Opinie o produkcie
Opinie o produkcie
Dostawa i płatność
Dostawa i płatność
Gwarancja
Reklamacja
Reklamacja
Czas na reklamację z tytułu rękojmi
Adres do reklamacji
REKLAMACJE
1. Zapewniamy i zobowiązujemy się, że oferowany przez nas Towar jest wysokiej jakości oraz że jest wolny od wad.
2. Jeżeli w ciągu dwóch lat od otrzymania Towaru stwierdzą Państwo, że posiada on wadę, mogą Państwo złożyć nam reklamację w formie listownej albo mailowej, ale nie telefonicznej.
3. Reklamacja powinna zawierać Państwa dane (imię, nazwisko, adres, telefon, mail), dane Towaru, okoliczności powstania wady oraz jej opis, a także preferowany sposób załatwienia reklamacji (naprawa/wymiana/obniżenie ceny Towaru/zwrot pieniędzy).
4. W celu weryfikacji zgłoszonej wady należy odesłać na adres naszej firmy („Kontakt z nami”) reklamowany Towar.
5. Odpowiemy na reklamację listownie, bądź mailowo w ciągu 14 dni od jej otrzymania. Nasza odpowiedź zawiera uzasadnienie.
6. W przypadku uwzględnienia reklamacji zaproponujemy jedno z poniższych rozwiązań:
a) Niezwłoczną i bezpłatną naprawę wady i odesłanie Państwu na nasz koszt Towaru.
b) Niezwłoczną i bezpłatną wymianę Towaru na nowy i odesłanie Państwu na nasz koszt Towaru.
c) Całkowity zwrot pieniędzy (ceny Towaru wraz z kosztami dostawy) albo częściowy zwrot pieniędzy, obejmujący obniżenie ceny towaru o wartość wady i odesłanie Państwu na nasz koszt Towaru.
7. Jeśli mają Państwo status konsumenta, to mogą Państwo zamiast oferowanej naprawy wybrać wymianę Towaru na nowy, albo zamiast oferowanej wymiany wybrać naprawę Towaru, chyba że wiązałoby się to z poniesieniem przez nas nadmiernych kosztów albo byłoby niemożliwe.
8. Jeśli reklamowany Towar był już uprzednio naprawiany, wymieniony albo mimo naszego zapewnienia nie został naprawiony albo wymieniony w terminie, mają Państwo prawo odstąpić od umowy (chyba że wada jest nieistotna) albo złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny.
9. Możecie Państwo wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi za wady Towaru niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji udzielonej przez producenta Towaru. Zasady realizacji uprawnień gwarancyjnych określa producent na karcie gwarancyjnej załączonej do Towaru.
10. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji odeślemy Państwu reklamowany Towar oraz nie dokonamy zwrotu kosztów wysyłki reklamacji.
11. Wobec Użytkowników niemających statusu konsumenta odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi jest wyłączona. Nie narusza to Państwa praw z gwarancji udzielonej przez producenta Towaru.
Zwroty
Zwroty
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
O sprzedającym
O sprzedającym
Dane firmy
Kontakt
- pytanie do sprzedającego
- all****@******** (pokaż)
- 713****** (pokaż)
- 713****** (pokaż)
Informacje o sprzedającym
Części do samochodów, maszyn rolniczych, akcesoria.
25 lat doświadczenia w handlu.
Pozostałe informacje
Dostawa produktów możliwa jest tylko na terenie Polski chyba ,że w ofercie podano inaczej, w terminie określonym w danej ofercie i następuje na adres wskazany przez kupującego.
Na wpłatę w związku z zakupionym produktem czekamy 7 dni. W tym czasie możesz wybrać kolejne produkty z naszej oferty i zapłacić za nie w ramach jednej płatności.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu