Parametry
- Stan:Nowy
- Faktura:Wystawiam fakturę VAT
- Rodzaj lampy:Sufitowe - wiszące
- Kolor:czarny
- Długość/wysokość:35 cm
- Średnica/szerokość klosza:32 cm
- Ilość punktów światła:1
- Materiał dominujący:metal
- Rodzaj gwintu:E27
- Zasilanie:sieciowe
- Styl:industrialny
- Pomieszczenie:Biuro, Jadalnia, Korytarz/Schody, Kuchnia, Salon, Sypialnia, Pokój dzięcięcy
Sponsorowane oferty z tej kategorii
- -53%149,99 zł
- 69,99 zł
- Lampa wisząca sufitowa Diament Loft EDISON E27 LED
Opinie o produkcie
Dostawa i płatność
Lokalizacja: Podkowa Leśna, Polska
Przesyłka płatna z góry
Przesyłka płatna przy odbiorze
Sprzedawca nie określił cen wysyłki za granicę
Reklamacja
Czas na reklamację z tytułu rękojmi
Adres do reklamacji
Opis procedury reklamacyjnej: 1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem pomoc@r-max.info, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 2.Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
Zwroty
Czas na odstąpienie od umowy
Adres do zwrotu
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa
Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: R-MAX gwarantuje bezpieczeństwo transakcji i pewność zwrotów. W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: pomoc@r-max.info. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres siedziby firmy podany wyżej. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy): R-MAX Rafał Jaczewski ul. Nadarzyńska 1 Zółwin, 05 807 Podkowa Leśna Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty w Allegro [numery] . Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] . Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego] Login Allegro: [login kupującego] Adres: [adres kupującego] Data: [data odstąpienia od umowy] Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej] Towar zwracany jest w stanie niezmienionym (chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu), odpowiednio zabezpieczony, wraz z dowodem zakupu. Zwrot należności za towar następuje do 14 dni od daty otrzymania kompletnej przesyłki. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. Zastrzegamy sobie prawo do zwrotu pieniędzy za najtańszą możliwą opcję dostawy zgodnie z obowiązującą ustawą o prawach konsumenta z dn. 30. maja 2014, Dz.U. 2014 poz. 827, cyt: Art. 33. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Klient będący konsumentem ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy, będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności rzeczy. Odstąpienie od umowy jest możliwe tylko wtedy, gdy kupujący jest konsumentem, a zakup nastąpił u przedsiębiorcy. Wszystkie produkty oferowane przez Sprzedającego są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. Sprzedawca jest odpowiedzialny za wady towaru na podstawie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o rękojmi zawarte w Kodeksie Cywilnym.
Zwrot z Allegro Smart!
Kupując Towar w ramach tej Oferty i wybierając metody dostawy:
- Allegro Paczkomaty InPost, Paczkomaty 24/7,
- Allegro Paczka w RUCHU, Paczka w RUCHU
- Paczka 24 odbiór w punkcie, Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch, Allegro Poczta Polska Odbiór w punkcie
możesz skorzystać z bezpłatnego zwrotu Towaru z Allegro Smart!, o ile Sprzedający dopuszcza zwrot tego Towaru w ramach Oferty. W takim przypadku należy skorzystać z formularza dostępnego w zakładce Kupione. Bezpłatne zwroty Towaru z Allegro Smart! nie obejmują przesyłek doręczanych listem poleconym oraz ekonomicznym.
O sprzedającym
Dane firmy
Kontakt
- pytanie do sprzedającego
- pom**@********** (pokaż)
- +48 *** ** ** ** (pokaż)
Informacje o sprzedającym
Naszym celem jest zapewnienie Państwu maksymalnej satysfakcji z bezpiecznych zakupów internetowych, dlatego kładziemy duży nacisk na szybką i profesjonalną obsługę Klienta.
Jesteśmy dystrybutorem produktów Luminova oraz Active Hobby. Oferujemy Państwu towar najwyższej jakości w najniższej cenie.
U nas nigdy nie kupujesz w ciemno. Znajdujemy się pod adresem:
R-MAX
Żółwin, ul. Wschodnia 5 ( od ul. Południowej )
05-807 Podkowa Leśna.
Jest to również adres do reklamacji. Pracujemy od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 - 17:00.
Pozostałe informacje
WYSYŁKI. Przesyłki wysyłamy kurierem codziennie od poniedziałku do piątku chyba, że na aukcji zaznaczono inaczej. W przypadku płatności z góry przesyłki wysyłamy zazwyczaj w dniu zaksięgowania lub dzień po zaksięgowaniu Państwa wpłaty na naszym koncie. Zamówiony towar wysyłany jest na dane umieszczone w naszym formularzu. Jeżeli z jakichś przyczyn nie otrzymałeś towaru do 7 dni od wpłaty pieniędzy powiadom nas drogą mailową, a my natychmiast sprawdzimy zamówienie i udzielimy Ci informacji o statusie przesyłki.
UWAGA. Prosimy sprawdzić w obecności kuriera, czy przesyłka, opakowanie i zawartość, jest w stanie nienaruszonym. Jeżeli powstała szkoda lub zauważono brak, proszę spisać protokół odbioru. Odpowiedni formularz posiada kurier. Tylko protokół spisany przy odbiorze przesyłki, w obecności kuriera, uprawnia do zgłaszania reklamacji w postaci braku lub uszkodzenia mechanicznego sprzętu. Prosimy o sprawdzenie również czy w paczce mają Państwo dowód zakupu.
DODATKOWE INFORMACJE. Jeżeli klient nie wypełni formularza pozakupowego i skontaktuje się z nami w przeciągu 14 dni od daty zakupu przedmiotu w sprawie sfinalizowania transakcji, może zostać ona anulowana, a następnie wystąpimy o zwrot prowizji do Allegro. Dokładamy wszelkich starań, aby opisy produktów były wolne od błędów, jednakże zastrzegamy sobie prawo do pomyłki. Zdjęcia produktów są zdjęciami poglądowymi i mogą różnić się nieznacznie od produktu fizycznego.
JEŻELI DOKONUJESZ ZAKUPU LUB LICYTUJESZ NA NASZYCH AUKCJACH WYRAŻASZ ZGODĘ NA NASZE WARUNKI SPRZEDAŻY I AKCEPTUJESZ NASZ REGULAMIN