pufini_pl

Kulki styropianowe 100L do puf piłkek foteli FATY

od
pufini_pl
24,99
Allegro Smart!
dla zakupu od 40 zł
26 osób kupiło 35 sztuk
Liczba sztuk
z 7700 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Kształt:
      okrągła
    • Typ:
      inny
    • Głębokość mebla:
      1 cm
    • Szerokość mebla:
      1 cm
    • Wysokość mebla:
      1 cm
    • Kolor obicia:
      brak

Opis

Granulat styropianowy

ilość: 100l

Zalety granulatu oryginalnego:

  • Sprężystość
  • Równe i okrągłe kulki
  • Brak zanieczyszczeń oraz szkodliwych substancji
  • POLSKI PRODUCENT - STYRMANN sp zoo

Sprzedawany przez nas granulat styropianowy, posiada atest higieniczny PZH

Kupuj u Zaufanego dostawcy!

Drogi kliencie, nie daj się OSZUKAĆ !!!

  • Oferowane przez nas kulki-granulat, są pełnowartościowym produktem posiadającym ATEST PZH oraz deklarowaną gęstość.

 

  • U niektórych sprzedawców na allegro, możesz natrafić na zmielony styropian( REGRANULAT).

Jak rozróżnić granulat styropianowy od regranulatu?

 

  • Granulat jest w kształcie IDEALNEJ KULKI, posiadającym delikatny połysk, jak "perełki", niektórzy piszą że sprzedają granulat a tak naprawdę sprzedają co innego(regranulat)... wykorzystując niewiedzę klienta.

 

  • Zastosowanie : nadaje się jako wypełniacz np. do pufy, sofy , pustki konstrukcyjne, stropy, stropodachy, podłogi, skosy ścienne,wypełniacz oraz wiele innych.
  • Sprzedawany przez nas Granulat Styropianowy jest oryginalny ponieważ pochodzi bezpośrednio z procesu produkcji styropianu. Jest to granulat fasada 045.

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Opinie o produkcie

4,84

Opinie o produkcie

Rewelacyjny
4,84/5
(56 ocen)
47
9
0
0
0

11 stycznia 2019 od
najbardziej pomocna
Wszystko ok, polecam
10 czerwca 2019 od
produkt zgodny z opisem i dobrze zapakowany
28 maja 2019 od
Produkt pierwsza klasa. Idealne kuleczki. Najwyższa półka.
8 maja 2019 od
Zgodnie z opisem.
8 stycznia 2019 od
Bardzo lekkie i okrągłe. Polecam :)

Dostawa i płatność

od 8,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Warszawa Wawer, Polska

Wysyłka

Odbiór w punkcie

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
pierwsza sztuka
za darmo z pakietem dla zakupu od 40 zł
8,00 zł
kolejna sztuka
5,00 zł
maksymalnie w paczce
4
czas realizacji
3-4 dni robocze
za darmo z pakietem dla zakupu od 40 zł
Punkty Poczta pobranie
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
5,00 zł
maksymalnie w paczce
4
czas realizacji
3-4 dni robocze

Kurier

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka
17,00 zł
kolejna sztuka
1,00 zł
maksymalnie w paczce
6
czas realizacji
3-4 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobranie
pierwsza sztuka
27,00 zł
kolejna sztuka
1,00 zł
maksymalnie w paczce
6
czas realizacji
3-4 dni robocze
Pocztex Kurier24
pierwsza sztuka
25,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
6
czas realizacji
2-3 dni robocze
Pocztex Kurier24 pobranie
pierwsza sztuka
35,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
6
czas realizacji
2-3 dni robocze

Sprzedawca nie określił cen wysyłki za granicę

Skontaktuj się ze sprzedawcą, jeśli zależy Ci na dostawie

Dodatkowe informacje

„Przyczyną dopłaty do przesyłki jest fakt, że paczka z kilkoma produktami jest paczką gabarytową i  niestandardową  Definicja przesyłki niestandardowej brzmi - "Towary owinięte jedynie tekturą, folią (w tym folią rozciągliwą stretch) lub pianką."

Płatności

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

STYRNET.PL
Wiktorów, Leśna 61
05-083 Zaborów
Dodatkowe informacje

3. Jeżeli po wydaniu przesyłki ujawniono ubytek lub uszkodzenie nie dające się z zewnątrz zauważyć przy odbiorze, przewoźnik ustala stan przesyłki na żądanie uprawnionego zgłoszone niezwłocznie po ujawnieniu szkody, nie później jednak niż w ciągu 7 dni od dnia odbioru przesyłki.

3. Jeżeli po wydaniu przesyłki ujawniono ubytek lub uszkodzenie nie dające się z zewnątrz zauważyć przy odbiorze, przewoźnik ustala stan przesyłki na żądanie uprawnionego zgłoszone niezwłocznie po ujawnieniu szkody, nie później jednak niż w ciągu 7 dni od dnia odbioru przesyłki.

SZCZEGÓŁY REKLAMACJI:

1.Sprzedawca  zapewnia Dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych.  Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę  fizyczną lub prawną (rękojmia). 

2.Jeżeli Towar ma wadę, Klient może: 

a)złożyć  oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży,  chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla  Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie  to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany  przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany  Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast  zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na  wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że  doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta  jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze  sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów  uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie  stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie  narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia.

b)żądać  wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady.  Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub  usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla  Klienta. Sprzedawca  może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do  zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez  Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem  doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych  kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca.

3.Klient,  który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć  rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy. W wypadku Klienta będącego  Konsumentem koszt dostarczenia pokrywa Sprzedawca.

4.Sprzedawca  odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona  przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie  o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się  z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem  terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może  odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny  z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad  lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub  złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą  bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady. W  przypadku Towaru, który był oznaczony przez Sprzedawcę jako używany,  Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie  stwierdzona przed upływem jednego roku od wydania Towaru Klientowi. 

5.W przypadku Klienta będącego Przedsiębiorcą, Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi przed upływem 1 roku od dnia Dostawy. 

6.Klient  będący Przedsiębiorcą traci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli nie  zbadał Towaru w czasie i w sposób przyjęty przy Towarach tego rodzaju  i nie zawiadomił niezwłocznie Sprzedawcy o dostrzeżonej wadzie. 

7.Wszelkie  reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient  może kierować w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. 

8.Sprzedawca  w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje  się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy  sprzedaży zgłoszonej przez Klienta. 

9.Sprzedawca  nie korzysta z pozasądowego rozwiązywania sporów, o których mowa  w ustawie z dnia 23 września 2016 r., o pozasądowym rozwiązywaniu sporów  konsumenckich.

 

Odbiór towaru:  Przed przyjęciem paczki mogą Państwo sprawdzić z zewnątrz, czy nie jest ona w jakiś sposób uszkodzona. Jeżeli stwierdzą Państwo zewnętrzne oznaki uszkodzenia paczki lub jej otwarcia nie muszą jej Państwo przyjmować od dostawcy. Jako powód odmowy przyjęcia paczki należy podać informację, że widoczne są zewnętrzne uszkodzenia paczki.  

Po odbiorze paczki: Po przyjęciu paczki mogą Państwo w obecności dostawcy otworzyć paczkę i jeżeli coś się nie zgadza lub towar jest uszkodzony można zażądać od dostawcy spisania protokołu reklamacji. Dostawca powinien posiadać wzór formularza reklamacji przy sobie. Jeżeli nie sprawdzą Państwo paczki przy kurierze może być ciężko wykazać, że towar przyszedł fizycznie uszkodzony. 

 Art. 74. pp 3. z prawa przewozowego

                         Reklamacje w przypadku opóźnień paczek w usłudze Pocztex48 i Pocztex24

Zgodnie z aktualnym załącznikiem do regulaminu Pocztexu z dnia 6 sierpnia 2018 r., dostępnym na stronie www.pocztex.pl w zakładce "regulamin Pocztex": 

                                                                                           

                                                                                           § 18

Usługę uważa się za nienależycie wykonaną (w celach odszkodowawczych), jeżeli doręczenie przesyłki lub pozostawienie albo przekazanie zawiadomienia o podjętej próbie doręczenia lub nadejściu przesyłki przeznaczonej do odbioru w punkcie odbioru lub punkcie partnerskim (dla przesyłek nadanych w serwisie Ekspres 24 oraz Kurier 48), nastąpiło:

4) trzeciego albo czwartego dnia roboczego, licząc od dnia następnego po dniu nadania – w serwisie Ekspres 24, z wyłączeniem przesyłek niestandardowych, oraz w serwisie Kurier Bezpośredni,

5) czwartego albo piątego dnia roboczego, licząc od dnia następnego po dniu nadania – w serwisie Kurier 48.

6) piątego albo szóstego dnia roboczego, licząc od dnia następnego po dniu nadania – w serwisie Kurier 48 oraz Ekspres 24 dla przesyłek niestandardowych.

-------------------------------------

 „Powodem dopłaty do przesyłki jest fakt, że paczka z kilkoma produktami jest paczką gabarytową i niestandardową. Definicja przesyłki niestandardowej brzmi - \"Towary owinięte jedynie tekturą, folią (w tym folią rozciągliwą stretch) lub pianką.\" 

-------------------------------------

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
na własny koszt
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
STYRNET.PL Damian Mangold
Wiktorów, Leśna 61
05-083 Zaborów
Dodatkowe informacje

 

Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy: 

W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru.  

1.Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny. 

2.Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia Towaru w posiadanie przez Konsumenta. 

3.Klient  może odstąpić od Umowy sprzedaży, składając Sprzedawcy oświadczenie  o odstąpieniu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia  przed jego upływem. Konsument  może odstąpić od Umowy sprzedaży, składając Sprzedawcy oświadczenie  o odstąpieniu za pośrednictwem formularza udostępnionego na stronie  internetowej pod adresem: Elektroniczny Formularz odstąpienia.  Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego  upływem. Sprzedawca niezwłocznie potwierdza Konsumentowi otrzymanie  formularza złożonego za pośrednictwem strony internetowej.

4.W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą. 

5.Jeśli  Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim  Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać. 

6.Sprzedawca  ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia  otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży,  zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt Dostawy  Towaru do Konsumenta. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem  płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania z powrotem  Towaru lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu odesłania Towaru,  w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 

7.Jeżeli  Konsument korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób  dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany  przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi  poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 

8.Konsument  ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później  niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do  zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed  upływem tego terminu. 

9.W wypadku odstąpienia Klient będący Konsumentem ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru. 

10.Jeśli  ze względu na swój charakter Towar nie może zostać w zwykłym trybie  odesłany pocztą, Sprzedawca informuje Konsumenta o kosztach zwrotu  rzeczy na Stronie Internetowej Sklepu.

11.Konsument  ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem  korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do  stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

12.Sprzedawca  dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty,  jakiego użył Konsument chyba, że  Konsument wyraźnie zgodził się na inny  sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

13.Prawo  odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu  Konsumentem w odniesieniu do umów, w których Towarem jest rzecz  dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania  nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów  higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. 

O sprzedającym

pufini_pl

O sprzedającym

pufini_pl

99,2%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 7 lat i 1 miesiąca
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 08:04

Dane firmy

Damian Mangold
STYRNET.PL Damian Mangold
Chmielna 100
00-801 Warszawa
REGON: 141992334
NIP: 952-206-99-52

Kontakt

  • 531******** (pokaż)
  • 790******** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Jesteśmy Polskim dystrybutorem materiałów opakowaniowych, oczywiście Polskiej Produkcji !


DANE DO PŁATNOŚCI:

STYRNET.PL

Chmielna 100 00-801 Warszawa

nip. 952-206-99-52  

  

Nr. konta bankowego:

Citibank 04 1030 0019 0109 8532 0003 3548


Księgowość:

790-740-999


e-mail: biuro@styrnet.pl


Informujemy że jeśli zakup i opłacenie odbyło się do godziny 12:00 przy  opcji "Natychmiast" to paczka zostanie nadana tego samego dnia roboczego, jeśli zaś po tej godzinie to paczka zostanie nadana następnego dnia roboczego.




Powodem dopłaty do kolejnej sztuki w przesyłce jest fakt, że paczka z kilkoma produktami jest paczką gabarytową i niestandardową. Definicja przesyłki niestandardowej brzmi - "Towary owinięte jedynie tekturą, folią (w tym folią rozciągliwą stretch) lub pianką" może też dotyczyć paczek o nieregularnych kształtach oraz o kształtach kuli lub/i walca.


Pozostałe informacje

Informujemy że jeśli zakup i opłacenie odbyło się do godziny 12:00 przy  opcji "Natychmiast" to paczka zostanie nadana tego samego dnia roboczego, jeśli zaś po tej godzinie to paczka zostanie nadana następnego dnia roboczego.


REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO  

1. Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, zasady oraz sposób sprzedaży prowadzonej przez Damiana Mangold prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą Damian Mangold STYRNET.PL z siedzibą w Warszawie za pośrednictwem sklepu internetowego prowadzonego w ramach serwisu internetowego www.allegro.pl (zwanego dalej: „Sklepem Internetowym”), działającego pod nazwą użytkownika: pufini_pl. 

§ 1 Definicje  

1. Allegro - oznacza Allegro Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, przy ulicy Grunwaldzkiej 182, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu pod numerem KRS 0000268796.  

2. Dni robocze - oznacza dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.  

3. Dostawa - oznacza czynność faktyczną polegającą na dostarczeniu Klientowi przez Sprzedawcę, za pośrednictwem Dostawcy, Towaru określonego w zamówieniu.  

4. Dostawca - oznacza podmiot, z którym współpracuje Sprzedawca w zakresie dokonywania Dostawy Towarów:   a) firmę kurierską;   b) Pocztę Polską S.A. z siedzibą w Warszawie.  

5. Klient - oznacza podmiot, z którym zgodnie z Regulaminem może być zawarta Umowa sprzedaży.  

6. Konsument - oznacza osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.  

7. Przedsiębiorca - oznacza osobę fizyczną, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną niebędącą osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadzącą we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową i dokonującą czynności prawnej związanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.  

8. Regulamin - oznacza niniejszy regulamin.  

9. Sklep Stacjonarny - oznacza miejsce przeznaczone do obsługi Klientów.  

10. Sprzedawca - oznacza Damiana Mangold prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą Damian Mangold STYRNET.PL z siedzibą w Warszawie (00-801), ul. Chmielna 100, NIP: 9522069952, REGON: 141992334, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Rozwoju; e-mail: biuro@styrnet.pl, będącego jednocześnie właścicielem Sklepu Internetowego.  

11. Strona Internetowa Sklepu - oznacza strony internetowe, pod którymi Sprzedawca prowadzi sprzedaż pod nazwą użytkownika pufini_pl, działające w domenie allegro.pl.  

12. Towar - oznacza produkt przedstawiony przez Sprzedawcę za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu, mogący być przedmiotem Umowy sprzedaży.  

13. Trwały nośnik - oznacza materiał lub narzędzie umożliwiające Klientowi lub Sprzedawcy przechowywanie informacji kierowanych osobiście do niego, w sposób umożliwiający dostęp do informacji w przyszłości przez czas odpowiedni do celów, jakim te informacje służą, i które pozwalają na odtworzenie przechowywanych informacji w niezmienionej postaci.  

14. Umowa sprzedaży - oznacza umowę sprzedaży zawartą na odległość, na zasadach określonych w Regulaminie, między Klientem a Sprzedawcą. 

§ 2 Postanowienia ogólne i korzystanie ze Sklepu Internetowego  

1. Wszelkie prawa do Sklepu Internetowego, w zakresie w jakim nie stoją w sprzeczności z regulaminami Allegro, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy należą do Sprzedawcy. Wszystkie nazwy towarów oraz znaki towarowe oraz zdjęcia należą do ich prawnych właścicieli i na stronach Sklepu Internetowego zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych, korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z prawem.  

2. Nie jest dopuszczalne wykorzystywanie zasobów i funkcji Sklepu Internetowego w celu prowadzenia przez Klienta działalności, która naruszałaby interes Sprzedawcy.  

3. Po zawarciu Umowy sprzedaży, Sprzedawca potwierdza Klientowi jej warunki, przesyłając je na Trwałym nośniku do Klienta.

§ 3 Płatność i realizacja zamówień  

1. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione Towary:  

a) przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia oraz po wpłynięciu środków na rachunek bankowy Sprzedawcy);  

b) karta płatnicza lub przelew bankowy poprzez zewnętrzny system płatności PayU, obsługiwany przez firmę PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu (w tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia oraz po otrzymaniu z systemu PayU informacji o pozytywnym zakończeniu przeprowadzonej płatności);  

c) gotówką za pobraniem, płatność Dostawcy przy dokonywaniu Dostawy (w tym przypadku realizacja zamówienia i jego wysyłka zostanie rozpoczęta po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia);  

d) gotówką przy odbiorze osobistym – płatność w biurze Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja zamówienia zostanie dokonana niezwłocznie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia, zaś Towar wydany zostanie w biurze Sprzedawcy).  

2. Sprzedawca realizuje Dostawę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.  

3. Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć Towar będący przedmiotem Umowy sprzedaży bez wad.  

4. Sprzedawca zamieszcza na Stronie Internetowej Sklepu informację o liczbie Dni roboczych potrzebnych do Dostawy i realizacji zamówienia.  

5. Termin Dostawy i realizacji zamówienia wskazany na Stronie Internetowej Sklepu liczony jest w Dniach roboczych zgodnie z §3 ust. 1 Regulaminu.  

6. Termin Dostawy i realizacji zamówienia wskazany na Stronie Internetowej Sklepu liczony jest w Dniach roboczych od dnia zawarcia Umowy sprzedaży w wypadku wyboru przez Klienta opcji płatności „za pobraniem”.  

7. Zamówione Towary są dostarczane do Klienta za pośrednictwem Dostawcy na adres wskazany w formularzu zamówienia.  

8. Klient obowiązany jest zbadać doręczoną przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach danego rodzaju. W razie stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia przesyłki Klient ma prawo żądać od pracownika Dostawcy spisania właściwego protokołu.  

9. Klient ma możliwość odbioru osobistego zamówionego Towaru. Odbioru można dokonać w biurze Sprzedawcy w Dni Robocze, w godzinach otwarcia wskazanych na Stronie Internetowej Sklepu, po wcześniejszym ustaleniu ze Sprzedawcą terminu odbioru pocztą elektroniczną lub telefonicznie.  

10. Sprzedawca, zgodnie z wolą Klienta, dołącza do przesyłki będącej przedmiotem Dostawy paragon albo fakturę VAT obejmującą dostarczane Towary.  

11. W przypadku nieobecności Klienta pod wskazanym przez niego adresem, podanym przy składaniu zamówienia jako adres Dostawy, pracownik Dostawcy pozostawi awizo lub podejmie próbę kontaktu telefonicznego celem ustalenia terminu, w którym Klient będzie obecny. W przypadku zwrotnego odesłania zamówionego Towaru do Sklepu Internetowego przez Dostawcę, Sprzedawca skontaktuje się z Klientem drogą elektroniczną lub telefonicznie, ustalając ponownie z Klientem termin i koszt Dostawy.

§ 4 Postanowienia końcowe

 1. Administratorem danych osobowych Klientów uzyskanych przez Sprzedawcę w ramach zawieranej umowy sprzedaży lub innych okoliczności określonych w Regulaminie, jest Sprzedawca. Źródłem danych osobowych jest Allegro.  

2. Dane osobowe zbierane przez pufini_pl są przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane również RODO.  

3. Sprzedawca spełnia obowiązki informacyjne wynikające z RODO w stosunku do osób których dane dotyczą, przesyłając je na podany adres poczty elektronicznej.  

4. Wyłącznym źródłem zobowiązań Sprzedawcy jest niniejszy Regulamin, regulaminy Allegro oraz bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa.  

5. W przypadku powstania sporu na gruncie zawartej Umowy sprzedaży, strony będą dążyły do rozwiązania sprawy polubownie. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu jest prawo polskie.  

6. Sprzedawca informuje Klienta będącego Konsumentem o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach lub na stronach internetowych podmiotów uprawnionych do pozasądowego rozpatrywania sporów. Mogą nimi być w szczególności rzecznicy praw konsumenta lub Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej, których lista jest dostępna na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Sprzedawca informuje, że pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/ dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR).  

7. Regulamin wchodzi w życie z dniem 25.05.2018 r.


Znaki i nazwy firmowe lub towarowe należą lub/i są zastrzeżone przez ich właścicieli i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.

Odbiór towaru:

Przed przyjęciem paczki mogą Państwo sprawdzić z zewnątrz, czy nie jest ona w jakiś sposób uszkodzona. Jeżeli stwierdzą Państwo zewnętrzne oznaki uszkodzenia paczki lub jej otwarcia nie muszą jej Państwo przyjmować od dostawcy. Jako powód odmowy przyjęcia paczki należy podać informację, że widoczne są zewnętrzne uszkodzenia paczki.

Po odbiorze paczki:

Po przyjęciu paczki mogą Państwo w obecności dostawcy otworzyć paczkę i jeżeli coś się nie zgadza lub towar jest uszkodzony można zażądać od dostawcy spisania protokołu reklamacji. Dostawca powinien posiadać wzór formularza reklamacji przy sobie. Jeżeli nie sprawdzą Państwo paczki przy kurierze może być ciężko wykazać, że towar przyszedł fizycznie uszkodzony.

Numer oferty:5171280358
Zgłoś naruszenie zasad

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro