

Korzystaj z szybkiego dysku o pojemności 256GB w technologii Flash SSD (Solid State Disc), który wielokrotnie szybciej odczytuje i zapisuje dane w stosunku do standardowych dysków. Dysk ten nie posiada żadnych części ruchomych - jedynie elektronikę, a na dodatek w ogóle się nie grzeje, zużywa znikome ilości energii oraz odciąża procesor aż do 10% pracy.

NVIDIA GEFORCE MX110 - SPROSTA WSZYSTKIM TWOIM POTRZEBOM

Dedykowana grafika rewelacyjnie sprawdza się w urządzeniach biznesowych, ze względu na układy niskonapięciowe, dzięki którym laptop dłużej może pracować na baterii. Sprawia to, że jest niezwykle mobilny i możemy zabrać go w każdą podróż służbową. Zaawansowany układ graficzny gwarantuję wydajność, potrzebną podczas korzystania z aplikacji biurowych oraz tworzenia prezentacji.

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Dostawa i płatność

od 8,99 zł

Dostawa i płatność


Wysyłka z: Bydgoszcz, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Odbiór w punkcie
InPost Paczkomat 24/7
8,99 zł
śr. 15 lip. - czw. 16 lip. w punkcie
z pakietem
0,00 zł
śr. 15 lip. - czw. 16 lip. w punkcie
Na adres
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Na adres
Kurier, GLS
14,99 zł
śr. 15 lip. - czw. 16 lip. u Ciebie
śr. 15 lip. - czw. 16 lip. u Ciebie
Na adres za pobraniem
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Na adres za pobraniem
Kurier pobranie, GLS
19,99 zł
śr. 15 lip. - czw. 16 lip. u Ciebie
śr. 15 lip. - czw. 16 lip. u Ciebie

Czas wysyłki: zwykle w ciągu 24 godzin.

Wyliczamy na podstawie wcześniejszych wysyłek tego sprzedawcy. Podczas tworzenia tej oferty, sprzedawca zadeklarował, że wyśle towar w ciągu 24 godzin.

Płatności

Gwarancja

12 miesięcy

Gwarancja


Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

12 miesięcy
Dodatkowe informacje

 

  WARUNKI GWARANCJI

  1. Sprzedawca Malanet Sp. z o.o. (zwana dalej Gwarantem) udziela gwarancji na sprzęt zakupiony przez Uprawnionego z gwarancji od Gwaranta. 
  2. Okres gwarancji wskazany jest każdorazowo w warunkach treści oferty oraz na karcie gwarancyjnej i liczony jest od daty wydania Towaru Uprawnionemu z gwarancji. 
  3. Gwarant zapewnia prawidłowe działanie Towaru zakupionego od Gwaranta, o ile jest on używany w sposób zgodny z warunkami określonymi w instrukcji obsługi Towaru oraz w sposób zgodny z jego przeznaczeniem. 
  4. Uprawniony z gwarancji ma prawo dochodzić swoich praw wynikających z udzielonej gwarancji po przedstawieniu Gwarantowi prawidłowo wypełnionej karty gwarancyjnej wraz z dowodem zakupu. 
  5. Udzielona gwarancja obowiązuje na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. 
  6. Udzielona gwarancja obejmuje wyłącznie uprawnienie żądania naprawy towaru, na który udzielona została gwarancja. 
  7. Odpowiedzialność Gwaranta z tytułu udzielonej gwarancji obejmuje tylko wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanej rzeczy. 
  8. Gwarancja nie obejmuje: a) uszkodzeń powstałych na skutek działania czynników zewnętrznych, w tym szkodzeń powstałych na skutek zdarzeń atmosferycznych (uszkodzenia powstałe wskutek wyładowań atmosferycznych) oraz uszkodzeń mechanicznych, b) uszkodzeń powstałych na skutek działania osób nieuprawnionych przez Gwaranta do naprawy towaru, w szczególności nieautoryzowanych serwisów c) zanieczyszczenia sprzętu, w tym zalania płynami lub innymi substancjami d) uszkodzeń, które powstały związku z używaniem sprzętu niezgodnie z jego przeznaczeniem oraz instrukcją obsługi, e) uszkodzeń spowodowanych działaniem wirusów lub programami zainstalowanymi na sprzęcie przez Uprawnionego z gwarancji, f) oprogramowania zainstalowanego na sprzęcie, w tym systemu operacyjnego itp. g) uszkodzeń powstałych podczas transportu sprzętu od uprawnionego z tytułu gwarancji do gwaranta. 
  9. Reklamację z tytułu gwarancji należy zgłaszać na adres e – mail: reklamacje@malanet.pl 
  10. Zgłoszenie reklamacji powinno nastąpić niezwłocznie po ujawnieniu się wady, nie później niż w terminie 7 dni od jej wykrycia. 
  11. Zgłoszenie reklamacji powinno zawierać następujące dane: a) imię i nazwisko zgłaszającego, b) dane kontaktowe zgłaszającego, c) numer seryjny urządzenia, d) dowód zakupu w postaci paragonu lub faktury, e) kartę gwarancyjną. 
  12. Reklamowane urządzenie powinno zostać dostarczone do Gwaranta wraz z dowodem zakupu w postaci paragonu lub faktury oraz prawidłowo wypełnioną, oryginalną kartą gwarancyjną. Szczegóły związane z wysyłką będą każdorazowo indywidualnie ustalane z Uprawnionym z gwarancji po wstępnej weryfikacji uprawnień wynikających z gwarancji dokonanej telefonicznie lub poprzez e – mail. 
  13. Reklamowane urządzenie powinno zostać odpowiednio zabezpieczone przed wysyłką i zostać spakowane w sposób uniemożliwiający jego uszkodzenie w czasie transportu. 
  14. W przypadku niewłaściwego zabezpieczenia reklamowanego urządzenia na czas transportu na skutek którego urządzenie uległo uszkodzeniu, powstałe wady będą traktowane jako uszkodzenia mechaniczne wyłączone z ochrony gwarancyjnej. 
  15. Przed wysłaniem urządzenia, Uprawniony z gwarancji zobowiązany jest do dokonania archiwizacji danych znajdujących się na nośniku objętym reklamacją. W szczególności Uprawniony z gwarancji powinien wykonać kopię zapasową danych znajdujących się na dyskach twardych reklamowanego urządzenia. Gwarant nie ponosi odpowiedzialności za dane znajdujące się na reklamowanym urządzeniu i nie ponosi odpowiedzialności za ich ewentualną utratę w toku wykonywania czynność gwarancyjnych. 
  16. Gwarant zobowiązuje się wykonać swoje obowiązki wynikające z gwarancji w terminie 14 dni od dnia dostarczenia mu rzeczy przez Uprawnionego z gwarancji. W przypadku problemów z dostępnością określonych części niezbędnych do naprawy urządzenia, termin o którym mowa w zdaniu poprzednim może ulec wydłużeniu o czym Uprawniony z gwarancji zostanie niezwłocznie poinformowany. 
  17. W przypadku stwierdzenie przez Gwaranta braku podstaw do naprawy sprzętu w ramach gwarancji, Uprawniony z gwarancji zostanie o tym niezwłocznie poinformowany. 
  18. Gwarant ma prawo odmówić wykonania uprawnień Uprawnionego z gwarancji z tytułu udzielonej gwarancji w następujących sytuacjach: a) nie spełnienia przez uprawnionego warunków określonych w niniejszej gwarancji, w tym wystąpienia okoliczności wyłączających gwarancję, b) brak oryginału karty gwarancyjnej załączonej do urządzenia, c) niezgodności numerów seryjnych urządzenia z numerami zawartymi w Karcie gwarancyjnej, d) brak jest możliwości identyfikacji urządzenia na skutek braku, zmiany, lub nieczytelności numerów seryjnych urządzenia, e) urządzenie było używane niezgodnie z jego przeznaczeniem, f) zabezpieczenia urządzenia hasłem uniemożliwiającym wykonanie diagnostyki urządzenia, g) stwierdzenia przez Gwaranta ingerencji osób nieuprawnionych przez Gwaranta do naprawy urządzenia. 

Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.  


Reklamacja

Reklamacja


Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Malanet Sp. z o.o.
Fordońska 246
85-766 Bydgoszcz
Dodatkowe informacje

Procedura zgłaszania i rozpatrywania reklamacji 

  1. W celu zgłoszenia reklamacji należy skontaktować się ze Sprzedawcą telefonicznie pod numerem 603 302 233., drogą elektroniczną wysyłając wiadomość e–mail na adres: reklamacje@malanet.pl lub listownie na adres Malanet Sp. z o.o., ul. Fordońska 246, 85-766 Bydgoszcz .
  2. Zgłaszając reklamację należy przedstawić Sprzedawcy: dowód zakupu Towaru; kartę gwarancyjną (w przypadku korzystania z uprawnień z tytułu gwarancji); szczegóły reklamacji (co i dlaczego reklamujemy, kiedy miało miejsce zdarzenie będące przyczyną reklamacji, okoliczności uzasadniające reklamację) oraz reklamowany Towar, które należy dostarczyć Sprzedawcy na adres: Malanet Sp. z o.o., ul. Fordońska 246, 85-766 Bydgoszcz  
  3. Reklamowany Towar powinien zostać odpowiednio zabezpieczony przed wysyłką i zostać spakowany w sposób uniemożliwiający jego uszkodzenie w czasie transportu. 
  4. Klient jest zobowiązany do właściwego zabezpieczenia danych oraz przechowywania danych zawartych na urządzeniach, co do których następuje zgłoszenie reklamacji w sposób umożliwiający ich odtworzenie i wykorzystanie, w szczególności poprzez utworzenie ich kopii zapasowych. Sprzedawca nie odpowiada za uszkodzenie lub utratę danych znajdujących się na dysku twardym i innych nośnikach informacji.
  5. Klient zobowiązany jest do dostarczenia Sprzedawcy Towaru bez akcesoriów dodatkowych. Sprzedawca nie odpowiada za utratę, ubytek lub uszkodzenie jakichkolwiek akcesoriów dodatkowych nie objętych procedurą reklamacyjną, a dostarczonych przez Kupującego wraz z reklamowanym Towarem, w tym w szczególności: etui, pokrowców, słuchawek, szyb ochronnych lub jakichkolwiek innych elementów zabezpieczających sprzęt, zewnętrznych nośników pamięci, wszelkiego rodzaju kart, w tym kart SIM i wszelkich innych rzeczy, połączonych lub związanych z Towarem.
  6. Reklamacje rozpatrywane są niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia i dostarczenia uszkodzonego Towaru. W przypadku konieczności wydłużenia tego terminu Klient zostanie poinformowany o nowym terminie rozpatrzenia reklamacji.
  7. Odpowiedź na reklamację zostanie udzielona Klientowi w sposób, w jaki została ona zgłoszona. Klient do czasu końcowego rozpatrzenia reklamacji może wskazać Sprzedawcy inny sposób kontaktu.
  8. Przekazanie Klientowi reklamowanego Towaru po rozpatrzeniu zgłoszenia reklamacyjnego następuje w miejscu i formie w jakiej reklamowany Towar został dostarczony do Sprzedającego. 

  


Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty


Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
Malanet
ul. Fordońska 246
85-766 Bydgoszcz
Dodatkowe informacje

 

INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY DLA KUPUJĄCYCH BĘDĄCYCH OSOBĄ FIZYCZNĄ, DOKONUJĄCĄ CZYNNOŚCI PRAWNEJ (UMOWY SPRZEDAŻY) NIEZWIĄZANEJ BEZPOŚREDNIO Z JEJ DZIAŁALNOŚCIĄ GOSPODARCZĄ LUB ZAWODOWĄ (ART. 22(1) KODEKSU CYWILNEGO). 


  1. Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.  Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia: a) w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy, w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności rzeczy, np. umowy sprzedaży, b) w którym weszli Państwo w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy, w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności wielu rzeczy, które dostarczane są osobno, c) w którym weszli Państwo w posiadanie ostatniej partii lub części lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie ostatniej partii lub części, w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności rzeczy dostarczanych partiami lub w częściach, d) w którym weszli Państwo w posiadanie pierwszej z rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie pierwszej z rzeczy, w przypadku umów o regularne dostarczanie rzeczy przez czas oznaczony. 
  2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować MALANET Spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Gdańsku przy ulicy Trzy Lipy 3, 80 - 172 Gdańsk, zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym prowadzonym przez Sąd Rejonowy Gdańsk – Północ w Gdańsku VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000574371, kapitał zakładowy: 5.000,00 zł. NIP 957-108-05-11, REGON 362448102, adres e-mail: reklamacje@malanet.pl, tel.: 603 302 233 o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną). 
  3. Mogą Państwo skorzystać z załączonego wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. 
  4. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. 
  5. Skutki odstąpienia od umowy: W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz na adres Malanet Sp. z o.o., ul. Fordońska 246, 85-766 Bydgoszcz, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 


O sprzedającym

Malanet

O sprzedającym


100,0%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

Zgodność z opisem

4,9/5star

Obsługa kupującego

5,0/5star

Koszt wysyłki

5,0/5star
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki. Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.

Na allegro

od 4 lat i 9 miesięcy

Ostatnie logowanie

dzisiaj o 5:35

Dane firmy

Malanet Sp. z o.o.
ul. Trzy Lipy 3
80-172 Gdańsk
REGON: 362448102
NIP: 957-108-05-11

Kontakt

poniedziałek - piątek
08:00 - 15:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

MALANET Sp. z o. o.

 z siedzibą w Gdańsku przy ulicy Trzy Lipy 3, 80 - 172 Gdańsk, zarejestrowana w Krajowym Rejestrze Sądowym prowadzonym przez Sąd Rejonowy Gdańsk – Północ w Gdańsku VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000574371, kapitał zakładowy: 5.000,00 zł. NIP  957-108-05-11, REGON 362448102, adres e-mail: sprzedaz@malanet.pl, tel.: 603-302-233.


MALANET jest nowoczesną, prężnie działającą firmą zajmującą się sprzedażą sprzętu elektronicznego renomowanych producentów z branży IT. Dzięki współpracy z producentami wysokiej klasy sprzętu i oprogramowania, nowoczesnemu zapleczu technicznemu, wyspecjalizowanym pracownikom oferujemy rozwiązania IT w atrakcyjnych cenach przy zachowaniu najwyższej jakości i niezawodności dostarczanych produktów.  

Stworzyliśmy koncept firmy, której ideą jest troska o naszą planetę poprzez wsparcie walki z nadmiernym konsumpcjonizmem. Less waste to nie chwilowa moda, ale nowy kierunek, który ma wprowadzić dobre zmiany i nawyki wśród społeczeństwa. Jako Malanet udowadniamy, że ideę less waste można przenieść do każdej branży – także elektronicznej! Nie od dziś wiadomo, że wielkie koncerny kuszą nas i manipulują na każdym kroku, byśmy podążali za nowymi trendami, nowymi designami i odsłonami sprzętów elektronicznych. W efekcie wymieniamy urządzenia na lepsze modele – mimo, że poprzednie są sprawne, a nierzadko zupełnie jak nowe!  Postanowiliśmy wypowiedzieć wojnę tym praktykom i obrócić to w potencjał. 

Opracowaliśmy innowacyjny proces recyclingu sprzętów elektronicznych, by dać im drugie życie. Nasze magazyny zasilamy sprzętami używanymi, poleasingowymi, pochodzącymi z nadwyżek magazynowych i produkcyjnych, zwrotów konsumenckich czy anulowanych zamówień głównie z zachodniej Europy i Stanów Zjednoczonych. Poddajemy je złożonym procesom refabrykacji, by doprowadzić do stanu nowości. W efekcie nasz sprzęt nie różni się niczym od tego dostępnego na sklepowych półkach wielkich koncernów. 

  

Bądź świadomy! Wybieraj mądrze! Zadbaj z nami o przyszłość! 


Regulamin 

  1. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta  (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.), Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy kupna sprzedaży zawartej na odległość, bez podania przyczyny, w przeciągu 14 dni od daty otrzymania towaru. 
  2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem, zastosowanie mają przepisy prawa cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.   
  3. W stosunku do Kupujących będących Konsumentami Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556 i następnych Kodeksu cywilnego, z zastrzeżeniem, że towary używane, outletowe, refabrykowane zakupione przez Konsumentów objęte są odpowiedzialnością z tytułu rękojmi wynoszącą rok od dnia wydania Towaru  Konsumentowi. 
  4. W przypadku sprzedaży towaru w obrocie między przedsiębiorcami na podstawie art. 558 § 1 k.c. strony wyłączają odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, w szczególności ustalają, iż nie ponosi on żadnej odpowiedzialności także za wady ukryte przedmiotu sprzedaży. 
  5. Dostawy produktów zakupionych w ramach portalu internetowego Allegro.pl realizowane są wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 
  6. Platforma ODR - Stosownie do treści art. 14 ust. 1-2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r., Konsumenci mogą skorzystać z pozasądowej drogi rozstrzygania sporów związanych umową sprzedaży lub świadczenia usług zawartą przy wykorzystaniu sieci Internet. Spór można oddać do rozstrzygnięcia za pomocą platformy internetowej dostępnej pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr 
  7. Każdy Kupujący może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym zakresie możliwe jest skorzystanie przez Kupującego z mediacji. Listy stałych mediatorów oraz istniejących ośrodków mediacyjnych przekazywane są i udostępniane przez Prezesów właściwych Sądów Okręgowych. Klient, będący konsumentem, może złożyć wniosek w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich również za pośrednictwem Inspekcji Handlowej (www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595). 


Obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad

Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia rzeczy wolnych od wad zgodnie z  postanowieniami art. 556 oraz 5561 – 5563 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny. 


Kodeks dobrych praktyk 

Sprzedawca w swojej działalności zobowiązuje się do przestrzegania ogólnie przyjętych standardów etycznych oraz podstawowych zasad dobrych praktyk w handlu, takich jak: 

  1. Prowadzenie działalności w sposób zorientowany na satysfakcję Klientów poprzez oferowanie i sprzedaż rzeczy najwyższej jakości oraz profesjonalne doradztwo i rzetelną obsługę klienta. 
  2. Uczciwe podejście do klienta oraz rzetelne przekazywanie posiadanych informacji. 
  3. Monitorowanie zgodności zaopatrzenia sklepu z faktycznym stanem magazynowym.
  4. Oferowanie Klientowi rozwiązań alternatywnych z poszanowaniem pierwotnych żądań i wymagań Klienta. 
  5. Dążenie do polubownego rozwiązywania ewentualnych sporów. 
  6. Dbałość o sprawny przepływ informacji pomiędzy Sprzedawcą a Klientem oraz przekazywanie informacji w sposób zrozumiały. 
  7. Dbałość o wywiązywanie się ze zobowiązań wobec Klientów. 
  8. Dbałość o bezpieczeństwo powierzonych nam danych. 



Numer oferty: 9069674188

Inni klienci oglądali również

 

Ostatnio przeglądane


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro

Dodałeś przedmiot do koszyka

przejdź do koszyka