, , ,

LaOla Piękne pantofle mozaika róż skóra 9 cm 38

od
SOFTBUTpl
149,00
Allegro Smart!
Kolor/wzór
Liczba sztuk
z 2 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Rozmiar:
      38
    • Długość wkładki:
      25 cm
    • Marka:
    • Wzór dominujący:
      bez wzoru
    • Materiał zewnętrzny:
      Skóra naturalna
    • Materiał wkładki:
      Skóra naturalna
    • Rodzaj obcasa:
    • Wysokość obcasa/platformy:
      9 cm
    • Nosek:
      szpic
    • Cechy dodatkowe:
      brak
    • Dostawa z Polski:
      tak
    • Kolor:
      brązowy, beżowy, czerwony, fioletowy, niebieski, pomarańczowy, różowy, zielony, żółty, złoty, wielokolorowy

Opis

AUKCJA FIRMY SOFTBUT

Czółenka na szpilce 9 centymetrów renomowanej polskiej firmy

Model - F 34

Kolor - Róż kolowy

Środek - skóra naturalna

Wierzch - skóra naturalna

obcas - 9 cm

NAJMODNIEJSZA KOLEKCJA WZORNICZA HIT !!!

ŚWIETNIE PREZENTUJĄ SIĘ NA NODZE

Długość wkładki

35 - 23cm

36 - 23,5cm

37 - 24cm

38 - 25 cm

39 - 25,5 cm

40 - 26 cm

41 - 26,5 cm

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Dostawa i płatność

od 8,99 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Raszyn-Rybie, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u SOFTBUTpl za co najmniej 400,00 zł.
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,99 zł
3 dni robocze
z pakietem
0,00 zł
3 dni robocze
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Allegro Kurier24 InPost
13,41 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Kurier DPD
20,00 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Kurier DPD pobranie
29,00 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Kurier InPost
21,00 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Przesyłka kurierska
21,00 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Przesyłka kurierska pobranie
25,00 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Listy i paczki pocztowe
koszt dostawy
czas realizacji
Listy i paczki pocztowe
Paczka24
16,00 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Paczka24 pobranie
24,00 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Płatności

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

SOFTBUT
Al.Katowicka 62 Hala A 98
05-830 Nadarzyn
Dodatkowe informacje

 

Jeśli paczka z zamówionym towarem została uszkodzona w czasie transportu, wszelkie roszczenia z tytułu uszkodzenia przesyłki przyjmujemy tylko wraz z załączonym PROTOKOŁEM REKLAMACYJNYM, który wypełnia się przy kurierze po stwierdzeniu uszkodzenia paczki. Protokół reklamacyjny należy przesłać do nas w przeciągu 7 dni od doręczenia przesyłki w przeciwnym razie nie będziemy realizować reklamacji z tytułu uszkodzonej przesyłki. PROSIMY O SPRAWDZENIE PACZKI PRZY KURIERZE! 

WARUNKI REKLAMACJI: Sprzedawca odpowiada wobec kupującego, jeżeli towar konsumpcyjny w chwili jego wydania jest nie zgodny z umową. Reklamacji podlegają wady obuwia, powstałe z winy producenta z wyjątkiem wad o których kupujący wiedział w chwili zawarcia umowy w obuwiu nie zużytym. W przypadku napraw wad ukrytych, klient nie może żądać zwrotu gotówki. Obuwie do reklamacji przyjmowane jest czyste i za okazaniem dowodu sprzedaży. 

PRZYCZYNĄ NIEUWZGLĘDNIENIA ROSZCZEŃ REKLAMACYJNYCH MOŻE BYĆ: 

1. Obuwie z wadami jawnymi, widoczne w dniu zakupu o których kupujący wiedział lub oceniając rozsądnie powinien był wiedzieć (art. 7 ustawy z dnia 27.VII. 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego Dz. U. Nr 141, poz. 1176); 

2. Obuwie posiadające uszkodzenia mechaniczne (obicia, otarcia, inne uszkodzenia mechaniczne oraz niewłaściwe dopasowanie obuwia do stopy); 

3. Odbarwianie się wnętrza obuwia wykonanego ze skór naturalnych pod wpływem potu lub mocnego przemoczenia; 

4. Wygoda obuwia; 

5. Przemakanie obuwia wykonanego ze skór naturalnych; 6. Brak lub nieprawidłowa konserwacja obuwia; 

7. Naturalne zużycie się obuwia oraz fleków. Zgłoszenie reklamacyjne do pobrania metodą Kopiuj – 

ZGŁOSZENIE REKLAMACYJNE

  • Imię i nazwiskoreklamującego
  •  Adres 
  • Telefon kontaktowy 
  • Data nabycia towaru 
  • Nazwa towaru 
  • Dowód zakupu (właściwe podkreślić) paragon/ faktura/ rachunek
  • Dokładne wymienienie/opisanie wad: 
  • Adres dostawy naprawionego towaru 
  • Czytelny podpis Klienta poinformowano, że reklamacja zostanie załatwiona w terminie 14 dni od czasu dostarczenia reklamowanego produktu do producenta.

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Allegro Kurier24 InPost
za darmo
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
SOFTBUT
Al.Katowicka 62 Hala A 98
05-830 Nadarzyn
Dodatkowe informacje

 

Zasady zwrotu produktu

ZWROT: 1. Zrezygnować z zakupu można w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki (objęcia towaru w posiadanie). Do zachowania terminu wystarczy wysłać oświadczenia o odstąpieniu od umowy przed upływem terminu na adres: 

SOFTBUT.pl , al.Katowicka 62 Hala A98 , 05-830 Nadarzyn. 

2.Wydrukuj protokół metodą Kopiuj-Wklej i wypełnij formularz zwrotu towaru. 

3. Zapakuj produkt, dołącz formularz zwrotu oraz oryginalny dowód zakupu (paragon fiskalny lub faktura VAT). 

4. Jeśli paczka z zamówionym towarem została uszkodzona w czasie transportu, wszelkie roszczenia z tytułu uszkodzenia przesyłki przyjmujemy tylko wraz z załączonym PROTOKOŁEM REKLAMACYJNYM, który wypełnia się przy kurierze po stwierdzeniu uszkodzenia paczki. Protokół reklamacyjny należy przesłać do nas w przeciągu 7 dni od doręczenia przesyłki w przeciwnym razie nie będziemy realizować reklamacji z tytułu uszkodzonej przesyłki. PROSIMY O SPRAWDZENIE PACZKI PRZY KURIERZE! PROTOKÓŁ ZWROTU TOWARU Dane zwracającego: 

Nick allegro: _________________________________________________Imię i Nazwisko:________________________________________________ 

Adres: ________________________________________________________________ Telefon: _____________________________ Email: ______________________________ Data otrzymania towaru: ___/___/___ Nazwa zwracanego towaru:__________________________________________________ OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ Oświadczam, że zgodnie z art. 7 ust. 1 z dnia 2 marca 2000 roku O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny(Dz. U. nr 22, 22 poz 271), Odstępuję od umowy kupna-sprzedaży w/w towaru zakupionego na aukcji nr: ______________________ dnia ____/_____/______ Proszę o zwrot wartości towaru: ______________zł(słownie):_________________________________________________________________________________________________________ na konto o numerze: _________________________________________________________________________ nazwa posiadacza rachunku: _________________________________________________________________________ Przedmiot zwracam w stanie niezmienionym, bez śladów użytkowania wraz z dokumentem zakupu. 

UWAGA : Zwrot paczką zwykłą na adres:  SOFTBUT.pl , al.Katowicka 62 Hala A98 , 05-830 Nadarzyn.   Data i odręczny podpis klienta: _____________________________Załącznik: dowód zakupu (Paragon, Faktura VAT)

Informacje od sprzedającego
 

O sprzedającym

SOFTBUTpl

O sprzedającym

SOFTBUTpl

100,0%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 4 lat i 11 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
wczoraj o 20:39

Dane firmy

Karol Poziomecki
KAROL POZIOMECKI
Przesmyk 17
05-090 Raszyn-Rybie
REGON: 142911473
NIP: 534-233-71-36

Kontakt

  • +48 *** *** *** (pokaż)

Informacje o sprzedającym

SOFTBUT.pl

Al.Katowicka 62 Hala A lokal 98

05-830 Nadarzyn

Pozostałe informacje

Ważne:  Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. Oznacza to,  że w przypadku, gdy otrzymamy przesyłkę, za którą będziemy musieli  zapłacić przy odbiorze paczki – nie zostanie ona przez nas podjęta i  wróci do Państwa jako zwrot. 

Kto ponosi koszt przesyłki zwrotnej ?  Bezpośredni koszt zwrotu towaru ponosi klient. 

Czy kupujący musi odesłać towar oryginalnie zapakowany?  Kto ponosi koszt przesyłki zwrotnej ? Nie ma ustawowego obowiązku zwrotu  towaru w oryginalnym opakowaniu. Towar powinien być odesłany w  opakowaniu, które uniemożliwia jego uszkodzenie. 

Kto pokrywa koszty wysyłki w przypadku odstąpienia od umowy i zwrotu  towaru? Kupujący pokrywa koszt odesłania przedmiotu, chyba że zgodziłeś się je  ponieść lub nie poinformowałeś konsumenta o konieczności poniesienia  tych kosztów. Ty natomiast zwracasz środki przy użyciu takiego samego  sposobu zapłaty, jakiego użył kupujący, a jeśli konsument wybrał sposób  dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia  oferowany przez Ciebie, nie jesteś zobowiązany do zwrotu kupującemu  poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 

Czy kupujący musi informować sprzedającego na piśmie, że chce odstąpić  od umowy i zwrócić towar?Przepisy nie precyzują formy, w jakiej  oświadczenie o odstąpieniu od umowy ma zostać złożone. Oświadczenie  należy złożyć w terminie 14 dni od daty otrzymania przedmiotu. Okres 14  dni można wydłużyć o kolejne 14 dni po wcześniejszym uprzedzeniu, takie  prośby składa się wyłącznie pocztą elektroniczną  Jakie są koszty i termin wysyłki? Towar wysyłany jest pod adres wskazany w formularzu zamówienia lub  podany telefonicznie albo            drogą mailową. Sklep poinformuje Klienta niezwłocznie o nieprawidłowo  wypełnionym formularzu    zamówienia, który uniemożliwia dokonanie wysyłki lub może ją opóźnić.                Towar jest dostarczany za pomocą wyspecjalizowanych firm kurierskich lub  za pośrednictwem Poczty Polskiej. W niektórych przypadkach istnieje możliwość odbioru  osobistego towarów w  siedzibie sprzedającego. Przesyłka wysyłana jest w ciągu 2 - do 14 dni robocze. Jest to czas  orientacyjny. ,

Klient jest obciążany kosztami dostawy (wysyłki) określonymi w cenniku  transportu. Klient może się zapoznać z cennikiem w każdej chwili na  każdej aukcji Sprzedającego lub na stronie www.SOFTBUT.pl     

W przypadku odmowy przyjęcia paczki w momencie dostarczenia towaru przez  firmę kurierską,  koszty zwrotu paczki do siedziby firmy SOFTBUT.pl, ponosi zawsze kupujący. UWAGA ! ! W przypadku przesyłek kurierskich, kupujący ma dwie darmowe próby  doręczenie zakupionego towaru. Druga próba doręczenia jest wznawiana  automatycznie następnego dnia pracującego. Trzecie doręczenie, oraz kolejne jest dodatkowo płatne, za które  obciążony jest kupujący. Kupujący ponosi również koszty magazynowania przesyłki w siedzibie  kuriera. Przekładnie odbioru przez klienta lub nie odbieranie przesyłki  pobraniowej, wiąże się z magazynowaniem co generuję dodatkową dopłatę  ze strony klienta. Czy kupujący musi dołączyć paragon do odsyłanego towaru? Nie ma takiego obowiązku. Jednak ze względu na konieczność  udokumentowania zwrotu przez sprzedającego, warto go dołączyć.

Nasze serie produktów

Numer oferty: 7760062836

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro