Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatnościKup razem
- 1× KURS WIDEO GOOGLE ADS POZIOM II - DVD 69,00 zł
- 1× Kurs wideo Google Ads od podstaw - DVD 49,00 zł
Opis
Tytuł -"Kurs Google Ads - poziom II"
Czas trwania - 4 godziny
Poziom: podstawowy-średnio zaawansowany
Czego się nauczysz?
Kolejna część kursu przeznaczona jest dla osób, które chcą rozwinąć swoją wiedzę na temat Google Ads. Po ukończeniu tego szkolenia będziesz rozwijać i optymalizować swoje kampanie w Google Ads. W kursie nauczysz się tworzyć różnego rodzaju kampanie reklamowe, jak kierowanie reklam na YouTube, reklama aplikacji czy reklama wyświetlania w Gmailu.
Dowiesz się jak stosować listy odbiorców, dobierać słowa kluczowe, które powodują konwersję. Dzięki wiedzy z kursu z łatwością podepniesz pod reklamy Google Analytics, co pozwoli Ci na lepsze śledzenie konwersji.
W tym 4-godzinnym kursie Google Ads przejdziesz od poziomu początkującego do średnio zaawansowanego. Od teraz zagadnienia takie jak remarketing czy tworzenie list odbiorców nie będą dla Ciebie czarną magią. Dowiesz się jak tworzyć dynamiczne reklamy banerowe oraz jak posługiwać się regułami.
- Dowiesz się jak monitorować konwersje
- Utworzysz kampanie, określisz jej cel
- Nauczysz się tworzyć listy odbiorców
- Utworzysz wykluczenia słów oraz miejsc
- Zobaczysz jak stosować remarketing
- Zobaczysz jak śledzić konwersje
- Wdrożysz tag konwersji do swojej strony
- Wyświetlisz reklamy na swoim kanale YouTube
- Wdrożysz kampanie In-stream na YouTube
- Dodasz wyświetlanie reklam do Gmaila
- Utworzysz dynamiczne reklamy banerowe
- Wykorzystasz Google Merchant Center
- Przygotujesz plik zakupowy
- Włączysz diagnostykę reklam mierząc ich skuteczność
- Nauczysz się tworzyć reklamy dynamiczne
- Poznasz możliwości reguł oraz skryptów
Dla kogo jest ten kurs?
Początkujący i bardziej zaawansowani użytkownicy Google Ads, którzy chcą dokładniej przyjrzeć się, jak prawidłowo skonfigurować kampanie i tworzyć nietuzinkowe reklamy
Poznaj dodatkowe możliwości
W kursie zaczniesz od nauki i poszerzenia swojej podstawowej wiedzy o Google Ads. Zobaczysz jak szybko poruszać się między kampaniami, reklamami oraz grupami, jak stosować rozszerzenia reklam. Ustawisz listę wykluczających słów kluczowych. Nauczysz się definiować słowa kluczowe wykorzystując różne narzędzia.
W tej części pokażę Ci również jak utworzyć raportowanie danych wybranej kampanii, dzięki czemu przeanalizujesz różne zmienne kampanii np. łącząc je z Google Data Studio. Ponadto wykorzystasz diagnostykę reklam, co pozwoli Ci zmierzyć skuteczność reklam oraz zobaczyć ich podgląd w wyszukiwarce.
Konwersje
Kolejny rozdział, to informacje na temat łączenia konta Ads z Google Analytics, co znacznie rozbuduje statystyki Twoich działań. Dzięki temu dowiesz się, które reklamy powodują konwersje, oraz które słowa kluczowe prowadzą do konwersji. Wdrożysz konwersje i cele do swojego konta, czyli prześledzisz zakupy, wysłane formularze, odtworzenie filmu lub zapisanie się do newslettera. Oczywiście, by konwersje działały, pokażę Ci jak wdrożyć tag Google Ads do WordPressa.
Google Merchant Center
Dla właścicieli e-commerce przydatny może okazać się rozdział na temat tworzenie kampani produktowych w Google Ads. Nauczysz się jak dodawać produkty oraz jak utworzyć plik produktowy. Przejdziesz przez proces łączenia usługi Merchant Center z Twoim kontem reklamowym Google Ads.
Youtube, Gmail
W następnych lekcjach zobaczysz jak tworzyć kampanie wideo, czyli reklamy typu In-stream, wyświetlane na YouTube. Wybierzesz kategorię, odbiorców, dopasujesz słowa kluczowe oraz inne zmienne, które pozwolą wyświetlać wideo, pod odpowiednim typem filmów. Kolejną ciekawą umiejętnością wyniesioną z kursu, będzie wiedza o tym jak wyświetlać reklamy w Gmailu.
Skrypty, reguły
Opowiem również o działaniach zbiorczych oraz o tym jak tworzyć nowe reguły. Zobaczysz jak posługiwać się skryptami, które mogą okazać się przydatne przy dużych kampaniach. Skrypty pozwalają automatycznie wprowadzać zmiany na koncie, kampaniach, reklamach np. hurtowa zmiana stawek reklam.
Uzupełnienie podstaw
1.0 Marketing Google Ads
1.1 Typy Kampanii Google Ads
1.2 Możliwości Kierowania Reklam
1.3 Licytacja Reklam początek
1.4 Cele, Klienci, Produkty i Usługi
1.5 Wstęp do Tworzenia Kampanii
Rozszerzone opcje kampanii i reklam
2.0 Kampania Promowania Aplikacji
2.1 Nowa Kampania
2.2 Listy Odbiorców Youtube
2.3 Słowa Kluczowe
2.4 Narzędzia Słów Kluczowych
2.5 Reklamy Tekstowe
2.6 Zarządzanie i Edycja Kampanii
2.7 Szybkie Wstęp Do Raportowania
2.8 Narzędzie Planowania
2.9 Reszta Opcji Kampanii
Konwersje
3.0 Konfiguracja Google Analytics
3.1 Konwersje i Importowanie Celów z Google Analytics
3.2 Zasoby Wspólne
3.3 Kampanie i Reklamy
Google Merchant Center
3.4 Google Dla Sprzedawców
3.5 Google Merchant Center
3.6 Kampania Google Merchant Center
Skrypty, Youtube, Gmail
4.0 Tworzenie Kampanii Youtube
4.1 Reguły i Skrypty
4.2 Reklamy Gmail
4.3 Tworze Kampanii Gmail
Remarketing
5.0 Reklamy Dynamiczne
5.1 Kampanie Remarketingowe
6.0 Wskazówki
Sposób wyboru wersji kursu:
Kurs wideo dostępny jest w dwóch formach:
1. elektronicznej - jako link do pobrania spakowanego archiwum. Otrzymasz po zakupie link na maila. W tym przypadku szukaj aukcji oznaczonej jako wersja cyfrowa.
2. pudełkowej na DVD - zamiast linku do pobrania otrzymasz pod wskazany adres płytę DVD. W tym przypadku szukaj aukcji oznaczonej jako DVD.
Czy kurs będzie pasował do programu, który posiadam ?
Kursy tworzone są na różnych wersjach programu. Jednak w większości przypadków pasują do każdej wersji. Kursy tworzone są w taki sposób, by pasowały i były neutralne na starszych wersjach oprogramowania. Czyli jeśli posiadasz np. Photoshopa z roku 2019, a kurs jest tworzony na wersji Photoshopa 2020, będzie on pasował w 100%.
Czy z kursem otrzymam program?
Kursy to filmiki wideo pokazujące pracę w danym programie. Do żadnego z kursów nie jest dołączony program, w który należy zaopatrzyć się we własnym zakresie.
Przewidywany przez Allegro czas dostawy na podstawie wcześniejszych dostaw sprzedającego.
Kup razem
- 1× KURS WIDEO GOOGLE ADS POZIOM II - DVD 69,00 zł
- 1× Kurs wideo Google Ads od podstaw - DVD 49,00 zł