Kuchenka mikrofalowa Whirlpool W7 MD440

od
Axela24
1 799,00
179,90 zł x 10 rat raty zero
Ubezpieczenia od 261,39 zł
dowiedz się więcej
Liczba sztuk
z 1 sztuki
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Marka:
      Whirlpool
    • Kolor dominujący:
      srebrny/szary
    • Moc mikrofal:
      1000 W
    • Grill:
      kwarcowy
    • Otwieranie drzwi:
      do dołu
    • Sterowanie:
      Elektroniczne
    • Pojemność:
      31 l
    • Szerokość produktu:
      59.5 cm
    • Wysokość produktu:
      38.5 cm
    • Głębokość produktu:
      46.8 cm
    • Funkcje gotowania:
      rozmrażanie, gotowanie na parze, opiekanie na chrupko

Opis

Kuchenka mikrofalowa do zabudowy Whirlpool - W7 MD440

TECHNOLOGIA 6 SENSE

Nigdy więcej zgadywania.

Po prostu wybierz swoje przepisy i pozwól 6. SENSE ugotować je do perfekcji za każdym razem. Do 40 kombinacji gotowania zorganizowanych tak, aby pasowały do ​​Twojego stylu życia i diety, zapewniając pełną pomoc podczas gotowania.

STEROWANIE ELEKTRONICZNE

Elektroniczny system regulacji temperatury.

DUAL CRISP

Ciesz się bezkonkurencyjną kruchością na zewnątrz i delikatną delikatnością w środku, dzięki DualCrisp. Ekskluzywna technologia firmy Whirlpool. Dwa punkty emisji mikrofalowej, aby całkowicie otoczyć żywność i równomiernie ugotować ją również od dołu.

GOTOWANIE NA PARZE

Zdrowe potrawy gotowane na parze - kiedy tylko chcesz.

Program Steam umożliwia przyrządzenie zdrowych, smakowitych potraw przy pomocy jednego przycisku.

GRILL

Szybkie grillowanie, jeszcze szybsze czyszczenie.

Program Grill umożliwia przyrządzenie w mikrofalówce potraw, które będą równie smaczne jak z tradycyjnego piekarnika. Możliwość pochylenia grilla ułatwia czyszczenie.

JETDEFROST

Szybkie rozmrażanie.

Wyjątkowy system JetDefrost 3D służy do szybkiego i łatwego rozmrażania produktów w mikrofalówce.

GRILL KWARCOWY

Przygoda z gotowaniem.

Grill kwarcowy umożliwia szybsze odgrzanie i przygotowanie potraw niż na tradycyjnym grillu na podczerwień. Jest on oszczędniejszy, zmniejsza koszty zużycia energii i czyści się samoczynnie.

TECHNOLOGIA 3D

Idealnie ugotowane.

Rewolucyjna technologia 3D zapewnia równomierną cyrkulację ciepła dzięki w pełni trójwymiarowemu systemowi dystrybucji ciepła, więc zawsze możesz cieszyć się równomiernie ugotowanymi posiłkami, za dotknięciem jednego przycisku.

POJEMNOŚĆ 31 LITRÓW

Więcej miejsca na Twoje kulinarne kreacje.

Kuchenka mikrofalowa Whirlpool ma pojemność 31 litrów, dzięki czemu nigdy nie zabraknie Ci przestrzeni do wypróbowywania nowych przepisów.

POWŁOKA PRZECIW ŚLADOM PALCÓW

Łatwa w czyszczeniu.

Powłoka zapobiegająca pozostawianiu śladów palców sprawia, że podobnie jak kurz i zadrapania, z łatwością się je usuwa. Czyszczenie jest łatwiejsze niż kiedykolwiek.

ZABEZPIECZENIE PRZED DZIEĆMI

Bezpieczeństwo przede wszystkim.

Kuchenka mikrofalowa Whirlpool ma zabezpieczenie przed dziećmi, które zapobiega przypadkowemu włączeniu urządzenia przez niemowlę lub dziecko.

ASSISTED DISPLAY

Wyświetlacz Assisted Display zapewnie Ci jasne, praktyczne informacje w postaci czytelnych ikon i wskazówek, które ułatwiają korzystanie z kuchenek mikrofalowych z linii W7. Dotykowy ekran oraz opcja tworzenia list to przydatne narzędzia, które ułatwiają Ci gotowanie z programami automatycznymi 6. Zmysł

raty zero

Przykład reprezentatywny: RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania): 0,00%, całkowita kwota kredytu: 1500 zł, całkowita kwota do zapłaty: 1500 zł, oprocentowanie stałe 0%, całkowity koszt kredytu: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 75 zł. Kalkulacja na dzień 6.05.2019 r. dokonana na reprezentatywnym przykładzie (przy założeniu, że dla kredytu odnawialnego cała jego kwota została wykorzystana jednorazowo w ramach Transakcji Raty Od.nowa i nie zaszły okoliczności skutkujące nieprzedłużeniem umowy). Propozycją objęte są wybrane towary na zasadach dostępnych na: allegro.pl/raty/regulamin w okresie 6.05.2019 r. - 30.06.2019 r. Umowa o kredyt konsumencki zawierana jest, po dokonaniu pozytywnej oceny zdolności kredytowej, pomiędzy kredytobiorcą a: 1) BNP Paribas Bank Polska S.A., z którym Allegro.pl sp. z o.o. współpracuje i w imieniu którego pośredniczy w czynnościach faktycznych dot. zawierania umowy o kredyt odnawialny albo 2) Alior Bank S.A., mBank S.A., AS INBANK lub Kreditech Polska sp. z o.o., z którymi PayU S.A. współpracuje i pośredniczy w zawieraniu pozostałych umów. Powyższe ma charakter wyłącznie informacyjny i nie jest ofertą w rozumieniu kodeksu cywilnego.

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Dostawa i płatność

od 0,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Kraków, Polska

Wysyłka

Odbiór w punkcie

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
2 dni robocze
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy pobranie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
2 dni robocze

Kurier

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
3-4 dni robocze

Sprzedawca nie określił cen wysyłki za granicę

Skontaktuj się ze sprzedawcą, jeśli zależy Ci na dostawie

Punkty odbioru

Salon Ekspozycyjny Axela
os. Niepodległości 3
31-861 Kraków
woj. małopolskie
email: allegro@axela24.pl
tel.: 662 047 405

poniedziałek - piątek
10:00 - 18:00
sobota
10:00 - 14:00
niedziela
zamknięte

płatność tylko gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Ubezpieczenia

Ubezpieczenie zapewnia PZU S.A.

Ubezpieczenia

Ubezpieczenie zapewnia PZU S.A.
Ubezpieczenie wybierzesz przy zakupie w koszyku.
Wariant I - Podstawowy
261,39 zł
36 miesięcy po gwarancji producenta
Ubezpieczenie obejmuje naprawę lub wymianę sprzętu w przypadku:
  • awarii po gwarancji producenta
Ogólne Warunki Ubezpieczenia
Wariant II - Standardowy
POLECAMY
400,28 zł
za 60 miesięcy
Ubezpieczenie obejmuje naprawę lub wymianę sprzętu w przypadku:
  • awarii po gwarancji producenta
  • uszkodzenia
  • dewastacji
  • zalania
  • zniszczenia
Ogólne Warunki Ubezpieczenia
Wariant III - Rozszerzony
459,64 zł
za 60 miesięcy
Ubezpieczenie obejmuje naprawę lub wymianę sprzętu w przypadku:
  • awarii po gwarancji producenta
  • uszkodzenia
  • dewastacji
  • zalania
  • zniszczenia
  • utraty
Ogólne Warunki Ubezpieczenia

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok

Adres do reklamacji

Salon Ekspozycyjny Axela
os. Niepodległości 3
31-861 Kraków
Dodatkowe informacje

 

Sprzedawca dostarcza towary i/lub usługi bez wad, z wyłączeniem wad  wskazanych i opisanych na stronie zawierającej towar i/lub usługę będącą  przedmiotem transakcji.

Sprzedawca odpowiada, jeżeli  towar i/lub usługa mają wadę fizyczną lub wadę prawną (Rękojmia) w  zakresie określonym kodeksem cywilnym, z zastrzeżeniem postanowień  poniżej. 

Sprzedawca jest zwolniony od  odpowiedzialności z tytułu Rękojmi, jeżeli klient wiedział o wadzie w  chwili zawarcia umowy sprzedaży na odległość.

Sprzedawca  jest uprawniony do rozszerzenia, ograniczenia lub wyłączenia  odpowiedzialności z tytułu Rękojmi w zakresie określonym kodeksem  cywilnym. Informacja o rozszerzeniu, ograniczeniu lub wyłączeniu  odpowiedzialności z tytułu Rękojmi będzie każdorazowo wskazana na  stronie zawierającej towar i/lub usługę będącą przedmiotem transakcji. 

Sprzedawca  nie jest gwarantem towarów. W przypadku udzielenia przez gwaranta  gwarancji jakości obejmującej towary (Gwarancja) jej warunki są  udostępniane na stronie zawierającej towar będący przedmiotem transakcji  oraz przy towarze. Uprawnienia z tytułu Gwarancji należy wykonywać  zgodnie z warunkami zamieszczonymi w dokumencie gwarancyjnym dołączonym  do towaru. 

 

Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania  reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasadach dostępu do tych  procedur. 

Konsument posiada m.in. następujące możliwości  skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i  dochodzenia roszczeń: i) konsument uprawniony jest do zwrócenia się do  stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji  Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy  sprzedaży, ii) konsument uprawniony jest do zwrócenia się do  wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie  postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między  konsumentem, a Sprzedawcą, iii) konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w  sprawie rozstrzygnięcia sporu między konsumentem, a Sprzedawcą,  korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika  konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych  należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie  Konsumentów Polskich), iv) w sprawach dotyczących produktów finansowych  konsument uprawniony jest do zwrócenia się do Rzecznika Finansowego,  przy czym dodatkowe informacje dotyczące pozasądowego rozwiązywania  sporów konsumentami, udostępnione są w odpowiednich wzorcach umownych w  szczególności Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia. 

Szczegółowe  informacje dotyczące możliwości skorzystania przez konsumenta z  pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń  oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na  stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów,  organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona  konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod  następującymi adresami internetowymi: http://www.uokik.gov.pl i  http://www.rf.gov.pl. Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego  i Rady (UE) NR 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego  systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia  (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w  sporach konsumenckich) Sprzedawca jako przedsiębiorca mający siedzibę w  Unii zawierający internetowe umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie  usług podaje łącze elektroniczne do platformy ODR (Online Dispute  Resolution) umożlwiającej pozasądowe rozstrzyganie sporów:  http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Wszystkie metody dostawy dostępne w ofercie
na własny koszt
Adres do zwrotu
Salon Ekspozycyjny Axela
os. Niepodległości 3
31-861 Kraków
Dodatkowe informacje

UPRAWNIENIE DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY 1. Klient będący konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego może od niej odstąpić bez podania przyczyny poprzez złożenie stosownego oświadczenia w terminie 14 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 2. Termin 14-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie Towaru lub w przypadku umowy o świadczenie Usług od dnia jej zawarcia. 3. Sprzedawca z chwilą otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy przez konsumenta prześle na adres poczty elektronicznej konsumenta potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. 4. Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta nie przysługuje w przypadku: a. świadczenia usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy; b. umowy, w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; c. umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; d. umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; e. umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; f. umowy, w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; g. umowy, w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli; h. umowy, w której konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza Towary inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub Towarów; i. umowy, w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; j. umowy zawartej w drodze aukcji publicznej; k. świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; l. dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 5. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu, a w szczególności stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony Towar należy zwrócić na adres Sprzedawcy. 6. Sprzedawca niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy zwróci konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania zwrotu towaru. Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu kupującemu poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba, że konsument wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu, przy czym sposób ten nie będzie się wiązał dla konsumenta z żadnym kosztem. 7. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 8. Klient ponosi tylko bezpośredni koszt zwrotu Towaru, chyba że Sprzedawca zgodził się je ponieść. 9.WAŻNE - Zgodnie z prawem przewozowym, towar można rozpakować dopiero po potwierdzeniu jego odbioru a w przypadku przesyłek za pobraniem po uiszczeniu zapłaty. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości (uszkodzenia, braki) należy w pierwszej kolejności spisać z Kurierem protokół szkody a następnie bezzwłocznie poinformować sprzedającego o zaistniałej sytuacji. Po zgłoszeniu uszkodzenia lub braku części,i spisaniu protokołu szkody z kurierem należy przesłać go na adres mailowy podany w każdej aukcji, z pełnym opisem sytuacji (opis uszkodzeń oraz stanu opakowania, zdjęcia ułatwiające oszacowanie uszkodzeń to wszystko przyspiesza działania reklamacyjne).

O sprzedającym

Axela24

O sprzedającym

Axela24

100,0%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
NA ALLEGRO OD
od 6 lat i 3 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
25 czerwca 2019 o 10:34

Dane firmy

Jacek Sajnóg
P.H.U. AXELA Jacek Sajnóg
os.Niepodległości 3
31-861 Kraków
REGON: 356273386
NIP: 679-178-87-13

Kontakt

  • +48 ********* (pokaż)
  • 883 *** *** (pokaż)

Informacje o sprzedającym

Firma AXELA działa na rynku od 1997 roku. Oferujemy  Państwu szeroką gamę mebli do

kuchni, sypialni, jadalni i salonu zarówno  standardowych jak i

wykonywanych na indywidualne zamówienie.  Kompleksowa, profesjonalna

obsługa, najwyższej jakości materiały,  krótkie terminy realizacji oraz

konkurencyjne ceny to atuty naszej  oferty. Proponujemy również bogaty

wybór urządzeń  AGD oraz zlewozmywaków i baterii renomowanych firm.

Naszymi referencjami jest  nieustające od wielu lat zadowolenie naszych Klientów.

Przed zakupem sprzęt można obejrzeć w naszym Salonie Ekspozycyjnym w Krakowie

os. Niepodległości 3, gdzie każdy klient ma możliwość zapoznać się z naszą ofertą

produktową i z pomocą miłej i profesjonalnej obsługi, szczegółowo omówić konkretny 

model.

W dobie prężnie rozwijającego się handlu przez internet, również

postanowiliśmy zaprezentować Państwu część naszej oferty za

pośrednictwem portalu Allegro.

Pozostałe informacje

Firma AXELA działa na rynku od 1997 roku. Oferujemy

Państwu szeroką gamę mebli do kuchni, sypialni, jadalni i salonu zarówno standardowych jak i wykonywanych na indywidualne zamówienie.

Kompleksowa, profesjonalna obsługa, najwyższej jakości materiały, krótkie terminy realizacji oraz konkurencyjne ceny to atuty naszej oferty. Proponujemy również bogaty wybór urządzeń  AGD oraz zlewozmywaków i baterii renomowanych firm. Naszymi referencjami jest nieustające od wielu lat zadowolenie naszych Klientów.

Do każdego zakupionego u nas towaru załączamy dowód zakupu

Paragon lub na życzenie Fakturę Vat

WAŻNE - Zgodnie z prawem przewozowym, towar można rozpakować dopiero po potwierdzeniu jego odbioru a w przypadku przesyłek za pobraniem po uiszczeniu zapłaty. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości (uszkodzenia, braki) należy w pierwszej kolejności spisać z Kurierem protokół szkody a następnie bezzwłocznie poinformować sprzedającego o zaistniałej sytuacji. Po zgłoszeniu uszkodzenia lub braku części,i spisaniu protokołu szkody z kurierem należy przesłać go na adres mailowy podany w każdej aukcji, z pełnym opisem sytuacji (opis uszkodzeń oraz stanu opakowania, zdjęcia ułatwiające oszacowanie uszkodzeń to wszystko przyspiesza działania reklamacyjne).

Numer oferty:7787538089
Zgłoś naruszenie zasad

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro