, , ,
KOMPRE_PL

Laptop HP i5 160GB Kamera Windows Zasilacz

od
Super Sprzedawcy
KOMPRE_PL
325,00
Allegro Smart!
32,50 zł x 11 rat ()
1 osoba kupiła 1 sztukę
Pojemność dysku
Wielkość pamięci RAM
Liczba sztuk
ze 198 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
  • Dane podstawowe
  • Ekran
    • Przekątna ekranu:
      12.5"
    • Rozdzielczość (px):
      1366 x 768
    • Powłoka matrycy:
      matowa
    • Typ matrycy:
      TN
    • Ekran dotykowy:
      nie
  • Procesor
    • Liczba rdzeni procesora:
      2
  • Pamięć RAM
    • Wielkość pamięci RAM:
    • Typ pamięci RAM:
      DDR3
  • Dysk twardy
    • Pojemność dysku:
      160 GB
    • Typ dysku twardego:
    • Interfejs dysku:
      SATA
  • Karta graficzna
    • Pamięć karty graficznej:
      współdzielona
  • Dane szczegółowe
    • Typ napędu:
      brak
    • System operacyjny:
      Windows 7 Professional 32-bit, Windows 7 Professional 64-bit
    • Złącza:
      USB 2.0, RJ-45, D-Sub (VGA), DisplayPort, minijack 3,5 mm (audio), USB 2.0 typ A
    • Komunikacja:
      Wi-Fi, LAN 10/100/1000 Mbps
    • Multimedia:
      czytnik kart pamięci, głośniki, kamera, mikrofon
    • Sterowanie:
      klawiatura, touchpad
  • Parametry fizyczne

Opis

  • Laptop HP EliteBook 2560p
  • Procesor Intel Core i5
  • Model procesora 2410M, 3MB Cache
  • Zegar 2x 2.30 - 2.90GHz
  • Pamięć RAM 2GB DDR3
  • Dysk 160GB SATA
  • Naklejka COA Windows 7 Pro
  • Wersja licencji OEM
  • Ekran 12,1" 1366x768 LED Matowy
  • Napęd Brak (zaślepka)
  • Grafika Intel HD 3000
  • Bateria Około 1h działania
  • Klawiatura QWERTY PL (naklejki, spolszczona)
  • Złącza VGA, DisplayPort, 2xUSB, E-Sata, Audio, Lan
  • Dodatkowe wyposażenie Czytnik kart SD, kamera
  • Łącze bezprzewodowe WI-FI
  • Zasilacz Tak, w zestawie

Na wszystkich naszych aukcjach istnieje możliwość rozbudowy sprzętu.

  • Linki do rozbudowy dostępne na samym dole aukcji "Nasze serie produktów" lub we wszystkich przedmiotach sprzedającego.

2560p - Biznesowy sprzęt o niesamowitych osiągach

EliteBook waży tylko 2 kg, posiada masywną obudowę ekranu, która bardzo dobrze chroni delikatny wyświetlacz przed każdym uderzeniem. W tej małej obudowie mieszczą się bardzo wydajne podzespoły - procesor i5 z dwoma rdzeniami i pamięć RAM DDR3.

HP 2560p oferuje większość interfejsów, w jakie powinien być wyposażony nowoczesny komputer. Posiada on DisplayPort, Kamerę i szybki dysk oraz złącze eSATA. Jak przystało na laptop z segmentu biznesowego, EliteBook posiada port stacji dokującej.

ZALETY HP 2560p:

  • Poręczny
  • Wydajny
  • Legalny Windows
  • Kamera
  • Kondycja techniczna - Sprzęt w 100% sprawny, kompletny. Ekran klasa 'A' bez wad.
  • Kondycja estetyczna - Obudowa może posiadać standardowe, normalne ślady użytkowania typu ryski lub otarcia, wynikające z normalnej eksploatacji.
  • Realne zdjęcia - Fotografie poniżej przedstawiają jeden z oferowanych przez nas laptopów.

Profesjonalnie odnowione klapy z możliwością wyboru skina.

  1. Różowy
  2. Czarny
  3. Srebrny
  4. Niebieski
  5. Czerwony

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Dostawa i płatność

od 8,99 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: OSTRZESZÓW, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,99 zł
3 dni robocze
z pakietem
0,00 zł
3 dni robocze
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy
0,00 zł
2 dni robocze
2 dni robocze
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy pobranie
0,00 zł
2 dni robocze
2 dni robocze
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Allegro Kurier24 InPost
13,41 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Kurier DHL
15,90 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Kurier DHL pobranie
19,70 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze

Punkty odbioru

KOMPRE SP. Z O.O.
ROGASZYCE 82P
63-500 OSTRZESZÓW
woj. wielkopolskie
email: sklep@kompre.pl
tel.: 510 188 531

poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota
09:00 - 12:00
niedziela
zamknięte

płatność kartą i gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Punkt odbioru - Wrocław KOMPRE
ul. Starograniczna 28
54-231 Wrocław
woj. dolnośląskie
email: sklep@kompre.pl

poniedziałek - piątek
10:00 - 18:00
sobota
09:00 - 14:00
niedziela
zamknięte

płatność kartą i gotówką
poinformujemy o terminie odbioru

Płatności

Gwarancja

6 miesięcy

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

6 miesięcy
Dodatkowe informacje

  Gwarancja

  1. Sprzedawca  udziela  Kupującemu gwarancji na działanie sprzętu zgodne z informacją   zamieszczoną w opisie przedmiotu. Okres gwarancji także został tam   określony.
  2. Każdy  sprzęt posiada plomby, które uniemożliwiają  Kupującemu zmianę lub  montowanie własnych podzespołów. Zerwanie plomby  wiąże się jednoznacznie  z utratą gwarancji. W przypadku zamówienia  komputera stacjonarnego  plomby zabezpieczające znajdują się na  poszczególnych podzespołach, a  nie na zewnętrznej obudowie. W przypadku  zakupu laptopa plomby znajdują  się na obudowie. W szczególnych  przypadkach Sprzedający może zastosować  inny rodzaj zabezpieczania  laptopa przed ingerencją Kupującego lub  inaczej umiejscowić plomby, ale  wówczas Kupujący zobowiązany jest do  wcześniejszego kontaktu ze  Sprzedającym.
  3. Nowe baterie podlegają 6 miesięcznej gwarancji.
  4. Nowe dyski HDD SATA i SSD podlegają 24 miesięcznej gwarancji.
  5. Wady   i uszkodzenia sprzętu ujawnione w okresie gwarancji będą usuwane   bezpłatnie w terminie 14 dni od daty dostarczenia sprzętu do siedziby   Sprzedającego
  6. Gwarancji nie podlega ekran, na którym wystąpiły do 3 bad pikseli.
  7. Gwarancji   nie podlegają akumulatory/baterie, których czas w opisie przedmiotu   wynosił poniżej 30 minut, ~30 minut lub posiadały adnotację „do regeneracji”,   „rozważ wymianę”. Akumulatory/baterie używane, których czas pracy  wynosi  ponad 30 minut, podlega zawsze 30 dniowej gwarancji.
  8. Gwarant   nie odpowiada za szkody i straty będące następstwem stwierdzenia   wadliwości sprzętu, takich jak np. utrata danych oraz nie bierze   odpowiedzialności za niekompatybilność oprogramowania oraz innych   podzespołów ze sprzętem klienta.
  9. Gwarancja nie obejmuje usterek, których przyczyną jest niewłaściwa praca oprogramowania.
  10. Gwarancja   nie obejmuje czynności, które należą do normalnej obsługi   eksploatacyjnej, jak np. zainstalowanie oprogramowania, konfiguracja,   konserwacja, czyszczenie. Kupujący zobowiązany jest do wykonania tych   czynności we własnym zakresie.
  11. Gwarancją  nie są objęte  uszkodzenia mechaniczne i wywołane nimi wady, uszkodzenia  i wady  spowodowane niewłaściwym lub niezgodnym z instrukcją użytkownika   przechowywania, konserwacji, instalacji, podłączenia sprzętu do   wadliwie działającej instalacji elektrycznej, dokonywanych przez   użytkownikach samowolnych napraw i zmian.
  12. Każdorazowo warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta.
  13. W   przypadku sprzedaży towaru w obrocie między przedsiębiorcami strony   wyłączają odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi za wady   fizyczne i prawne rzeczy, w szczególności ustalają, iż nie ponosi on   żadnej odpowiedzialności także za wady ukryte przedmiotu sprzedaży.
  14. Gwarancja zostaje przedłużona o czas przebywania towaru w serwisie.
  15. Nabywca traci gwarancję na skutek:  -  Upływu terminu gwarancji.  -  Zerwania plomb gwarancyjnych umieszczonych na sprzęcie przez Gwaranta.     -  Niewłaściwego użytkowania urządzenia lub niewłaściwego przechowywania. -  Uszkodzeń mechanicznych urządzenia. -   Utraty karty gwarancyjnej.         -   Napraw dokonywanych we własnym zakresie przez Nabywcę.-   Demontażu podzespołów, otwierania obudowy. 

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

KOMPRE SP. Z O.O. "reklamacja"
ROGASZYCE 82P
63-500 OSTRZESZÓW
Dodatkowe informacje

 

Reklamacja

  1. Każdemu Kupującemu, który zawarł umowę sprzedaży przysługuję prawo do reklamacji.
  2. Jeżeli  usterka jest bardzo poważna i Sprzedający nie ma możliwości jej  usunięcia lub wymiany podzespołów wówczas Kupujący otrzymuje zwrot  środków na konto.
  3. W  celu identyfikacji i usprawnienia procedury reklamacyjnej Kupującemu,  zaleca się, by wypełnił zgłoszenie znajdujące się na stronie  internetowej http://www.serwis.kompre.pl/, co  pozwoli na przyspieszenie czasu rozpatrywania zgłoszenia. Po  wypełnieniu elektronicznego formularza, Kupujący otrzymuje zwrotnie  komunikat informujący o przyjęciu zgłoszenia do rozpatrzenia przez  Sprzedającego.
  4. Po  rozpatrzeniu zgłoszenia reklamacyjnego przez Sprzedawcę, Kupujący  otrzymuję wiadomość e-mail zawierającą dalszą instrukcję postępowania  reklamacyjnego.
  5. W  szczególnych wypadkach reklamacyjnych można również skorzystać z  kontaktu telefonicznego 661 801 461 (pn-pt w godz. 8-16:00) oraz  mailowego serwis@kompre.pl. Dalsze użytkowanie wadliwego urządzenia może powodować jego dodatkowe uszkodzenia i skutkować utratą gwarancji.
  6. W  przypadku uzasadnionej reklamacji Kupujący nie ponosi kosztów  związanych z dostarczeniem przedmiotu na serwis. Tylko w przypadku  niedostarczenia paczki kurierowi, który zjawił się u Kupującego w  ustalonym przez niego terminie, na Kupującego spada obowiązek na własny  koszt dostarczyć reklamowany towar do Sprzedającego. Wysyłka  naprawionego sprzętu do Kupującego, również odbywa się na koszt  Sprzedającego.
  7. Jeśli  reklamowany przedmiot to urządzenie, typu laptop, komputer, monitor,  projektor, prosimy o wysyłkę także okablowania (zasilacze i przewody).
  8. Reklamowany  towar należy dostarczyć do siedziby Sprzedającego będącej miejscem  zakupu towaru KOMPRE Sp. z o.o., Rogaszyce 82P, 63-500 Ostrzeszów z  dopiskiem „REKLAMACJA”
  9. Sposoby  dostarczenie przedmiotu na serwis:  a) Sprzedający zamawia kuriera na  wskazany przez Kupującego adres (Kupujący jest zobowiązany do  wydrukowania listu przewozowego i naklejenia go do bezpiecznie  zapakowanej przez siebie paczki). W przypadku nie przekazania paczki  kurierowi, Kupujący zostanie obciążony kosztami za transport oraz będzie  musiał odesłać sprzęt na własny koszt.  b) Jeśli Kupujący  nie chce skorzystać z kuriera zamówionego przez Sprzedającego, należy o  tym poinformować Sprzedającego w momencie przesłania zgłoszenia  reklamacyjnego. Kupujący może dostarczyć towar do serwisu dowolnym  środkiem transportu, jednak kwota za przesyłkę nie powinna przekroczyć  najtańszej opcji z cennika dostawy Sprzedawcy. c)  Osobiście w sklepie stacjonarnym. 

Gwarancja

  1. Sprzedawca  udziela Kupującemu gwarancji na działanie sprzętu zgodne z informacją  zamieszczoną w opisie przedmiotu. Okres gwarancji także został tam  określony.
  2. Każdy  sprzęt posiada plomby, które uniemożliwiają Kupującemu zmianę lub  montowanie własnych podzespołów. Zerwanie plomby wiąże się jednoznacznie  z utratą gwarancji. W przypadku zamówienia komputera stacjonarnego  plomby zabezpieczające znajdują się na poszczególnych podzespołach, a  nie na zewnętrznej obudowie. W przypadku zakupu laptopa plomby znajdują  się na obudowie. W szczególnych przypadkach Sprzedający może zastosować  inny rodzaj zabezpieczania laptopa przed ingerencją Kupującego lub  inaczej umiejscowić plomby, ale wówczas Kupujący zobowiązany jest do  wcześniejszego kontaktu ze Sprzedającym.
  3. Nowe baterie podlegają 6 miesięcznej gwarancji.
  4. Nowe dyski HDD SATA i SSD podlegają 24 miesięcznej gwarancji.
  5. Wady  i uszkodzenia sprzętu ujawnione w okresie gwarancji będą usuwane  bezpłatnie w terminie 14 dni od daty dostarczenia sprzętu do siedziby  Sprzedającego
  6. Gwarancji nie podlega ekran, na którym wystąpiły do 3 bad pikseli.
  7. Gwarancji  nie podlegają akumulatory/baterie, których czas w opisie przedmiotu  wynosił poniżej 30 minut lub posiadały adnotację „do regeneracji”,  „rozważ wymianę”. Akumulatory/baterie używane, których czas pracy wynosi  ponad 30 minut, podlega zawsze 30 dniowej gwarancji.
  8. Gwarant  nie odpowiada za szkody i straty będące następstwem stwierdzenia  wadliwości sprzętu, takich jak np. utrata danych oraz nie bierze  odpowiedzialności za niekompatybilność oprogramowania oraz innych  podzespołów ze sprzętem klienta.
  9. Gwarancja nie obejmuje usterek, których przyczyną jest niewłaściwa praca oprogramowania.
  10. Gwarancja  nie obejmuje czynności, które należą do normalnej obsługi  eksploatacyjnej, jak np. zainstalowanie oprogramowania, konfiguracja,  konserwacja, czyszczenie. Kupujący zobowiązany jest do wykonania tych  czynności we własnym zakresie.
  11. Gwarancją  nie są objęte uszkodzenia mechaniczne i wywołane nimi wady, uszkodzenia  i wady spowodowane niewłaściwym lub niezgodnym z instrukcją użytkownika  przechowywania, konserwacji, instalacji, podłączenia sprzętu do  wadliwie działającej instalacji elektrycznej, dokonywanych przez  użytkownikach samowolnych napraw i zmian.
  12. Każdorazowo warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta.
  13. W  przypadku sprzedaży towaru w obrocie między przedsiębiorcami strony  wyłączają odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi za wady  fizyczne i prawne rzeczy, w szczególności ustalają, iż nie ponosi on  żadnej odpowiedzialności także za wady ukryte przedmiotu sprzedaży.
  14. Gwarancja zostaje przedłużona o czas przebywania towaru w serwisie.
  15. Nabywca traci gwarancję na skutek:  -  Upływu terminu gwarancji.  -  Zerwania plomb gwarancyjnych umieszczonych na sprzęcie przez Gwaranta.     -  Niewłaściwego użytkowania urządzenia lub niewłaściwego przechowywania. -  Uszkodzeń mechanicznych urządzenia. -   Utraty karty gwarancyjnej.         -   Napraw dokonywanych we własnym zakresie przez Nabywcę.-   Demontażu podzespołów, otwierania obudowy. 

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Allegro Kurier24 InPost
za darmo
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
KOMPRE SP. Z O.O. "ZWROT"
ROGASZYCE 82P
63-500 OSTRZESZÓW
Ograniczenie prawa do odstąpienia

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupujący otworzył zapieczętowane opakowanie nagrania dźwiękowego, wizualnego lub programu komputerowego (przepis z ustawy).

Dodatkowe informacje

Zwrot z Allegro Smart!

 

Prawo do odstąpienia od umowy

  1. Konsument,  który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić w terminie 14  dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. W tym celu należy wypełnić  oświadczenie o rezygnacji z zakupu w terminie do 14 dni od daty  otrzymania towaru - oświadczenie wypełnia się na stronie: http://www.serwis.kompre.pl/ 
  2. Przedmiot można dostarczyć osobiście do siedziby firmy lub przesłać bezpiecznie dowolnym środkiem transportu.
  3. Adres do zwrotu towaru: KOMPRE Sp. z o.o., Rogaszyce 82P, 63-500 Ostrzeszów z dopiskiem „ZWROT”.
  4. Kupujący  ponosi koszt odesłania Produktu do Sprzedającego. Jeżeli Kupujący  wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób  dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest  zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych  kosztów.
  5. Sprzedający  ma obowiązek, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia  otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić mu  wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt dostawy (najtańsza  opcja z cennika dostawy).
  6. Kupujący  ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni  kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić towar  Sprzedawcy w stanie niezmienionym.
  7. Jeśli  np. wraz z laptopem, Kupujący otrzymał również nową torbę lub  zapakowaną oryginalnie mysz i opakowanie zostanie naruszone lub torba  zostanie pozbawiona oryginalnych etykiet, Sprzedawca nie będzie  zobowiązany do przyjęcia zwrotu.
  8. Wraz z przedmiotem, należy zwrócić również fiskalny dokument zakupu oraz kartę gwarancyjną.
  9. W  przypadku, kiedy dokumentem sprzedaży jest faktura, należy ją zachować -  do dokumentu zostanie wystawiona korekta, na podstawie której  Sprzedający dokona zwrotu należności. Podpisaną korektę można przesłać  listownie lub skanem na adres mailowy: serwis@kompre.pl.
  10. Kupujący  ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będącej  wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny dla  stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Jeśli Kupujący  uszkodzi Przedmiot lub w jakikolwiek sposób narazi Sprzedającego na  dodatkowe koszty (jeśli np. zwracany przedmiot będzie wymagał ponownego  zainstalowania systemu operacyjnego), wówczas kwota zwrotu może zostać  pomniejszona.
  11. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży towaru zakupionego w zestawie z innym produktem zwrotowi podlega cały zestaw.
  12. Zwrot  przysługuje tylko osobie fizycznej (nie przysługuje on Przedsiębiorcy  oraz  w przypadku zakupu sprzętu na firmę przez osobę fizyczną).
  13. Prawo  odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na  odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

-  o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za  wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem  świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci  prawo do odstąpienia od umowy;

-  w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana,  wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu  jego zindywidualizowanych potrzeb;

-  w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne  albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu,  jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

-  o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku  materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną  zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po  poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od  umowy.

 

Kupując Towar w ramach tej Oferty i wybierając metody dostawy:

  • Allegro Paczkomaty InPost, Paczkomaty 24/7,
  • Allegro Paczka w RUCHU, Paczka w RUCHU
  • Paczka 24 odbiór w punkcie, Paczka 48 odbiór w punkcie, Allegro Poczta Polska Odbiór w punkcie

możesz skorzystać z bezpłatnego zwrotu Towaru z Allegro Smart!, o ile Sprzedający dopuszcza zwrot tego Towaru w ramach Oferty. W takim przypadku należy skorzystać z formularza dostępnego w zakładce Kupione. Bezpłatne zwroty Towaru z Allegro Smart! nie obejmują przesyłek doręczanych listem poleconym oraz ekonomicznym.

O sprzedającym

KOMPRE_PL

O sprzedającym

KOMPRE_PL

99,5%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od 3 lat i 1 miesiąca
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 06:13

Dane firmy

KOMPRE Sp. z o.o.
ul. Starograniczna 28
54-231 Wrocław
REGON: 365361778
NIP: 514-034-24-53

Kontakt

  • 510 *** *** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Pozostałe informacje

SYSTEM LICENCJA COA 

Informacje na temat licencji systemowej - zainstalowanego systemu oraz naklejce COA znajdują się w opisie przedmiotu. Jeśli f-vat została wybrana przez Kupującego w formularzu dostawy po zakupie, informacja na temat licencji systemowej COA znajdzie się również na fakturze. 

INFORMACJA O SPOSOBIE PŁATNOŚCI 

Płatność za realizację zamówienia następuje w jeden z poniższych sposobów: 

- przelewem, przed dostawą towaru na rachunek bankowy Sprzedawcy (przedpłata) 

89 1140 1993 0000 3476 1600 1001 MBANK

- przelewem Payu, 

- za pobraniem, przy odbiorze przesyłki od kuriera do kwoty 5 tys zł (dla użytkowników z ilością komentarzy pozytywnych powyżej 20), 

- płatność gotówką przy odbiorze osobistym w siedzibie firmy. 

Czas na zrealizowanie płatności to 7 dni. Po tym terminie zamówienie zostanie anulowane i staramy się o zwrot prowizji od Allegro. Nie wysyłamy paczek za pobraniem niezarejestrowanym użytkownikom oraz użytkownikom z kontem junior. 

CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA Po otrzymaniu przez Kupującego wpłaty za przedmiot lub informacji o wyborze płatności za pobraniem, zamówienie zostaje przygotowane do realizacji. Po zakupie klient zobowiązany jest do wypełnienia formularza dostawy, a w e-mailu zwrotnym otrzymuje nr nadania paczki. Niewypełnienie lub nieprawidłowe wypełnienie formularza dostawy po zakupie, może ten czas wydłużyć z winy Kupującego. Sposób zapłaty, adres do wysyłki, nr tel dla kuriera, dane do faktury oraz uwagi do zamówienia należy umieścić w formularzu dostawy od razu po zakupie. Informacje podane w odrębnych mailach nie będą uwzględnianie. Jeśli w aukcji podane są gratisy, które klient może sobie sam wybrać, a nie umieścił tego wyboru w formularzu po zakupie, oznacza to, że gratis zostaje wybrany losowo prze Sprzedającego. Po otrzymaniu maila od Sprzedającego z informacją o wysyłce nie można przeprowadzać już zmian. Prosimy o tym pamiętać. Czas realizacji zamówienia, został przedstawiony w aukcji, jednak w okresie przedświątecznym czas ten może się wydłużyć. 

OBOWIĄZEK DOSTARCZENIA RZECZY BEZ WAD 

Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć rzecz bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży. 

POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ 

Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów,  znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich.

Numer oferty: 7876058481

Inni klienci oglądali również

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro