, , ,

La Sportiva Solution Buty Wspinaczkowe rozm. 36

od
Super Sprzedawcy
OutdoorPro
459,00
Allegro Smart!
45,90 zł x 11 rat ()
8 monet
Liczba par
z 1 pary
22 dni do końca 
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Waga (z opakowaniem):
      2 kg
    • Marka:
      La Sportiva
    • Płeć:
      nie dotyczy
    • Rozmiar:
      36

Opis

La Sportiva Solution, nowsza wersja kultowych butów wspinaczkowych będących doskonałym połączeniem komfortu i technicznego zacięcia.

Rewolucyjny but wspinaczkowy La Sportiva Solution jest połączeniem klasyki z nowoczesnością, w wyniku czego powstał zaawansowany model podnoszący skuteczność wykorzystywania najmniejszych stopni. Nie ograniczając przy tym czucia i możliwości „tarciowych”. Dzięki zastosowaniu innowacyjnych technologii model ten jest idealnym rozwiązaniem dla zaawansowanych wspinaczy dając możliwość precyzyjnego przejścia dosłownie wszystkich, nawet najtrudniejszych problemów technicznych jakie stawia przed nimi droga. Mocna asymetria buta, agresywny czubek oraz profilowana, głęboko osadzona pięta zapewniają maksymalną wydajność podczas haczenia w przewieszeniach, zacięciach czy na krawądkach. Oprócz tego system P3® utrzymuje całą konstrukcję w niezmiennym, wygiętym kształcie i pozwala lepiej przenosić ciężar podczas wspinaczki.

Dużym atutem La Sportiva Solution jest profilowany język, który w połączeniu z systemem zapinania Fast Lacing pozwala idealnie dopasować buty do stopy. Dodatkowo zakończenie taśm rzepem umożliwia szybkie zapięcie, dosłownie jednym ruchem ręki. Komfort użytkowania podnosi również wnętrze wyłożone wyściółką Pacific, dzięki której buty charakteryzują się jeszcze lepszą oddychalnością i odprowadzaniem wilgoci na zewnątrz.

Całości modelu La Sportiva Solution dopełnia oryginalny design.

Cechy:

  • Linia: Performance( duża asymetria, agresywny profil)
  • Materiał zewnętrzny: Leather / Lorica®(microfiber)
  • Wyściółka: Pacific + Lycra®Fit
  • Podeszwa: Vibram® XS Grip2 3,5 mm
  • Śródpodeszwa: 1.1mm LaspoFlex with P3®
  • Waga: 516 g (para)

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Dostawa i płatność

od 0,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Wrocław, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u OutdoorPro za co najmniej 390,00 zł.
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
0,00 zł
2 dni robocze
2 dni robocze
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy
0,00 zł
1 dzień roboczy
1 dzień roboczy
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy pobranie
0,00 zł
1 dzień roboczy
1 dzień roboczy
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Przesyłka kurierska
0,00 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska pobranie
0,00 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze

Punkty odbioru

OutdoorPro
Stargardzka 4
54-156 Wrocław
woj. dolnośląskie
email: sklep@outdoorpro.pl
tel.: 519 309 792

poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

płatność kartą i gotówką
poinformujemy o terminie odbioru

Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

1. Towar objęty jest gwarancją producenta. Warunki gwarancji określa karta gwarancyjna, którą Sprzedawca wydaje Konsumentowi wraz z zakupionym towarem. 

2. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Konsumenta, jakie wynikają z przepisów prawa o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.   
 
 

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

OutdoorPro Bartosz Mocek
Stargardzka 4
54-156 Wrocław
Dodatkowe informacje

Rękojmia 

1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Konsumenta z tytułu prawa do rękojmi za wadę fizyczną i prawną określony jest ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny. 

2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć towar bez wad. Odpowiedzialność, w tym zakresie regulują przepisy określone w art. 556 oraz 556_1- 556_3 Kodeksu cywilnego.

3. Jeżeli sprzedany towar ma wadę, Klient może: 

a) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba, że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni wadliwy towar na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli towar był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany towaru na wolny od wad lub usunięcia wady. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość towaru z wadą pozostaje do wartości towaru bez wady. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna, 

b) żądać wymiany towaru na wolną od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową wadliwego towaru w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów.

4. Reklamację z tytułu rękojmi można złożyć pisemnie na adres: OutdoorPro Bartosz Mocek, ul. Stargardzka 4, 54 – 156 Wrocław, w formie elektronicznej na adres: sklep@outdoorpro.pl lub telefonicznie pod numerem 661 990 209. 

5. W zgłoszeniu reklamacyjnym prosimy o podanie następujących informacji: imię i nazwisko, adres korespondencyjny, adres poczty elektronicznej, numer telefonu, dane dotyczące reklamowanego towaru (nazwa towaru, data zakupu), opis dostrzeżonej wady w towarze, żądanie z tytułu przysługujących praw z rękojmi wynikających z Kodeksu cywilnego, preferowany sposób poinformowania o sposobie rozpatrzenia reklamacji.  

6. Sprzedawca ustosunkuje się do złożonej reklamacji w terminie czternastu dni od dnia jej otrzymania. Jeżeli kupujący będący Konsumentem zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie czternastu dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.  

7. Towar w stosunku, do którego ujawniła się wada należy dostarczyć na adres: OutdoorPro Bartosz Mocek, ul. Stargardzka 4, 54 – 156 Wrocław.  

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji  

1. Konsument może skorzystać z następujących pozasądowych instytucji zajmujących się rozpatrywaniem reklamacji i dochodzeniem roszczeń: 

a) zwrócić się do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozwiązanie sporu pomiędzy Konsumentem a Sprzedawcą. Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej oraz ich zamiejscowe oddziały prowadzą mediacje mające na celu rozstrzygnięcie sporu między Sprzedawcą a Konsumentem, 

b) złożyć wniosek o rozpoznanie sprawy przed stałym polubownym sądem konsumenckim, działającym przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, 

c) skorzystać z bezpłatnej pomocy prawnej u miejskich lub powiatowych rzeczników konsumentów,

d) skorzystać z pomocy prawnej świadczonej przez organizacje pozarządowe takie jak Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich. Porady udzielane są pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 0 800 007 707 lub drogą elektroniczną: porady@dlakonsumentow.pl     

2. Konsument może również złożyć skargę za pośrednictwem platformy ODR (online dispute resolution) dostępnej pod adresem elektronicznym: http://ec.europa.eu/consumers/odr/  Europejska platforma ODR stanowi jeden wspólny punkt dostępu dla konsumentów i przedsiębiorców, umożliwiający pozasądowe rozstrzyganie sporów dotyczących zobowiązań umownych, wynikających z zawartej internetowej umowy sprzedaży i / lub zawartej internetowej umowy o świadczenie usług. Jednocześnie przypominamy, iż adres poczty elektronicznej OutdoorPro Bartosz Mocek do kontaktu z Klientami to: sklep@outdoorpro.pl  

  

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
OutdoorPro Bartosz Mocek
Stargardzka 4
54-156 Wrocław
Dodatkowe informacje

1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w pkt 7 oraz pkt 8. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy, można złożyć w formie elektronicznej na adres: sklep@outdoorpro.pl lub pisemnie na adres: OutdoorPro Bartosz Mocek, ul. Stargardzka 4, 54 – 156 Wrocław.  

2. Konsument może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy przy pomocy wzoru formularza odstąpienia od umowy załączonego do niniejszych warunków zwrotu. Skorzystanie z powyższego formularza stanowi ułatwienie dla Konsumenta jednak nie jest obowiązkowe. W przypadku złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną, Sprzedawca potwierdza otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy za pośrednictwem poczty elektronicznej. 

3. Bieg terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:   

a) dla umowy, w wykonaniu, której Sprzedawca wydaje towar, będąc zobowiązany do przeniesienia jej własności – od objęcia towaru w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, 

b) dla umowy, która obejmuje wiele towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części. 

4. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowę uważa się za niezawartą. Jeżeli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.  

5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie internetowym. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument chyba, że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze towar od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.  

6. Konsument ma obowiązek zwrócić towar Sprzedawcy, lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy chyba, że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem. Towar należy zwrócić na adres: OutdoorPro Bartosz Mocek, ul. Stargardzka 4, 54 – 156 Wrocław.  

7. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.    

8. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.  

9. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru. 10. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:   

a) w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, 

b) w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,  

c) w której przedmiotem świadczenia są towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi towarami.  
 
 WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku odstąpienia od umowy)
– Adresat: OutdoorPro Bartosz Mocek, ul. Stargardzka 4, 54 – 156 Wrocław, adres e-mail: sklep@outdoorpro.pl numer telefonu: 661 990 209.

– Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*) /o świadczenie następującej usługi(*) 

– Data zawarcia umowy(*) /odbioru(*)   

– Imię i nazwisko konsumenta(-ów)   

– Adres konsumenta(-ów)   

– Podpis konsumenta(-ów) (tylko, jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)  

– Data   
 (*) Niepotrzebne skreślić
 

O sprzedającym

OutdoorPro

O sprzedającym

OutdoorPro

99,4%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
NA ALLEGRO OD
od 10 lat i 1 miesiąca
OSTATNIE LOGOWANIE
wczoraj o 18:22

Dane firmy

Bartosz Mocek
OutdoorPro Bartosz Mocek
Stargardzka 4
54-156 Wrocław
REGON: 021693053
NIP: 899-115-68-29

Kontakt

  • 519 *** *** (pokaż)
  • 661 *** *** (pokaż)
poniedziałek
10:00 - 17:00
wtorek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

OutdoorPro Bartosz Mocek

 ul. Stargardzka 4

 54-156 Wrocław

 NIP: 899-115-68-29

 REGON: 021693053

Pozostałe informacje

Zamówienia – Realizacja (płatność za towar, dostawa) 

1. Sprzedawca potwierdza Klientowi warunki zawartej umowy sprzedaży, poprzez przesłanie ich na trwałym nośniku (poczta e-mail) na adres poczty elektronicznej Klienta.  2. Sprzedawca udostępnia do wyboru następujące formy płatności: 

a) przelew na rachunek bankowy Sprzedawcy, 

b) przelew elektroniczny za pośrednictwem serwisu płatności PayU, obsługiwany przez firmę PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu, 

c) płatność za pobraniem u kuriera przy odbiorze przesyłki. 

3. W przypadku wybrania płatności przelewem tradycyjnym lub za pośrednictwem systemu płatności PayU, Klient zobowiązany jest uregulować płatność w terminie do 3 dni od dnia zawarcia umowy sprzedaży. W przypadku wyboru płatności za pobraniem, płatność należy uregulować przy odbiorze przesyłki. 

4. Płatność przelewem należy dokonać na podany rachunek bankowy prowadzony przez Raiffeisen Bank Polska SA – numer rachunku: 65 1750 1064 0000 0000 1373 9428. W tytule przelewu należy podać imię i nazwisko oraz numer aukcji. 

5. Sprzedawca realizuje dostawę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej za pośrednictwem jednego z dostępnych przewoźników: Paczkomaty InPost, kurier DPD. Sprzedawca udostępnia następujące sposoby dostawy towaru: 

a) Paczkomaty InPost – odbiór przesyłki w wybranym paczkomacie InPost, który znajduje się w dogodnej dla Klienta lokalizacji,

b) DPD – przesyłka kurierska. 

6. Dostawa towaru realizowana jest w terminie do 10 dni. Termin dostawy oblicza się w następujący sposób: 

a) przy płatności przelewem, termin ten rozpoczyna się od dnia zaksięgowania płatności na rachunku bankowym Sprzedawcy, 

b) przy płatności za pobraniem, termin ten rozpoczyna się od dnia zawarcia umowy sprzedaży. 

7. Dostarczenie towaru do Klienta jest odpłatne. Koszt dostawy jest każdorazowo podany w trakcie wyboru formy dostawy podczas składania zamówienia oraz dodatkowo wskazany w zakładce informacyjnej „Dostawa i płatność”. 

8. Sprzedawca udostępnia możliwość odbioru osobistego towaru w siedzibie Sprzedawcy przy ul. Stargardzkiej 4, 54 – 156 Wrocław, od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 18:00. 

Dane osobowe 

1. Administratorem Danych Osobowych zbieranych za pośrednictwem platformy Allegro jest Sprzedawca.  

2. Sprzedawca przetwarza następujące dane osobowe Klientów niezbędne do nawiązania, ukształtowania treści, zmiany lub rozwiązania stosunku prawnego między nimi: imię, nazwisko, ulica, numer budynku/lokalu, kod pocztowy, miasto, kraj, adres e-mail, numer telefonu. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne. W przypadku niepodania danych osobowych, które są niezbędne do zawarcia umowy sprzedaży, skutkuje to brak możliwości zawarcia umowy sprzedaży. 

3. Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, prawo ich poprawiania, uzupełniania, oraz prawo do ich usunięcia. Dostęp do danych osobowych możliwy jest po zalogowaniu się do posiadanego Konta w serwisie Allegro a także na podstawie żądania, jakie Klient przesyła za pośrednictwem poczty e-mail na adres: sklep@outdoorpro.pl lub pisemnie na adres: OutdoorPro Bartosz Mocek, ul. Stargardzka 4, 54 – 156 Wrocław. 

Pozostałe Informacje 

1. Umowa sprzedaży pomiędzy Klientem a Sprzedawcą zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim. 

2. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Konsumentami zostaną poddane sądom właściwym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego. 

3. Informacje związane z funkcjonowaniem platformy Allegro dostępne są w regulaminie Allegro pod adresem http://allegro.pl/country_pages/1/0/user_agreement.php

Numer oferty: 7502926892

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro