Sprawdź
Przykład reprezentatywny dla Rat ZERO w ramach Transakcji Raty Od.nowa lub Pożyczki Raty PayU: RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania): 0,00%, całkowita kwota kredytu: 1300 zł, całkowita kwota do zapłaty: 1300 zł, oprocentowanie stałe 0%, całkowity koszt kredytu: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 65 zł. Kalkulacja na dzień 1.12.2019 r. dokonana na reprezentatywnym przykładzie (przy założeniu, że dla kredytu odnawialnego cała jego kwota została wykorzystana jednorazowo w ramach Transakcji Raty Od.nowa i nie zaszły okoliczności skutkujące nieprzedłużeniem umowy). Propozycją objęte są wybrane towary na zasadach dostępnych na: allegro.pl/raty/regulamin w okresie 1.12.2019 r. - 31.12.2019 r. Umowa o kredyt konsumencki zawierana jest, po dokonaniu pozytywnej oceny zdolności kredytowej, pomiędzy kredytobiorcą a: 1) BNP Paribas Bank Polska S.A., z którym Allegro.pl sp. z o.o. współpracuje i w imieniu którego pośredniczy w czynnościach faktycznych dot. zawierania umowy o kredyt odnawialny albo 2) Alior Bank S.A., mBank S.A., AS INBANK lub Kreditech Polska sp. z o.o., z którymi PayU S.A. współpracuje i pośredniczy w zawieraniu pozostałych umów. Powyższe ma charakter wyłącznie informacyjny i nie jest ofertą w rozumieniu kodeksu cywilnego.
Dostawa i płatność
Dostawa i płatność
Gwarancja
Reklamacja
Reklamacja
Czas na reklamację z tytułu rękojmi
Adres do reklamacji
Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym (w szczególności w art. 556-576 Kodeksu Cywilnego). Dla Umów Sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141, poz. 1176 ze zm.).
Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu wady Produktu oraz uprawnień Klienta są określone na stronie Sklepu Internetowego w zakładce informacyjnej dotyczącej reklamacji.
Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:
- pisemnie na adres: ul. Wierzchowiska Drugie 100A, 21-050 Piaski;
- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@tonext.moda;
Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.
Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć Produkt wadliwy na adres: ul. Wierzchowiska Drugie 100A, 21-050 Piaski. Jeżeli ze względu na rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić Produkt Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.
Zwroty
Zwroty
Do zwrotu towaru należy dołączyć paragon oraz uzupełniony formularz w wersji papierowej.
Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych w sklepie internetowym tonext.moda produktów w ciągu 14 dni od ich otrzymania, na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30.05.2014r. O prawach konsumenta (Dz. U. Z 2014 nr 827).
W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży otrzymany produkt, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony, należy odesłać na adres głównego magazynu: Waldex Waldemar Mazur, Wierzchowiska 100A, 21-050 Piaski wraz z wypełnionym formularzem zwrotu w wersji papierowej oraz paragonem.
O zamiarze zwrotu należy wcześniej poinformować sklep drogą mailową na adres sklep@tonext.moda lub telefonicznie pod nr tel.: 665 532 100.
W przypadku zakupu towaru w sklepie internetowym nie jest możliwe dokonanie jego zwrotu w naszych sklepach stacjonarnych.
Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.
Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub paczkomatami.
Zwrot kosztów transakcji będzie możliwy tylko w przypadku, gdy dany towar będzie znajdował się fizycznie w naszym magazynie.
Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zwrotu.
O sprzedającym
O sprzedającym
Dane firmy
Kontakt
- pytanie do sprzedającego
- skl**@*********** (pokaż)
- 665 *** *** (pokaż)
Informacje o sprzedającym
Waldex Waldemar Mazur
Wierzchowiska 100A
21-050 Piaski
Tonext.moda specjalizuje się w sprzedaży odzieży outletowej, końcówek kolekcji, nadwyżek magazynowych itp. wielu znanych i renomowanych marek. Przez kilka lat konsekwentnie budowaliśmy pozycję naszej firmy, stale wzbogacając ofertę o nowe produkty. Zadowolenie naszych Klientów jest dla nas sprawą najważniejszą, dlatego też dokładamy wszelkich starań, aby zamówienia były realizowane błyskawicznie. Kupując u nas masz gwarancję oryginalności produktu i legalnego źródła jego pochodzenia. Najlepszy towar i najniższe ceny to to co nas charakteryzuje.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu