Przykład reprezentatywny dla Rat ZERO w ramach Transakcji Raty Od.nowa lub Pożyczki Raty PayU: RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania): 0,00%, całkowita kwota kredytu: 1300 zł, całkowita kwota do zapłaty: 1300 zł, oprocentowanie stałe 0%, całkowity koszt kredytu: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 65 zł. Kalkulacja na dzień 1.12.2019 r. dokonana na reprezentatywnym przykładzie (przy założeniu, że dla kredytu odnawialnego cała jego kwota została wykorzystana jednorazowo w ramach Transakcji Raty Od.nowa i nie zaszły okoliczności skutkujące nieprzedłużeniem umowy). Propozycją objęte są wybrane towary na zasadach dostępnych na: allegro.pl/raty/regulamin w okresie 1.12.2019 r. - 31.12.2019 r. Umowa o kredyt konsumencki zawierana jest, po dokonaniu pozytywnej oceny zdolności kredytowej, pomiędzy kredytobiorcą a: 1) BNP Paribas Bank Polska S.A., z którym Allegro.pl sp. z o.o. współpracuje i w imieniu którego pośredniczy w czynnościach faktycznych dot. zawierania umowy o kredyt odnawialny albo 2) Alior Bank S.A., mBank S.A., AS INBANK lub Kreditech Polska sp. z o.o., z którymi PayU S.A. współpracuje i pośredniczy w zawieraniu pozostałych umów. Powyższe ma charakter wyłącznie informacyjny i nie jest ofertą w rozumieniu kodeksu cywilnego.
Dostawa i płatność
Dostawa i płatność
Gwarancja
Reklamacja
Reklamacja
Czas na reklamację z tytułu rękojmi
Adres do reklamacji
Sprzedajemy produkty używane i jako takie mogą posiadać znamiona użycia i wady. Klient powinien być o tych wadach poinformowany przed transakcją. W przypadku stwierdzenia wady towaru, o której klient nie został poinformowany, przysługuje mu w szczególności uprawnienie do złożenia reklamacji w terminie 1 (jednego) roku od daty doręczenia towaru i 2 (dwóch) miesięcy od daty stwierdzenia wady towaru. Odpowiedzialność sprzedawcy nie powstanie, jeśli konsument o tej niezgodności wiedział lub oceniając rozsądnie powinien był wiedzieć. Jeśli konsument został uprzedzony o konkretnych brakach, usterkach czy defektach rzeczy używanej, a mimo to zdecydował się rzecz taką nabyć (bo zdaniem konsumenta były one drobne, nieistotne, albo stwierdził, że usunie je we własnym zakresie), wówczas konsumentowi ochrona nie przysługuje. W wypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową, konsument może żądać w pierwszej kolejności nieodpłatnej naprawy lub wymiany. Jeśli jednak: - naprawa lub wymiana jest niemożliwa albo wymaga nadmiernych kosztów lub - sprzedawca nie zdoła uczynić zadość żądaniu naprawy lub wymiany w odpowiednim czasie lub - naprawa lub wymiana narażałyby konsumenta na znaczne niedogodności, wówczas konsument może żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy. W takim przypadku Klient powinien odesłać towar na adres Sklepu: Autoland, ul. Wał Miedzeszyński 41b, 04-987 Warszawa. Do odsyłanego towaru należy dołączyć dowód zakupu z opisem reklamacji. Sklep niezwłocznie, jednak najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem, ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje klienta o dalszym postępowaniu. Sklep odpowiada za wady produktu na podstawie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o rękojmi zawarte w Kodeksie Cywilnym.
Zwroty
Zwroty
O sprzedającym
O sprzedającym
Dane firmy
Kontakt
- pytanie do sprzedającego
- aut*****@*************** (pokaż)
- 516****** (pokaż)
- 601****** (pokaż)
Informacje o sprzedającym
Pracujemy w godzinach 9-17
Kontakt również na Viber i What's Up - 516066855
Nasza firma działa w branży samochodowej od 2005r. Zajmujemy się importem i sprzedażą samochodów oraz używanych części samochodowych.
Nasza Specjalizacja to: Honda Odyssey, Toyota Sienna, Dodge Ram, Ford F150, Chevrolet Camaro, Corvette, Dodge Challenger, Samochody Terenowe, Samochody Sportowe i inne.
Pozostałe informacje
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu